• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Suzuki Grand Vitara moottorit

Sisällysluettelo

  1. Suzuki Grand Vitara Generation I (1998-2005)
    1. Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: sukupolvi I (1998-2005)
    2. Suzuki Grand Vitara dieselmoottorit: (1998-2005)
  2. Suzuki Grand Vitara Generation II (2005-2015)
    1. Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: sukupolvi (2005-2015)
    2. Suzuki Grand Vitara -dieselmoottorit: sukupolvi (2005-2015)
  3. Suzuki Grand Vitara Generation III (2015-2019)
    1. Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: sukupolvi III (2015-2019)
    2. Suzuki Grand Vitara -dieselmoottorit: (2015-2019)
  4. Suzuki Grand Vitara Generation IV (2019-nykyisin)
    1. Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2019-nykyinen)
    2. Suzuki Grand Vitara hybridimoottorit: Sukupolvi IV (2019-nykyään)
  5. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Suzuki Grand Vitara -moottorit.

Suzuki Grand Vitara on vakiinnuttanut asemansa vankkana maastoautona siitä lähtien, kun se esiteltiin vuonna 1998, ja sen moottorivalikoima on monipuolistunut neljässä sukupolvessa. Teknologinen kehitys ulottui yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbodieselmoottoreihin, mikä kuvastaa Suzukin keskittymistä luotettavuuteen ja maastokelpoisuuteen.

Suzuki Grand Vitara Generation I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara Generation I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara ensimmäiselle sukupolvelle oli ominaista hyväksi havaittu japanilainen tekniikka ja yksinkertaiset mutta vankat moottorit. Asianmukaisella huollolla nämä ajoneuvot ylsivät säännöllisesti 250 000-350 000 kilometriin, ja bensiinimoottorit tekivät vaikutuksen pitkäikäisyydellään. Suurempia korjauksia tarvittiin yleensä vasta 200 000 kilometrin jälkeen, ja ne kohdistuivat pääasiassa apulaitteisiin, kuten vesipumppuun tai käynnistysmoottoriin. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2,5 V6, jossa oli 144 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti teho ja luotettavuus, ja sitä pidetään edelleen yhtenä parhaista Suzukin moottoreista. Teknisesti Suzuki luotti hyväksi todettuihin imumoottoreihin ilman monimutkaista elektroniikkaa, mikä selittää korkean luotettavuuden. Markkinavertailussa Grand Vitara asemoitui edulliseksi vaihtoehdoksi Toyota RAV4 tai Honda CR-V, ja sen maastokelpoisuus oli ylivoimainen.

Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: sukupolvi I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorivalikoima käsitti kolme päämoottoria: 1,6-litrainen nelisylinterinen 94 hv:n moottori lähtötason moottorina, joka oli erityisen suosittu Euroopassa ja jolle oli ominaista alhainen polttoaineenkulutus. 2,0-litrainen nelisylinterinen 128 hv tarjosi enemmän tehoa vetämiseen ja maastoajoon. Kohokohta oli kuitenkin 2,5-litrainen V6-moottori 144 hv:llä, joka oli saatavana vain viisiovisena versiona. Kaikki tämän sukupolven Suzuki Grand Vitara moottorit olivat monipisteruiskutuksella varustettuja imumoottoreita, joille oli ominaista niiden yksinkertaisuus. Tyypilliset ongelmat olivat harvinaisia - toisinaan sytytyskelat tai polttoainepumppu kului loppuun suurten ajokilometrien jälkeen. V6-moottorista kehittyi koko sukupolven luotettavin voimansiirto.

Suzuki Grand Vitara dieselmoottorit: (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara dieselmoottoreina käytettiin yksinomaan Peugeotilta peräisin olevaa 2,0-litraista 109-hevosvoimaista turbodieseliä, jota käytettiin myös Peugeot 406:ssa. Tämä moottori oli vankkarakenteinen, mutta kärsi ranskalaisille dieseleille tyypillisistä ongelmista: ruiskutuspumppu oli altis kulumaan ja hehkutulpat oli vaihdettava säännöllisesti. Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI oli kuitenkin taloudellinen kulutukseltaan ja tarjosi riittävästi vääntöä maastoajoon, mutta ei koskaan saavuttanut bensiinimoottoreiden luotettavuutta.

