• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Peugeot 406 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Peugeot 406 -moottorit: Sukupolvi I (1995-1999)
    1. Peugeot 406:n bensiinimoottorit: Sukupolvi I (1995-1999)
    2. Peugeot 406 -dieselmoottorit: sukupolvi I (1995-1999)
  2. Peugeot 406 moottorit: (1999-2004)
    1. Peugeot 406:n bensiinimoottorit: sukupolvi II (1999-2004)
    2. Peugeot 406:n dieselmoottorit: sukupolvi (1999-2004)
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Peugeot 406 -moottorit.

Peugeot 406 vakiinnutti asemansa ranskalaismerkin keskiluokan lippulaivana vuosina 1995-2004, ja se tarjosi vaikuttavan Peugeot 406 -moottorivalikoiman kahden sukupolven ajan. Teknologinen kehitys varhaisista ilmakehämoottoreista nykyaikaisiin HDI-dieselmoottoreihin kuvastaa autoteollisuuden muutosta.

Peugeot 406 -moottorit: Sukupolvi I (1995-1999)

Ensimmäiselle Peugeot 406 -sukupolvelle oli ominaista hyväksi todettu ranskalainen insinööritaito, ja se tarjosi vankan perustan keskiluokalle. Ajokilometrit vaihtelivat huomattavasti moottorityypistä riippuen: kun vankat dieselmoottorit saavuttivat helposti 350 000-450 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, bensiinimoottorit vaativat usein sylinterikannen tiivisteen tai venttiilien välyksen suurempia korjauksia 200 000-300 000 kilometrin välillä. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.1 TD, jossa oli 109 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja taloudellisuus. Bensiinimoottoreiden tyypillinen korjausväli oli 150 000 kilometrin välein, kun taas dieselmoottorit vaativat usein suurempia korjauksia vasta 250 000 kilometrin jälkeen. Verrattuna saksalaisiin kilpailijoihin, kuten BMW 5-sarjaan tai Audi A6:een, Peugeot 406 sai pisteitä alhaisemmilla huoltokustannuksilla, mutta joutui hyväksymään kompromisseja rakentamisen laadussa.

Peugeot 406:n bensiinimoottorit: Sukupolvi I (1995-1999)

Peugeot 406:n bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa XU-sarjan tunnelmallisista moottoreista. Alkutason moottori oli 1,6-litrainen 65 kW:n (88 hv) moottori, joka osoittautui taloudelliseksi mutta teholtaan vajaaksi. Suosituin oli 1,8-litrainen 81 kW:n (110 hv) moottori, joka tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja kulutuksen välillä. Peugeot 406:n huippumoottorit olivat 2,0-litrainen 97 kW:n (132 hv) ja harvinainen 3,0 V6 142 kW:n (194 hv) teholla. Nämä varhaiset Peugeot 406 -bensiinimoottorit kärsivät 1990-luvulle tyypillisistä ongelmista: sylinterinkannen tiivisteet pettivät yleensä 180 000 kilometrin jälkeen, venttiilivälyksen säätö vaati säännöllisiä tarkistuksia ja vesipumput osoittivat usein ensimmäiset heikkenemisen merkit 120 000 kilometrin jälkeen. V6-moottoria pidettiin kaikkein ongelmallisimpana moottorina, jonka monimutkaisessa elektroniikassa oli usein ongelmia ja jonka korjauskustannukset olivat korkeat.

Peugeot 406 -dieselmoottorit: sukupolvi I (1995-1999)

Peugeot 406:n dieselmoottoreita hallitsi aluksi hyväksi havaittu 1.9 TD, jossa oli 66 kW (90 hv) ja jolle oli ominaista äärimmäinen kestävyys. Kohokohta oli kuitenkin 80 kW:n (109 hv) 2.1 TD, jota pidettiin koko ensimmäisen sukupolven luotettavimpana moottorina. Nämä XUD-sarjan Peugeot 406 -dieselmoottorit olivat käytännössä tuhoutumattomia: yli 400 000 kilometrin ajokilometrit eivät olleet harvinaisia, ja jopa laiminlyötyjen huoltojen jälkeen ne jatkoivat toimintaansa. Tyypilliset heikkoudet rajoittuivat ruiskutuspumppujen kulumiseen 300 000 kilometrin jälkeen ja ajoittaisiin ongelmiin esihehkutusjärjestelmän kanssa. Peugeot 406 1.9 TD:stä tuli usein ajavien kuljettajien ja taksiyrittäjien suosikki, sillä se oli erittäin taloudellinen, sillä sen polttoaineenkulutus oli vain 6,5 litraa 100 kilometrillä.

