• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

VW California -moottorit

Sisällysluettelo

  1. VW California sukupolvet I-III: Historialliset sukupolvet (1988-2003).
    1. VW California -bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet (1988-2003)
    2. VW California -dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet (1988-2003)
  2. VW California Generation IV (2003-2015)
    1. VW California -bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2003-2015)
    2. VW California -dieselmoottorit: sukupolvi IV (2003-2015)
  3. VW California sukupolvi V (2015-2023)
    1. VW California -bensiinimoottorit: V-sukupolvi (2015-2023)
    2. VW California -dieselmoottorit: Sukupolvi V (2015-2023)
  4. VW California sukupolvi VI (2024-nykyinen)
    1. VW California -dieselmoottorit: Sukupolvi VI (2024-nykypäivä)
  5. Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat VW California -moottorit

Vuonna 1988 tapahtuneen ensiesittelynsä jälkeen VW California on kehittynyt yhdeksi kysytyimmistä matkailuautoista, ja se on viiden sukupolven ajan tarjonnut hienostuneen moottorivalikoiman retkeilyn harrastajille. Jokainen VW California -moottorisukupolvi on tuonut mukanaan uutta tekniikkaa ja erityisiä vaatimuksia liikkuvaan käyttöön. Teknologinen kehitys ulottuu yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbodieselmoottoreihin, joissa on korkea hyötysuhde.

VW California sukupolvet I-III: Historialliset sukupolvet (1988-2003).

Varhaiset VW California -sukupolvet perustuivat VW T3- (1988-1992), T4- (1990-2003) ja varhaisiin T5-malleihin, ja niille olivat ominaisia vankat mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit. Nämä historialliset VW California -moottorit saavuttivat usein 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, ja T4-mallin vesijäähdytys oli merkittävä edistysaskel T3-mallin ilmajäähdytykseen verrattuna. Moottorin vaurioituminen oli yleistä, jos huolto laiminlyötiin, erityisesti varhaisissa bensiinimoottoreissa, joiden sylinterikannen tiivisteet olivat herkkiä. Historiallisten sukupolvien ehdoton huippumoottori oli T4-ajan 2,5 TDI, jossa oli 102 hevosvoimaa ja jossa yhdistyivät optimaalisesti pitkäikäisyys ja riittävä teho matkailuajoneuvoihin.

VW California -bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet (1988-2003)

VW California bensiinimoottorivalikoima käsitti aluksi ilmajäähdytteisiä bokserimoottoreita T3:ssa, joiden iskutilavuus oli 1,6 ja 2,1 litraa (78-112 hv), mutta jotka olivat kuitenkin vajaatehoisia raskaisiin matkailuajoneuvoihin. T4-malli toi mukanaan vesijäähdytteiset moottorit: 2,0-litrainen, 84 hv, ja myöhemmin tehokkaampi 2,5-litrainen, 115 hv. Näissä VW California -moottoreissa oli tuolle ajalle tyypillisiä ongelmia: sylinterikannen tiivisteen vaurioituminen, jäähdytysveden menetys ja korkea polttoaineenkulutus. T3:n bokserimoottoreita pidettiin erityisen luontevina, mutta huoltoa vaativina ja äänekkäinä.

VW California -dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet (1988-2003)

VW California dieselmoottoreita hallitsi aluksi T3:n 1.6 TD, jonka teho oli vain 70 hevosvoimaa, mikä tuskin riitti täyteen kuormattuun matkailuautoon. T4 toi tullessaan vallankumouksellisen 2.4 D:n (78 hv) ja myöhemmin 2.5 TDI:n (88-102 hv), josta kehittyi historiallisten sukupolvien luotettavin moottori. VW California 2.5 TDI, 102 hv, oli erityisen suosittu usein ajavien kuljettajien keskuudessa - sen suoraruiskutus tarjosi huomattavasti paremmat ajo-ominaisuudet kuin edeltäjänsä, ja se osoittautui erittäin kestäväksi, ja sen tyypillinen ajokilometrimäärä oli yli 400 000 kilometriä.

