• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Ford Focus Mk2 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Ford Focus Mk2 -moottorit (2004-2011)
    1. Ford Focus Mk2 -bensiinimoottorit (2004-2011)
    2. Ford Focus Mk2 -dieselmoottorit (2004-2011)
  2. Ford Focus Mk2 facelift moottorit (2008-2011)
    1. Ford Focus Mk2 facelift -bensiinimoottorit (2008-2011)
    2. Ford Focus Mk2 facelift -dieselmoottorit (2008-2011)
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford Focus Mk2 -moottorit.

Ford Focus Mk2 vakiinnutti asemansa yhtenä Euroopan myydyimmistä pikkuautoista vuosina 2004-2011, ja se tarjoaa monipuolisen moottorivalikoiman taloudellisista pienmoottoreista tehokkaisiin suorituskykyisiin versioihin. Toista Focus-sukupolvea leimasivat tekniset innovaatiot, kuten uusi Duratec-moottorikonsepti ja ensimmäistä kertaa saatavilla olevat dieselmoottorit, jotka loivat pohjan Fordin nykyaikaiselle voimansiirtotekniikalle.

Ford Focus Mk2 -moottorit (2004-2011)

Ford Focus Mk2 -moottorit (2004-2011)

Ford Focus Mk2 -sukupolvi oli Fordille menestystarina, ja sille oli ominaista tasapainoinen sekoitus luotettavia ja ongelmallisia moottoreita. Ajokilometrit vaihtelivat huomattavasti moottorityypin mukaan: kun hyväksi havaitut 1.6 Duratec -bensiinimoottorit saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 250 000-300 000 kilometrin ajokilometrit, 2.0 TDCi -dieselmoottoreissa ilmeni ensimmäiset kalliit ruiskutusjärjestelmään liittyvät ongelmat 150 000-200 000 kilometrin ajokilometrin välillä. 1.8 Duratec -moottoreista kehittyi todellisia pitkäikäisiä moottoreita, joiden ajokilometrit olivat yli 350 000 kilometriä. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 1.8 Duratec, jossa oli 125 hv ja jossa yhdistyivät optimaalisesti luotettavuus, kohtuullinen suorituskyky ja taloudellisuus. Useimpien moottoreiden tyypilliset korjausvälit olivat 120 000-180 000 kilometrin välillä, kun kyseessä olivat suuret huoltotyöt, kuten jakohihnan vaihto tai kytkimen vaihto.

Ford Focus Mk2 -bensiinimoottorit (2004-2011)

Ford Focus Mk2 -bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa uudesta Duratec-moottoriperheestä, joka korvasi vanhentuneet Zetec-moottorit. Pienin moottori oli 1.4 Duratec 59 kW:lla (80 hv), joka vakiinnutti asemansa taloudellisena mutta heikkorintaisena lähtötason moottorina. 1.6 Duratec oli saatavana eri tehotasoilla 74 kW:sta (100 hv) 85 kW:iin (115 hv), ja siitä kehittyi koko sarjan luotettavin moottori. Näille Ford Focus Mk2 -moottoreille oli ominaista yksinkertainen rakenne, alhaiset huoltokustannukset ja korkea ajokilometrimäärä. 1.8 Duratec, jonka teho oli 92 kW (125 hv), tarjosi parhaan suorituskyvyn ja luotettavuuden suhteen. Urheilullisille kuljettajille oli tarjolla 2.0 Duratec 107 kW:lla (145 hv), jossa oli kuitenkin ajoittain ongelmia sylinterikannen tiivisteen kanssa. Absoluuttinen huippu oli Ford Focus ST, jossa oli 2.5 Duratec-turbo ja 162 kW (225 hv), viisisylinterinen turbo, joka tarjosi vaikuttavan suorituskyvyn mutta oli altis turboahtimen vaurioille ja korkealle polttoaineenkulutukselle.

