• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Hyundai ix35 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Hyundai ix35 sukupolvi I (2010-2015)
    1. Hyundai ix35 bensiinimoottorit: sukupolvi I (2010-2015)
    2. Hyundai ix35 dieselmoottorit: sukupolvi (2010-2015)
  2. Hyundai ix35 Generation II (2015-2021)
    1. Hyundai ix35 bensiinimoottorit: sukupolvi II (2015-2021)
    2. Hyundai ix35 dieselmoottorit: sukupolvi (2015-2021)
  3. Hyundai ix35 Generation III (2021-nykyinen)
    1. Hyundai ix35 miedohybridibensiinimoottori: III sukupolvi (2021-nykyinen)
    2. Hyundai ix35 täyshybridi: III sukupolvi (2021-nykypäivään).
    3. Hyundai ix35 plug-in-hybridi: III sukupolvi (2021-nykypäivä)
    4. Hyundai ix35 dieselmoottorit: III sukupolvi (2021-nykyinen)
  4. Johtopäätös: Hyundai ix35 kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Vuonna 2010 tapahtuneesta markkinoille tulostaan lähtien Hyundai ix35 on vakiinnuttanut asemansa kilpailukykyisen segmentin vankkana kompaktina katumaasturina, ja se on tarjonnut tasapainoisen Hyundai ix35 -moottorivalikoiman kahden sukupolven ajan. Voimansiirtojen teknologinen kehitys heijastaa Hyundain siirtymistä perinteisistä konsepteista huippumoderneihin, sähköistettyihin voimansiirtokonsepteihin.

Hyundai ix35 sukupolvi I (2010-2015)

Hyundai ix35 sukupolvi I (2010-2015)

Hyundai ix35 ensimmäinen sukupolvi merkitsi korealaisen yrityksen tuloa Euroopan kompaktin SUV:n segmenttiin, ja sille oli ominaista hyväksi todettu, mutta teknisesti vielä konservatiivinen moottoriteknologia. Kunnollisella huollolla ajokilometrit ylsivät kunnioitettavaan 250 000-300 000 kilometriin, jolloin dieselmoottorit olivat yleisesti ottaen kestävämpiä kuin bensiinimoottorit. Suuremmat korjaukset tulivat yleensä ajankohtaisiksi 150 000-200 000 kilometrin ajomatkan välillä, ja erityisesti bensiinimoottoreissa esiintyi ajoittain ongelmia hammasketjun kanssa. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.0 CRDi 184 hv:llä, jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja kohtuulliset kulutusarvot. Teknisesti Hyundai luotti hyväksi havaittuihin imumoottoreihin ja varhaisiin common-rail-dieselmoottoreihin, jotka eivät olleet innovatiivisia, mutta luotettavia. Markkinavertailussa ix35 asemoitui edulliseksi vaihtoehdoksi vakiintuneille kilpailijoille, kuten VW Tiguan tai Ford Kuga.

Hyundai ix35 bensiinimoottorit: sukupolvi I (2010-2015)

Hyundai ix35 bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa imumoottoreista ilman turboahdinta. Alkutason moottori oli 1.6 GDI, jossa oli 99 kW (135 PS) ja joka tarjosi suoraruiskutuksen ansiosta kohtuullisen tehon, mutta jossa ilmeni toisinaan ongelmia, kuten imuventtiilien koksahtamista suuremmilla ajokilometreillä. Tehokkaampi 2.0 GDI, jonka teho oli 122 kW (166 hv), osoittautui luotettavaksi arkikäyttöön soveltuvaksi moottoriksi, mutta sen polttoaineenkulutus oli suhteellisen korkea, 8,5-9,2 litraa 100 kilometrillä. Näitä Hyundai ix35 moottoreita pidettiin kestävinä, mutta teknisesti ne eivät olleet huippuluokkaa - turboahdinta tai hybriditekniikkaa ei löytynyt. Suoraruiskutus oli vuonna 2010 varsin moderni, mutta pitkällä aikavälillä se johti kaikille tämän sukupolven GDI-moottoreille tyypillisiin koksahdusongelmiin.

