• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Ford C-Max moottorit

Sisällysluettelo

  1. Ford C-Max moottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)
    1. Ford C-Max bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)
    2. Ford C-Max dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)
    3. Ford C-Max hybridiveto: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)
  2. Ford C-Max moottorit: sukupolvi III (2019-2023)
    1. Ford C-Max bensiinimoottorit: III sukupolvi (2019-2023)
    2. Ford C-Max dieselmoottorit: III sukupolvi (2019-2023)
    3. Ford C-Max miedot hybridimoottorit: III sukupolvi (2019-2023)
  3. Johtopäätös: Ford C-Max kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Vuonna 2003 tapahtuneesta esittelystään lähtien Ford C-Max on vakiinnuttanut asemansa monipuolisena kompaktina pakettiautona, ja se on käynyt läpi kolme sukupolvea, joissa on ollut laaja valikoima moottoreita. Teknologinen kehitys varhaisista Duratec-bensiinimoottoreista nykyaikaisiin EcoBoost-moottoreihin heijastaa Fordin siirtymistä kohti tehokkuutta.

Ford C-Max moottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)

Ford C-Max moottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)

Kaksi ensimmäistä Ford C-Max -sukupolvea muokkasivat kompaktin pakettiauton segmenttiä 16 vuoden ajan ja tarjosivat poikkeuksellisen monipuolisen moottorivalikoiman. Vaikka hyväksi havaitut Ford C-Max TDCi -dieselmoottorit saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 350 000-450 000 kilometrin ajokierroksen, varhaisissa Duratec-bensiinimoottoreissa venttiilien ja hammasketjun kulumisen ensimmäiset merkit näkyivät jo 150 000-200 000 kilometrin ajomäärän välillä. Toisen sukupolven EcoBoost-moottorit toivat lisää tehoa, mutta myös uusia ongelmia. Molempien sukupolvien ehdoton huippumoottori oli toisen sukupolven 2.0 TDCi, jossa oli 163 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja taloudellisuus. Suuremmat moottoriviat olivat Ford C-Max -moottoreissa harvinaisia, mutta monimutkaisemmat EcoBoost-moottorit vaativat vuodesta 2010 alkaen entistä huolellisempaa huoltoa.

Ford C-Max bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)

Ford C-Max bensiinimoottorivalikoima alkoi vuonna 2003 hyväksi havaitulla 1.6 Duratec -moottorilla, jossa oli 100 hv ja joka vakiinnutti asemansa luotettavana perusmoottorina. Sitä seurasi vuonna 2004 1.8 Duratec 125 hv:llä, josta tuli ensimmäisen sukupolven myydyin Ford C-Max -bensiinimoottori. Näille varhaisille Ford C-Max -moottoreille oli ominaista yksinkertainen tekniikka ja kohtuulliset korjauskustannukset, mutta ne olivat alttiita venttiilien kokkareille lyhyillä matkoilla. Ford otti EcoBoost-teknologian käyttöön toisen sukupolven myötä vuonna 2010: 1.0 EcoBoost 100-125 hv:n teholla mullisti luokan, mutta kärsi jäähdytysjärjestelmän ja ajoitusketjun ongelmista. 1.6 EcoBoost 150-182 hv tarjosi urheilullista suorituskykyä, mutta siitä kehittyi ongelmallisin Ford C-Max moottori, jossa turboahdin vaurioitui usein ja jolla oli taipumusta ylikuumenemiseen. Tehokkain Ford C-Max bensiinimoottori oli 2.0 Duratec, jossa oli 145 hv (2003-2010) ja joka tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä.

Ford C-Max dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)

Ford C-Max dieselmoottoreita hallitsi TDCi-tuoteperhe, jossa oli common-rail -ruiskutus. 1.6 TDCi aloitti vuonna 2003 90 hv:n teholla, ja sitä kehitettiin jatkuvasti toisen sukupolven 115 hv:iin asti. Nämä pienemmät Ford C-Max TDCi -moottorit osoittautuivat taloudellisiksi ja luotettaviksi, ja niiden testikulutus oli vain 4,2-4,8 litraa 100 kilometrillä. 115 hv:n 1,8 TDCi (2003-2010) tarjosi enemmän vääntöä, mutta se oli harvinaisempi. Huippu oli 2.0 TDCi, jonka ensimmäisen sukupolven teho oli 136 hv ja toisen sukupolven 163 hv. Tästä Ford C-Max 2.0 TDCi:stä kehittyi luotettavin ja tehokkain diesel - erityisesti vuodesta 2010 alkaen tuotettuja versioita, joissa oli parannettu päästöjen valvonta ja hiukkassuodatin vakiona, pidettiin lähes tuhoutumattomina. Kaikissa Ford C-Max TDCi -moottoreissa oli vankka hammashihnaveto, joka saavutti asianmukaisella huollolla helposti käyttöikänsä 150 000 kilometrin välein.