Ford Focus Mk2 -dieselmoottorit (2004-2011)

Ford Focus Mk2 -dieseleitä hallitsi TDCi-tuoteperhe (Turbo Diesel Common Rail -ruiskutus). 1.6 TDCi oli saatavana 66 kW:n (90 hv) ja 80 kW:n (109 hv) tehoilla, ja sitä pidettiin malliston taloudellisimpana moottorina, sillä se kulutti vain 4,2-4,8 litraa 100 kilometrillä. Nämä moottorit olivat kuitenkin alttiita ongelmille dieselhiukkassuodattimen ja ruiskutusjärjestelmän kanssa. 1.8 TDCi, jossa oli 85 kW (115 PS), tarjosi enemmän tehoa, mutta se oli harvinaisempi. Tehokkain diesel oli 2.0 TDCi, jonka eri versiot olivat 100 kW (136 hv) - 125 kW (170 hv). Nämä Ford Focus Mk2 -moottorit kärsivät kuitenkin tyypillisistä Common Rail -ongelmista: Vialliset korkeapainepumput, tukkeutuneet ruiskutussuuttimet ja pakokaasujen takaisinkierron ongelmat tekivät niistä tämän sukupolven ongelmallisimpia moottoreita. Vuodesta 2008 alkaen tuotetut Euro 5 -versiot olivat erityisen alttiita usein kalliin ruiskutustekniikan vioittumiselle.

Ford Focus Mk2:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 Duratec 80 HV 6,2-6,8 l/100km Vähän tehoa, muuten vankka Keskimääräinen
1.6 Duratec 100-115 HV 6,5-7,2 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
1.8 Duratec 125 HV 7,0-7,5 l/100km Erinomainen pitkäikäisyys Erittäin hyvä
2.0 Duratec 145 HV 7,8-8,4 l/100km Satunnainen sylinterin pään tiiviste Hyvä
2.5 Duratec Turbo 225 HV 9,5-11,2 l/100km Turboahtimen vaurio, korkea kulutus Kohtalainen
1.6 TDCi 90-109 HV 4,2-4,8 l/100km DPF-ongelmat, ruiskutusjärjestelmä Kohtalainen
1.8 TDCi 115 HV 4,8-5,2 l/100km Ei kovin yleinen, kohtalaisen luotettava Keskimääräinen
2.0 TDCi 136-170 HV 5,1-5,8 l/100km Korkeapainepumppu, ruiskutussuuttimet, EGR Ongelmallinen

Ford Focus Mk2 facelift moottorit (2008-2011)

Vuoden 2008 facelift toi visuaalisten muutosten lisäksi myös moottoriparannuksia. Ford Focus Mk2:n moottorit saivat osittain uudistetut ohjausyksiköt ja parannetut päästöjärjestelmät Euro 5 -standardin täyttämiseksi. Bensiinimoottoreiden osalta hyväksi todettu Duratec-perhe säilyi pitkälti ennallaan; ainoastaan 1.6 Duratecin tehoa nostettiin 125 hevosvoimaan huippuversiossa. Dieselmoottoreita sen sijaan on muutettu laajasti päästöjen vähentämiseksi. 1.6 TDCi -moottori varustettiin parannetulla ruiskutustekniikalla ja optimoidulla dieselhiukkassuodattimella, mikä paradoksaalisesti johti useampiin ongelmiin. Käyttöön otettiin uusi 2.0 TDCi, jossa on 163 hv ja joka osoittautui hieman luotettavammaksi kuin aiemmat versiot. Dieseleiden tyypilliset korjausvälit lyhenivät 100 000-150 000 kilometriin, mikä johtui pääasiassa monimutkaisemmasta pakokaasujen jälkikäsittelystä.

