• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mitsubishi L 200 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mitsubishi L 200 -moottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1978-2005)
    1. Mitsubishi L 200 -bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1978-2005)
    2. Mitsubishi L 200 -dieselmoottorit: I-III sukupolvet (1978-2005).
  2. Mitsubishi L 200 -moottorit: sukupolvi IV (2006-2015)
    1. Mitsubishi L 200 -bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2006-2015)
    2. Mitsubishi L 200 -dieselmoottorit: sukupolvi (2006-2015)
  3. Mitsubishi L 200 -moottorit: Sukupolvi V (2015-nykyään)
    1. Mitsubishi L 200 -dieselmoottorit: sukupolvi V (2015-nykypäivään)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Mitsubishi L 200 -moottorit

Vuonna 1978 tapahtuneesta esittelystään lähtien Mitsubishi L 200 on vakiinnuttanut asemansa vankkana lava-autona, ja se on käynyt läpi viisi sukupolvea, joissa on ollut vaikuttava valikoima erilaisia voimansiirtokonsepteja. Mitsubishi L 200:n moottorit ovat kehittyneet yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbodieselmoottoreihin, ja ne kuvastavat neljän vuosikymmenen japanilaista hyötyajoneuvoteknologiaa.

Mitsubishi L 200 -moottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200 -moottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200:n kolme ensimmäistä sukupolvea muokkasivat japanilaisen lava-auton imagoa lähes kolmen vuosikymmenen ajan ja loivat perustan sen maineelle tuhoutumattomana työautona. Asianmukaisella huollolla nämä historialliset Mitsubishi L 200 -moottorit saavuttivat helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokierroksen, ja vankat dieselit toimivat usein vielä paljon pidempään. Suurempia korjauksia oli yleensä tehtävä vasta 250 000-300 000 kilometrin jälkeen, ja ne koskivat lähinnä apulaitteita, kuten vesipumppua tai generaattoria. Tämän aikakauden ehdoton huippumoottori oli 2.5 TD (4D56), jolla oli legendaarinen maine tuhoutumattomana - moottori, jota käytetään vielä nykyäänkin miljoonia kertoja kehitysmaissa. Teknisiin kohokohtiin kuuluivat turboahdin käyttöönotto vuonna 1986 ja neliveto, jossa oli valittavissa alennusvaihde, kun taas tyypillisiä ongelmia olivat lähinnä korin ruostuminen, mutta eivät itse moottorit.

Mitsubishi L 200 -bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1978-2005)

Mitsubishin L 200 -bensiinimoottorivalikoimaan kuului erilaisia imumoottoreita alkaen ensimmäisen sukupolven 1,6-litraisesta 4G32-moottorista (80 hv). Suosituin oli 2,0-litrainen 4G63 (90-110 hv), jota käytettiin eri muunnoksissa vuosina 1986-2005. Näille Mitsubishi L 200 -moottoreille oli ominaista äärimmäinen yksinkertaisuus ja luotettavuus - ajoitusketjuongelmia tai monimutkaista elektroniikkaa ei tunnettu. Vuodesta 1996 alkaen lisättiin 2,4-litrainen 4G64 (125 hv), jota pidettiin tämän sukupolven tehokkaimpana bensiinimoottorina. Kaikkien historiallisten bensiinimoottoreiden heikkoutena oli suhteellisen korkea polttoaineenkulutus (10-12 litraa 100 km:llä), mutta ne tarjosivat käyttöiän, johon nykyaikaiset moottorit harvoin yltävät.

Mitsubishi L 200 -dieselmoottorit: I-III sukupolvet (1978-2005).

Legendaarinen Mitsubishi L 200 -dieselmoottori 4D56 hallitsi tätä aikakautta eri versioina. Se aloitti 2,5-litraisena 68 hv:n imuturbodieselinä ja kehittyi 2,5 TD:ksi (turbodiesel), jossa oli 85-100 hv. Tätä Mitsubishi L 200 -moottoria pidetään yhtenä kaikkien aikojen luotettavimmista dieselmoottoreista - se on rakenteeltaan yksinkertainen, helppo huoltaa ja käytännössä tuhoutumaton. 4D56 selviytyi helposti ylikuormituksesta, huonosta polttoaineesta ja huollon laiminlyönnistä. Tyypillisiä heikkouksia olivat ruiskutuspumppujen kuluminen 300 000 kilometrin jälkeen ja ajoittaiset ongelmat vaihtovirtageneraattorin kanssa. Käynnin tasaisuus oli vaatimaton, polttoaineen kulutus hyväksyttävä 8-9 litraa, mutta luotettavuus vertaansa vailla.

