• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mazda 3 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mazda 3:n moottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)
    1. Mazda 3:n bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)
    2. Mazda 3 -dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)
  2. Mazda 3 moottorit: sukupolvi III (2013-2019)
    1. Mazda 3 -bensiinimoottorit: sukupolvi III (2013-2019)
    2. Mazda 3:n dieselmoottorit: III sukupolvi (2013-2019)
  3. Mazda 3 -moottorit: Generation IV (2019-nykyään)
    1. Mazda 3 SKYACTIV-X: Sukupolvi IV (2019-nykyinen)
    2. Mazda 3:n bensiinimoottorit: IV sukupolvi (2019-nykyään)
    3. Mazda 3:n dieselmoottorit: Sukupolvi IV (2019-nykyisin)
  4. Johtopäätökset: Mazda 3:n kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mazda 3 on vakiinnuttanut asemansa luotettavana pikkuautona vuonna 2003 tapahtuneesta lanseerauksestaan lähtien, ja se tarjoaa kehittyneen Mazda 3 -moottorivalikoiman neljässä sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan innovatiivisia teknologioita, kuten SKYACTIVin ja vallankumouksellisen puristussytytyksen, mikä tekee Mazda 3:sta teknologisen edelläkävijän.

Mazda 3:n moottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)

Mazda 3:n moottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)

Kaksi ensimmäistä Mazda 3 -sukupolvea loivat perustan merkille kompaktisegmentissä, ja niille olivat ominaisia vankat, mutta eivät vielä huippumodernit moottorit. Asianmukaisella huollolla ajokilometrit ylsivät keskimäärin 250 000-350 000 kilometriin, ja 2,0-litraiset bensiinimoottorit olivat erityisen kestäviä. Suuremmat korjaukset olivat tyypillisesti tarpeen 150 000-200 000 kilometrin ajomatkan välillä, ja ne koskivat lähinnä sytytyskeloja ja ruiskutusventtiileitä. Tämän aikakauden ehdoton huippumoottori oli toisen sukupolven (2009-2013) 2.0 MZR, jossa oli 150 hevosvoimaa ja joka yhdisti luotettavuuden ja tasapainoisen suorituskyvyn. Teknisiä kohokohtia olivat MZR-moottoriperhe ja ensimmäiset lähestymistavat suoraruiskutukseen, kun taas dieselmoottoreissa ei vielä ollut myöhempää SKYACTIV-jalostusta.

Mazda 3:n bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)

Mazda 3:n ensimmäisen sukupolven (2003-2009) bensiinimoottorivalikoimaan kuuluivat pääasiassa 1,4-litraiset (84 hv), 1,6-litraiset (105 hv) ja 2,0-litraiset (150 hv) MZ-moottorit. Mazda 3 2.0 MZ kehittyi aikansa luotettavimmaksi bensiinimoottoriksi. Toinen sukupolvi (2009-2013) toi nykyaikaisemmat MZR-moottorit, joiden hyötysuhde parani: 1.6 MZR (105 hv), 2.0 MZR (150 hv) ja urheilullinen 2.3 MZR Turbo (260 hv) MPS-mallissa. Nämä Mazda 3:n moottorit kärsivät toisinaan sytytyskelojen ja ruiskutusventtiilien ongelmista, mutta olivat yleensä erittäin luotettavia. Vaikka 2.3 MZR Turbo oli tehokas, se oli altis lisääntyneelle öljynkulutukselle ja turboahtimen vaurioitumiselle urheilullisessa ajossa.

Mazda 3 -dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I ja II (2003-2013)

Mazda 3:n dieselmoottoreita hallitsi 1.6 MZ-CD, jonka tehot vaihtelivat 90 ja 115 hv:n välillä. Myöhemmin lisättiin 2.0 MZ-CD, jossa oli 143 hv. Nämä varhaiset Mazda 3 -dieselmoottorit olivat vankkarakenteisia, mutta kärsivät aikakaudelle tyypillisistä ongelmista: äänekäs käynti, hidas kaasuvaste ja ajoittaiset ongelmat hiukkassuodattimen kanssa. Mazda 3 2.0 MZ-CD, jossa oli 143 hv, osoittautui näiden sukupolvien parhaaksi dieselmoottoriksi - erityisesti vuodesta 2009 alkaen tuotetut versiot, joissa oli parannettu Common Rail -ruiskutus, tarjosivat hyvän yhdistelmän suorituskykyä ja taloudellisuutta.

