• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Opel Combo -moottorit

Sisällysluettelo

  1. Opel Combo moottorit: Sukupolvet I ja II - Historialliset sukupolvet (1986-2011).
    1. Opel Combo -bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet (1986-2011)
    2. Opel Combo -dieselmoottorit: sukupolvet (1986-2011)
  2. Opel Combo -moottorit: sukupolvi III (2011-2018)
    1. Opel Combo -bensiinimoottorit: III sukupolvi (2011-2018)
    2. Opel Combo dieselmoottorit: III sukupolvi (2011-2018)
    3. Opel Combo CNG -moottori: sukupolvi III (2011-2018)
  3. Opel Combo -moottorit: sukupolvi IV (2018-nykyään)
    1. Opel Combo -bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2018-nykyään)
    2. Opel Combo -dieselmoottorit: Sukupolvi IV (2018-nykyään)
    3. Opel Combo sähkökäyttö: Sukupolvi IV (2018-nykyään)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Opel Combo -moottorit

Opel Combo on kehittynyt yhdeksi monipuolisimmista hyötyajoneuvoista vuonna 1986 tapahtuneen esittelynsä jälkeen, ja se tarjoaa kehittyneen Opel Combo -moottorivalikoiman neljässä sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan uutta teknologiaa ja erilaisia vahvuuksia, ja teknologinen kehitys on ulottunut yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbodieselmoottoreihin.

Opel Combo moottorit: Sukupolvet I ja II - Historialliset sukupolvet (1986-2011).

Opel Combo moottorit: Sukupolvet I ja II - Historialliset sukupolvet (1986-2011).

Kaksi ensimmäistä Opel Combo -sukupolvea (1986-1993 ja 1993-2011) loivat perustan tämän mallisarjan menestykselle, ja niille olivat ominaisia vankat mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti moottorityypin ja huollon mukaan: testatuilla 1.7 DTI -dieselmoottoreilla saavutettiin helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, mutta bensiinimoottorit vaativat usein suurempia korjauksia 200 000-300 000 kilometrin ajokilometrin välillä. Näiden historiallisten sukupolvien ehdoton huippumoottori oli toisen sukupolven 1.7 DTI, jossa oli 75 hv ja jossa yhdistyivät optimaalisesti luotettavuus, taloudellisuus ja kestävyys. Ensimmäisen sukupolven varhaiset mallit (1986-1993) perustuivat vielä Kadett-alustaan ja tarjosivat pääasiassa 1,4- ja 1,6-litraisia bensiinimoottoreita sekä 1,7-litraisen dieselin. Toisessa sukupolvessa (1993-2011) lisättiin nykyaikaisemmat ruiskutusjärjestelmät ja legendaarinen 1.7 DTI-moottori, joka osoittautui erittäin kestäväksi.

Opel Combo -bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet (1986-2011)

Ensimmäisessä sukupolvessa Opel Combo bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa imumoottoreista: 1.4i, jossa oli 60 hv, ja 1.6i, jossa oli 75 hv, muodostivat perusrungon. Toisessa sukupolvessa malliin lisättiin tehokkaampia versioita: 1.4 16V, jossa oli 90 hv, 1.6 16V, jossa oli 101 hv, ja myöhemmin 1.8 16V, jossa oli 125 hv. Näissä Opel Combo -moottoreissa esiintyi aikakaudelle tyypillisiä ongelmia: sytytyskelan vikoja, kaasutinongelmia varhaisissa malleissa ja 16V-moottoreissa ajoittaisia pään tiivisteen vaurioita. Historiallisten sukupolvien paras bensiinimoottori oli toisen sukupolven 1.6 16V, jossa oli 101 hv - se tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä.

Opel Combo -dieselmoottorit: sukupolvet (1986-2011)

Opel Combo dieselmoottoreita hallitsi aluksi ensimmäisen sukupolven 1.7 D, jossa oli 57 hv, mutta se oli äänekäs ja hidas. Läpimurto tapahtui toisen sukupolven ja 75 hv:n 1.7 DTI:n myötä, josta kehittyi kaikkien historiallisten sukupolvien luotettavin moottori. Myöhemmin mukaan tulivat 1.3 CDTI, jossa oli 70 hv, ja 1.7 CDTI, jossa oli 100 hv. Opel Combo 1.7 DTI osoittautui lähes tuhoutumattomaksi - erityisesti vuodesta 2001 alkaen tuotetut versiot, joissa oli common-rail -ruiskutus ja parannettu turboahdintekniikka, saavuttivat säännöllisesti yli 500 000 kilometrin ajomäärät. Näitä Opel Combo -dieselmoottoreita pidettiin hyötyajoneuvoalan luotettavuuden mittapuuna.