Ford Focus Mk2 facelift -bensiinimoottorit (2008-2011)

Ford Focus Mk2:n bensiinimoottorit pysyivät faceliftin jälkeen pitkälti ennallaan, mutta ne saivat hienosäädön parempien päästöarvojen saavuttamiseksi. 1.4 Duratec säilytti 80 hv:n tehonsa ja roolinsa taloudellisena lähtötason moottorina. 1.6 Duratecista tarjottiin uusi 125 hv:n versio, joka osoittautui yhtä luotettavaksi kuin heikommat vaihtoehdot. Hyväksi todettu 1.8 Duratec 125 hv pysyi ennallaan ja lujitti mainettaan sarjan luotettavimpana moottorina. 2.0 Duratec sai pieniä parannuksia, mutta säilytti ajoittaiset sylinterin pään tiivisteen kanssa ilmenevät ongelmat. Ford Focus ST, jossa oli 2,5-litrainen turbo, pysyi myös pitkälti muuttumattomana ja oli siten edelleen altis turboahtimen vaurioitumiselle urheilullisessa ajossa.

Ford Focus Mk2 facelift -dieselmoottorit (2008-2011)

Dieselmallistoa uudistettiin merkittävästi faceliftin jälkeen, jotta se täyttäisi tiukemmat Euro 5 -päästönormit. 1.6 TDCi -moottori sai parannetun common-rail -järjestelmän ja optimoidun dieselhiukkassuodattimen, mutta tämä johti useammin DPF-regeneroinnin ongelmiin. 90 hv:n versio poistettiin käytöstä ja korvattiin uudella 95 hv:n versiolla. 109 hv:n moottori oli edelleen saatavilla, mutta siinä ilmeni yhä useammin ongelmia ruiskutusjärjestelmän kanssa. Käyttöön otettiin täysin uusi 1.6 TDCi 115 hv, joka osoittautui hieman luotettavammaksi. 2.0 TDCi -moottorista tarjottiin uudistettu versio 140 hv:n teholla, ja siihen lisättiin uusi 163 hv:n versio. Vaikka näissä tehokkaammissa Ford Focus Mk2 -moottoreissa oli vähemmän ongelmia korkeapainepumpun kanssa, ne kärsivät enemmän pakokaasujen takaisinkierrätykseen ja SCR-järjestelmään liittyvistä ongelmista.

Ford Focus Mk2 facelift-moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 Duratec 80 HV 6,0-6,6 l/100km Vähän tehoa, mutta vankka Keskimääräinen
1.6 Duratec 100-125 HV 6,3-7,0 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
1.8 Duratec 125 HV 6,8-7,3 l/100km Erinomainen pitkäikäisyys Erittäin hyvä
2.0 Duratec 145 HV 7,6-8,2 l/100km Satunnainen sylinterin pään tiiviste Hyvä
2.5 Duratec Turbo 225 HV 9,3-10,8 l/100km Turboahtimen vaurio, korkea kulutus Kohtalainen
1.6 TDCi 95-115 HV 4,0-4,6 l/100km Hiukkassuodattimen regenerointi, ruiskutusjärjestelmä Kohtalainen
2.0 TDCi 140-163 HV 4,9-5,5 l/100km EGR-ongelmat, SCR-järjestelmä Ongelmallinen

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford Focus Mk2 -moottorit.

Ford Focus Mk2 -moottoreiden kehitys osoittaa selvästi klassisen ja modernin moottoriteknologian välisen siirtymäkauden haasteet. Testatut Duratec-bensiinimoottorit pysyivät jatkuvasti luotettavina, mutta TDCi-dieselmoottorit kamppailivat varhaisen common-rail-tekniikan alkuvaikeuksien kanssa. Vuoden 2008 julkisivumuutos toi mukanaan parannuksia päästöihin, mutta paradoksaalisesti se johti entistä monimutkaisemman pakokaasujen jälkikäsittelyn aiheuttamien ongelmien lisääntymiseen dieselmoottoreissa.

  • Paras Ford Focus Mk2 -bensiinimoottori:

Ford Focus Mk2 1.8 Duratec (125 hv) yhdistää erinomaisen luotettavuuden kohtuulliseen suorituskykyyn ja kohtuulliseen polttoaineenkulutukseen - pitkäikäinen, yli 350 000 km:n potentiaalin omaava moottori.