Ford C-Max hybridiveto: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2019)

Vuodesta 2013 alkaen Ford tarjosi ensimmäisen kerran 188 hv:n järjestelmäteholla varustettua Ford C-Max Hybridiä, jossa yhdistettiin 2.0 Atkinson-bensiinimoottori ja sähkömoottori. Tämä Ford C-Max Hybrid saavutti vaikuttavan polttoaineen kulutuslukeman 4,1 l/100 km, mutta kärsi monimutkaisesta tekniikasta ja korkeista korjauskustannuksista. Ford C-Max Energi plug-in-hybridivaihtoehto tarjosi 35 kilometrin sähköisen toimintasäteen, mutta se oli saatavilla vain muutamilla markkinoilla.

Ford C-Max moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 Duratec 100 HV 7,2-7,8 l/100km Venttiilien koksahtaminen lyhyillä matkoilla Hyvä
1.8 Duratec 125 HV 7,5-8,2 l/100km Vankka, hyväksi todettu Erittäin hyvä
2.0 Duratec 145 HV 8,1-8,7 l/100km Satunnainen ajoketju Hyvä
1.0 EcoBoost 100-125 HV 5,7-6,4 l/100km Jäähdytysjärjestelmä, ajoitusketju Kohtalainen
1.6 EcoBoost 150-182 HV 6,8-7,5 l/100km Turboahdin, ylikuumeneminen Ongelmallinen
1.6 TDCi 90-115 HV 4,2-4,8 l/100km Erittäin taloudellinen ja kestävä Erittäin hyvä
1.8 TDCi 115 HV 4,5-5,1 l/100km Ei kovin yleinen Keskimääräinen
2.0 TDCi 136-163 HV 4,8-5,4 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
2.0 Hybrid 188 HV 4,1 l/100km Monimutkainen tekniikka, kallis Keskimääräinen

Ford C-Max moottorit: sukupolvi III (2019-2023)

Kolmas Ford C-Max -sukupolvi merkitsi aikakauden loppua, sillä Ford lopetti tuotannon vuonna 2023. Tässä viimeisessä sukupolvessa keskityttiin tehokkuuteen ja ympäristökestävyyteen, ja moottorivalikoimaa supistettiin huomattavasti. Useimmat tämän sukupolven moottorit saavuttivat 250 000-300 000 kilometriä asianmukaisella huollolla, ja erityisen kestävinä pidettiin miedohybridivaihtoehtoja. Suuret moottoriviat olivat harvinaisia, ainoastaan 1.5 EcoBoost -mallissa ilmeni edelleen jäähdytysjärjestelmän heikkouksia. Ehdoton kohokohta oli 1.0 EcoBoost mHEV, jossa oli 155 hv - teknisesti kypsä kolmisylinterinen miedon hybridin tuella, joka poisti suurelta osin edeltäjiensä ongelmat. Tässä sukupolvessa otettiin myös ensimmäistä kertaa käyttöön 48 voltin tekniikka, joka vähensi polttoaineenkulutusta merkittävästi.

Ford C-Max bensiinimoottorit: III sukupolvi (2019-2023)

Ford C-Max bensiinimoottorivalikoimaa supistettiin rajusti ja keskityttiin hyväksi todettuun EcoBoost-teknologiaan. 1.0 EcoBoost oli saatavana eri teholuokissa 100-155 hv, ja tehokkaammissa vaihtoehdoissa oli miedon hybriditekniikan (mHEV) käyttö. Nämä kolmannen sukupolven Ford C-Max EcoBoost -moottorit osoittautuivat huomattavasti edeltäjiään luotettavammiksi, ja niiden jäähdytysjärjestelmässä oli vain satunnaisia ongelmia tuotannon alkuvuosina. Ford C-Max 1.0 EcoBoost, jossa on 125 hv, kehittyi tämän sukupolven tasapainoisimmaksi moottoriksi - se tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä. Urheilullisille kuljettajille oli tarjolla 1.5 EcoBoost 150 hv, joka oli kuitenkin edelleen altis jäähdytysjärjestelmäongelmille ja josta kehittyi tämän sukupolven ongelmallisin Ford C-Max moottori.