Opel Combo -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4i (Gen I) 60 HV 7,5-8,5 l/100km Kaasutin, sytytysjärjestelmä Keskimääräinen
1.6i (Gen I) 75 HV 8,0-9,0 l/100km Kannen tiiviste, sytytyskelat Keskimääräinen
1.4 16V (Gen II) 90 HV 7,0-8,0 l/100km Venttiilien koksahtaminen Hyvä
1.6 16V (Gen II) 101 HV 7,5-8,5 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä
1.8 16V (Gen II) 125 HV 8,5-9,5 l/100km Öljynkulutus suurella ajokilometrimäärällä Hyvä
1.7 D (Gen I) 57 HV 6,5-7,5 l/100km Äänekäs, hidas Kohtalainen
1.7 DTI (Gen II) 75 HV 5,5-6,5 l/100km Käytännössä tuhoutumaton Erittäin hyvä
1.3 CDTI (Gen II) 70 HV 5,0-6,0 l/100km Turboahdin, ruiskutussuuttimet Hyvä
1.7 CDTI (Gen II) 100 HV 6,0-7,0 l/100km Vankka, mutta monimutkaisempi Hyvä

Opel Combo -moottorit: sukupolvi III (2011-2018)

Opel Combo -moottorit: sukupolvi III (2011-2018)

Opel Combo kolmas sukupolvi merkitsi täysin uutta alkua, ja se perustui ensimmäistä kertaa Fiat Doblon alustaan. Tälle sukupolvelle olivat ominaisia nykyaikaiset, mutta toisinaan ongelmalliset moottorit. Useimmat moottorit saavuttivat 250 000-350 000 kilometriä asianmukaisella huollolla, jolloin pienempiä dieselmoottoreita pidettiin erityisen luotettavina. Suuret moottorivauriot olivat harvinaisia, mutta tehokkaissa dieselmoottoreissa esiintyi toisinaan turboahtimen vaurioita. Ehdoton kohokohta oli 1.6 CDTI, jossa oli 105 hv - tasapainoinen moottori, jolla oli hyvä suorituskyky ja korkea luotettavuus. Ensimmäistä kertaa tarjolla oli myös CNG-maakaasumoottori ympäristöystävällisenä vaihtoehtona. Huoltoväliä pidennettiin 30 000 kilometriin, mikä alensi käyttökustannuksia merkittävästi.

Opel Combo -bensiinimoottorit: III sukupolvi (2011-2018)

Opel Combo bensiinimoottorivalikoimaa supistettiin tässä sukupolvessa huomattavasti, ja se koostui pääasiassa 1.4 16V -moottorista, jossa oli 95 hv. Tämä moottori perustui hyväksi havaittuun Fiat-teknologiaan ja osoittautui huomattavasti edeltäjiään luotettavammaksi. Ongelmia esiintyi lähinnä sytytysjärjestelmässä ja toisinaan ruiskutussuuttimissa. Opel Combo 1.4 16V kehittyi sarjan vankimmaksi bensiinimoottoriksi, vaikka se olikin hieman vajaatehoinen raskaisiin hyötykuormiin. Kuljettajille, joiden vuotuinen ajokilometrimäärä oli vähäinen, se tarjosi kustannustehokkaan vaihtoehdon dieselmoottoreille.

Opel Combo dieselmoottorit: III sukupolvi (2011-2018)

Opel Combo tarjosi laajan valikoiman nykyaikaisia dieselmoottoreita: 1.3 CDTI 90 hv:llä, 1.6 CDTI kahdella tehotasolla (90 ja 105 hv) ja tehokas 2.0 CDTI 135 hv:llä. Kaikissa Opel Combo dieselmoottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus ja turboahdin, ja ne täyttivät Euro 5 -standardin vaatimukset. Opel Combo 1.6 CDTI 105 hv osoittautui tämän sukupolven tasapainoisimmaksi moottoriksi - se tarjosi riittävästi tehoa kaikkiin tarkoituksiin ja oli samalla taloudellinen ja luotettava. Pieni 1.3 CDTI oli erityisen taloudellinen, mutta liian heikko raskaisiin kuormiin, kun taas 2.0 CDTI oli tehokas, mutta sillä oli ajoittain ongelmia turboahtimen kanssa.

