• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Kia Sorento moottorit

Sisällysluettelo

  1. Kia Sorento sukupolvi I (2002-2009)
    1. Kia Sorento bensiinimoottorit: sukupolvi I (2002-2009)
    2. Kia Sorento dieselmoottorit: (2002-2009)
  2. Kia Sorento Generation II (2009-2015)
    1. Kia Sorento bensiinimoottorit: sukupolvi II (2009-2015)
    2. Kia Sorento dieselmoottorit: sukupolvi (2009-2015)
  3. Kia Sorento Generation III (2015-2020)
    1. Kia Sorento bensiinimoottorit: III sukupolvi (2015-2020)
    2. Kia Sorento dieselmoottorit: sukupolvi (2015-2020)
  4. Kia Sorento Generation IV (2020-nykyinen)
    1. Kia Sorento bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)
    2. Kia Sorento hybridivoimansiirrot: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)
    3. Kia Sorento dieselmoottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)
  5. Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat Kia Sorento moottorit.

Vuonna 2002 tapahtuneesta lanseerauksesta lähtien Kia Sorento on vakiinnuttanut asemansa vankkana keskikokoisena katumaasturina, ja se on kehittynyt teknisesti huomattavasti neljän sukupolven aikana. Kia Sorento monipuolinen moottorivalikoima ulottuu hyväksi todetuista imumoottoreista nykyaikaisiin hybridivoimansiirtoihin, mikä kuvastaa Kia muutosta teknologiavetoiseksi autonvalmistajaksi.

Kia Sorento sukupolvi I (2002-2009)

Kia Sorento sukupolvi I (2002-2009)

Ensimmäiselle Kia Sorento sukupolvelle olivat ominaisia vankat, mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit, joille oli ominaista poikkeuksellinen pitkäikäisyys. Asianmukaisella huollolla nämä Kia Sorento moottorit saavuttivat helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit, jolloin 2.5 CRDi -dieseliä pidettiin lähes tuhoutumattomana. Suurempia korjauksia oli yleensä tehtävä vasta 250 000-300 000 kilometrin jälkeen, ja ne koskivat lähinnä apukomponentteja, kuten vesipumppua tai vaihtovirtageneraattoria. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.5 CRDi, jossa oli 170 hv - tehokas turbodiesel, jossa yhdistyivät optimaalisesti luotettavuus, vetovoima ja kohtuulliset kulutusarvot. Teknisesti nämä Kia Sorento moottorit olivat vielä konservatiivisesti suunniteltuja, mutta tämä osoittautui eduksi pitkän aikavälin laadun kannalta.

Kia Sorento bensiinimoottorit: sukupolvi I (2002-2009)

Kia Sorento bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa imumoottoreista ilman turboahdinta. 2,4-litrainen moottori tuotti 103 kW (140 hv) ja tarjosi vankkaa arkikäyttöä, kun taas tehokkaampi 3,5-litrainen V6-moottori, jonka teho oli 142 kW (193 hv), tarjosi urheilullisempaa ajosuoritusta. Näille Kia Sorento moottoreille oli ominaista niiden yksinkertaisuus - ei monimutkaista turboahdinta, ei suoraruiskutusta, vaan hyväksi havaittu monipisteruiskutus ja vankka rakenne. 3.5 V6 kehittyi tämän sukupolven luotettavimmaksi bensiinimoottoriksi, vain polttoaineenkulutus 10-12 litraa 100 km:llä oli tuohon aikaan korkea. Tyypillisiä heikkouksia olivat 150 000 kilometrin jälkeen kuluneet sytytyskelat ja ajoittaiset ongelmat polttoainepumpun kanssa.