Ford C-Max dieselmoottorit: III sukupolvi (2019-2023)

Ford C-Max 1.5 TDCi 120 hv:llä oli kolmannen sukupolven ainoa saatavilla oleva diesel. Tämä Ford C-Max TDCi perustui hyväksi todettuun 1,6 TDCi-moottoriin, mutta sen iskutilavuus oli pienennetty 1,5 litraan ja se oli varustettu uusimmalla päästöjenvalvonnalla. Ford C-Max 1.5 TDCi osoittautui taloudelliseksi ja luotettavaksi moottoriksi, jonka testikulutus oli vain 4,0-4,5 litraa 100 kilometrillä. Pienemmästä tilavuudesta huolimatta se tarjosi riittävästi vääntöä jokapäiväiseen käyttöön, ja sitä pidettiin kaikkien aikojen taloudellisimpana Ford C-Max -moottorina.

Ford C-Max miedot hybridimoottorit: III sukupolvi (2019-2023)

Vuodesta 2020 alkaen Ford otti käyttöön 48 voltin järjestelmällä varustetun miedon hybriditekniikan (mHEV). Ford C-Max 1.0 EcoBoost mHEV -malleissa, joissa oli 125 ja 155 hv, yhdistettiin hyväksi todettu kolmisylinterinen moottori sähköavustukseen. Nämä Ford C-Max mHEV -moottorit tarjosivat paremman tehonsiirron alemmalla kierrosalueella ja pienensivät polttoaineenkulutusta jopa 0,5 l/100 km. Hihnakäynnistin-generaattori auttoi käynnistyksessä ja mahdollisti pidemmät rullausvaiheet, mikä oli erityisen hyödyllistä kaupunkiliikenteessä.

Ford C-Max moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 EcoBoost 100-125 HV 5,4-6,1 l/100km Satunnainen jäähdytysjärjestelmä Hyvä
1.0 EcoBoost mHEV 125-155 HV 5,0-5,7 l/100km Erittäin kypsä Erittäin hyvä
1.5 EcoBoost 150 HV 6,2-6,8 l/100km Jäähdytysjärjestelmän ongelmat Kohtalainen
1.5 TDCi 120 HV 4,0-4,5 l/100km Erittäin taloudellinen Erittäin hyvä

Johtopäätös: Ford C-Max kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Ford C-Max moottoreiden kehitys osoittaa selvästi Fordin siirtymisen perinteisistä imumoottoreista tehokkaisiin turbo- ja hybridimoottoreihin. Vaikka Ford C-Max TDCi -dieselmoottorit ovat tehneet vaikutuksen poikkeuksellisella luotettavuudellaan ja taloudellisuudellaan kaikissa sukupolvissa, tehokkaat EcoBoost-bensiinimoottorit ovat pitkään kamppailleet alkuvaikeuksien kanssa. Kolmannen sukupolven miedohybriditekniikka merkitsi kehityksen huippua ja tarjosi vihdoin toivotun yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja luotettavuutta.

  • Paras Ford C-Max -bensiinimoottori:

Ford C-Max 1.0 EcoBoost mHEV (155 PS, III sukupolvi) yhdistää modernin miedon hybriditekniikan korkeaan hyötysuhteeseen ja erinomaiseen luotettavuuteen.

  • Paras Ford C-Max -dieselmoottori:

Ford C-Max 2.0 TDCi (163 hv, sukupolvi II) tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, luotettavuutta ja kestävyyttä kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Ford C-Max hybridimoottori:

Ford C-Max 1.0 EcoBoost mHEV (155 hv, sukupolvi III), jossa on 48 voltin tekniikka ja alhaisin polttoaineenkulutus yhdistettynä hyvään arkikäyttöön.

Kaikkien Ford C-Max -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MAXGEAR 78-0114 Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85, 24
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Värilämpö [K]: 6000
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Itsepalvelupakattu, katso osaluettelo
  • Lyhdyn muoto: Bi-xenon, Xenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 78-0114
  • Meidän hintamme: 28,73 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MAXGEAR Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Tuotenumero: 78-0114
28,73 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-26%
GOC 47516930 PHILIPS 12258PRB1 Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeeni, Vision
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • lisätieto: Vision
  • Lamppumalli: H1
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Värilämpö [K]: 3200
  • Hehkulampun kantamalli: P14.5s
  • PHILIPS: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 12258PRB1
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeeni, Vision
Tuotenumero: 12258PRB1
verrattuna ovh:hon 6,24 €

4,60 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-33%
H7 VALEO +50% LIGHT 032519 Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 3300K, Halogeeni
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: +50% LIGHT
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 3300
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • VALEO: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 032519
  • Tila: Täysin
Tiedot
VALEO Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 3300K, Halogeeni
Tuotenumero: 032519
verrattuna ovh:hon 10,70 €

7,09 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-27%
VT540XXL EIBACH VT540-XXL Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 690
  • Leveys (mm): 20
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-XXL
  • Meidän hintamme: 115,73 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli
Tuotenumero: VT540-XXL
verrattuna ovh:hon 160,70 €