Peugeot 406:n moottori Suorituskyky Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,6 16V 88 HV 7,8 l/100km Alitehoinen, sylinterin pään tiiviste Keskimääräinen
1,8 16V 110 HV 8,2 l/100km Venttiilien välys, vesipumppu Hyvä
2,0 16V 132 HV 8,8 l/100km Sylinterin pään tiiviste 180 000 km:n jälkeen. Hyvä
3,0 V6 194 HV 10,5 l/100km Elektroniikka, korkeat korjauskustannukset Ongelmallinen
1.9 TD 90 HV 6,5 l/100km Ruiskutuspumppu 300 000 km:n jälkeen Erittäin hyvä
2.1 TD 109 HV 6,8 l/100km Käytännössä tuhoutumaton Erittäin hyvä

Peugeot 406 moottorit: (1999-2004)

Peugeot 406 moottorit: (1999-2004)

Peugeot 406:n toinen sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaiseen dieseltekniikkaan ja esitteli vallankumouksellisen HDI-tekniikan. Dieselmoottoreiden ajokilometrit pysyivät erinomaisina 300 000-400 000 kilometrissä, kun taas bensiinimoottoreiden luotettavuus parani nykyaikaisemman tekniikan ansiosta, ja ne ylsivät nyt säännöllisesti 250 000-350 000 kilometriin. Ehdoton kohokohta oli 2.2 HDI, jossa oli 136 hv - tekninen mestariteos, jossa common-rail -ruiskutus yhdisti täydellisesti tehon, tehokkuuden ja tasaisen ajon. Peugeot tarjosi ensimmäistä kertaa myös dieselmoottorin, jossa oli hiukkassuodatin, mikä teki 406:sta edelläkävijän ympäristöteknologian alalla. Korjausväliä pidennettiin merkittävästi: bensiinimoottorit vaativat suurempaa huoltoa vasta 200 000 kilometrin jälkeen ja dieselmoottorit vasta 300 000 kilometrin jälkeen. Kilpailijoihin verrattuna Peugeot 406 oli teknologinen edelläkävijä erityisesti dieselteknologian alalla.

Peugeot 406:n bensiinimoottorit: sukupolvi II (1999-2004)

Uudistettu Peugeot 406 -bensiinimoottorivalikoima säilytti hyväksi havaitut iskutilavuuden vaihtoehdot, mutta sai nykyaikaisemman moottorinohjauksen ja parempia materiaaleja. Perusmoottorina säilyi 1,8-litrainen 81 kW:n (110 hv) moottori, kun taas 2,0-litrainen tuotti nyt 100 kW:n (136 hv) tehon. 3.0 V6-moottorista lisättiin uudistettu versio, jossa oli 152 kW (207 hv). Näissä myöhemmissä Peugeot 406 -bensiinimoottoreissa oli huomattavasti vähemmän ongelmia kuin edeltäjissään: sylinterinkannen tiivisteet kestivät nyt yleensä jopa 250 000 km ja elektroniikka osoittautui luotettavammaksi. Peugeot 406 2.0 16V kehittyi tasapainoisimmaksi bensiinimoottoriksi, jolla oli hyvä suorituskyky ja hyväksyttävä luotettavuus, kun taas V6-moottori oli edelleen ongelmallinen, mutta vähemmän altis kuin varhainen versio.