Kia Sorento dieselmoottorit: (2002-2009)

Kia Sorento dieselmoottoreita hallitsi 2,5 CRDi-moottori, jonka tehot vaihtelivat 103 kW:sta (140 PS) 125 kW:iin (170 PS). Tämä moottori perustui Hyundain teknologiaan ja osoittautui poikkeuksellisen kestäväksi. Kia Sorento 2.5 CRDi -moottoria, jossa oli 125 kW (170 hv), pidettiin koko ensimmäisen sukupolven parhaana moottorina - se tarjosi riittävästi tehoa jopa 2,5 tonnin perävaunukuormille, kulutti vain 7,5-8,5 litraa 100 kilometrillä ja oli käytännössä huoltovapaa. Näissä Kia Sorento CRDi -moottoreissa oli Common Rail -ruiskutus ja muuttuvageometrinen turboahdin, joka oli tuohon aikaan nähden edistyksellinen. Ongelmat olivat harvinaisia, mutta toisinaan hehkutulpat tai ilmamassavirta-anturi pettivät 200 000 kilometrin jälkeen.

Kia Sorento moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.4 bensiinimoottori 140 HV 9,5-10,5 l/100km Sytytyskelat, polttoainepumppu Hyvä
3,5 V6 193 HV 10,5-12,0 l/100km Korkea kulutus Erittäin hyvä
2,5 CRDi 140-170 HV 7,5-8,5 l/100km Hehkutulpat, ilmamassavirtausanturi Erittäin hyvä

Kia Sorento Generation II (2009-2015)

Kia Sorento Generation II (2009-2015)

Toinen Kia Sorento sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaisempaan moottoriteknologiaan suoraruiskutuksella ja monimutkaisemmilla järjestelmillä. Kilometriodotukset putosivat 300 000-400 000 kilometriin, sillä uudet teknologiat olivat alttiimpia ongelmille. Ajastusketjun venymisestä tai turboahtimen vaurioitumisesta johtuvia pääomamoottorivaurioita esiintyi useammin kuin ensimmäisessä sukupolvessa, yleensä 150 000 ja 200 000 kilometrin välillä. Erinomainen moottori oli edelleen diesel - 2.2 CRDi, jossa oli 200 hv, tarjosi nykyaikaista tekniikkaa edelleen hyväksyttävällä luotettavuudella. Tässä sukupolvessa otettiin ensimmäistä kertaa käyttöön suoraruiskutus bensiinimoottoreissa, mikä johti uusiin ongelmiin, kuten venttiilien koksahtamiseen. Tänä aikana Kia Sorento asemoitui teknisesti kehittyneempänä vaihtoehtona perinteisille japanilaisille katumaastureille.

Kia Sorento bensiinimoottorit: sukupolvi II (2009-2015)

Kia Sorento bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se sisälsi nyt nykyaikaisia GDI-moottoreita (Gasoline Direct Injection). 2.4 GDI tuotti 138 kW (188 hv), kun taas tehokkaampi 3.3 GDI V6 201 kW:lla (274 hv) tarjosi urheilullista ajosuoritusominaisuutta. Nämä Kia Sorento GDI-moottorit toivat kuitenkin mukanaan uusia ongelmia: suoraruiskutuksesta johtuva venttiilien koksahtaminen, ongelmalliset korkeapainepumput ja herkät ajoitusketjut. 2.4 GDI kehittyi tämän sukupolven ongelmallisimmaksi moottoriksi - ajoitusketjun venyminen 120 000-150 000 kilometrin jälkeen johti usein suuriin moottorivaurioihin. 3.3 V6 oli luotettavampi, mutta se kärsi suuresta polttoaineen kulutuksesta (11-13 litraa/100 km) ja ajoittaisista ongelmista suoraruiskutussuuttimien kanssa.

Kia Sorento dieselmoottorit: sukupolvi (2009-2015)

Uusi 2.2 CRDi -moottori korvasi hyväksi todetun 2,5-litraisen, ja sitä oli saatavana tehotasoilla 145 kW (197 hv) - 147 kW (200 hv). Tämä Kia Sorento 2.2 CRDi perustui täysin uuteen moottorisukupolveen, jossa oli moderni kolmannen sukupolven common-rail-tekniikka ja muuttuva turboahtimen geometria. Moottori osoittautui huomattavasti edeltäjäänsä taloudellisemmaksi (6,5-7,5 l/100 km), mutta oli alttiimpi ongelmille. Tyypillisiä heikkouksia olivat vialliset EGR-venttiilit 100 000 kilometrin jälkeen, ongelmalliset hiukkassuodattimet ja satunnaiset turboahtimen vauriot, jotka johtuivat huollon laiminlyönnistä. Kia Sorento 2.2 CRDi -moottoria pidettiin kuitenkin tämän sukupolven parhaana moottorina, sillä se toimi erittäin luotettavasti asianmukaisella hoidolla.