Mazda 3:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 MZ 84 HV 6,8-7,2 l/100km Heikkorintainen, sytytyskelat Keskimääräinen
1.6 MZ/MZR 105 HV 6,5-7,0 l/100km Sytytyskelat, injektorit Hyvä
2.0 MZ/MZR 150 HV 7,2-7,8 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
2.3 MZR Turbo 260 HV 9,5-10,2 l/100km Öljynkulutus, turboahtimen vaurio Kohtalainen
1.6 MZ-CD 90-115 HV 5,0-5,8 l/100km Äänekäs, hiukkassuodatin Keskimääräinen
2.0 MZ-CD 143 HV 5,5-6,2 l/100km Vankka, hyvä suorituskyky Hyvä

Mazda 3 moottorit: sukupolvi III (2013-2019)

Mazda 3 moottorit: sukupolvi III (2013-2019)

Kolmas Mazda 3 -sukupolvi merkitsi vallankumousta SKYACTIV-teknologian käyttöönoton myötä, ja sitä pidetään läpimurtona nykyaikaisessa moottoritekniikassa. Useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, ja SKYACTIV-G-bensiinimoottorit ovat erityisen tehokkaita korkean puristuksen ja suoraruiskutuksen ansiosta. Suurista moottorivaurioista on tullut erittäin harvinaisia, ja ruiskutusventtiileihin ja korkeapainepumppuihin liittyy vain satunnaisia ongelmia. Ehdoton kohokohta oli 165 hv:n SKYACTIV-G 2.0 - tekninen mestariteos, jonka 14:1:n puristusaste oli täydellinen tasapaino tehokkuuden ja suorituskyvyn välillä. SKYACTIV-D-dieselit asettivat uudet standardit puhtaalle palamiselle ilman AdBlue-järjestelmää.

Mazda 3 -bensiinimoottorit: sukupolvi III (2013-2019)

Mazda 3:n bensiinimoottorivalikoima perustui kokonaan SKYACTIV-G-teknologiaan 1,5 litran (100 hv), 2,0 litran (120/165 hv) ja 2,5 litran (184 hv) moottoreilla. Nämä Mazda 3 SKYACTIV-G -moottorit mullistivat alan korkean 14:1:n puristussuhteensa ja suoraruiskutuksensa ansiosta. Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 -moottorista, jossa oli 165 hv, tuli tämän sukupolven paras bensiinimoottori, jonka hyötysuhde ja luotettavuus olivat erinomaiset. Ongelmat rajoittuivat lähinnä satunnaisiin ruiskutussuuttimien kokkareihin lyhyillä matkoilla ja harvinaisiin korkeapainepumpun vikoihin. 2,5-litrainen moottori oli harvinaisempi, mutta yhtä luotettava.

Mazda 3:n dieselmoottorit: III sukupolvi (2013-2019)

Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 -moottoria tarjottiin eri tehoilla 150-175 hv. Tämä vallankumouksellinen Mazda 3 -diesel toimi ilman AdBlue-järjestelmää ja saavutti silti Euro 6 -standardit innovatiivisen matalan puristussuhteen palamisen ansiosta (14:1 tavanomaisen 16:1 sijaan). Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2, jossa oli 150 hv, osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi dieselmoottoriksi, sillä sen testipolttoaineenkulutus oli vain 4,2-4,8 litraa 100 km:llä ja se kävi poikkeuksellisen pehmeästi. Harvinaiset ongelmat liittyivät lähinnä monimutkaiseen pakokaasujen takaisinkierrätykseen ja ajoittaiseen hiukkassuodattimen regenerointiin.

Mazda 3:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
SKYACTIV-G 1.5 100 HV 5,2-5,8 l/100km Heikko täydellä kuormalla Hyvä
SKYACTIV-G 2.0 120-165 HV 5,8-6,4 l/100km Satunnaista venttiilien koksahtamista Erittäin hyvä
SKYACTIV-G 2.5 184 HV 6,8-7,2 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
SKYACTIV-D 2.2 150-175 HV 4,2-4,8 l/100km Monimutkainen EGR, hiukkassuodatin Erittäin hyvä

Mazda 3 -moottorit: Generation IV (2019-nykyään)

Mazda 3 -moottorit: Generation IV (2019-nykyään)

Nykyinen Mazda 3 -sukupolvi edustaa moottoriteknologian huippua SKYACTIV-X-puristussytytyksen maailmanlaajuisen ensiesityksen myötä. Tämä vallankumouksellinen tekniikka yhdistää bensiini- ja dieselmoottorien edut ja lupaa yli 400 000 kilometrin käyttöiän hellävaraisen palamisen ansiosta. Huippumoottori on 180 hv:n SKYACTIV-X 2.0, jota pidetään teknisenä mestariteoksena ja joka tarjoaa sekä tehokkuutta että ajamisen iloa. Koeteltuja SKYACTIV-G-moottoreita on kehitetty edelleen, ja ne tarjoavat entistäkin paremman hyötysuhteen. Koska sukupolvi on ollut saatavana vasta vuodesta 2019 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei ole vielä saatavilla, mutta ensimmäiset viisi vuotta osoittavat lupaavia luotettavuusarvoja.