Opel Combo CNG -moottori: sukupolvi III (2011-2018)

Erikoisuutena Opel tarjosi Combo myös 1.4 CNG-maakaasumoottorilla, jossa oli 120 hv. Tämä Opel Combo CNG-moottori oli erityisen ympäristöystävällinen ja kustannustehokas käyttää, mutta tankkausasemaverkosto oli rajallinen ja toimintasäde supistunut. Moottori osoittautui teknisesti luotettavaksi, mutta kärsi CNG-infrastruktuurin rajallisesta saatavuudesta.

Opel Combo -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,4 16V 95 HV 7,5-8,5 l/100km Sytytysjärjestelmä, injektorit Hyvä
1,3 CDTI 90 HV 4,5-5,5 l/100km Liian heikko raskaille kuormille Hyvä
1.6 CDTI 90 HV 5,0-6,0 l/100km Vankka ja taloudellinen Erittäin hyvä
1.6 CDTI 105 HV 5,2-6,2 l/100km Tasapainoinen, luotettava Erittäin hyvä
2.0 CDTI 135 HV 6,0-7,0 l/100km Satunnaisia turboahtimen vaurioita Hyvä
1.4 CNG 120 HV 4,5 kg/100km Rajallinen määrä tankkausasemia Keskimääräinen

Opel Combo -moottorit: sukupolvi IV (2018-nykyään)

Opel Combo -moottorit: sukupolvi IV (2018-nykyään)

Opel Combo nykyinen sukupolvi perustuu PSA:n alustaan ja edustaa uusinta tekniikan tasoa. Kaikissa moottoreissa on uusinta tekniikkaa edustava päästöjenvalvonta Euro 6d-Temp -standardin mukaisesti, ja ne tarjoavat erinomaisen hyötysuhteen. Koska sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2018 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta ensimmäiset vuodet osoittavat lupaavia merkkejä. Huippumoottori on 130 hv:n 1.5 BlueHDi, jossa yhdistyvät urheilullinen ajosuoritus, korkea hyötysuhde ja moderni tekniikka. Uusille Opel Combo -moottoreille luvataan yli 300 000 kilometrin käyttöikä, sillä ne perustuvat hyväksi todettuun PSA-teknologiaan. Jopa 30 000 kilometrin huoltovälit vähentävät käyttökustannuksia merkittävästi.

Opel Combo -bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2018-nykyään)

Opel Combo -moottorivalikoiman perustana on 1.2 Turbo, jossa on kaksi tehoa: 110 hv ja 130 hv. Molemmissa Opel Combo -moottoreissa on moderni turboahdin suoraruiskutuksella ja start-stop-järjestelmällä. Opel Combo 1.2 Turboa 130 hv:llä pidetään erityisen onnistuneena, ja siitä on kehittymässä sarjan paras bensiinimoottori - se tarjoaa tasaisen tehonsiirron ja on toistaiseksi ollut vapaa suuremmista sarjavalmistusongelmista. Kolmisylinterinen tekniikka takaa alhaisen polttoaineenkulutuksen ja yllättävän tasaisen käyntinopeuden.

Opel Combo -dieselmoottorit: Sukupolvi IV (2018-nykyään)

Opel Combo -dieselmoottoreita on saatavilla kolme kappaletta: 1.5 BlueHDi, jossa on 75, 100 ja 130 hv. Kaikki perustuvat hyväksi todettuun PSA-teknologiaan ja niissä on moderni SCR-pakokaasujen puhdistus. Opel Combo 1.5 BlueHDi 100 hv:llä tarjoaa parhaan tasapainon suorituskyvyn ja kulutuksen välillä useimpiin käyttökohteisiin, kun taas 130 hv:n muunnos on ihanteellinen raskaisiin kuormiin ja perävaunukäyttöön. Nämä Opel Combo -dieselmoottorit jatkavat luotettavien dieselmoottoreiden perinnettä, ja niitä pidetään tämän sukupolven parhaina voimansiirtojärjestelminä.

Opel Combo sähkökäyttö: Sukupolvi IV (2018-nykyään)

Vuodesta 2021 lähtien Opel Combo on ollut saatavana myös täyssähköisenä muunnoksena "Combo-e", jossa on 136 hv ja 50 kWh:n akkukapasiteetti. Toimintasäde on jopa 280 kilometriä, mikä riittää useimpiin kaupallisiin sovelluksiin. Opel Combo-e -moottori osoittautuu huoltovarmaksi ja hiljaiseksi, mutta hankintakustannukset ovat huomattavasti polttomoottoria korkeammat.