VW California moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 Boxer (T3) 78 HV 11-13 l/100km Kovaääninen, alitehoinen Kohtalainen
2.1 Boxer (T3) 112 HV 12-14 l/100km Sylinterin pään tiiviste Keskimääräinen
2.0 bensiinimoottori (T4) 84 HV 10-12 l/100km Jäähdytysnesteen menetys Kohtalainen
2.5 bensiinimoottori (T4) 115 HV 11-13 l/100km Sylinterin pään tiiviste Keskimääräinen
1.6 TD (T3) 70 HV 8-9 l/100km Alitehoinen, äänekäs Kohtalainen
2.4 D (T4) 78 HV 8-10 l/100km Hidas, mutta kestävä Hyvä
2.5 TDI (T4) 88-102 HV 7-9 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä

VW California Generation IV (2003-2015)

VW California neljäs sukupolvi perustui T5-malliin ja merkitsi siirtymistä nykyaikaiseen moottoriteknologiaan, jonka luotettavuus parani merkittävästi. Asianmukaisella huollolla useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit, ja 2,5 TDI-dieseleitä pidetään erityisen kestävinä. Tyypilliset korjausvälit olivat 150 000-200 000 kilometriä suurten töiden, kuten kytkimen vaihdon tai turboahtimen korjausten osalta. Ehdoton kohokohta oli 2,5 TDI 174 hv:llä - tehokas ja luotettava moottori, joka liikutti jopa täyteen lastattuja California-malleja vaivattomasti. Teknisiä kohokohtia olivat Common Rail -ruiskutuksen käyttöönotto ja turboahtimien ensimmäinen laajamittainen käyttö.

VW California -bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2003-2015)

VW California bensiinimoottorivalikoima oli tässä sukupolvessa hyvin suppea, ja siihen kuului pääasiassa 2,0-litrainen 115 hv:n bensiinimoottori, jota valittiin harvoin matkailuautoihin sen korkean polttoaineenkulutuksen ja heikon suorituskyvyn vuoksi. Myöhemmin lisättiin 3.2 V6-moottori, jossa oli 235 hv, joka oli tehokas mutta erittäin janoinen ja siksi soveltumaton matkailuajoneuvoihin. Näissä VW California bensiinimoottoreissa oli tyypillisiä ongelmia, kuten sytytyskelan viat ja lisääntynyt öljynkulutus, minkä vuoksi ne saivat vain vähän huomiota California ostajilta.

VW California -dieselmoottorit: sukupolvi IV (2003-2015)

VW California 2.5 TDI hallitsi tätä sukupolvea eri tehoilla 130-174 hv. Kaikissa muunnelmissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus ja turboahdin. VW California 2.5 TDI:stä 130 hv:n teholla kehittyi retkeilyn ystävien työjuhta - vankka, taloudellinen ja riittävällä teholla perävaunujen vetämiseen. Tehokkaammat 174 hv:n versiot tarjosivat urheilullisen ajo-ominaisuuden, mutta niillä oli ajoittain taipumusta turboahdinongelmiin intensiivisessä käytössä. Vuodesta 2009 alkaen valmistetut hiukkassuodattimilla varustetut moottorit osoittautuivat erityisen luotettaviksi.

VW California moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 bensiinimoottori 115 HV 12-14 l/100km Heikko, janoinen Kohtalainen
3,2 V6 235 HV 14-16 l/100km Erittäin korkea polttoaineenkulutus Ongelmallinen
2,5 TDI 130 HV 7-9 l/100km Erittäin vankka ja taloudellinen Erittäin hyvä
2.5 TDI 174 HV 8-10 l/100km Satunnainen turboahdin Hyvä

VW California sukupolvi V (2015-2023)

VW California viides sukupolvi perustui T6:een ja myöhemmin T6.1:een ja toi mukanaan moottorivalikoiman täydellisen uudistuksen. Tätä sukupolvea pidetään kaikista California-sukupolvista luotettavimpana, ja sen tyypillinen ajokilometrimäärä on 250 000-350 000 kilometriä asianmukaisella huollolla. Suurempia korjauksia on odotettavissa vasta 200 000-250 000 kilometrin jälkeen, lähinnä kuluviin osiin, kuten kytkimeen tai jarruihin. Ehdoton huippumoottori oli 204 hv:n 2.0 TDI - tekninen mestariteos bi-turbolatauksella, joka tarjosi sekä tehoa että tehokkuutta. Teknisiä kohokohtia olivat SCR-tekniikan käyttöönotto AdBlue:n kanssa ja merkittävästi alennetut päästöarvot. Verrattuna kilpailijoihin, kuten Mercedes Marco Poloon tai Ford Transit Customiin, California tarjosi tasapainoisimman moottorivalikoiman.