Peugeot 406:n dieselmoottorit: sukupolvi (1999-2004)

Vallankumous tuli HDI-tekniikan myötä: Peugeot 406 2.0 HDI, jossa oli 66 kW (90 hv) ja myöhemmin 79 kW (110 hv), sekä huippumalli 2.2 HDI, jossa oli 100 kW (136 hv), asettivat uudet standardit. Näissä Peugeot 406 HDI -moottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus, joka takasi huomattavasti hiljaisemman käyntiäänen ja paremman tehonluovutuksen. Vanha 2.1 TD jatkoi rinnakkaiskäyttöä ja pysyi luotettavimpana moottorina, mutta HDI-muunnokset tarjosivat enemmän mukavuutta vain hieman suuremmalla herkkyydellä. Peugeot 406 2.2 HDI osoittautui parhaaksi kompromissiksi suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä - se tarjosi 136 hevosvoimaa vain 5,8 litran polttoaineenkulutuksella ja saavutti säännöllisesti yli 350 000 kilometrin ajomäärät. Tyypilliset HDI-ongelmat rajoittuivat satunnaisiin korkeapainepumpun vioittumisiin 200 000 kilometrin jälkeen ja ruiskutusongelmiin huonolaatuisilla polttoaineilla.

Peugeot 406:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,8 16V 110 HV 7,9 l/100km Parannettu luotettavuus Hyvä
2,0 16V 136 HV 8,5 l/100km Sylinterin pään tiiviste 250 000 km:n jälkeen. Hyvä
3,0 V6 207 HV 10,2 l/100km Vähemmän elektroniikkaongelmia Kohtalainen
2.1 TD 109 HV 6,8 l/100km Edelleen tuhoutumaton Erittäin hyvä
2.0 HDI 90-110 HV 5,5-6,0 l/100km Korkeapainepumppu, injektorit Hyvä
2.2 HDI 136 HV 5,8 l/100km Kaikkien ominaisuuksien paras tasapaino Erittäin hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Peugeot 406 -moottorit.

Peugeot 406 -moottoreiden kehitys osoittaa selvästi Peugeot vahvuudet dieselteknologiassa - kun ranskalaismerkki jäi usein saksalaisia kilpailijoitaan jälkeen bensiinimoottoreiden osalta, dieselyksiköt asettavat standardit luotettavuuden ja tehokkuuden suhteen. HDI-tekniikan käyttöönotto mullisti dieselmaailman ja teki Peugeot modernin puristussytytystekniikan edelläkävijän. Peugeot 406 -dieselmoottoreiden pitkäikäisyys on erityisen huomattava, ja niitä pidetään vielä yli 20 vuoden jälkeenkin luotettavista voimansiirtojärjestelmistä kertovana referenssinä.

  • Paras Peugeot 406 -bensiinimoottori:

2.0 16V (136 hv, Generation II) tarjoaa bensiinimoottoreista parhaan yhdistelmän suorituskykyä, luotettavuutta ja soveltuvuutta jokapäiväiseen käyttöön.

  • Paras Peugeot 406 -dieselmoottori:

2.2 HDI (136 hv, Generation II) yhdistää modernin common-rail-tekniikan erinomaiseen luotettavuuteen ja pieneen polttoaineenkulutukseen - virstanpylväs dieseltekniikassa.

  • Luotettavin Peugeot 406 -moottori:

Molempien sukupolvien 2.1 TD-moottoria (109 hv) pidetään käytännössä tuhoutumattomana, ja se saavuttaa säännöllisesti yli 400 000 km:n ajokilometrit minimaalisilla korjauskustannuksilla.

Kaikkien Peugeot 406 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla näihin Ranskan autohistorian klassikoihin.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,13 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,13 €
10,53 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 65
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Tuotenumero: 872296
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,01 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
38,01 €
9,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-70%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Valmistajan suositukset: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Quartz
  • Versio: INEO ECS
  • Tuotenumero: 2198452
  • Öljyn valmistajasuositus: Toyota
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 43,28 €
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 2198452
verrattuna ovh:hon 147,95 €

43,28 €
8,66 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 33
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: SPECIAL PLUS
  • Tuotenumero: MN7512-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7512-4
Lisää
25,39 €
6,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM 19 42 046 Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotenumero: 19 42 046
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,06 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 046
38,06 €
7,61 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-16%
WALSER Premium Inde ZIPP IT Premium 11784 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 3
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Määräyksikkö: Kappale
  • Yleiskäyttöinen: Kyllä
  • Versio: ZIPP IT Premium
  • Tuotelinja: Premium Inde
  • Paino [g]: 500
  • Erittely: TÜV
  • Jälkivaruste: CLIX III
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: koukuilla
  • Polyesteriä [%]: 100
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 11784
  • Meidän hintamme: 29,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 11784
verrattuna ovh:hon 34,95 €