Opel Combo -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 Turbo 110 HV 6,0-7,0 l/100km Ei sarjan ongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
1.2 Turbo 130 HV 6,2-7,2 l/100km Kolmen sylinterin tärinä minimaalinen Erittäin hyvä
1.5 BlueHDi 75 HV 4,2-5,2 l/100km Liian heikko raskaille kuormille Hyvä
1.5 BlueHDi 100 HV 4,5-5,5 l/100km Tasapainoinen, tehokas Erittäin hyvä
1.5 BlueHDi 130 HV 5,0-6,0 l/100km Tehokas, taloudellinen Erittäin hyvä
Sähköinen 136 HV 20-25 kWh/100km Korkeat hankintakustannukset, rajoitettu toimintasäde Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Opel Combo -moottorit

Opel Combo -moottoreiden kehitys on parantunut jatkuvasti neljän sukupolven ajan. Kun historialliset sukupolvet toimivat vielä yksinkertaisella tekniikalla, nykyaikaiset moottorit tarjoavat maksimaalisen tehokkuuden ja luotettavuuden. Dieselmoottorit ovat pysyneet kaupallisten käyttäjien ensisijaisena valintana kaikissa sukupolvissa, kun taas uudet bensiinimoottorit ovat kiinnostava vaihtoehto yksityisille käyttäjille.

  • Paras Opel Combo -bensiinimoottori:

Opel Combo 1.2 Turbo (130 hv, sukupolvi IV) yhdistää nykyaikaisen turbotekniikan korkeaan hyötysuhteeseen ja tähän asti erinomaiseen luotettavuuteen.

  • Paras Opel Combo -dieselmoottori:

Opel Combo 1.5 BlueHDi (100 hv, Generation IV) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja jokapäiväistä käytettävyyttä useimpiin tarkoituksiin.

  • Paras Opel Combo sähkökäyttö:

Opel Combo-e (136 hv, sukupolvi IV) 280 kilometrin toimintasäteellään on ihanteellinen kaupunkien jakeluliikenteeseen ja vähän huoltoa vaativaan käyttöön.

Kaikkien Opel Combo -sukupolvien huoltoon ja varaosiin AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MOBIL ATF 320 146477 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 1l, punainen
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF III
  • Valmistajan suositukset: 339 TypZ1, VT H55.633539 (G607), ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C, ZF TE-ML03D, 339 Typ V1
  • Versio: 320
  • Tuotelinja: ATF
  • Öljyn valmistajasuositus: Allison C-4, Dexron IIIG, Mercon, Volvo 97341
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Väri: punainen
  • MOBIL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 146477
  • Meidän hintamme: 14,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 1l, punainen
Tuotenumero: 146477
Lisää
14,99 €
14,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
FEBI BILSTEIN 27051 Lukkopultit Kartiolaippa F, 23 mm
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 50
  • Läpimitta: 24
  • Ulkokierremitta: M12 x 1,25
  • Kierteen pituus (mm): 23
  • Laatu / luokka: 8.8
  • Avainväli: 17, 19
  • Pyörän kiinnitys: Kartiolaippa F
  • Materiaali: Teräs
  • Pinta: Kromattu
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 23
  • Huomioi mitat
  • Lukittava: Suljettava
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • FEBI BILSTEIN: Lukkopultit
  • Tuotenumero: 27051
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Lukkopultit Kartiolaippa F, 23 mm
Tuotenumero: 27051
verrattuna ovh:hon 34,39 €