VW California -bensiinimoottorit: V-sukupolvi (2015-2023)

VW California bensiinimoottorivalikoima rajoittui 2.0 TSI-moottoriin, jonka teho oli 150 PS (vuodesta 2015) ja myöhemmin 204 PS (vuodesta 2019). Nämä VW California TSI-moottorit perustuivat hyväksi havaittuun EA888-yksikköön, mutta niissä esiintyi tälle sarjalle tyypillisiä ongelmia: lisääntynyt öljynkulutus, joka johtui kulumiselle alttiista männänrenkaista, ja satunnaiset turboahtimen vauriot urheilullisessa ajossa. Nämä moottorit soveltuivat huonommin matkailuajoneuvoihin niiden korkean polttoaineenkulutuksen ja dieseleihin verrattuna heikomman kestävyyden vuoksi.

VW California -dieselmoottorit: Sukupolvi V (2015-2023)

VW California 2.0 TDI (EA288) -moottoria tarjottiin eri teholuokissa 84-204 hv. Perusversio 84 hv:n teholla oli vajaatehoinen täysin kuormitettuihin California-malleihin, kun taas 150 hv:n variantti osoittautui optimaaliseksi. Kaikissa VW California dieselmoottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus, jossa oli SCR-katalysaattori ja AdBlue-ruiskutus. VW California 2.0 TDI 150 hv:llä kehittyi tämän sukupolven suosituimmaksi ja luotettavimmaksi moottoriksi - testikulutuksen ollessa vain 6,5-7,5 litraa 100 km:llä ja korkean luotettavuuden ansiosta se oli ihanteellinen pitkien matkojen ja perävaunukäytön kannalta. Bi-turboversio, jossa oli 204 hv, tarjosi vaikuttavia ajosuorituksia, mutta oli teknisesti monimutkaisempi.

VW California -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 TSI 150-204 PS 9-11 l/100km Öljynkulutus, turboahdin Kohtalainen
2.0 TDI 84 HV 6,0-7,0 l/100km Alitehoinen Keskimääräinen
2.0 TDI 102 HV 6,5-7,5 l/100km Vankka, riittävä Hyvä
2.0 TDI 150 HV 6,5-7,5 l/100km Optimaalinen Kaliforniassa Erittäin hyvä
2.0 TDI 199 HV 7,0-8,0 l/100km Erittäin tehokas Hyvä
2.0 TDI Bi-Turbo 204 HV 7,5-8,5 l/100km Monimutkainen, mutta tehokas Hyvä

VW California sukupolvi VI (2024-nykyinen)

Nykyinen VW California sukupolvi perustuu T7-malliin ja luottaa täysin nykyaikaiseen dieseltekniikkaan ilman sähköistystä, sillä matkailuautojen suuret paino- ja tilavaatimukset eivät vielä mahdollista mielekästä hybridisointia. Kaikissa VW California moottoreissa on uusin EA288 evo -tekniikka, jossa on optimoitu palaminen ja pienennetty polttoaineen kulutus. Koska tämä sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2024 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia tuloksia käyntinopeuden ja tehokkuuden osalta. Huippumoottori on 2.0 TDI, jossa on 150 hv ja jossa yhdistyvät todistettu suorituskyky ja uusin tekniikka. Moottoreille luvataan yli 350 000 kilometrin käyttöikä, sillä optimoitu palaminen ja parannetut materiaalit vähentävät rasitusta.

