• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Ford S-Max WA6 -moottorit

Sisällysluettelo

  1. Ford S-Max WA6 -moottorit (2006-2014)
    1. Ford S-Max WA6 -bensiinimoottorit: sukupolvi (2006-2014)
    2. Ford S-Max WA6 -dieselmoottorit: sukupolvi (2006-2014)
  2. Ford S-Max WA6 WA6 -moottorit (2015-2023)
    1. Ford S-Max WA6 -bensiinimoottorit (2015-2023)
    2. Ford S-Max WA6 -dieselmoottorit: sukupolvi (2015-2023)
    3. Ford S-Max WA6 hybridiveto: (2015-2023)
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford S-Max WA6 -moottorit.

Ford S-Max WA6 lanseerattiin vuonna 2006 innovatiivisena seitsenpaikkaisena pakettiautona, jolla on urheilulliset tavoitteet, ja se vakiinnutti asemansa premium-luokan monikäyttöautojen segmentin edelläkävijänä. Kahden sukupolven aikana Ford tarjosi monipuolisen moottorivalikoiman taloudellisista dieselmoottoreista tehokkaisiin turbobensiinimoottoreihin, joita kehitettiin jatkuvasti edelleen.

Ford S-Max WA6 -moottorit (2006-2014)

Ford S-Max WA6 -moottorit (2006-2014)

Ensimmäisen sukupolven Ford S-Max WA6 merkitsi Fordille käännekohtaa Euroopan markkinoilla, sillä se tarjosi vaikuttavan moottorivalikoiman, jonka luotettavuusprofiilit olivat kuitenkin erilaiset. Vankat TDCi-dieselmoottorit saavuttivat helposti 350 000-450 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, kun taas varhaiset EcoBoost-bensiinimoottorit vaativat usein kalliita turboahtimen tai suoraruiskutuksen korjauksia 150 000-200 000 kilometrin välillä. Suuremmat moottoriongelmat johtuivat pääasiassa huollon laiminlyönnistä, ja 2.0 TDCi -moottorin hammashihna oli vaihdettava 150 000 kilometrin välein. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.2 TDCi, jossa oli 200 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja hyväksyttävä polttoaineenkulutus, ja se osoittautui pitkän matkan mestariksi.

Ford S-Max WA6 -bensiinimoottorit: sukupolvi (2006-2014)

Ford S-Max WA6 -bensiinimoottorivalikoima alkoi hyväksi havaitulla 2.3 Duratec -perämoottorilla, jossa oli 161 hv ja joka osoittautui luotettavaksi mutta janoiseksi. Vuodesta 2010 alkaen Ford mullisti malliston EcoBoost-turbomoottoreilla: 1.6 EcoBoost 160 hv tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja polttoaineenkulutuksen välillä, mutta kärsi turboahtimelle tyypillisistä alkuvaikeuksista ja satunnaisista ongelmista suoraruiskutuksen kanssa. Tehokkain Ford S-Max WA6 -bensiinimoottori oli 2.0 EcoBoost 203-240 hv, joka tarjosi vaikuttavan suorituskyvyn, mutta oli altis ylikuumenemiselle ja turboahtimen ennenaikaiselle kulumiselle urheilullisessa ajossa. Näissä Ford S-Max WA6 -moottoreissa ilmeni ongelmia nokihiukkassuodattimien ja venttiilien koksahtamisen kanssa erityisesti lyhyillä matkoilla.

Ford S-Max WA6 -dieselmoottorit: sukupolvi (2006-2014)

Ford S-Max WA6 -dieselmoottoreita hallitsi hyväksi todettu TDCi-tekniikka eri iskutilavuusvaihtoehdoilla. Alkutason moottorina toimi 1.8 TDCi, jossa oli 125 hv, ja se osoittautui taloudelliseksi, mutta ajoneuvon painoon nähden alitehoiseksi. 2.0 TDCi-moottoria oli saatavana 130, 140 ja 163 hv:n tehoisena, ja siitä kehittyi sarjan työjuhta - erityisesti 140 hv:n muunnosta pidettiin vankan rakenteensa ja nykyaikaisen common-rail -järjestelmänsä ansiosta lähes tuhoutumattomana. Huippumoottori oli 2.2 TDCi 175 ja 200 hv:n teholla, joka bi-turbolataukseen liittyvästä monimutkaisuudestaan huolimatta osoittautui pitkällä aikavälillä erinomaisen luotettavaksi ja aiheutti harvoin ongelmia jopa intensiivisessä käytössä.

