Parhaat varaosat 1 MG 1300 Mk.II mallille
Top auton varaosakategoriaa
Varaosaluettelo
-
Renkaat
MG 1300 Mk.II lisävarusteiden verkkokauppa
Eniten myydyt tuotteet MG 1300 Mk.II-autoille
Edulliset varaosatarjoukset huippulaatuisilta valmistajilta 1 MG 1300 Mk.II -malleille ovat nyt saatavilla. MG-varaosaluettelosta löydät mahtavan valikoiman ensiluokkaisista ja edullisista osista MG 1300 Mk.II johtavilta valmistajilta.
Tukipalvelumme työntekijät puhuvat enemmän kuin kahtakymmentä eri kieltä. Ota yhteyttä heihin ja saa vastaukset kaikkiin kysymyksiisi koskien osavalikoiman sopivuutta MG 1300 Mk.II-autoihin. Suuri valikoima sisältää osia kaikkiin MG 1300 Mk.II malleihin: ole varma, ostat juuri sitä mitä tarvitset autoosi!





MG 1300 Mk.II-varaosat: Mistä ostaa?
Alkuperäislaatuisia MG 1300 Mk.II-varaosia on tarjolla AUTODOC-tuotekuvastossa hintaan 6.15–192.27 €.
Mitä MG 1300 Mk.II-auton osia on saatavilla AUTODOC-tuotekuvastossa?
MG 1300 Mk.II OEM -osat ovat varaosia merkeiltä, kuten esim.:
- CHAMPION
- QUINTON HAZELL
- JP GROUP
- FERODO
- LPR
Tietoa MG 1300 Mk.II malleista - kuinka valitset varaosat oikein
MG 1300 Mk.II
MG 1300 Mk.II ovat kompakteja sedaneja, joita valmistettiin vuosina 1967-1971. Autojen tuotanto tapahtui Espanjassa, Italiassa, Belgiassa, Australiassa ja Etelä-Afrikassa.
MG 1300 Mk.II historia
MG 1300 Mk.II tuotanto alkoi vuonna 1967. Malli perustui MG 1100:n alustaan. Auto julkaistiin kaksi- ja neliovisella sedan-rungolla.
MG 1300 Mk.II:n moottori sijaitsi rungon etuosassa. Auto oli nelivetoinen. Hydrauliikkajousituksen ansiosta auton hallittavuus oli erinomainen ja kyyti tasaista.
MG 1300 Mk.II-mallin etuosa oli koristeltu leveällä kromatulla jäähdyttimensäleiköllä, jonka yläosassa koreili merkin logo. Vilkut sijaitsivat suurten “hyönteisen silmä” -tyylisten ajovalojen alla.
Suorakulmaiset kromikoteloidut sivupeilit sijaitsivat ovissa. Auton takaosa oli koristeltu pyöristetyillä “peräsimillä”, jotka olivat tyypilliset tuon vuotisille MG-autoille. Takaoptiikka oli asennettu peräsimiin.
Koko rungossa oli ohuet kromiupotteet. Takaluukku lasekutui takaikkunoiden linjoihin. Autossa oli metalliset kromipuskurit.
Sisustan päällysteet olivat laadukkaista materiaaleista. Kohelauta oli valmistettu luonnollisesta puusta. Nopeusmittari, kierroslukumittari ja muut mittarit olivat suuria ja niissä oli kromiset kehykset. Autossa oli kolmiosainen ratti.
Autoa käytettiin katuajossa ja amatöörikilpailuissa. Sen alhaisen painon ja moottorin tehon ansiosta MG 1300 Mk.II:ssa oli korkeat dynaamiset suhteet.
Ennen vuotta 1970 MG 1300 Mk.II -autot johtivat luokkansa myyntitilastoja Euroopassa. 2000-luvun alusta lähtien mallista on tullut suosittu keräilykohde.
MG 1300 Mk.II eri markkinoilla
Joissakin maissa MG 1300 Mk.II:a myytiin myös nimillä Austin 1300 Mk.II ja Morris 1300 Mk.II.
Osta netistä itsevarmasti! Voit palauttaa MG 1300-varaosat 200 päivän sisällä ostotapahtumasta ilman erityistä syytä ja saada rahasi takaisin. Miten? Käytä vain Turvallinen tilaus -palvelua kassalla. Palvelu maksaa vain 6,55 €.
AUTODOC välittää sinusta! Yli 160 € tilaukset toimitetaan veloituksetta Suomeen.
*Ei koske suuria auton osia