• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mercedes-Benz SLK moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mercedes-Benz SLK sukupolvi I (1996-2004)
    1. Mercedes-Benz SLK bensiinimoottorit: sukupolvi (1996-2004)
  2. Mercedes-Benz SLK Generation II (2004-2011)
    1. Mercedes-Benz SLK bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2004-2011)
    2. Mercedes-Benz SLK AMG:n moottorit: Sukupolvi II (2004-2011)
  3. Mercedes-Benz SLK Generation III (2011-2016)
    1. Mercedes-Benz SLK turbobensiinimoottorit: III sukupolvi (2011-2016)
    2. Mercedes-Benz SLK V6 -luokan imumoottorit: III sukupolvi (2011-2016)
    3. Mercedes-Benz SLK AMG -moottorit: sukupolvi III (2011-2016)
  4. Johtopäätökset: Mercedes-Benz SLK kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Vuonna 1996 tapahtuneesta esittelystään lähtien Mercedes-Benz SLK on vakiinnuttanut asemansa pienikokoisten, kokoontaitettavan katon omaavien roadsterien segmentin edelläkävijänä, ja se on tarjonnut kolmen sukupolven ajan monipuolisen valikoiman Mercedes-Benz SLK moottoreita. Jokainen sukupolvi toi mukanaan uutta teknologiaa ja erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia, ja teknologinen kehitys ulottui yksinkertaisista imumoottoreista huippumoderneihin ahdettuihin ja turboahdettuihin moottoreihin.

Mercedes-Benz SLK sukupolvi I (1996-2004)

Mercedes-Benz SLK sukupolvi I (1996-2004)

Mercedes-Benz SLK ensimmäinen sukupolvi oli uraauurtava aikakausi pienikokoisille roadstereille, joissa oli sisäänvedettävä kiintokatto, ja sille olivat ominaisia vankat, mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti moottorityypin mukaan: kun hyväksi todetut imumoottorit saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 250 000-300 000 kilometrin ajokilometrit, varhaiset ahtimella varustetut moottorit vaativat usein kalliita korjauksia kompressoriyksikköön tai sylinterikannen tiivisteeseen 150 000-200 000 kilometrin ajomatkan välillä. Moottorin vaurioituminen ylikuumentuneen kompressorin takia ei ollut harvinaista, jos huolto laiminlyötiin. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli SLK 32 AMG, jossa oli 3,2-litrainen V6-ahdinmoottori, joka yhdisti optimaalisesti tehon ja luotettavuuden, mutta oli erittäin janoinen.

Mercedes-Benz SLK bensiinimoottorit: sukupolvi (1996-2004)

Mercedes-Benz SLK bensiinimoottorivalikoima käsitti erilaisia imumoottoreita ja ahtimia. Alkutason SLK 200:ssa oli 2,0-litrainen nelisylinterinen moottori, jonka teho oli 100 kW (136 hv), ja sitä seurasi SLK 230 Kompressor, jonka teho oli 142 kW (193 hv). Nämä Mercedes-Benz SLK ensimmäisen sukupolven moottorit kärsivät varhaisen kompressoritekniikan tyypillisistä ongelmista: kompressorivauriot, välijäähdytinongelmat ja ajoittaiset sylinterikannen tiivisteen viat tekivät niistä huoltoa vaativia. Tehokkain Mercedes-Benz SLK oli 260 kW:n (354 hv) tehoinen SLK 32 AMG, joka oli erittäin tehokas mutta jonka polttoaineenkulutus oli yli 12 litraa. Tämän sukupolven luotettavimmaksi vaihtoehdoksi osoittautui SLK 320, jossa oli V6-sydänmoottori ja 160 kW (218 hv).

Mercedes-Benz SLK moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
SLK 200 136 HV 8,5-9,2 l/100km Heikkorintainen, mutta vankkarakenteinen Keskimääräinen
SLK 230 Kompressor 193 HV 9,1-10,2 l/100km Kompressorivaurio, välijäähdytin Kohtalainen
SLK 320 218 HV 9,8-10,5 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
SLK 32 AMG 354 HV 12,1-13,5 l/100km Korkea kulutus, muuten kestävä Hyvä

Mercedes-Benz SLK Generation II (2004-2011)

Mercedes-Benz SLK Generation II (2004-2011)

Mercedes-Benz SLK toinen sukupolvi merkitsi merkittävää teknologista harppausta parannetulla kompressoritekniikalla ja uusilla V6-moottoreilla. Asianmukaisella huollolla useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 200 000-280 000 kilometrin ajokilometrit, jolloin imusarjaan kuuluvia V6-moottoreita pidetään erityisen kestävinä. Ahtomoottorit osoittautuivat huomattavasti luotettavammiksi kuin ensimmäisessä sukupolvessa, ja ainoastaan AMG-muunnokset vaativat intensiivisempää huoltoa. Ehdoton kohokohta oli SLK 55 AMG, jossa oli 5,4-litrainen V8-perämoottori - tekninen mestariteos, jossa oli 360 hv ja joka tarjosi sekä voimaa että yllättävää luotettavuutta. SLK 200 Kompressorissa oli ensimmäistä kertaa myös pieni nelisylinterinen kompressori.