Suzuki Grand Vitara moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 bensiinimoottori 94 HV 7,8-8,5 l/100km Sytytyskelat, polttoainepumppu Hyvä
2.0 bensiinimoottori 128 HV 8,5-9,2 l/100km Vesipumppu, termostaatti Hyvä
2.5 V6-bensiinimoottori 144 HV 9,8-10,5 l/100km Erittäin kestävä, harvoin ongelmia Erittäin hyvä
2.0 TDI 109 HV 6,8-7,5 l/100km Ruiskutuspumppu, hehkutulpat Keskimääräinen

Suzuki Grand Vitara Generation II (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara Generation II (2005-2015)

Toinen sukupolvi merkitsi merkittävää teknologista harppausta nykyaikaisemmilla moottoreilla ja paremmalla rakentamisen laadulla. Ajokilometrit nousivat 300 000-400 000 kilometriin hyväksi todetuilla bensiinimoottoreilla, kun taas uusia dieselvaihtoehtoja lisättiin. Suurempia korjauksia tarvittiin yleensä vasta 250 000 kilometrin jälkeen, lähinnä kytkimen tai iskunvaimentimien osalta. Ehdoton kohokohta oli Fiatin toimittama 1.9 DDiS -diesel, jossa oli 129 hv ja joka osoittautui poikkeuksellisen luotettavaksi. Tekniikan osalta Suzuki otti ensimmäistä kertaa käyttöön dieselhiukkassuodattimet ja modernin common-rail -ruiskutuksen. Grand Vitara jatkoi asemoitumistaan edullisena vaihtoehtona, jonka maastokelpoisuus on ylivoimainen verrattuna kilpailijoihin, kuten Nissan X-Trailiin tai Ford Kugaan.

Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: sukupolvi (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja siihen kuului aluksi 1,6-litrainen moottori, jossa oli 106 hv, ja hyväksi todettu 2,0-litrainen moottori, jossa oli nyt 140 hv. Vuodesta 2008 alkaen V6-moottorin tilalle lisättiin uusi 2,4-litrainen moottori, jossa oli 166 hv. Suzuki Grand Vitara 2.4 kehittyi tämän sukupolven parhaaksi bensiinimoottoriksi - se tarjosi enemmän tehoa kuin 2,0-litrainen vain hieman korkeammalla polttoaineenkulutuksella. Kaikissa moottoreissa oli nykyaikainen monipisteruiskutus ja muuttuva venttiilien ajoitus. Ongelmat johtuivat pääasiassa huollon laiminlyönnistä: likaiset kaasuläpät tai vialliset lambda-anturit. 1,6-litrainen moottori osoittautui ongelmallisimmaksi bensiinimoottoriksi, jossa ajoittain ilmeni ongelmia ajoitusketjun kanssa.

Suzuki Grand Vitara -dieselmoottorit: sukupolvi (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara dieselmallisto laajeni huomattavasti. Aluksi tarjolla oli edelleen 2,0-litrainen turbodiesel, mutta nyt 109 hv:n teholla parannettuna versiona. Kohokohta oli uusi 1.9 DDiS 129 hv:llä, joka tuli Fiatilta ja osoittautui poikkeuksellisen luotettavaksi. Myöhemmin markkinoille tulivat 2.0 DDiS 140 hv:llä ja jopa 1.6 DDiS 90 hv:llä. Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS kehittyi koko sukupolven ehdottomaksi huippumoottoriksi - siinä yhdistyivät optimaalisesti alhainen polttoaineenkulutus, korkea luotettavuus ja riittävä teho. Kaikissa dieselmoottoreissa oli common-rail -ruiskutus ja hiukkassuodattimet, mikä johti toisinaan ongelmiin lyhyillä matkoilla.

Suzuki Grand Vitara moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 bensiinimoottori 106 HV 7,5-8,2 l/100km Ajoitusketju, kaasuläppä Keskimääräinen
2.0 bensiinimoottori 140 HV 8,2-8,9 l/100km Lambda-anturit, sytytyskelat Hyvä
2.4 bensiinimoottori 166 HV 8,8-9,5 l/100km Erittäin vankka, hyväksi todettu Erittäin hyvä
1.6 DDiS 90 HV 5,8-6,5 l/100km Ei kovin yleinen Keskimääräinen
1.9 DDiS 129 HV 6,2-6,8 l/100km Poikkeuksellisen luotettava Erittäin hyvä
2.0 DDiS 140 HV 6,5-7,2 l/100km Hiukkassuodatin lyhyitä matkoja varten Hyvä