Mitsubishi L 200 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,6 4G32 80 HV 11,0 l/100km Vähäinen teho, suuri kulutus Keskimääräinen
2,0 4G63 90-110 HV 10,5 l/100km Suuri kulutus Hyvä
2,4 4G64 125 HV 11,5 l/100km Suuri kulutus Hyvä
2,5 D 4D56 68 HV 9,0 l/100km Vähän tehoa, äänekäs Erittäin hyvä
2.5 TD 4D56 85-100 HV 8,5 l/100km Ruiskutuspumppu 300 000 km:n jälkeen Erittäin hyvä

Mitsubishi L 200 -moottorit: sukupolvi IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200 -moottorit: sukupolvi IV (2006-2015)

Neljäs sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaisiin pickup-standardeihin ja toi mukanaan merkittävästi parannellut Mitsubishi L 200 -moottorit. Ajokilometrit pysyivät 300 000-400 000 kilometrin jälkeen korkealla tasolla, ja common rail -dieseltekniikka toi mukanaan enemmän mukavuutta, mutta myös korkeammat huoltokustannukset. Suuret moottorivauriot olivat edelleen harvinaisia, mutta monimutkaisemmat ruiskutusjärjestelmät vaativat edeltäjiään tarkempaa huoltoa. Ehdoton kohokohta oli 178 hv:n uudistettu 2.5 DI-D -moottori, jossa teho ja tehokkuus yhdistyivät optimaalisesti. Teknisiä innovaatioita olivat muun muassa common-rail -ruiskutus, turboahtimen muuttuva geometria ja ensimmäistä kertaa polttoaineen suoraruiskutus, kun taas suurimmat ongelmat olivat saastuttavat hiukkassuodattimet ja herkät korkeapainepumput.

Mitsubishi L 200 -bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200:n bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja siihen kuuluivat aluksi hyväksi havaittu 2,4-litrainen 4G69, jossa oli 143 hv, ja uusi 3,2-litrainen V6 6G75, jossa oli 208 hv. Vuodesta 2010 alkaen valikoimaan lisättiin moderni 2.4 MIVEC -moottori, jossa on suoraruiskutus ja 181 hv. Nämä Mitsubishi L 200 -moottorit olivat edeltäjiään huomattavasti hienostuneempia, käynti oli tasaisempaa ja teho suurempi. 2.4 MIVEC kehittyi tämän sukupolven parhaaksi bensiinimoottoriksi, jonka tehonjako oli tasapainoinen ja polttoaineenkulutus 9-10 litraa hyväksyttävä. V6-moottori oli ongelmallinen, sillä sen ajoitusketjuissa oli ajoittain ongelmia ja korjauskustannukset olivat korkeat.

Mitsubishi L 200 -dieselmoottorit: sukupolvi (2006-2015)

Jatkokehitetty Mitsubishi L 200 -dieselmoottori 4D56 oli varustettu common rail -ruiskutuksella ja muuttuvalla turboahtimen geometrialla. Se tarjosi eri varustetasoilla 136-178 hv:n tehoista huomattavasti enemmän tehoa ja mukavuutta kuin edeltäjänsä. Lippulaivaksi nousi 2,5 DI-D, jossa oli 178 hv ja jossa yhdistettiin tehokas suorituskyky ja polttoaineenkulutus, joka oli vain 7,8 litraa 100 km:llä. Nämä Mitsubishi L 200 -moottorit säilyttivät edeltäjiensä peruslujuuden, mutta vaativat monimutkaisemman polttoaineen ruiskutusjärjestelmän tarkempaa huoltoa. Tyypillisiä ongelmia olivat tukkeutuneet hiukkassuodattimet lyhyillä matkoilla ja toisinaan vialliset korkeapainepumput 200 000 kilometrin jälkeen.

Mitsubishi L 200 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2,4 4G69 143 HV 10,2 l/100km Kohtalainen suorituskyky Hyvä
3,2 V6 6G75 208 HV 12,5 l/100km Ajoitusketjut, korkea kulutus Kohtalainen
2.4 MIVEC 181 HV 9,5 l/100km Suoraruiskutus monimutkainen Hyvä
2.5 DI-D 136-178 HV 7,5-8,2 l/100km Hiukkassuodatin, korkeapainepumppu Erittäin hyvä

Mitsubishi L 200 -moottorit: Sukupolvi V (2015-nykyään)

Mitsubishi L 200 -moottorit: Sukupolvi V (2015-nykyään)

Nykyinen sukupolvi edustaa Mitsubishi L 200 -moottoreiden nykyaikaisinta tilaa, ja se luottaa johdonmukaisesti dieseltekniikkaan, jonka hyötysuhde on maksimaalinen. Asianmukaisella huollolla ajokilometrit voivat nousta 250 000-350 000 kilometriin, vaikka monimutkainen pakokaasujen puhdistusjärjestelmä vaatii säännöllistä hoitoa. Suuremmat korjaukset ovat yleensä tarpeen vasta 180 000-220 000 kilometrin jälkeen, lähinnä monimutkaisessa Euro 6 -päästöjenvalvontajärjestelmässä. Huippumoottori on selvästi 2.2 DI-D, jossa on 150 hv - huippuluokan nelisylinterinen turbodiesel, jossa yhdistyvät optimaalisesti suorituskyky, tehokkuus ja ympäristöystävällisyys. Teknisiin kohokohtiin kuuluvat uusin Common Rail -sukupolvi, SCR-katalysaattori AdBlue-ruiskutuksella ja mukautuva nelivetojärjestelmä, mutta suurimmat haasteet liittyvät monimutkaiseen pakokaasujen puhdistusjärjestelmään ja siihen liittyviin huoltokustannuksiin.

