• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Ford Transit Connect moottorit

Sisällysluettelo

  1. Ford Transit Connect moottorit - Ensimmäinen sukupolvi Duratorq-TDCi-moottoreilla (2002-2013).
    1. Ford Transit Connect TDCi -dieselmoottorit ensimmäinen sukupolvi (2002-2013)
    2. Ford Transit Connect bensiinimoottorit ensimmäinen sukupolvi (2002-2013)
  2. Ford Transit Connect moottorit - Toinen sukupolvi, jossa EcoBlue debytoi (2013-2021).
    1. Ford Transit Connect TDCi -dieselmoottorit toinen sukupolvi (2013-2018)
    2. Ford Transit Connect EcoBlue -dieselmoottorit toinen sukupolvi (2018-2021)
    3. Ford Transit Connect EcoBoost -bensiinimoottorit toinen sukupolvi (2013-2021)
  3. Ford Transit Connect moottorit - Kolmas sukupolvi mHEV-tekniikalla (2021-nykypäivään).
    1. Ford Transit Connect EcoBlue EcoBlue mHEV -dieselmoottorit kolmas sukupolvi (2021-nykyinen)
    2. Ford Transit Connect kolmannen sukupolven sähkökäyttö (2021-nykyinen)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford Transit Connect -moottorit.

Vuodesta 2002 lähtien Ford Transit Connect on vakiinnuttanut asemansa kompaktin hyötyajoneuvon asiantuntijana Euroopan markkinoilla, ja sen moottorit ovat kehittyneet merkittävästi. Kolmen sukupolven aikana Ford on kehittänyt monipuolisen moottorivalikoiman taloudellisista dieselmoottoreista nykyaikaisiin EcoBlue-moottoreihin. Teknologinen kehitys heijastaa siirtymistä Euro 3 -standardeista nykyisiin Euro 6d-TEMP-standardeihin.

Ford Transit Connect moottorit - Ensimmäinen sukupolvi Duratorq-TDCi-moottoreilla (2002-2013).

Ford Transit Connect moottorit - Ensimmäinen sukupolvi Duratorq-TDCi-moottoreilla (2002-2013).

Transit Connect ensimmäinen sukupolvi muokkasi kompaktien hyötyajoneuvojen segmenttiä yli vuosikymmenen ajan ja vakiinnutti asemansa luotettavana työkumppanina, jonka tyypillinen ajokilometrimäärä on 250 000-350 000 kilometriä. Suuremmat korjaukset ovat yleensä ajankohtaisia 180 000-220 000 kilometrin välillä, ja turboahtimet ja ruiskutusjärjestelmät ovat yleisimpiä kuluvia osia. Tämän sukupolven ehdottomana huippuna pidetään 1.8 TDCi -moottoria, jossa on 90 hv ja jossa yhdistyvät kestävyys ja hyväksyttävä polttoaineenkulutus. Duratorq TDCi -tekniikka oli aikansa edistyksellistä, mutta vuodesta 2006 alkaen se kärsi tyypillisistä alkuvaikeuksista, kuten hiukkassuodatinongelmista. Markkinavertailussa Transit Connect sijoittui pienemmän Citroën Berlingon ja suuremman VW Caddyn väliin.

Ford Transit Connect TDCi -dieselmoottorit ensimmäinen sukupolvi (2002-2013)

Ensimmäisen sukupolven dieselmoottorivalikoima perustui kokonaan Duratorq TDCi -tekniikkaan, jossa oli common-rail -ruiskutus. Saatavana oli 1.8 TDCi 75 hv (BHDB), 90 hv (RWPA/RWPB) ja 110 hv (RWPC) sekä vuodesta 2009 alkaen uudempi 1.6 TDCi 75 hv (HHJB), 90 hv (HHJC) ja 95 hv (HHJD). 90 hv:n 1.8 TDCi osoittautui optimaaliseksi kompromissiksi suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä, kun taas 110 hv:n versiossa oli usein turboahtimessa ongelmia 150 000 kilometrin jälkeen. Kaikkien TDCi-moottoreiden tyypillisiä heikkouksia ovat tukkeutuneet hiukkassuodattimet lyhyillä matkoilla 80 000 kilometrin ajosta alkaen, vialliset hehkutulpat 120 000 kilometrin ajosta alkaen ja korkeapainepumpun ongelmat 180 000 kilometrin ajosta alkaen. 1,6-litraiset yksiköt vaativat yleensä vähemmän huoltoa, mutta saavuttivat harvoin vankkojen 1,8-litraisten yksiköiden pitkäikäisyyden.