Suzuki Grand Vitara Generation III (2015-2019)

Suzuki Grand Vitara kolmas sukupolvi oli saatavilla Euroopan markkinoilla vain lyhyen aikaa, ja se edusti askelta taaksepäin mallistossa. Autot pääsivät edelleen 250 000-350 000 kilometriin, mutta rajoitetulla moottorivalikoimalla. Suurempia korjauksia tehtiin yleensä 200 000 kilometrin jälkeen, lähinnä elektroniikkakomponentteihin. Ainoa saatavilla ollut moottori oli 1,6-litrainen bensiinimoottori, jossa oli 117 hevosvoimaa ja joka osoittautui vakaaksi mutta ei erinomaiseksi. Teknisesti tämä sukupolvi oli askel taaksepäin, sillä Suzuki luotti hyväksi havaittuun mutta vanhentuneeseen tekniikkaan. Grand Vitara oli jo menettänyt asemiaan markkinoilla, sillä kilpailijat, kuten Dacia Duster tai Renault Captur, tarjosivat paremman vastineen rahalle.

Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: sukupolvi III (2015-2019)

Suzuki Grand Vitara moottorivalikoima kutistui yhteen 1,6-litraiseen bensiinimoottoriin, jossa oli 117 hv. Tämä moottori perustui hyväksi havaittuun Suzukin tekniikkaan, mutta se ei tarjonnut moderneja ominaisuuksia, kuten suoraruiskutusta tai turboahdinta. Suzuki Grand Vitara 1.6 oli luotettava, mutta teknisesti vanhentunut ja polttoaineenkulutukseltaan kilpailijoihin verrattuna runsas. Tyypilliset ongelmat rajoittuivat tavanomaisiin kulutusosiin, kuten sytytystulppiin tai ilmansuodattimiin. Vaihtoehtojen puuttuessa tästä moottorista tuli sukupolven standardi, mutta se ei pysynyt nykyaikaisten kilpailijoiden vauhdissa.

Suzuki Grand Vitara -dieselmoottorit: (2015-2019)

Dieselmoottoreita ei enää tarjottu kolmannessa sukupolvessa, mikä oli merkittävä haitta Euroopan markkinoilla ja vaikutti osaltaan tämän sukupolven lyhyeen elinikään.

Suzuki Grand Vitara moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 bensiinimoottori 117 HV 8,5-9,2 l/100km Korkea kulutus, vanhentunut Keskimääräinen

Suzuki Grand Vitara Generation IV (2019-nykyisin)

Suzuki Grand Vitara nykyinen sukupolvi palaa merkin vahvuuksiin ja tarjoaa jälleen monipuolisen moottorivalikoiman nykyaikaisella tekniikalla. Koska sukupolvi on ollut saatavana vasta vuodesta 2019 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei ole vielä saatavilla, mutta ensimmäiset vuodet näyttävät lupaavia merkkejä yli 300 000 kilometrin odotettavissa olevilla ajokilometreillä. Ensimmäinen suurempi huolto on odotettavissa vasta 150 000 kilometrin jälkeen. Huippumoottori on 129 hv:n 1.4 Boosterjet, jossa yhdistyvät moderni turbotekniikka ja Suzukin hyväksi havaittu luotettavuus. Tekniikan osalta Suzuki luottaa miedompiin hybridijärjestelmiin ja nykyaikaisiin turbobensiinimoottoreihin. Markkinoilla uusi Grand Vitara asemoituu houkuttelevaksi vaihtoehdoksi vakiintuneille kilpailijoille, kuten Toyota C-HR:lle tai Nissan Jukelle.

Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2019-nykyinen)

Uuden Suzuki Grand Vitara bensiinimoottorivalikoima sisältää 1,0-litraisen turbon 112 hv:llä ja 1,4-litraisen turbon (Boosterjet) 129 hv:llä. Molemmissa moottoreissa on moderni suoraruiskutus ja turboahdin. Suzuki Grand Vitara 1.4 Boosterjet on nousemassa tämän sukupolven parhaaksi moottoriksi - se tarjoaa tasapainoisen yhdistelmän suorituskykyä, polttoainetaloutta ja ajettavuutta. Pienempi 1,0-litrainen moottori on taloudellisempi mutta teholtaan heikompi. Molemmissa Suzuki Grand Vitara moottoreissa ei ole toistaiseksi ollut suurempia tuotanto-ongelmia, mutta suoraruiskutuksessa esiintyy toisinaan ongelmia lyhyillä matkoilla.