Mitsubishi L 200 -dieselmoottorit: sukupolvi V (2015-nykypäivään)

Mitsubishi L 200 -moottorivalikoima keskittyy kokonaan dieselvoimansiirtoihin uudella 2.2 DI-D -yksiköllä kahdella tehotasolla. Mitsubishi L 200 2.2 DI-D -moottorista, jossa on 110 kW (150 hv) ja 380 Nm vääntöä, on tullut vakiomoottori, ja se tarjoaa erinomaisen tasapainon suorituskyvyn ja kulutuksen välillä. Tehokkaampi 133 kW:n (181 hv) ja 430 Nm:n vääntömomentin versio on suunnattu kuljettajille, joilla on suurempi perävaunukuormitus. Molemmissa Mitsubishi L 200 -moottoreissa on nykyaikainen nelisylinteritekniikka, jossa on alumiinilohko, uusimman sukupolven common-rail -ruiskutus ja kattava Euro 6 -päästöjen valvonta, johon kuuluu SCR-katalysaattori. 150 hv:n moottoria pidetään erityisen tasapainoisena ja luotettavana, kun taas 181 hv:n versiossa on toisinaan ongelmia monimutkaisen pakokaasujen puhdistusjärjestelmän kanssa.

Mitsubishi L 200 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.2 DI-D 150 HV 7,4 l/100km AdBlue-järjestelmä, hiukkassuodattimen regenerointi Erittäin hyvä
2.2 DI-D 181 HV 7,8 l/100km Monimutkainen pakokaasujen puhdistus Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Mitsubishi L 200 -moottorit

Mitsubishi L 200 -moottoreiden kehityksessä on havaittavissa huomattavaa jatkuvuutta luotettavuuden suhteen lähes viiden vuosikymmenen ajan. Historialliset sukupolvet tekivät vaikutuksen äärimmäisellä yksinkertaisuudellaan ja kestävyydellään, mutta nykyaikaiset versiot tarjoavat huomattavasti enemmän mukavuutta ja tehokkuutta säilyttäen samalla korkean luotettavuustason. Uusimpien sukupolvien johdonmukainen keskittyminen dieselteknologiaan korostaa suuntautumista työajoneuvoksi.

  • Paras Mitsubishi L 200 -bensiinimoottori:

2.4 MIVEC (181 hv, IV-sukupolvi) yhdistää modernin suoraruiskutuksen ja Mitsubishin hyväksi havaitun luotettavuuden sekä hyväksyttävän polttoaineenkulutuksen.

  • Paras Mitsubishi L 200 -dieselmoottori:

Legendaarinen 2.5 TD 4D56 (100 hv, sukupolvet I-IV) on edelleen kaikkien aikojen luotettavin moottori, kun taas moderni 2.2 DI-D (150 hv, sukupolvi V) tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä.

  • Paras Mitsubishi L 200 -hybridimoottori:

L 200:ssa ei koskaan tarjottu hybridivoimansiirtoa, koska painopiste oli aina vankassa hyötyajoneuvokyvyssä.

Kaikkien Mitsubishi L 200 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-10
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l
Tuotenumero: MN7715-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
60,99 €
15,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 125,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
125,99 €
6,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
28,99 €
7,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 2000 X1
  • Tuotenumero: 150865
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
30,49 €
7,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-68%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Valmistajan suositukset: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Quartz
  • Versio: INEO ECS
  • Tuotenumero: 2198452
  • Öljyn valmistajasuositus: Toyota
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 45,99 €
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 2198452
verrattuna ovh:hon 147,95 €

45,99 €
9,20 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Valmistajan suositukset: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AF
  • Tuotenumero: 550046650
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 52,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046650
52,99 €
13,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 100
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
33,99 €
6,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline SynPower 872378 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: SynPower
  • Tuotenumero: 872378
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,49 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 872378
51,49 €
12,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-35%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 87
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: 8100
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Tuotenumero: 109471
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 54,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

54,49 €
10,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Magnatec C3 15C9C4 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.31, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: C3
  • Tuotenumero: 15C9C4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 214,00 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: 15C9C4
214,00 €
10,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
MOBIL 1 FS 153687 Moottoriöljy 0W-40, 4l
Arvostelut - 80
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: FS
  • Tuotenumero: 153687
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 0W-40, 4l
Tuotenumero: 153687
59,49 €
14,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE LL 15664C Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: EDGE
  • Versio: LL
  • Tuotenumero: 15664C
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 263,00 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: 15664C
263,00 €
13,15 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
48159773 PHILIPS 12499CP Polttimo, vilkkuvalo 12V 21/5W, P21/5W, Pallovalaisin
Arvostelut - 24
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: P21 / 5W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21 / 5
  • Hehkulampun kantamalli: BAY15d
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12499CP
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 21/5W, P21/5W, Pallovalaisin
Tuotenumero: 12499CP
1,99 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.