Parhaat varaosat 6 DAIHATSU CHARADE mallille
Top auton varaosakategoriaa
Varaosaluettelo
-
Renkaat
DAIHATSU CHARADE lisävarusteiden verkkokauppa
Eniten myydyt tuotteet DAIHATSU CHARADE-autoille
Edulliset varaosatarjoukset huippulaatuisilta valmistajilta 6 DAIHATSU CHARADE -malleille ovat nyt saatavilla. DAIHATSU-varaosaluettelosta löydät mahtavan valikoiman ensiluokkaisista ja edullisista osista DAIHATSU CHARADE johtavilta valmistajilta.
Olemme valmiina tarjoamaan sinulle laajan valikoiman DAIHATSU CHARADE:n osia, jonka valinnan varan runsaus tulee hämmästyttämään sinua. Verkkokauppamme erottuu muista vastaavista laajalla valikoimalla useiden eri valmistajien valmistamia DAIHATSU CHARADE:n osia mihin tahansa malliin. Aloita tarvitsemiesi osien hakeminen heti ja valmistaudu miellyttävään yllätykseen,




DAIHATSU CHARADE-varaosat: Mistä ostaa?
Alkuperäislaatuisia Daihatsu CHARADE-varaosia on tarjolla AUTODOC-tuotekuvastossa hintaan 7.38–133.5 €.
Mitä DAIHATSU CHARADE-auton osia on saatavilla AUTODOC-tuotekuvastossa?
Daihatsu CHARADE OEM -osat ovat varaosia merkeiltä, kuten esim.:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- ABAKUS
- BREMBO
Tietoa DAIHATSU CHARADE malleista - kuinka valitset varaosat oikein
Daihatsu CharadeDaihatsu Charade -autoja valmistettiin 1977-2000. Monena vuonna kokoamispaikat sijaitsivat Japanissa, Kreikassa, Etelä-Afrikassa ja Kiinassa. Vuonna 1979 malli sai “Car of the Year” -tittelin Japanissa.
Daihatsu Charade 1977-1993Alunperin Daihatsu Charade G10:tä valmistettiin viisiovisena hatchbackina. Vuoden 1978 lopulla alettiin valmistamaan myös kolmiovista Daihatsu Charade Runaboutia. Näiden autojen runkojen takapilareissa oli kaksi pientä sivuikkunaa.
Tämän mallin visuaalinen tunniste oli pyöreät ajovalot. Sivupeilit olivat etulokasuojien yllä.
Autoa uudistettiin vuonna 1981. Pyöreiden ajovalojen tilalle tulivat neliskulmaiset.
Vuonna 1983 näiden autojen toista sukupolvea alettiin valmistamaan. Daihatsu Charade G11 -mallia valmistettiin samoilla runkovaihtoehdoilla kuin edeltäjäänsä, mutta siinä oli paranneltu jousitusjärjestelmä. Jopa standardi teräksiset jarrulevyt vaihdettiin kevyemmistä metalliseoksista valmistettuihin. Molemmat, sekä kolmi- että viisioviset hatchbackit, olivat saatavilla korkealla katolla tai standardikatolla.
Vuoden 1985 kesällä auton toista sukupolvea uudistettiin merkittävästi. Autoon tuli suorakaiteen muotoiset ajovalot neliskulmaisten sijasta.
Vuonna 1985, Tokyo Motor Show -tapahtumassa, yritys esitteli Daihatsu Charade De Tomaso 926R prototyypin, joka oli kehitetty yhteistyössä italialaisen autonvalmistaja De Tomaso Automobilin kanssa.
Auton oli tarkoitus osallistua World Rally Championshipiin vuonna 1986. Auton luojan suunnitelmaa ei kuitenkaan koskaan toteutettu - International Automobile Federation on päättänyt kieltää B-luokan autoja osallistumasta kilpailuun, koska vuonna 1985 tapahtui niin paljon onnettomuuksia.
Vuonna 1987 hatchbackien kolmas sukupolvi, Daihatsu Charade G100/G102, julkaistiin. Vuotta myöhemmin alettiin valmistamaan sedaneita. Huippu-uudistuksessa tuli mukana 14-tuumaiset rengaslevyt ja sähköisesti toimiva takaluukku. Lisämukavuutta tarjosi ohjaustehostin ja ilmastointijärjestelmä.
Vuonna 1991 kolmannen sukupolven mallit uudistettiin uudestaan. Autoon tuli erilaiset takavalot ja heijastavat paneelit. Muutokset koskivat myös auton sisustan designia - ovipaneeleita alettiin päällystämään kankaalla.
Vuosina 1989 ja 1990 Daihatsu Charade GTI -urheiluauto oli mukana British Lombard RAC Rally -kilpailuissa ja pärjäsi hyvin. Auton parhaat tulokset saatiin vuonna 1993 Safari-rallissa, jossa se pääsi viidennelle sijalle.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213Vuosien 1993-2000 välillä valmistettiin mallin kolmatta sukupolvea. Alunperin valmistettiin kolmi- ja viisiovisia hatchbackeja ja vuonna 1994 myös sedaneja. Auton rungosta tuli virtaviivaisempi.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213 uudistusVuonna 1996 mallia uudistettiin. Jäähdytinsäleiköstä tuli kaarevampi. Vuonna 2000 auton korvasi markkinoilla Daihatsu Sirion ja Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade monilla markkinoillaKiinassa Daihatsu Charade -autoja myytiin nimellä Tianjin Xiali ja niitä valmisti FAW Tianjin -yritys. Alankomaissa neljättä sukupolvea kutsuttiin nimellä Daihatsu Valera.
Vuosina 1995-1998 Daihatsu Mira L500 -autoja myytiin nimellä Daihatsu Charade Centro. Vuonna 2003 Daihatsu Charade -brändi uudistettiin Euroopassa, Australiassa ja Etelä-Afrikassa: sitä käytettiin vuoteen 2007 asti korvaamaan Daihatsu Mira L250 -malli. Vuodesta 2007 vuoteen 2011 Daihatsu Charade nimeä käytettiin Daihatsu Mira L275 -mallin myymiseen Etelä-Afrikassa. 2011-2013 samaa nimeä käytettiin Toyota Yaris XP90 -autoissa Euroopan markkinoilla.
Asiakas kysely DAIHATSU CHARADE mallia koskien
Asiakkaiden antama keskimäärinen arvosana
before 104 arvion perusteella
Osta netistä itsevarmasti! Voit palauttaa DAIHATSU CHARADE-varaosat 200 päivän sisällä ostotapahtumasta ilman erityistä syytä ja saada rahasi takaisin. Miten? Käytä vain Turvallinen tilaus -palvelua kassalla. Palvelu maksaa vain 6,55 €.
AUTODOC välittää sinusta! Yli 160 € tilaukset toimitetaan veloituksetta Suomeen.
*Ei koske suuria auton osia