  • Paras Ford Focus Mk2 -dieselmoottori:

Ford Focus Mk2 1.6 TDCi (90 PS, varhainen versio 2004-2007) tarjoaa parhaan yhdistelmän taloudellisuutta ja vielä hyväksyttävää luotettavuutta ennen Euro 5 -ongelmien alkamista.

  • Paras Ford Focus Mk2 -monitoimimoottori:

(100-125 hv) edustaa täydellistä kompromissia luotettavuuden, taloudellisuuden ja jokapäiväisen käytettävyyden välillä, ja sitä pidetään koko malliston ongelmattomimpana moottorina.

Kaikkien Ford Focus Mk2 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Vaihteistoöljy 75W-90, Täysisynteetinen öljy, Tilavuus: 1l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • Versio: 1 SHC
  • Tuotelinja: Mobilube
  • Viskositeettiluokka SAE: 75W-90
  • Valmistajan suositukset: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Tilavuus (litra): 1
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteistolle, Tasauspyörästö
  • Erittely: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Vaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 142803
  • Meidän hintamme: 20,40 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Vaihteistoöljy 75W-90, Täysisynteetinen öljy, Tilavuus: 1l
Tuotenumero: 142803
20,40 €
20,40 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
4389-01179 GATES MFL1179 Polttoaineletku
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Materiaali: Muovi
  • Väri: musta
  • Letkupituus [mm]: 315
  • Sisäläpimitta 2 [mm]: 8
  • GATES: Polttoaineletku
  • Tuotenumero: MFL1179
  • Meidän hintamme: 20,74 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
GATES Polttoaineletku
Tuotenumero: MFL1179
20,74 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
FEBI BILSTEIN 21829 Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Valmistajan suositukset: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • Viskositeettiluokka SAE: 75W
  • Paino [kg]: 0,917
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • FEBI BILSTEIN: Vaihteistoöljy (käsi-)
  • Tuotenumero: 21829
  • Meidän hintamme: 17,14 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Tuotenumero: 21829
verrattuna ovh:hon 37,46 €

17,14 €
17,14 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-44%
REINZ 70-31414-10 Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Arvostelut - 83
Tuotekuvaus
  • Materiaali: Silikoni
  • Kemialliset ominaisuudet: Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva
  • Väri: musta
  • Sisältö [ml]: 70
  • Lämpöalue alkaen [°C]: 50
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 320
  • Pakkaustyyppi: Tuubi
  • Vain jnk. yhteydessä: 70-31415-00
  • lisätieto: REINZOSIL
  • REINZ: Tiivistysaine
  • Tuotenumero: 70-31414-10
  • Meidän hintamme: 7,53 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
REINZ Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Tuotenumero: 70-31414-10
verrattuna ovh:hon 13,65 €

7,53 €
107,57 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
399008 ATE 24.9145-0004.2 Hydraulinen yksikkö, jarrujärjestelmä
Arvostelut - 3
Tuotekuvaus
  • Jarru- / ajodynamiikka: Autoihin, joissa ESP
  • Lisätarvike / lisätieto: Ilman ohjainlaitetta
  • Jarrujärjestelmä: Hydraulinen
  • Huomioi asennusoohje
  • ATE: Hydraulinen yksikkö, jarrujärjestelmä
  • Tuotenumero: 24.9145-0004.2
  • Meidän hintamme: 521,87 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
ATE Hydraulinen yksikkö, jarrujärjestelmä
Tuotenumero: 24.9145-0004.2
521,87 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
7468-10201 GATES GAT5155 Asennustyökalu, hammashihna
Tuotekuvaus
  • Lisäksi tarvittavat tuotteet (tuotenumero): GAT5155
  • Huomioi esite
  • GATES: Asennustyökalu, hammashihna
  • Tuotenumero: GAT5155
  • Meidän hintamme: 220,98 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
GATES Asennustyökalu, hammashihna
Tuotenumero: GAT5155
220,98 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Rele 12V, 70A, 4-napaa
Arvostelut - 25
Tuotekuvaus
  • Yhdistelmäkytkintoiminto: Sulkija
  • Virta (A): 70
  • Jännite (V): 12
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 4
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 85
  • BOSCH: Rele
  • Tuotenumero: 0 986 332 002
  • Meidän hintamme: 16,54 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Rele 12V, 70A, 4-napaa
Tuotenumero: 0 986 332 002
16,54 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-17%
05552130 PHILIPS 12866B2 Polttimo, rekisterikilvenvalo 12V 10W, Sukkulapolttimo, SV8.5
Arvostelut - 3
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: Sukkulapolttimo
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 10
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Hehkulampun kantamalli: SV8.5
  • Malli sukkulapolttimo: T10,5x43
  • PHILIPS: Polttimo, rekisterikilvenvalo
  • Tuotenumero: 12866B2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, rekisterikilvenvalo 12V 10W, Sukkulapolttimo, SV8.5
Tuotenumero: 12866B2
verrattuna ovh:hon 3,11 €