Mercedes-Benz SLK bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2004-2011)

Mercedes-Benz SLK bensiinimoottorivalikoima alkoi SLK 200 Kompressorilla (120 kW/163 hv), joka osoittautui huomattavasti edeltäjäänsä luotettavammaksi. SLK 280, 170 kW (231 hv), ja SLK 300, 170 kW (231 hv), sisälsivät nykyaikaiset V6-perämoottorit, jotka osoittautuivat erityisen kestäviksi. Näissä toisen sukupolven Mercedes-Benz SLK moottoreissa esiintyi vain satunnaisia ongelmia venttiilikannen tiivisteiden ja vesipumppujen kanssa. SLK 350, jossa oli 200 kW (272 hv), kehittyi tämän sukupolven suosituimmaksi moottoriksi ja tarjosi erinomaisen tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä. Urheilullisille kuljettajille oli tarjolla Mercedes-Benz SLK 55 AMG 5,4-litraisella V8-moottorilla ja 265 kW:n (360 hv) teholla, joka oli suorituskyvystään huolimatta yllättävän luotettava.

Mercedes-Benz SLK AMG:n moottorit: Sukupolvi II (2004-2011)

Mercedes-Benz SLK 55 AMG M113 V8 -moottorilla edusti toisen sukupolven huippua. Se tarjosi 5439 kuutiosenttimetrin iskutilavuudellaan ja 360 hv:n tehollaan raa'an kiihtyvyyden ja erehtymättömän äänen. Tehostaan huolimatta tämä Mercedes-Benz SLK moottori osoittautui yllättävän luotettavaksi, vain 11-13 litran kulutus oli huomattava. Huoltoväli oli 15 000 kilometriä, suurempia korjauksia oli odotettavissa vasta 150 000-200 000 kilometrin jälkeen.

Mercedes-Benz SLK moottori Suorituskyky Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
SLK 200 Kompressor 163 HV 7,8-8,5 l/100km Venttiilikannen tiiviste Hyvä
SLK 280/300 231 HV 8,9-9,6 l/100km Vesipumppu 120 000 km:n jälkeen Erittäin hyvä
SLK 350 272 HV 9,2-10,1 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
SLK 55 AMG 360 HV 11,2-13,1 l/100km Korkea kulutus Hyvä

Mercedes-Benz SLK Generation III (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK Generation III (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK kolmas sukupolvi toi mukanaan moottorivalikoiman täydellisen uudelleenkehityksen ja otti ensimmäistä kertaa käyttöön turboahtamisen suuremmassa mittakaavassa. Suurin osa tämän sukupolven moottoreista saavuttaa 180 000-250 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, jolloin luontaisesti imutoimisia V6-moottoreita pidetään edelleen luotettavimpina varianteina. Uudet turboahdetut moottorit osoittautuivat aluksi ongelmallisiksi, mutta paranivat huomattavasti tuotantokauden aikana. Ehdoton huippumoottori oli SLK 55 AMG, jossa oli 5,5-litrainen V8-biturbomoottori ja 421 hv - tekninen mestariteos, joka oli kuitenkin erittäin huoltovarma. Vuodesta 2012 alkaen mallisarja nimettiin uudelleen SLC:ksi, mutta samat moottorit säilyivät.

Mercedes-Benz SLK turbobensiinimoottorit: III sukupolvi (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK turbomoottoreihin kuuluivat 1,8-litraisella turbolla ja 135 kW:lla (184 hv) varustettu SLK 200 ja 150 kW:lla (204 hv) varustettu SLK 250. Nämä Mercedes-Benz SLK kolmannen sukupolven moottorit kärsivät aluksi varhaisen turboaikakauden tyypillisistä ongelmista: turboahtimen vauriot, korkeapainepumpun viat ja ajoittaiset hammasketjuviat tekivät niistä tämän sukupolven ongelmallisimpia moottoreita. SLK 200 BlueEFFICIENCY kehittyi kuitenkin vuodesta 2013 alkaen tehtyjen parannusten myötä vankaksi moottoriksi, jonka luotettavuus on hyväksyttävä. Turbomoottorit tarjosivat huomattavasti paremmat ajo-ominaisuudet kuin edeltäjänsä, mutta olivat huoltoa vaativampia.

Mercedes-Benz SLK V6 -luokan imumoottorit: III sukupolvi (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK 350 säilytti hyväksi havaitun 3,5-litraisen V6-perämoottorinsa, jossa oli 225 kW (306 hv), ja se osoittautui koko kolmannen sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi. Tämä Mercedes-Benz SLK moottori tarjosi erinomaisen yhdistelmän suorituskykyä, tasaisuutta ja kestävyyttä. Tyypilliset ongelmat rajoittuivat kuluviin osiin, kuten vesipumppuihin 100 000-120 000 kilometrin jälkeen ja satunnaisiin venttiilikannen tiivisteisiin. Polttoaineenkulutus oli maltillinen 9-10 litraa, mikä oli hyväksyttävää suorituskykyluokassa.