VW California -dieselmoottorit: Sukupolvi VI (2024-nykypäivä)

VW California nykyiseen moottorivalikoimaan kuuluu kolme 2.0 TDI -muunnosta (EA288 evo), joiden tehot ovat 110 kW (150 PS), 130 kW (177 PS) ja 142 kW (193 PS). Kaikissa VW California moottoreissa on kaksoissuihkutettu SCR-tekniikka, jossa on kaksinkertainen AdBlue-ruiskutus, joka takaa vähäiset päästöt. Erityisen menestyksekkäänä pidetään VW California 2.0 TDI -moottoria, jonka teho on 150 hv ja josta on tulossa tämän sukupolven vakiomoottori - se tarjoaa optimaalisen tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä matkailuajoneuvoissa. Tehokkaammat vaihtoehdot on suunnattu kuljettajille, jotka vetävät usein raskaita perävaunuja tai haluavat urheilullisempaa ajokykyä, mutta ovat ylimitoitettuja tavanomaiseen California-käyttöön.

VW California -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 TDI 150 HV 6,0-7,0 l/100km Ei sarjan ongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
2.0 TDI 177 HV 6,5-7,5 l/100km Vankka, hyväksi todettu Erittäin hyvä
2.0 TDI 193 HV 7,0-8,0 l/100km Tehokas, mutta ylimitoitettu Hyvä

Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat VW California -moottorit

VW California -moottoreiden kehitys osoittaa selkeää kehitystä kohti yhä tehokkaampia ja luotettavampia dieselmoottoreita, jotka täyttävät optimaalisesti matkailuautojen erityisvaatimukset. Vaikka bensiinimoottorit eivät koskaan oikein soveltuneet California-malleihin niiden suuren polttoaineenkulutuksen ja heikomman kestävyyden vuoksi, dieselvaihtoehdot vakiinnuttivat asemansa ihanteellisina matkailuajoneuvojen voimansiirtojärjestelminä. Uudempien sukupolvien moderni EA288-teknologia tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä.

  • Kaikkien aikojen paras VW California -dieselmoottori:

VW California 2.0 TDI, 150 hv (sukupolvet V ja VI) yhdistää matkailuajoneuvojen optimaalisen suorituskyvyn erinomaisen luotettavuuden ja alhaisen polttoaineenkulutuksen - ihanteellinen pitkän matkan matkoihin ja perävaunukäyttöön.

  • Paras historiallinen VW California -moottori:

(T4-sukupolvi) oli aikaansa edellä ja tarjosi legendaarisen pitkän käyttöiän, joka oli usein yli 400 000 kilometriä kohtuullisella polttoaineenkulutuksella.

  • Paras VW California -moottori usein ajaville kuljettajille:

Nykyisen VI-sukupolven VW California 2.0 TDI, jossa on 150 hv, tekee vaikutuksen uusimmalla tekniikalla, alhaisimmilla päästöillä ja optimaalisella polttoaineenkulutuksella pitkäaikaismatkustajille.

  • Tehokkain VW California moottori:

VW California 2.0 TDI Bi-Turbo 204 hv (sukupolvi V) tarjosi parhaan yhdistelmän suorituskykyä ja luotettavuutta kuljettajille, jotka halusivat olla urheilullisesti liikenteessä myös raskaan perävaunun kanssa.

Kaikkien VW California -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella, jotka on räätälöity erityisesti matkailuauton omistajien tarpeisiin.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

LIQUI MOLY Zentralhydrauliköl 1127 Keskushydrauliikkaöljy
Arvostelut - 92
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Kuorma-autot
  • Varusteet: hydrauliautoille
  • Valmistajan suositukset: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy
  • Väri: Oranssi
  • Tuotelinja: Zentralhydrauliköl
  • LIQUI MOLY: Keskushydrauliikkaöljy
  • Tuotenumero: 1127
  • Meidän hintamme: 21,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Keskushydrauliikkaöljy
Tuotenumero: 1127
Lisää
21,28 €
21,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
GOC 48159773 PHILIPS 12499CP Polttimo, vilkkuvalo 12V 21/5W, P21/5W, Pallovalaisin
Arvostelut - 24
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: P21 / 5W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21 / 5
  • Hehkulampun kantamalli: BAY15d
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12499CP
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 21/5W, P21/5W, Pallovalaisin
Tuotenumero: 12499CP
1,97 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-27%
VT540XXL EIBACH VT540-XXL Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 690
  • Leveys (mm): 20
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-XXL
  • Meidän hintamme: 115,73 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli
Tuotenumero: VT540-XXL
verrattuna ovh:hon 160,70 €