Ford S-Max WA6 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.3 Duratec 161 HV 9,2-10,1 l/100km Korkea kulutus, hidas Keskimääräinen
1.6 EcoBoost 160 HV 7,8-8,4 l/100km Turboahdettu, suoraruiskutus Kohtalainen
2.0 EcoBoost 203-240 HV 8,7-9,8 l/100km Ylikuumeneminen, turboahtimen kuluminen Ongelmallinen
1.8 TDCi 125 HV 6,2-6,8 l/100km Alitehoinen Keskimääräinen
2.0 TDCi 130-163 HV 5,9-6,7 l/100km Erittäin vankka (140 hv:n versio) Erittäin hyvä
2.2 TDCi 175-200 HV 6,8-7,4 l/100km Monimutkainen bi-turbo, mutta luotettava Hyvä

Ford S-Max WA6 WA6 -moottorit (2015-2023)

Ford S-Max WA6:n toinen sukupolvi toi mukanaan täydellisen moottoriuudistuksen, ja se luotti johdonmukaisesti turboahdukseen kaikissa voimansiirroissa. Tätä sukupolvea pidetään teknisesti kypsempänä, vaikka ajokilometrit vaihtelevat suuresti moottorista riippuen: hyväksi havaitut TDCi-dieselit saavuttavat edelleen 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit, kun taas uusista EcoBlue-dieseleistä ei ole vielä pitkäaikaisia kokemuksia. Toisen sukupolven EcoBoost-bensiinimoottorit ovat parantuneet merkittävästi edeltäjiinsä verrattuna, mutta kärsivät edelleen ajoittaisista turboahtimen ongelmista. Tämän sukupolven erinomainen moottori oli 2.0 TDCi, jossa oli 180 hv ja jossa yhdistettiin ensimmäisen sukupolven todistettu luotettavuus ja uusin pakokaasuteknologia. Vuodesta 2021 alkaen oli ensimmäistä kertaa tarjolla myös hybridiveto, mutta se oli saatavilla vain rajoitetun ajan.

Ford S-Max WA6 -bensiinimoottorit (2015-2023)

Ford S-Max WA6 -bensiinimoottorivalikoima keskittyi täysin EcoBoost-teknologiaan. Se alkoi 1,5 EcoBoost-moottorilla, jossa oli 160 hv ja joka oli huomattavasti luotettavampi kuin 1,6-litrainen edeltäjänsä parannetun turboahtimen tekniikan ansiosta, mutta jolla oli silti ajoittain ongelmia venttiilien kokkareiden kanssa. Lisää tehoa tarjosi 2.0 EcoBoost eri porrastuksilla 240-250 hv, ja uusimman sukupolven Ford S-Max WA6 -moottorit (vuodesta 2019 alkaen) oli varustettu parannetulla jäähdytyksellä ja kestävämmillä turboahtimilla. Tehokkain Ford S-Max WA6 -bensiinimoottori oli 2.3 EcoBoost 280 hv:llä, mutta se oli saatavana vain ST-versiossa ja pysyi yllättävän luotettavana urheilullisuudestaan huolimatta.

Ford S-Max WA6 -dieselmoottorit: sukupolvi (2015-2023)

Ford otti käyttöön sekä hyväksi havaitun TDCi- että uuden EcoBlue-dieselteknologian toisessa sukupolvessa. Ford S-Max WA6 TDCi -moottorit jatkoivat menestystarinaa: 2.0 TDCi oli saatavana 150, 180 ja 210 hv:n tehoilla ja osoittautui erittäin kestäväksi. Vuodesta 2019 alkaen mallistoa täydensi moderni 2.0 EcoBlue 150 ja 190 hv:llä, joka pisti pisteitä modulaarisella rakenteellaan ja parannetulla pakokaasujen puhdistuksella, mutta jolla ei nuoren ikänsä vuoksi ole vielä pitkäaikaisia kokemuksia. Ford S-Max WA6 2.0 TDCi 180 hv:llä kehittyi usein ajavien kuljettajien kultaiseksi standardiksi - se yhdisti kohtuullisen suorituskyvyn erinomaiseen luotettavuuteen ja pieneen polttoaineenkulutukseen, joka oli vain 5,2-5,8 litraa 100 km:llä.

Ford S-Max WA6 hybridiveto: (2015-2023)

Vuodesta 2021 alkaen Ford tarjosi ensimmäistä kertaa Ford S-Max WA6 Hybrid Drive -hybridiajoa, jossa on 2,5-litrainen imumoottori ja sähkömoottori, joiden järjestelmäteho on 190 hv. Tämä Ford S-Max WA6 Hybrid perustui hyväksi todettuun Toyotan tekniikkaan ja osoittautui luotettavaksi, mutta se ei ollut kovin menestyksekäs vähäisen levikkinsä ja korkean hankintahintansa vuoksi.