115,73 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-61%
D3S OSRAM XENARC ORIGINAL 66340 Xenon-polttimo D3S, 42V, 35W, 4100K
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D3S
  • Jännite (V): 42
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Hehkulampun kantamalli: PK32d-5
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 4100
  • Lyhdyn muoto: Xenon
  • Tuotelinja: XENARC ORIGINAL
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 66340
  • Meidän hintamme: 55,82 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Xenon-polttimo D3S, 42V, 35W, 4100K
Tuotenumero: 66340
verrattuna ovh:hon 143,53 €

55,82 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-65%
8GH 007 157-453 HELLA 8GH 007 157-121 Polttimo, kaukovalo H7 PX26d, 3300K, Halogeeni, Lasinkirkas
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Polttimoväri: Lasinkirkas
  • Värilämpö [K]: 3300
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • Ammattilaisen on tehtävä asennus / irrotus!
  • HELLA: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 8GH 007 157-121
  • Tila: Täysin
Tiedot
HELLA Polttimo, kaukovalo H7 PX26d, 3300K, Halogeeni, Lasinkirkas
Tuotenumero: 8GH 007 157-121
verrattuna ovh:hon 10,87 €

3,71 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-53%
H8 OSRAM ORIGINAL LINE 64212 Polttimo, kaukovalo H8 12V 35W PGJ19-1, 3200K, Halogeeni
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: ORIGINAL LINE
  • Lamppumalli: H8
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 3200
  • Hehkulampun kantamalli: PGJ19-1
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64212
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H8 12V 35W PGJ19-1, 3200K, Halogeeni
Tuotenumero: 64212
verrattuna ovh:hon 24,18 €

11,34 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
GOC 37701933 PHILIPS Xenon X-tremeVision gen2 85415XV2C1 Xenon-polttimo D1S, 85V, 35W, 4800K
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Tuotelinja: Xenon X-tremeVision gen2
  • Värilämpö [K]: 4800
  • Lyhdyn muoto: Xenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 85415XV2C1
  • Meidän hintamme: 103,76 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Xenon-polttimo D1S, 85V, 35W, 4800K
Tuotenumero: 85415XV2C1
103,76 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Ranger 19678 Istuinsuoja musta, Nahka, Edessä
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 3
  • Materiaali: Nahka
  • Väri: musta
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Kappale
  • Versio: Ranger
  • Määrä: 1
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 19678
  • Meidän hintamme: 92,39 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta, Nahka, Edessä
Tuotenumero: 19678
92,39 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-18%
WALSER Modulo 13556 Istuinsuoja musta, Polyesteri, Edessä
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Modulo
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13556
  • Meidän hintamme: 48,90 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13556
verrattuna ovh:hon 59,95 €

48,90 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
D1S OSRAM XENARC CLASSIC 66140CLC Xenon-polttimo D1S, 85V, 35W, 4150K
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Tuotelinja: XENARC CLASSIC
  • Värilämpö [K]: 4150
  • Lyhdyn muoto: Xenon
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 66140CLC
  • Meidän hintamme: 37,64 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Xenon-polttimo D1S, 85V, 35W, 4150K
Tuotenumero: 66140CLC
37,64 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-61%
H7 OSRAM ORIGINAL LINE 64210 Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogeeni
Arvostelut - 55
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: ORIGINAL LINE
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 3200
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210
verrattuna ovh:hon 10,99 €

4,24 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
GOC 49090273 PHILIPS 12961CP Polttimo, vilkkuvalo 12V 5W, W5W, Lasikantalamppu
Arvostelut - 29
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: W5W, Lasikantalamppu
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 5
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12961CP
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 5W, W5W, Lasikantalamppu
Tuotenumero: 12961CP
1,25 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-23%
D1S OSRAM XENARC COOL BLUE INTENSE next Generation 66140CBN Xenon-polttimo D1S, 85V, 35W, 6200K
Arvostelut - 9
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Värilämpö [K]: 6200
  • Lyhdyn muoto: Xenon
  • Tuotelinja: XENARC COOL BLUE INTENSE next Generation
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 66140CBN
  • Meidän hintamme: 73,04 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Xenon-polttimo D1S, 85V, 35W, 6200K
Tuotenumero: 66140CBN
verrattuna ovh:hon 94,99 €

73,04 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VALEO 032108 Polttimo, vilkkuvalo 12V 21W, PY21W, Edessä
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • lisätieto: ESSENTIAL
  • Lamppumalli: PY21W
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Hehkulampun kantamalli: BAU15s
  • VALEO: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 032108
  • Tila: Täysin
Tiedot
VALEO Polttimo, vilkkuvalo 12V 21W, PY21W, Edessä
Tuotenumero: 032108
4,24 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.