Kia Sorento moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.4 GDI 188 HV 8,5-9,5 l/100km Ajoitusketju, venttiilien koksahtaminen Ongelmallinen
3.3 GDI V6 274 HV 11,0-13,0 l/100km Suoraruiskutussuuttimet, polttoaineen kulutus Kohtalainen
2.2 CRDi 197-200 HV 6,5-7,5 l/100km EGR-venttiili, hiukkassuodatin Hyvä

Kia Sorento Generation III (2015-2020)

Kia Sorento Generation III (2015-2020)

Kolmas Kia Sorento sukupolvi toi merkittävän laadun nousun ja modernin turbotekniikan kaikkiin moottorivaihtoehtoihin. Odotettu ajokilometrimäärä nousi jälleen 350 000-450 000 kilometriin, sillä Kia oli onnistunut poistamaan toisen sukupolven alkuvaikeudet. Suuremmat korjaukset olivat yleensä edessä vasta 200 000-250 000 kilometrin jälkeen, ja ne koskivat lähinnä kuluvia osia, kuten turboahtimia tai ruiskutussuuttimia. Ehdoton kohokohta oli 2.2 CRDi, jossa oli 200 hv - hienostunut turbodiesel, joka tasapainotti täydellisesti tehon, tehokkuuden ja luotettavuuden. Tässä sukupolvessa otettiin käyttöön myös nykyaikaisia turvatekniikoita ja Kia Sorento asemoitiin vakavasti otettavaksi vaihtoehdoksi saksalaisille premium-maastureille. Turbobensiinimoottoreissa ilmeni huomattavasti vähemmän ongelmia kuin niiden GDI-edeltäjissä.

Kia Sorento bensiinimoottorit: III sukupolvi (2015-2020)

Kia Sorento bensiinimoottorivalikoima perustui kokonaan turboahdettuun 2.0 T-GDI-moottoriin, jonka tehot vaihtelivat 180 kW:sta (245 hv) 206 kW:iin (280 hv). Näissä Kia Sorento T-GDI -moottoreissa yhdistettiin suoraruiskutus ja turboahdin, ja ne tarjosivat huomattavasti paremman ajosuoritusominaisuuden maltillisemmalla polttoaineenkulutuksella kuin edellisen sukupolven imumoottorit. 2.0 T-GDI, jonka teho oli 180 kW (245 PS), kehittyi kolmannen sukupolven parhaaksi bensiinimoottoriksi - se tarjosi urheilullisen ajosuoritusominaisuuden 8,5-9,5 litran polttoaineenkulutuksella ja oli huomattavasti luotettavampi kuin toisen sukupolven ongelmalliset GDI-moottorit. Tyypillisiä heikkouksia olivat ajoittaiset ongelmat korkeapainepumpun kanssa 150 000 kilometrin jälkeen ja imuventtiilien koksahtaminen, joka voitiin kuitenkin välttää säännöllisellä puhdistuksella.

Kia Sorento dieselmoottorit: sukupolvi (2015-2020)

Hyväksi havaittua 2.2 CRDi -moottoria kehitettiin edelleen, ja sitä oli saatavana tehotasoilla 147 kW (200 PS) - 149 kW (202 PS). Tätä kolmannen sukupolven Kia Sorento 2.2 CRDi -moottoria pidettiin yhtenä luokkansa parhaista dieselmoottoreista - siinä yhdistyivät nykyaikainen Euro 6 -päästövalvonta, erinomainen luotettavuus ja alhainen polttoaineenkulutus, joka oli vain 5,8-6,8 litraa 100 km:llä. Edellisen sukupolven EGR-venttiileihin ja hiukkassuodattimiin liittyvät ongelmat oli suurelta osin poistettu. Tämä moottori osoittautui ihanteelliseksi usein ajaville kuljettajille ja perävaunukäyttöön, sillä se toimi erittäin luotettavasti myös kuormitettuna. Ainoastaan SCR-järjestelmän (AdBlue-järjestelmä) kanssa esiintyi satunnaisia ongelmia, mutta ne voitiin yleensä korjata ohjelmistopäivityksillä.