2,56 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
753420-0006 GARRETT 753420-9006S Turboahdin Pakokaasuahdin, VNT-ahdin, pneumaattisesti säädetty toimilaite (aktuaattori), Turbo, Turboahdin/välijäähdytin, Turboahdin/kompressori, Diesel, Euro 3
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Pakokaasunormi: Euro 3
  • Ahtotapa: Pakokaasuahdin, VNT-ahdin, pneumaattisesti säädetty toimilaite (aktuaattori), Turbo, Turboahdin / välijäähdytin, Turboahdin / kompressori
  • Polttoaine: Diesel
  • GARRETT: Turboahdin
  • Tuotenumero: 753420-9006S
  • Meidän hintamme: 499,50 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
GARRETT Turboahdin Pakokaasuahdin, VNT-ahdin, pneumaattisesti säädetty toimilaite (aktuaattori), Turbo, Turboahdin/välijäähdytin, Turboahdin/kompressori, Diesel, Euro 3
Tuotenumero: 753420-9006S
499,50 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
K2 PSF O5801E Ohjaustehostinöljy ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2, Tilavuus: 1l
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Valmistajan suositukset: ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2
  • Tuotelinja: PSF
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Väri: väritön
  • Tilavuus (litra): 1
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Kuorma-autot
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Varusteet: ajoneuvoihin hydraulisella ohjaustehostimella
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF III
  • K2: Ohjaustehostinöljy
  • Tuotenumero: O5801E
  • Meidän hintamme: 12,41 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
K2 Ohjaustehostinöljy ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2, Tilavuus: 1l
Tuotenumero: O5801E
12,41 €
12,41 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MAXGEAR 78-0114 Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85, 24
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Värilämpö [K]: 6000
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Itsepalvelupakattu, katso osaluettelo
  • Lyhdyn muoto: Bi-xenon, Xenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 78-0114
  • Meidän hintamme: 28,73 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MAXGEAR Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Tuotenumero: 78-0114
28,73 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-24%
VT540S EIBACH VT540-S Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 13
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-S
  • Meidän hintamme: 44,82 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-S
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,82 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
48159773 PHILIPS 12499CP Polttimo, vilkkuvalo 12V 21/5W, P21/5W, Pallovalaisin
Arvostelut - 24
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: P21 / 5W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21 / 5
  • Hehkulampun kantamalli: BAY15d
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12499CP
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 21/5W, P21/5W, Pallovalaisin
Tuotenumero: 12499CP
2,09 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-28%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 54
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • ILSAC: ILSAC GF-4
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: A5
  • Tuotenumero: 15F908
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Täyttömäärä [l]: 5,7
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,57 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 15F908
verrattuna ovh:hon 54,01 €

38,57 €
9,64 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
JMJ 1015 Hiukkassuodatin
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Paino [kg]: 5,260
  • Pituus (mm): 635
  • JMJ: Hiukkassuodatin
  • Tuotenumero: 1015
  • Meidän hintamme: 295,58 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
JMJ Hiukkassuodatin
Tuotenumero: 1015
295,58 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.