Mercedes-Benz SLK AMG -moottorit: sukupolvi III (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK 55 AMG sai uuden 5,5-litraisen 5,5-litraisen V8-biturbomoottorin (M152) 310 kW:n (421 hv) teholla, joka myöhemmin SLK 63 AMG:ssä tuotti jopa 450 hv. Nämä Mercedes-Benz SLK moottorit tarjosivat brutaalia suorituskykyä, mutta olivat erittäin huoltovarmoja. Turboahtimen vaurioituminen 80 000-120 000 kilometrin jälkeen ja korkeapaineruiskutusjärjestelmän ongelmat tekivät niistä kalliita kumppaneita. AMG:lle ominainen ääni ja kiihtyvyys olivat kuitenkin ylittämättömiä.

Mercedes-Benz SLK moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
SLK 200 Turbo 184 HV 6,8-7,5 l/100km Turboahdin, korkeapainepumppu Kohtalainen
SLK 250 Turbo 204 HV 7,1-7,8 l/100km Ajoitusketju, turboahdin Kohtalainen
SLK 350 306 HV 9,0-10,2 l/100km Vesipumppu, erittäin luotettava Erittäin hyvä
SLK 55/63 AMG 421-450 HV 10,8-12,5 l/100km Turboahdin, korkeapaineruiskutus Ongelmallinen

Johtopäätökset: Mercedes-Benz SLK kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mercedes-Benz SLK moottoreiden kehityksessä näkyy selvästi muutos vankoista imumoottoreista tehokkaisiin mutta huoltoa vaativampiin turboahdettuihin moottoreihin. Vaikka luontaisesti imevät V6-moottorit pysyivät luotettavina kaikissa sukupolvissa, ahdetut ja myöhemmät turboahdetut moottorit kamppailivat jatkuvasti suurempien huoltovaatimusten kanssa. AMG-muunnokset tarjosivat aina vaikuttavan suorituskyvyn, mutta vaativat intensiivistä huoltoa ja aiheuttivat korkeat käyttökustannukset.

  • Paras Mercedes-Benz SLK bensiinimoottori:

Mercedes-Benz SLK 350 (sukupolvet II ja III), jossa on 3,5-litrainen V6-perämoottori, yhdistää korkean suorituskyvyn erinomaiseen luotettavuuteen ja kohtuulliseen polttoaineenkulutukseen.

  • Paras Mercedes-Benz SLK ahdettu moottori:

Mercedes-Benz SLK 32 AMG (sukupolvi I) tarjoaa korkeasta polttoaineenkulutuksesta huolimatta ahdettujen moottoreiden parhaan suorituskyvyn ja luotettavuuden yhdistelmän.

  • Paras Mercedes-Benz SLK AMG -moottori:

Mercedes-Benz SLK 55 AMG (sukupolvi II), jossa on 5,4-litrainen V8-perämoottori, yhdistää raa'an suorituskyvyn ja yllättävän pitkän käyttöiän.

Kaikkien Mercedes-Benz SLK-sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella, jotta nämä roadster-ikonit pysyvät huippukunnossa.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • Meidän hintamme: 28,96 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
28,96 €
5,79 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Erittely: API SN, API CF, ACEA C3
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Meidän hintamme: 49,28 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,28 €
9,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • Meidän hintamme: 32,25 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
32,25 €
8,06 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 82
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • Meidän hintamme: 26,04 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
26,04 €
6,51 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • Meidän hintamme: 103,58 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
103,58 €
5,18 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: ACEA C2, API SN
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • Meidän hintamme: 84,05 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
84,05 €
16,81 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 22268 Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Arvostelut - 60
Tuotekuvaus
  • Ominaisuudet: Tiiviste
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G11
  • Väri: sininen
  • Valmistajan suositukset: MB 325.0, MAN 324 NF, MB 325.2, VAG TL-774 C
  • Erittely: G11
  • Tilavuus (litra): 5
  • Paino [kg]: 6,0
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • FEBI BILSTEIN: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 22268
  • Meidän hintamme: 28,97 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Tuotenumero: 22268
Lisää
28,97 €
5,79 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Erittely: API SN PLUS, API CF, ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • Tuotelinja: Helix
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Ultra
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 550052679
  • Meidän hintamme: 37,87 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
37,87 €
9,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Extreme
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Meidän hintamme: 115,38 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
115,38 €
5,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 19
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Erittely: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • Meidän hintamme: 61,88 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
61,88 €
6,19 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Kaksoisvaloheitin, Halogeeni
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Kaksoisvaloheitin, Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Kaksoisvaloheitin, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Splash Guards
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 872296
  • Meidän hintamme: 37,99 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
37,99 €
9,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550046268 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • Moottorinumero: CAVE, CTHE, CTJC
  • Täyttömäärä [l]: 3,6
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Erittely: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: Helix
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: Ultra
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 550046268
  • Meidän hintamme: 41,66 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046268
41,66 €
10,42 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 62
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • Meidän hintamme: 54,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
54,99 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.