Hyundai ix35 dieselmoottorit: sukupolvi (2010-2015)

Hyundai ix35 dieselmoottoreita hallitsi hyväksi havaittu 2.0 CRDi-moottori eri tehotasoilla. Perusversio tuotti 100 kW (136 PS), kun taas tehokkaampi versio saavutti 130 kW (177 PS) ja myöhemmin 135 kW (184 PS). Saatavilla oli myös pienempi 1.7 CRDi, jonka teho oli 85 kW (115 PS), mutta se oli harvinaisempi. Hyundai ix35 2.0 CRDi 184 hv:llä nousi sukupolven ehdottomaksi suosikiksi - erityisesti vuodesta 2013 alkaen tuotetut variantit, joissa oli optimoitu common rail -ruiskutus ja hiukkassuodatin vakiona, osoittautuivat erittäin kestäviksi ja taloudellisiksi. Nämä Hyundai ix35 moottorit täyttivät jo Euro 5 -standardin ja tarjosivat 5,8-6,4 litran polttoaineenkulutuksella erinomaisen tehokkuuden yhdistettynä tehokkaaseen suorituskykyyn.

Hyundai ix35 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 GDI 135 HV 7,8-8,4 l/100km Venttiilien koksahtaminen, ajoitusketju Keskimääräinen
2.0 GDI 166 HV 8,5-9,2 l/100km Korkea kulutus, ajoitusketju satunnaisesti Kohtalainen
1.7 CRDi 115 HV 5,9-6,3 l/100km Ei kovin yleinen, hidas Keskimääräinen
2.0 CRDi 136-184 HV 5,8-6,4 l/100km Erittäin vankka, kestävä Erittäin hyvä

Hyundai ix35 Generation II (2015-2021)

Hyundai ix35 toinen sukupolvi, jota Euroopassa markkinoitiin myös Tucson-nimellä, merkitsi merkittävää teknologista harppausta, ja sitä pidetään kaikista sukupolvista nykyaikaisimpana. Useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, jolloin uusista turbo-GDI-bensiinimoottoreista on tullut huomattavasti edeltäjiään tehokkaampia. Suuremmat moottoriviat ovat tulleet harvinaisiksi, ja vain varhaisissa 1.6 T-GDI-moottoreissa on ajoittain ilmennyt heikkouksia polttoainepumpussa. Ehdoton kohokohta oli 2.0 CRDi, jossa on 185 hv - kypsä diesel, jossa suorituskyky ja kulutus ovat optimaalisesti tasapainossa. Myös moottoritekniikka oli ensimmäistä kertaa huippuluokkaa, ja kaikki bensiinimoottorit ja hienostuneet common-rail-dieselit olivat turboahdettuja. Markkinavertailussa ix35 oli nyt teknisesti saksalaisten kilpailijoiden tasolla ja tarjosi usein paremman vastineen rahalle.

Hyundai ix35 bensiinimoottorit: sukupolvi II (2015-2021)

Hyundai ix35 bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se perustui nyt kokonaan turboahdettuihin moottoreihin. 130 kW:n (177 hv) tehoinen 1.6 T-GDI korvasi vanhat imumoottorit ja tarjosi huomattavasti paremman ajosuoritusominaisuuden alhaisemmalla polttoaineenkulutuksella (6,8-7,4 litraa/100 km). Tämä Hyundai ix35 moottori osoittautui suureksi edistysaskeleeksi edeltäjiinsä verrattuna, mutta ensimmäisinä tuotantovuosina (2015-2017) sillä oli ajoittain ongelmia korkeapaineisen polttoainepumpun kanssa. Tehokas 2.0 T-GDI 136 kW:lla (185 PS) oli saatavilla urheilullisille kuljettajille, mutta sitä tarjottiin harvemmin. Hyundai ix35 1.6 T-GDI:stä tuli tämän sukupolven suosituin bensiinimoottori, sillä siinä yhdistettiin moderni turbotekniikka ja hyväksyttävä luotettavuus - alkuvuosien alkuvaikeuksien jälkeen se osoittautui huomattavasti luotettavammaksi kuin vastaavat saksalaiset turbomoottorit.