Ford Transit Connect bensiinimoottorit ensimmäinen sukupolvi (2002-2013)

Bensiinimoottoreilla oli ensimmäisessä sukupolvessa alisteinen rooli, ja ne rajoittuivat muutamiin markkinoihin. Tarjolla oli pääasiassa 1,8-litrainen Duratec HE, jossa oli 120 hevosvoimaa (CGBA) ja jolle oli ominaista kohtuullinen polttoaineenkulutus, noin 8,5 litraa sadalla kilometrillä. Tämä moottori osoittautui kivikovaksi, mutta ei kovin jännittäväksi voimantuoton kannalta. Satunnaiset sytytyskelan viat 100 000 kilometrin jälkeen ja termostaattiviat 150 000 kilometrin jälkeen olivat ongelmallisia. Bensiiniversioilla saavutettiin yleensä 200 000-280 000 kilometrin ajokilometrit, mutta ne jäivät kauppiaiden epäsuosioon suuremman polttoaineenkulutuksensa vuoksi.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.8 TDCi 75 hv 75 6,2 Turboahdin 200 000 km:stä alkaen Hyvä
1.8 TDCi 90 hv 90 6,4 Hiukkassuodatin, hehkutulpat Erittäin hyvä
1.8 TDCi 110 hv 110 6,8 Turboahdin 150 000 km:stä alkaen Keskimääräinen
1.6 TDCi 75 hv 75 5,9 Korkeapainepumppu 180 000 km:stä alkaen Hyvä
1.6 TDCi 90 hv 90 6,1 Hiukkassuodattimen tukkeutuminen lyhyillä matkoilla. Hyvä
1.8 Duratec-HE 120 8,5 Sytytyskelat, termostaatti Keskimääräinen

Ford Transit Connect moottorit - Toinen sukupolvi, jossa EcoBlue debytoi (2013-2021).

Ford Transit Connect moottorit - Toinen sukupolvi, jossa EcoBlue debytoi (2013-2021).

Toinen sukupolvi merkitsi teknologista harppausta, kun EcoBlue-dieselteknologia otettiin käyttöön vuodesta 2018 alkaen, ja se saavutti uusia vertailuarvoja 300 000-400 000 kilometrin ajokilometreillä. Huoltointensiiviset korjaukset siirtyivät 220 000-260 000 kilometrin ajomääriin, ja AdBlue-järjestelmät toivat uusia haasteita. 1.5 EcoBlue, jossa on 100 hv, vakiinnutti asemansa luokkansa referenssinä ja teki vaikutuksen tehokkuudellaan ja kestävyydellään. Siirtymävaihe Euro 5:stä Euro 6:een toi mukanaan monimutkaisemmat pakokaasujen puhdistusjärjestelmät, mutta ne eivät vaikuttaneet olennaisesti luotettavuuteen. Verrattuna kilpailijoihin, kuten Renault Kangoon tai Peugeot Partneriin, Ford tarjosi nykyaikaisempaa moottoritekniikkaa, jonka kestävyys oli vertailukelpoinen.

Ford Transit Connect TDCi -dieselmoottorit toinen sukupolvi (2013-2018)

Toisen sukupolven alkuvuosina luotettiin edelleen hyväksi todettuun TDCi-teknologiaan, mutta parannetuilla Euro 6 -päästöstandardeilla. Saatavilla oli 1.6 TDCi 75 hv:llä (XQDA), 95 hv:llä (XQDB) ja 115 hv:llä (XQDC) sekä tehokas 1.5 TDCi 120 hv:llä (XWDA). Näihin moottoreihin on ensimmäistä kertaa integroitu AdBlue-järjestelmät ja optimoitu hiukkassuodatintekniikka. 1.6 TDCi 95 hv tarjosi parhaan suorituskyvyn ja kulutuksen suhteen, 5,8 litraa 100 kilometrillä. AdBlue-pumput osoittautuivat ongelmallisiksi 120 000 kilometristä alkaen ja EGR-venttiilit tukkeutuivat 150 000 kilometrin jälkeen. 115 hv:n muunnos oli altis turboahdinongelmille 180 000 kilometristä alkaen, kun taas 1,5-litrainen 120 hv:n moottori teki vaikutuksen tasaisella käynti- ja vetovoimallaan.