115,73 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
H7 BOSCH 1 987 302 777 Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 49
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • BOSCH: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 1 987 302 777
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 1 987 302 777
4,46 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-50%
00577928 PHILIPS 12972RGTS2 Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogeeni
Arvostelut - 24
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 4000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • PHILIPS: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 12972RGTS2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogeeni
Tuotenumero: 12972RGTS2
verrattuna ovh:hon 62,51 €

30,89 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-20%
GOC 31117730 PHILIPS SilverVision 12496SVB2 Polttimo, vilkkuvalo hopea 12V 21W, PY21W, Pallovalaisin
Arvostelut - 34
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: SilverVision
  • Lamppumalli: PY21W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21
  • Polttimoväri: hopea
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Hehkulampun kantamalli: BAU15s
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12496SVB2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo hopea 12V 21W, PY21W, Pallovalaisin
Tuotenumero: 12496SVB2
verrattuna ovh:hon 20,83 €

16,63 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
GOC 49090273 PHILIPS 12961CP Polttimo, vilkkuvalo 12V 5W, W5W, Lasikantalamppu
Arvostelut - 29
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: W5W, Lasikantalamppu
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 5
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12961CP
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 5W, W5W, Lasikantalamppu
Tuotenumero: 12961CP
1,04 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
35484330 PHILIPS 12961WVUB2 Polttimo, vilkkuvalo 12V 5W, W5W, Lasikantalamppu
Arvostelut - 29
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: W5W, Lasikantalamppu
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 5
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12961WVUB2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 5W, W5W, Lasikantalamppu
Tuotenumero: 12961WVUB2
6,66 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
H11 BOSCH 1 987 302 806 Polttimo, kaukovalo H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeeni
Arvostelut - 34
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: H11
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 3200
  • Hehkulampun kantamalli: PGJ19-2
  • BOSCH: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 1 987 302 806
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Polttimo, kaukovalo H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeeni
Tuotenumero: 1 987 302 806
8,04 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-62%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 56
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN
verrattuna ovh:hon 22,99 €

8,59 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-21%
H21W OSRAM ORIGINAL LINE 64136 Polttimo, vilkkuvalo 12V 21W, H21W
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: ORIGINAL LINE
  • Lamppumalli: H21W
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21
  • Hehkulampun kantamalli: BAY9s
  • OSRAM: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 64136
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, vilkkuvalo 12V 21W, H21W
Tuotenumero: 64136
verrattuna ovh:hon 9,86 €

7,72 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
D3S OSRAM XENARC CLASSIC 66340CLC Xenon-polttimo D3S, 42V, 35W, 4150K
Arvostelut - 40
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D3S
  • Jännite (V): 42
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Hehkulampun kantamalli: PK32d-5
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Tuotelinja: XENARC CLASSIC
  • Värilämpö [K]: 4150
  • Lyhdyn muoto: Xenon
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 66340CLC
  • Meidän hintamme: 43,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Xenon-polttimo D3S, 42V, 35W, 4150K
Tuotenumero: 66340CLC
43,39 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-12%
GOC 52372930 PHILIPS 12496NAB2 Polttimo, vilkkuvalo meripihka, keltainen 12V 21W, PY21W, Pallovalaisin
Arvostelut - 12
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: PY21W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21
  • Polttimoväri: meripihka, keltainen
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12496NAB2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo meripihka, keltainen 12V 21W, PY21W, Pallovalaisin
Tuotenumero: 12496NAB2
verrattuna ovh:hon 5,20 €

4,56 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-52%
H1 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64150CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 4200K, Halogeeni
Arvostelut - 29
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H1
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 4200
  • Hehkulampun kantamalli: P14.5s
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64150CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 4200K, Halogeeni
Tuotenumero: 64150CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 34,99 €

16,62 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
H7 EINPARTS EPB69 Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 6000K, Halogeeni, vaaleansininen
Arvostelut - 38
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Polttimoväri: vaaleansininen
  • Värilämpö [K]: 6000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • EINPARTS: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: EPB69
  • Tila: Täysin
Tiedot
EINPARTS Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 6000K, Halogeeni, vaaleansininen
Tuotenumero: EPB69
11,30 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.