Hyundai ix35 dieselmoottorit: sukupolvi (2015-2021)

Koeteltua Hyundai ix35 2.0 CRDi -moottoria kehitettiin edelleen, ja sitä tarjottiin eri tehotasoilla 100 kW:sta (136 PS) 136 kW:iin (185 PS). Lisäksi tarjolla oli edelleen pienempi 1.7 CRDi 85 kW:lla (115 PS), jota on nyt jalostettu merkittävästi. Kaikki Hyundai ix35 dieselmoottorit varustettiin nykyaikaisella kolmannen sukupolven common-rail -ruiskutuksella, jossa oli SCR-katalysaattori ja hiukkassuodatin. Hyundai ix35 2.0 CRDi 136 kW:lla (185 hv) osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi ja tehokkaimmaksi moottoriksi, jonka testikulutus oli vain 5,2-5,8 litraa 100 kilometrillä ja jonka pitkäaikaiskestävyys oli erinomainen - ihanteellinen usein ajaville kuljettajille ja perävaunujen käyttäjille. Näitä dieselmoottoreita pidettiin luokkansa parhaina ja ne päihittivät usein saksalaiset kilpailijat luotettavuudessa.

Hyundai ix35 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 T-GDI 177 HV 6,8-7,4 l/100km Varhaiset polttoainepumppuongelmat Hyvä
2.0 T-GDI 185 HV 7,2-7,8 l/100km Harvoin tarjolla, vankka Hyvä
1.7 CRDi 115 HV 5,4-5,9 l/100km Veltto matalilla kierroksilla Keskimääräinen
2.0 CRDi 136-185 HV 5,2-5,8 l/100km Erittäin vankka, kestävä Erittäin hyvä

Hyundai ix35 Generation III (2021-nykyinen)

Nykyinen Hyundai ix35-sukupolvi, jota markkinoidaan yksinomaan Tucsonina, edustaa Hyundain tulevaisuuden visiota, jossa voimansiirtovalikoima on täysin sähköistetty. Kaikki bensiinimoottorit on nyt varustettu miedolla hybridi- tai täyshybriditekniikalla, ja ensimmäistä kertaa tarjolla on myös pistokehybridi. Koska sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2021 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei ole vielä saatavilla, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia lähestymistapoja. Huippumoottorina on 1.6 T-GDI-hybridi, jonka järjestelmäteho on 169 kW (230 PS) ja jossa yhdistyvät urheilullinen ajosuoritus ja korkea hyötysuhde. Hybriditekniikka lupaa yli 350 000 kilometrin käyttöiän, sillä sähköinen tuki vähentää polttomoottorin kuormitusta merkittävästi. Markkinavertailussa uusi ix35 asemoituu teknologisena edelläkävijänä, joka ei ole millään tavalla huonompi kuin saksalaiset premium-valmistajat.

Hyundai ix35 miedohybridibensiinimoottori: III sukupolvi (2021-nykyinen)

Hyundai ix35 moottorivalikoima perustuu kahteen 1.6 T-GDI-moottoriin, joiden tehot ovat 110 kW (150 PS) ja 132 kW (180 PS). Molemmissa Hyundai ix35 -moottoreissa on 48 voltin miedohybriditekniikka, jossa on sähköinen kompressori ja start-stop-järjestelmä. Hyundai ix35 1.6 T-GDI-moottoria, jossa on 132 kW (180 PS), pidetään erityisen onnistuneena, ja siitä on kehittymässä tämän sukupolven paras bensiinimoottori - se tarjoaa tasaisen tehonsiirron laajalla kierrosalueella, eikä siinä ole toistaiseksi ollut suurempia sarjatuotanto-ongelmia. Miedon hybridin tuki vähentää merkittävästi turboviivettä ja varmistaa spontaanin kaasuvasteen.

Hyundai ix35 täyshybridi: III sukupolvi (2021-nykypäivään).

Hyundai ix35 Hybridissä yhdistyy 1.6 T-GDI, jonka teho on 132 kW (180 PS), ja 44,2 kW (60 PS) sähkömoottori, jolloin järjestelmän teho on 169 kW (230 PS). Tämä Hyundai ix35 moottori tarjoaa vaikuttavan ajosuoritteen, jonka vakiokulutus on vain 5,2-5,6 litraa 100 kilometrillä. Hybriditekniikka on osoittautunut kypsäksi ja luotettavaksi, eikä ensimmäisissä pitkäaikaisissa testeissä ole havaittu erityisiä heikkouksia.

Hyundai ix35 plug-in-hybridi: III sukupolvi (2021-nykypäivä)

Hyundai ix35 plug-in-hybridiversio tarjoaa 195 kW:n (265 PS) järjestelmätehon ja jopa 62 km:n sähköisen toimintasäteen. Tässä teknisesti monimutkaisessa voimansiirrossa yhdistyvät tehokkuus ja korkea suorituskyky, mutta se on lisätekniikan vuoksi muita versioita huoltointensiivisempi.