Suzuki Grand Vitara hybridimoottorit: Sukupolvi IV (2019-nykyään)

Suzuki tarjoaa ensimmäistä kertaa myös mietoja hybridivaihtoehtoja. Järjestelmä yhdistää bensiinimoottorit 12 voltin miedon hybridijärjestelmän kanssa, joka vähentää polttoaineenkulutusta noin 10 %. Nämä Suzuki Grand Vitara -hybridimoottorit eivät ole vielä teknisesti valmiita, mutta tarjoavat esimakua merkin tulevaisuudesta.

Suzuki Grand Vitara moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 Turbo 112 HV 6,2-6,8 l/100km Suoraruiskutus lyhyillä matkoilla Hyvä
1.4 Boosterjet 129 HV 6,5-7,2 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
1.0/1.4 miedohybridi 112-129 HV 5,8-6,5 l/100km Ei vielä täysin kehittynyt Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Suzuki Grand Vitara -moottorit.

Suzuki Grand Vitara moottoreiden kehitys osoittaa japanilaisen insinööritaidon vahvuudet - luotettavuus ja kestävyys ovat aina olleet etusijalla. Kaksi ensimmäistä sukupolvea tekivät vaikutuksen kestävillä imumoottoreillaan, mutta nykyisessä sukupolvessa yhdistyvät moderni turbotekniikka ja Suzukin hyväksi todettu laatu. Kolmas sukupolvi on poikkeus muutoin myönteisessä kehityshistoriassa.

  • Paras Suzuki Grand Vitara bensiinimoottori:

V6-moottori 2.5 (144 hv, sukupolvi I) on edelleen ylittämätön luotettavuudeltaan ja kestävyydeltään, ja sen jälkeen tulee nykyisen sukupolven moderni 1.4 Boosterjet.

  • Paras Suzuki Grand Vitara -dieselmoottori:

Fiatin 1.9 DDiS (129 hv, Generation II) osoittautui poikkeuksellisen luotettavaksi ja taloudelliseksi - Grand Vitara historian paras diesel.

  • Paras Suzuki Grand Vitara hybridimoottori:

Generation IV 1.4 -mild-hybridijärjestelmä on lupaava, mutta vaatii vielä kehitystyötä lopullisen arvion saamiseksi.

Kaikkien Suzuki Grand Vitara -sukupolvien huolto- ja varaosat AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • Meidän hintamme: 29,29 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,29 €
5,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • Meidän hintamme: 32,25 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
32,25 €
8,06 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 21,71 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
21,71 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 42
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Erittely: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Tuotelinja: 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: ESP
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 154291
  • Meidän hintamme: 53,16 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
53,16 €
13,29 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • Meidän hintamme: 133,50 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
133,50 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY COMBI LL MN7907-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, MB 229.51, VW 507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, VW TL 52 195
  • Erittely: API SN, ACEA C3
  • Tuotelinja: ENERGY COMBI LL
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7907-4
  • Meidän hintamme: 43,07 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: MN7907-4
Lisää
43,07 €
10,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 68
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Extreme
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
29,49 €
7,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Erittely: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Versio: 2000 X1
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • API-määrittely: CF, SL
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 150865
  • Meidän hintamme: 31,00 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
31,00 €
7,75 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Erittely: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • Meidän hintamme: 35,44 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
35,44 €
7,09 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Erittely: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: 3000 X1
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 150565
  • Meidän hintamme: 51,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
51,39 €
10,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 96
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Erittely: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • Meidän hintamme: 36,42 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
36,42 €
7,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-13%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 68
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Erittely: ACEA C3
  • Tuotelinja: EDGE
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: LL
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 15F7E7
  • Meidän hintamme: 65,07 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 15F7E7
verrattuna ovh:hon 75,58 €

65,07 €
13,01 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
H 309 BOSCH Twin Rear 3 397 011 630 Takalasin pyyhkijä 300 mm, Tavallinen
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Pituus (mm): 300
  • Tuotelinja: Twin Rear
  • Pyyhkijänsulkatyyppi: Tavallinen
  • BOSCH: Takalasin pyyhkijä
  • Tuotenumero: 3 397 011 630
  • Meidän hintamme: 8,25 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Takalasin pyyhkijä 300 mm, Tavallinen
Tuotenumero: 3 397 011 630
8,25 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.