Kia Sorento moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 T-GDI 245-280 HV 8,5-9,5 l/100km Korkeapainepumppu, venttiilien koksahtaminen Hyvä
2.2 CRDi 200-202 HV 5,8-6,8 l/100km Satunnainen SCR-järjestelmä Erittäin hyvä

Kia Sorento Generation IV (2020-nykyinen)

Kia Sorento Generation IV (2020-nykyinen)

Nykyinen Kia Sorento sukupolvi edustaa Kia siirtymistä sähköistymiseen, ja se tarjoaa ensimmäistä kertaa tavanomaisten moottoreiden rinnalle hybridi- ja pistokehybridivoimansiirtoja. Kaikki voimansiirrot hyötyvät uudesta alustasta ja huipputeknologiasta, vaikka pitkän aikavälin luotettavuutta ei voida vielä täysin arvioida ajoneuvon nuoren iän vuoksi. Ensimmäiset kokemukset ovat kuitenkin lupaavia, ja ajokilometrien odotetaan olevan yli 300 000 kilometriä. Huippumoottori on 1.6 T-GDI-hybridi, jonka järjestelmäteho on 230 hv ja jossa yhdistyvät urheilullinen ajosuoritus ja korkea hyötysuhde. Tämä sukupolvi asemoi Kia Sorento teknologisesti johtavaksi katumaasturiksi, jolla on 7 vuoden takuu ja huippuluokan apujärjestelmät.

Kia Sorento bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)

Kia Sorento moottorivalikoiman perustana on 132 kW:n (180 hv) 1.6 T-GDI-moottori, joka toimii sekä puhtaana bensiinimoottorina että hybridiajoneuvojen perustana. Tässä Kia Sorento 1.6 T-GDI:ssä käytetään nykyaikaisia tekniikoita, kuten portaattomasti muuttuvaa venttiilien ohjausta ja optimoitua turboahdinta. Moottoria pidetään erittäin kypsänä, eikä siinä ole tähän mennessä ilmennyt suurempia sarjaongelmia. Tehokkaampana vaihtoehtona on saatavana 206 kW:n (280 hv) tehoinen 2.5 T-GDI, joka on kehittynyt tämän sukupolven tehokkaimmaksi perinteiseksi moottoriksi. Molemmat Kia Sorento T-GDI-moottorit hyötyvät Kia parantuneesta laadunvalvonnasta, ja niissä on huomattavasti vähemmän ongelmia kuin aiemmissa sukupolvissa.

Kia Sorento hybridivoimansiirrot: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)

Kia Sorento Hybrid yhdistää 1.6 T-GDI:n ja 44,2 kW:n (60 hv) sähkömoottorin, jolloin järjestelmän teho on 169 kW (230 hv). Tämän Kia Sorento Hybridin polttoaineenkulutus on vain 6,1-6,8 litraa 100 km:llä, ja se tarjoaa urheilullisen ajo-ominaisuuden. Tehokkaampi plug-in-hybridivaihtoehto tuottaa 195 kW (265 hv) ja tarjoaa jopa 57 km:n puhtaasti sähköisen toimintasäteen. Tämä Kia Sorento PHEV -tekniikka osoittautuu erittäin kehittyneeksi, vain järjestelmän monimutkaisuus johtaa korkeampiin huoltokustannuksiin. Hybridiä pidetään tämän sukupolven tehokkaimpana moottorina, ja siitä on tulossa ympäristötietoisten kuljettajien suosikki.