Hyundai ix35 dieselmoottorit: III sukupolvi (2021-nykyinen)

Yksittäinen Hyundai ix35 2.0 CRDi -moottori, jossa on 136 kW (185 hv), jatkaa luotettavien Hyundai-dieselien perinnettä. Tässä moottorissa on uusin common rail -tekniikka ja se täyttää helposti Euro 6d -standardin. Polttoaineenkulutuksen ollessa 5,8-6,2 litraa 100 km:llä se on edelleen taloudellisin vaihtoehto usein ajaville kuljettajille.

Hyundai ix35 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 T-GDI MHEV 150-180 HV 6,4-7,0 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
1.6 T-GDI Hybrid 230 HV 5,2-5,6 l/100km Kypsä, luotettava Erittäin hyvä
1.6 T-GDI PHEV 265 HV 1,6 l/100km + sähkö Monimutkainen, vaativa huolto Hyvä
2.0 CRDi 185 HV 5,8-6,2 l/100km Todistettu, kestävä Erittäin hyvä

Johtopäätös: Hyundai ix35 kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Hyundai ix35 moottoreiden kehitys osoittaa vaikuttavaa teknologista harppausta kolmen sukupolven aikana. Ensimmäiset sukupolvet perustuivat vielä hyväksi todettuun mutta perinteiseen tekniikkaan, mutta nykyinen sukupolvi edustaa huippuluokan hybriditekniikkaa. Dieselmoottorit ovat pysyneet luotettavimpana vaihtoehtona kaikissa sukupolvissa, kun taas bensiinimoottoreista on tullut huomattavasti tehokkaampia ja kehittyneempiä jokaisen sukupolven myötä.

  • Paras Hyundai ix35 bensiinimoottori:

Hyundai ix35 1.6 T-GDI Hybrid (230 PS, III sukupolvi) yhdistää nykyaikaisen täyshybriditekniikan erinomaiseen hyötysuhteeseen ja toistaiseksi moitteettomaan luotettavuuteen.

  • Paras Hyundai ix35 -dieselmoottori:

Hyundai ix35 2.0 CRDi (185 PS, sukupolvet II ja III) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja pitkäaikaiskestävyyttä kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Hyundai ix35 hybridimoottori:

Hyundai ix35 1.6 T-GDI Hybrid (230 hv, sukupolvi III), jossa suorituskyky, tehokkuus ja luotettavuus ovat tasapainossa.

Kaikkien Hyundai ix35-sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • Meidän hintamme: 29,29 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,29 €
5,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • Meidän hintamme: 32,25 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
32,25 €
8,06 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 21,71 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
21,71 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 42
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Erittely: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Tuotelinja: 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: ESP
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 154291
  • Meidän hintamme: 53,16 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
53,16 €
13,29 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • Meidän hintamme: 133,50 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
133,50 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Splash Guards
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Erittely: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: 3000 X1
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 150565
  • Meidän hintamme: 51,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
51,39 €
10,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550046268 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • Moottorinumero: B48
  • Täyttömäärä [l]: 5,25
  • Vuosimallista: 2017, 2018
  • Vuosimalliin: 2018, 2019
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Erittely: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: Helix
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: Ultra
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 550046268
  • Meidän hintamme: 41,66 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046268
41,66 €
10,42 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 62
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • Meidän hintamme: 54,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
54,99 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline SynPower 872378 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Tuotelinja: SynPower
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 872378
  • Meidän hintamme: 48,66 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 872378
48,66 €
12,17 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-45%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Erittely: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Tuotelinja: 8100
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Moottorinumero: B48 (Hybrid)
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 109471
  • Meidän hintamme: 46,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

46,28 €
9,26 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM 19 42 046 Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: API SL, API CF, ACEA A3 / B3
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 19 42 046
  • Meidän hintamme: 38,06 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 046
38,06 €
7,61 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TotalEnergies Quartz 9000 NFC 2183450 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-G1, Fiat 9.55535-N1, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003, Renault RN0700
  • Erittely: ACEA A5 / B5, API SL, API CF
  • Tuotelinja: Quartz
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: 9000 NFC
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 2183450
  • Meidän hintamme: 42,20 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 2183450
42,20 €
10,55 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.