25,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 94
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 31,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
31,49 €
6,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 14
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 81,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
81,49 €
16,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 22268 Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: G11
  • Väri: sininen
  • Ominaisuudet: Tiiviste
  • Valmistajan suositukset: MB 325.0, MAN 324 NF, MB 325.2, VAG TL-774 C
  • Paino [kg]: 6,0
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • FEBI BILSTEIN: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 22268
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Tuotenumero: 22268
Lisää
29,49 €
5,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL ATF 220 142836 Automaattivaihteistoöljy ATF II, 1l, punainen
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF II
  • Valmistajan suositukset: GM Dexron II D, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MB 236.7, Voith H55.6335.xx, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A, ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESR-M2C163-A2, Volvo 97340 , GM Type A Suffix A
  • Versio: 220
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Vaihteistomalli: Automaattivaihteisto
  • Väri: punainen
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 142836
  • Meidän hintamme: 13,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Automaattivaihteistoöljy ATF II, 1l, punainen
Tuotenumero: 142836
Lisää
13,49 €
13,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-49%
ABAKUS 442-1125L-LDEMN Ajovaloumpio Vasen, H7/H7, W5W, PY21W, Lasinkirkas, kromi, Lasinkirkas
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Vasen
  • Lamppumalli: H7 / H7, W5W, PY21W
  • Lisätarvike / lisätieto: Ilman sähkömoottoria, Ilman polttimoa
  • Väri: Lasinkirkas, kromi
  • Lasin väri, vilkkulyhty: Lasinkirkas
  • Rekisteröity tyyppi: ECE-tarkastettu
  • Käyttö: Sähköinen
  • Valmistaja rajaus: AL
  • Vuosimalliin: 2002
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d, BAU15s
  • Parituote: 442-1125R-LDEMN
  • Ammattilaisen on tehtävä asennus / irrotus!
  • ABAKUS: Ajovaloumpio
  • Tuotenumero: 442-1125L-LDEMN
  • Meidän hintamme: 59,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
ABAKUS Ajovaloumpio Vasen, H7/H7, W5W, PY21W, Lasinkirkas, kromi, Lasinkirkas
Tuotenumero: 442-1125L-LDEMN
verrattuna ovh:hon 119,34 €

59,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAN WEZEL 4028920 Rekisterivalo Vasen, Oikea, Polttimolla
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Vasen, Oikea
  • Varusteet: ajoneuvoille peräluukulla
  • Lisätarvike / lisätieto: Polttimolla
  • VAN WEZEL: Rekisterivalo
  • Tuotenumero: 4028920
  • Tila: Täysin
Tiedot
VAN WEZEL Rekisterivalo Vasen, Oikea, Polttimolla
Tuotenumero: 4028920
5,59 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
FEBI BILSTEIN 21829 Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Väri: keltainen
  • Valmistajan suositukset: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • SAE-viskositeettiluokka: 75W
  • Paino [kg]: 0,917
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • FEBI BILSTEIN: Vaihteistoöljy (käsi-)
  • Tuotenumero: 21829
  • Meidän hintamme: 16,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Tuotenumero: 21829
verrattuna ovh:hon 37,46 €

16,49 €
16,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
EGS-NX2 BOSCH 0 281 008 673 NOx-sensori, urearuiskutus
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • BOSCH: NOx-sensori, urearuiskutus
  • Tuotenumero: 0 281 008 673
  • Meidän hintamme: 267,50 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH NOx-sensori, urearuiskutus
Tuotenumero: 0 281 008 673
267,50 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
40485530 PHILIPS 12594B2 Polttimo, jarru- / takavalo P21/4W, Pallovalaisin, 12V 21/4W
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: P21 / 4W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21 / 4
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Hehkulampun kantamalli: BAZ15d
  • PHILIPS: Polttimo, jarru- / takavalo
  • Tuotenumero: 12594B2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, jarru- / takavalo P21/4W, Pallovalaisin, 12V 21/4W
Tuotenumero: 12594B2
5,59 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-47%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

22,49 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
48433828 PHILIPS 12594CP Polttimo, jarru- / takavalo P21/4W, Pallovalaisin, 12V 21/4W
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: P21 / 4W, Pallovalaisin
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 21 / 4
  • Hehkulampun kantamalli: BAZ15d
  • PHILIPS: Polttimo, jarru- / takavalo
  • Tuotenumero: 12594CP
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, jarru- / takavalo P21/4W, Pallovalaisin, 12V 21/4W
Tuotenumero: 12594CP
2,29 €
Hinta per kpl
4,58 € / hinta 2 tuotetta kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 33
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 2000 X1
  • Tuotenumero: 150865
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
30,99 €
7,75 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL ATF 220 142837 Automaattivaihteistoöljy ATF II, 4l, punainen
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF II
  • Valmistajan suositukset: 339 Typ V1, 339 Typ Z1, MB Approval 236.7, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A
  • Versio: 220
  • Tuotelinja: ATF
  • Öljyn valmistajasuositus: Allison C-4, Caterpillar CAT TO-2, Dexron II, Dexron IID, ESR-M2C163-A, Renk Doromat, Typa A suffix A, Volvo 97340
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Väri: punainen
  • MOBIL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 142837
  • Meidän hintamme: 42,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Automaattivaihteistoöljy ATF II, 4l, punainen
Tuotenumero: 142837
Lisää
42,99 €
10,75 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.