Kia Sorento dieselmoottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)

Hyväksi todettu 2.2 CRDi-moottori on uudistettu jälleen, ja se tuottaa nyt 148 kW (201 hv) ja sen päästöjen valvonta on parannettu Euro 6d-Temp -standardin mukaisesti. Tämä neljännen sukupolven Kia Sorento 2.2 CRDi jatkaa luotettavien Kia-dieselmoottoreiden perinnettä, ja sen polttoaineenkulutus on vain 5,7-6,5 litraa 100 km:llä. Moottorissa on nykyaikainen SCR-tekniikka AdBlue-ruiskutuksella ja tehokas hiukkassuodatin. Tähän mennessä tämä Kia Sorento Diesel ei ole osoittanut mitään suurempia ongelmia, ja sitä pidetään ihanteellisena usein ajaville kuljettajille, jotka arvostavat alhaisia käyttökustannuksia.

Kia Sorento moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 T-GDI 180 HV 7,2-8,1 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
2.5 T-GDI 280 HV 8,8-9,6 l/100km Ei vielä pitkäaikaisia kokemuksia Hyvä
1.6 Hybrid 230 HV 6,1-6,8 l/100km Monimutkainen järjestelmä Erittäin hyvä
1.6 PHEV 265 HV 1,6 l/100km + sähkö Korkeat huoltokustannukset Hyvä
2.2 CRDi 201 HV 5,7-6,5 l/100km Erittäin luotettava tähän mennessä Erittäin hyvä

Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat Kia Sorento moottorit.

Kia Sorento moottoreiden kehitys osoittaa huomattavaa laadun nousua neljän sukupolven aikana. Kun kaksi ensimmäistä sukupolvea vielä kamppailivat alkuvaikeuksien kanssa, Kia vakiinnutti asemansa luotettavien ja tehokkaiden moottoreiden valmistajana kolmannesta sukupolvesta alkaen. Nykyinen neljäs sukupolvi sähköistämisstrategiansa myötä asettaa uudet standardit tehokkuudelle ja ympäristöystävällisyydelle tinkimättä kuitenkaan Kia hyväksi todetusta luotettavuudesta.

  • Paras Kia Sorento bensiinimoottori:

Kia Sorento 1.6 T-GDI (180 hv, IV sukupolvi) yhdistää modernin turboteknologian, erinomaisen luotettavuuden ja kohtuullisen polttoaineenkulutuksen urheilulliseen suorituskykyyn.

  • Paras Kia Sorento dieselmoottori:

Kia Sorento 2.2 CRDi (200 hv, sukupolvet III ja IV) tarjoaa optimaalisen tasapainon luotettavuuden, taloudellisuuden ja tehon välillä kaikkiin käyttötarkoituksiin.

  • Paras Kia Sorento hybridimoottori:

Kia Sorento 1.6 Hybrid (230 hv, IV-sukupolvi), jossa yhdistyvät tehokkuus, suorituskyky ja soveltuvuus jokapäiväiseen käyttöön pienimmällä polttoaineenkulutuksella.

Kaikkien Kia Sorento sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja edulliseen hintaan.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

OSRAM ORIGINAL 2820 Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: Sokkelipolttimo
  • Tuotelinja: ORIGINAL
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 2
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Polttimo
  • Tuotenumero: 2820
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Tuotenumero: 2820
1,29 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
29,49 €
7,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 92
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 31,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
31,49 €
6,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 80,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
80,49 €
16,10 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 112,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
112,49 €
5,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
59,49 €
5,95 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,49 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
28,99 €
7,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 2000 X1
  • Tuotenumero: 150865
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
30,49 €
7,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 34,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
34,49 €
6,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1
  • Tuotenumero: 150565
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
49,99 €
10,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550046268 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 52
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550046268
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 40,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046268
40,49 €
10,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 53,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
53,49 €
5,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-10%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: EDGE
  • Versio: LL
  • Tuotenumero: 15F7E7
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 67,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 15F7E7
verrattuna ovh:hon 75,58 €

67,99 €
13,60 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.