29,19 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline 874734 Jäähdytinneste G13, keltainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Väri: keltainen
  • Erittely: G13
  • Tilavuus (litra): 5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Yleiskäyttöinen: Kyllä
  • Valvoline: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 874734
  • Meidän hintamme: 39,26 €
Tiedot
Valvoline Jäähdytinneste G13, keltainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Tuotenumero: 874734
Lisää
39,26 €
7,85 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
NISSAN KE90090042 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotenumero: KE90090042
  • Öljyn valmistajasuositus: Nissan
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • NISSAN: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 74,89 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
NISSAN Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: KE90090042
74,89 €
14,98 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-26%
47516930 PHILIPS 12258PRB1 Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeeni, Vision
Arvostelut - 3
Tuotekuvaus
  • lisätieto: Vision
  • Lamppumalli: H1
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Värilämpö [K]: 3200
  • Hehkulampun kantamalli: P14.5s
  • PHILIPS: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 12258PRB1
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeeni, Vision
Tuotenumero: 12258PRB1
verrattuna ovh:hon 6,24 €

4,60 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154288 Moottoriöljy 5W-30, 1l
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154288
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 17,91 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 1l
Tuotenumero: 154288
17,91 €
17,91 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-17%
WALSER 20094 Istuinsuoja beige, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 2
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: beige
  • Tunnusluku: faux fur
  • Polyesteriä [%]: 100
  • Erittely: TÜV
  • Paino [g]: 640
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 20094
  • Meidän hintamme: 41,06 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
WALSER Istuinsuoja beige, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 20094
verrattuna ovh:hon 49,95 €

41,06 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-22%
MOBIL 1 ESP 153346 Moottoriöljy 0W-30, 1l
Arvostelut - 25
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 153346
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 20,38 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 0W-30, 1l
Tuotenumero: 153346
verrattuna ovh:hon 26,14 €

20,38 €
20,38 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF12+ MN4012-5 Jäähdytinneste G12+, punainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-silikaattivapaa
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G12+, type D
  • Väri: punainen
  • Tuotelinja: AF12+
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, ASTM D6210, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for RA), VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MB 325.3, BMW GS 94000, DACIA 41-01-001 / --T, Ford WSS-M97B44-D, CHEVROLET, MAZDA MEZ MN 121 D, JAGUAR CMR 8229, STJLR 651.5003, ASTON MARTIN, BEHR, ADE, BERGEN ENGINES, 2.13.01, CASE, NEW HOLLAND MAT3624, DAF 74002, DETROIT DIESEL, DFS93K217, CLAAS, CUMMINS CES 14439, CUMMINS CES 14603, CUMMINS, IS series u N14, DEUTZ DQC CB-14, FENDT, GREAT WALL, HITACHI, ISUZU, JENBACHER, TA 1000-0201, KAROSA, KOBELCO, KOMATSU 07.892(2009), LEYLAND TRUCKS, DW03245403, LIEBHERR MD1-36-130, MACK 014 GS 17009, MAK A4.05.09.01, MITSUBISHI MHI, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W A / S, MAN B&W AG D36 5600, MWM 0199-99-2091 / 11, MTU MTL 5048, BRB BR 637, Austria Onorm V5123, GermanyFVV Heft R443, France NFR 15-601, Yanmar, Japan JASO M325, MIL-Belgium, BT-PS-606-A, MIL-France, DCSEA 615 / C, MIL-Italy E / L-1415b, MIL-Sweden FSD 8704, South-Korea KSM 2142, Spain, uNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Erittely: G12+
  • Tilavuus (litra): 5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattivapaa, amiinivapaa, fosfaattivapaa, nitriittivapaa
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: +125
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4012-5
  • Meidän hintamme: 16,87 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12+, punainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-silikaattivapaa
Tuotenumero: MN4012-5
Lisää
16,87 €
3,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.