Mazda 3 SKYACTIV-X: Sukupolvi IV (2019-nykyinen)

Vallankumouksellinen Mazda 3 SKYACTIV-X 2.0, jossa on 180 hv, edustaa virstanpylvästä moottoritekniikassa. Nämä Mazda 3:n moottorit käyttävät dieselin tavoin puristussytytystä, mutta polttavat bensiiniä ja saavat apunaan ahtimen. Mazda 3 SKYACTIV-X:stä on tulossa tämän sukupolven innovatiivisin moottori - se tarjoaa poikkeuksellisen tasaisen tehonsiirron, eikä siinä ole toistaiseksi ollut suurempia tuotanto-ongelmia. Monimutkainen tekniikka miedon hybridijärjestelmän ja kompressorin kanssa tekee siitä kuitenkin tavanomaisia moottoreita huoltovaltaisemman.

Mazda 3:n bensiinimoottorit: IV sukupolvi (2019-nykyään)

Hyväksi todettuja Mazda 3 SKYACTIV-G -moottoreita on kehitetty edelleen, ja niitä on saatavana 1,5-litraisena (90 hv), 2,0-litraisena (122 hv) ja 2,5-litraisena (186 hv). Erityisen onnistuneena pidetään Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 -moottoria, jossa on 122 hv, josta on kehittymässä tämän sukupolven luotettavin moottori - se tarjoaa hyväksi todettua tekniikkaa parannetulla hyötysuhteella ja on käytännössä vapaa sarjaongelmista. 2,5-litrainen versio on saatavilla pääasiassa Pohjois-Amerikassa.

Mazda 3:n dieselmoottorit: Sukupolvi IV (2019-nykyisin)

Mazda 3 SKYACTIV-D 1.8, jossa on 116 hv, korvaa suuremman 2,2-litraisen moottorin ja jatkaa puhtaiden dieselien perinnettä ilman AdBluea. Tämä uusi Mazda 3 -diesel tarjoaa entistä parempaa tehokkuutta pienemmällä monimutkaisuudella, ja siitä tulee malliston taloudellisin moottori, jonka polttoaineenkulutus on vain 3,8-4,2 litraa 100 km:llä.

Mazda 3 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
SKYACTIV-G 1.5 90 HV 5,7-6,2 l/100km Riittävä kaupunkiajoon Hyvä kaupunkiajoon
SKYACTIV-G 2.0 122 HV 5,4-6,0 l/100km Erittäin luotettava, hyväksi todettu Erittäin hyvä
SKYACTIV-G 2.5 186 HV 6,5-7,1 l/100km Tehokas, luotettava Erittäin hyvä
SKYACTIV-X 2.0 180 HV 5,2-5,8 l/100km Monimutkainen, vaativa Hyvä
SKYACTIV-D 1.8 116 HV 3,8-4,2 l/100km Uusi tekniikka, vielä tuntematon Hyvä

Johtopäätökset: Mazda 3:n kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mazda 3:n moottoreiden kehitys osoittaa jatkuvaa parantumista kaikissa sukupolvissa. Vaikka jo varhaiset MZ- ja MZR-moottorit olivat luotettavia, SKYACTIV-teknologia mullisti tehokkuuden ja luotettavuuden. Viimeisin SKYACTIV-X-sukupolvi edustaa teknologista läpimurtoa, joka voi muokata polttomoottoreiden tulevaisuutta.

  • Paras Mazda 3:n bensiinimoottori:

Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 (165 hv, III-sukupolvi) yhdistää todistetun luotettavuuden erinomaisen tehokkuuden ja tasapainoisen suorituskyvyn.

  • Paras Mazda 3 -dieselmoottori:

Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 (150 hv, Generation III) tarjoaa parhaan yhdistelmän taloudellisuutta, tasaisuutta ja luotettavuutta ilman AdBlue-järjestelmää.

  • Innovatiivisin Mazda 3 -moottori:

Mazda 3 SKYACTIV-X 2.0 (180 hv, sukupolvi IV), jonka vallankumouksellinen puristussytytys yhdistää bensiini- ja dieselteknologian.

Kaikkien Mazda 3 -sukupolvien huoltoon ja varaosiin AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,49 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
29,49 €
7,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
25,49 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 90,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
90,49 €
4,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 80,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
80,49 €
16,10 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
59,49 €
5,95 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 68
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,49 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 43,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

43,99 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Tuotenumero: 872296
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 36,99 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
36,99 €
9,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1
  • Tuotenumero: 150565
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
49,99 €
10,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550046268 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 52
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550046268
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 40,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046268
40,49 €
10,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 53,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
53,49 €
5,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline SynPower 872378 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: SynPower
  • Tuotenumero: 872378
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,49 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 872378
51,49 €
12,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY FORMULA PD MN7913-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l
Arvostelut - 54
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106, VW 505 01, BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, DEXOS 2
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: ENERGY FORMULA PD
  • Tuotenumero: MN7913-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l
Tuotenumero: MN7913-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Moottoriöljy 0W-30, 4l
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra A5 / B5
  • Tuotenumero: 550046685
  • Öljyn valmistajasuositus: Ford, Volvo
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 53,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 0W-30, 4l
Tuotenumero: 550046685
53,49 €
13,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.