Ford S-Max WA6:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.5 EcoBoost 160 HV 7,1-7,8 l/100km Satunnaista venttiilien koksautumista Hyvä
2.0 EcoBoost 240-250 HV 8,2-9,1 l/100km Parannettu, mutta edelleen turboahdettu Kohtalainen
2.3 EcoBoost 280 HV 9,4-10,2 l/100km Yllättävän luotettava Hyvä
2.0 TDCi 150-210 HV 5,2-6,4 l/100km Erittäin kestävä (180 hv:n versio) Erittäin hyvä
2.0 EcoBlue 150-190 HV 5,0-5,9 l/100km Ei vielä pitkäaikaisia kokemuksia Keskimääräinen
2.5 Hybrid 190 HV 5,7-6,3 l/100km Ei kovin yleinen, monimutkainen Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford S-Max WA6 -moottorit.

Ford S-Max WA6 -moottoreiden kehityksessä näkyy EcoBoost-tekniikan jatkuva kehittyminen, kun taas dieselmoottorit ovat säilyttäneet vahvuutensa kauttaaltaan. Erityisen huomionarvoista on molempien sukupolvien TDCi-dieselmoottoreiden pitkäikäisyys, sillä ne ovat osoittautuneet lähes tuhoutumattomiksi. Uudemmat toisen sukupolven EcoBoost-bensiinimoottorit ovat merkittävä laatuhyppäys varhaisiin turbomoottoreihin verrattuna, ja ne tarjoavat hyvän tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä.

  • Paras Ford S-Max WA6 -bensiinimoottori:

2.3 EcoBoost (280 hv, II sukupolvi) yllättää yhdistelmällään suurta suorituskykyä ja odottamattoman hyvää luotettavuutta, ihanteellinen urheilullisille kuljettajille.

  • Paras Ford S-Max WA6 -dieselmoottori:

2.0 TDCi (180 hv, sukupolvi II) asettaa mittapuun pitkän matkan luotettavuudelle ja tarjoaa optimaalisen tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja kestävyyden välillä usein ajaville kuljettajille.

  • Paras Ford S-Max WA6 -hybridimoottori:

2.5 Hybrid (190 hv, Generation II), jossa on hyväksi todettua Toyota-teknologiaa, vaikka se jäikin kapeaksi ratkaisuksi vähäisen levinneisyyden vuoksi.

Kaikkien Ford S-Max WA6 -sukupolvien huoltoa ja korjausta varten AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia luotettavalla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Vaihteistoöljy 75W-90, Täysisynteetinen öljy, Tilavuus: 1l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • Versio: 1 SHC
  • Tuotelinja: Mobilube
  • Viskositeettiluokka SAE: 75W-90
  • Valmistajan suositukset: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Tilavuus (litra): 1
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteistolle, Tasauspyörästö
  • Erittely: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Vaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 142803
  • Meidän hintamme: 20,40 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Vaihteistoöljy 75W-90, Täysisynteetinen öljy, Tilavuus: 1l
Tuotenumero: 142803
20,40 €
20,40 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
LIQUI MOLY Zentralhydrauliköl 1127 Keskushydrauliikkaöljy
Arvostelut - 90
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Kuorma-autot
  • Varusteet: hydrauliautoille
  • Valmistajan suositukset: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy
  • Väri: Oranssi
  • Tuotelinja: Zentralhydrauliköl
  • LIQUI MOLY: Keskushydrauliikkaöljy
  • Tuotenumero: 1127
  • Meidän hintamme: 21,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Keskushydrauliikkaöljy
Tuotenumero: 1127
Lisää
21,28 €
21,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 89
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 32,60 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
32,60 €
6,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Arvostelut - 9
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 20
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-20
  • Meidän hintamme: 87,05 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Tuotenumero: MN8218-20
Lisää
87,05 €
4,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-5%
LEMFÖRDER 35543 01 Tukivarren hela Taka-akseli, Oikea, Edessä, Pitkittäistukivarrelle
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Taka-akseli, Oikea, Edessä
  • Ohjausmalli: Pitkittäistukivarrelle
  • Lukumäärä akselille: 1
  • Suositellun tarvikkeen tuotenumero: 42172 01
  • LEMFÖRDER: Tukivarren hela
  • Tuotenumero: 35543 01
  • Tila: Täysin
Tiedot
LEMFÖRDER Tukivarren hela Taka-akseli, Oikea, Edessä, Pitkittäistukivarrelle
Tuotenumero: 35543 01
verrattuna ovh:hon 31,03 €

29,19 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Pyöräanturi, rengaspaine
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Taajuusalue [Mhz]: 433
  • Materiaali: Teräs
  • Väri: hopea
  • ohjelmoitava
  • BOSCH: Pyöräanturi, rengaspaine
  • Tuotenumero: F 026 C00 466
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyöräanturi, rengaspaine
Tuotenumero: F 026 C00 466
34,47 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
FEBI BILSTEIN 21829 Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Valmistajan suositukset: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • Viskositeettiluokka SAE: 75W
  • Paino [kg]: 0,917
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • FEBI BILSTEIN: Vaihteistoöljy (käsi-)
  • Tuotenumero: 21829
  • Meidän hintamme: 17,14 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Tuotenumero: 21829
verrattuna ovh:hon 37,46 €

17,14 €
17,14 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VDO A2C59513556 Ruiskutussuutin Tiivisteillä, Ohjain/ohjelma tulee "kouluttaa"/päivittää
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Ohjain / ohjelma tulee "kouluttaa" / päivittää
  • Suositellun tarvikkeen tuotenumero: A2C59514036
  • Huomioi ajoneuvovalmistajan vaatimukset
  • Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
  • Vertaa vanhaa osaa uuteen (erit. alkuperäisvar. nroa)
  • VDO: Ruiskutussuutin
  • Tuotenumero: A2C59513556
  • Tila: Täysin
Tiedot
VDO Ruiskutussuutin Tiivisteillä, Ohjain/ohjelma tulee "kouluttaa"/päivittää
Tuotenumero: A2C59513556
285,76 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 65
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-44%
REINZ 70-31414-10 Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Arvostelut - 83
Tuotekuvaus
  • Materiaali: Silikoni
  • Kemialliset ominaisuudet: Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva
  • Väri: musta
  • Sisältö [ml]: 70
  • Lämpöalue alkaen [°C]: 50
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 320
  • Pakkaustyyppi: Tuubi
  • Vain jnk. yhteydessä: 70-31415-00
  • lisätieto: REINZOSIL
  • REINZ: Tiivistysaine
  • Tuotenumero: 70-31414-10
  • Meidän hintamme: 7,53 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
REINZ Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Tuotenumero: 70-31414-10
verrattuna ovh:hon 13,65 €

7,53 €
107,57 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-47%
SACHS 313 756 Iskunvaimennin Kaasupaine, Kaksiputki, Teleskooppi-iskunvaimentaja
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Iskunvaimennin tyyppi: Kaasupaine
  • Iskunvaimennusjärjestelmä: Kaksiputki
  • Iskunvaimennin malli: Teleskooppi-iskunvaimentaja
  • Iskunvaimennin asennustapa: Tappi ylhäällä, Silmukka alhaalla
  • Tunnusluku: SEOV32 / 15X156A
  • SACHS: Iskunvaimennin
  • Tuotenumero: 313 756
  • Tila: Täysin
Tiedot
SACHS Iskunvaimennin Kaasupaine, Kaksiputki, Teleskooppi-iskunvaimentaja
Tuotenumero: 313 756
verrattuna ovh:hon 142,86 €

75,54 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
JPN H7 HID 6000K Polttimo, ajovalo
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • JPN: Polttimo, ajovalo
  • Tuotenumero: H7 HID 6000K
  • Tila: Täysin
Tiedot
JPN Polttimo, ajovalo
Tuotenumero: H7 HID 6000K
13,34 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL ATF 3309 150273 Automaattivaihteistoöljy ATF IV, 1l, punainen
Arvostelut - 12
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF IV
  • Valmistajan suositukset: VW G 055 025 A2, GM 9986195, Toyota T-IV, Ford WSS-M2C924-A
  • Versio: 3309
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Väri: punainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 150273
  • Meidän hintamme: 18,48 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Automaattivaihteistoöljy ATF IV, 1l, punainen
Tuotenumero: 150273
18,48 €
18,48 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
7468-10089 GATES GAT5039A Asennustyökalu, hammashihna
Tuotekuvaus
  • Lisäksi tarvittavat tuotteet (tuotenumero): GAT5039A
  • Huomioi esite
  • GATES: Asennustyökalu, hammashihna
  • Tuotenumero: GAT5039A
  • Meidän hintamme: 71,70 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
GATES Asennustyökalu, hammashihna
Tuotenumero: GAT5039A
71,70 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MAPCO 47662 Jarrupalasarja, levyjarru Taka-akseli, täysi
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Taka-akseli
  • Läpimitta [mm]: 302
  • Jarrulevytyyppi: täysi
  • Reikien määrä: 5
  • Jarrujärjestelmä: Lucas / TRW
  • Jarrulevyn paksuus (mm): 10,9, 16,1
  • Reikäympyrä-Ø [mm]: 108
  • Vähimmäispaksuus (mm): 9
  • Korkeus (mm): 51
  • keskittämisläpimitta [mm]: 63,5
  • Reiän halkaisija [mm]: 15,8
  • Leveys (mm): 95
  • moniosainen: kolmiosainen
  • Sisäläpimitta [mm]: 177,6
  • MAPCO: Jarrupalasarja, levyjarru
  • Tuotenumero: 47662
  • Meidän hintamme: 76,30 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MAPCO Jarrupalasarja, levyjarru Taka-akseli, täysi
Tuotenumero: 47662
76,30 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.