Ford Transit Connect EcoBlue -dieselmoottorit toinen sukupolvi (2018-2021)

EcoBlue-teknologian avulla Ford mullisti Transit Connect dieselmoottorit vuonna 2018 ja esitteli täysin uuden 1,5-litraisen sarjan. Tarjolla oli 75 hv:n (XWDB), 100 hv:n (XWDC) ja 120 hv:n (XWDD) tehotasot, jotka loistivat optimoidulla palamisella ja pienemmällä kitkalla. 100 hv:n 1.5 EcoBlue vakiinnutti nopeasti asemansa myyntimenestyksenä, sillä se saavutti vain 5,2 litran polttoaineenkulutuksen ja erinomaisen pitkäaikaisen luotettavuuden. EcoBlue-moottoreilla on huomattavasti vähemmän ongelmia hiukkassuodattimien kanssa, ja niiden huoltoväli on pidempi, 20 000 kilometriä. Heikkoudet rajoittuvat lähinnä AdBlue-antureihin 100 000 kilometrin jälkeen ja moottorin ohjausyksikön satunnaisiin ohjelmistopäivityksiin. 120 hv:n versio tarjoaa vaikuttavan ajosuoritteen vain hieman korkeammalla polttoaineenkulutuksella.

Ford Transit Connect EcoBoost -bensiinimoottorit toinen sukupolvi (2013-2021)

EcoBoost-bensiinimoottorit laajensivat valikoimaa vuodesta 2013 alkaen ja toivat modernin turbotekniikan segmenttiin. 1.0 EcoBoost oli saatavana pääasiassa 100 PS:n (M1DA) ja 125 PS:n (M2DA) teholla, joka erottui omaleimaisella kolmisylinterisellä äänellään. Nämä moottorit tekivät vaikutuksen reippaalla suorituskyvyllään ja noin 6,8 litran kulutuslukemillaan, mutta niissä ilmeni tyypillisiä turbobensiinimoottoreille tyypillisiä ongelmia. Usein esiintyvät viat koskivat sytytyskeloja 80 000 kilometrin ajosta alkaen, turboahtimen kulumista 150 000 kilometrin ajosta alkaen ja ongelmia ajoketjun kanssa 120 000 kilometrin ajosta alkaen. 100 hv:n 1.0 EcoBoost tarjosi parhaan hinta-laatusuhteen, kun taas 125 hv:n versio tuotti pettymyksen suuremman korjausalttiutensa vuoksi. Usein ajaville autoilijoille dieselversiot olivat edelleen edullisempi valinta.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 TDCi 75 hv 75 6,0 AdBlue-pumppu, EGR-venttiili Hyvä
1.6 TDCi 95 hv 95 5,8 AdBlue-järjestelmä 120 000 km:stä alkaen Erittäin hyvä
1.6 TDCi 115 hv 115 6,2 Turboahdin 180 000 km:stä Keskimääräinen
1.5 TDCi 120 hv 120 6,1 EGR-venttiili, hiukkassuodatin Hyvä
1.5 EcoBlue 75 hv 75 5,4 AdBlue-anturit Hyvä
1.5 EcoBlue 100 hv 100 5,2 Hyvin vähän ongelmia Erittäin hyvä
1.5 EcoBlue 120 hv 120 5,6 AdBlue-anturit 100 000 km:stä alkaen. Erittäin hyvä
1.0 EcoBoost 100 hv 100 6,8 Sytytyskelat, ajoitusketju Keskimääräinen
1.0 EcoBoost 125 hv 125 7,2 Turboahdin 150 000 km:stä alkaen Kohtalainen

Ford Transit Connect moottorit - Kolmas sukupolvi mHEV-tekniikalla (2021-nykypäivään).

Ford Transit Connect moottorit - Kolmas sukupolvi mHEV-tekniikalla (2021-nykypäivään).

Transit Connect nykyinen kolmas sukupolvi luottaa johdonmukaisesti sähköistettyihin voimansiirtoihin ja edustaa Fordin strategiaa päästöjen vähentämiseksi hyötyajoneuvosegmentissä. Ensimmäiset pitkän aikavälin kokemukset osoittavat yli 350 000 kilometrin ajokilometrejä, ja mHEV-järjestelmät tuovat lisää monimutkaisuutta. Teknologisena kohokohtana pidetään 1.5 EcoBlue mHEV -moottoria, jossa on 100 hv ja jossa yhdistyvät hyväksi todettu dieselteknologia ja älykäs sähköistys. 48 voltin mild-hybriditekniikka vähentää merkittävästi polttoaineenkulutusta ja päästöjä, mutta tuo mukanaan uusia mahdollisia virhelähteitä. Kilpailuvertailussa Ford sijoittuu teknologisesti perinteisten valmistajien, kuten Ivecon tai Fiatin, edelle.

Ford Transit Connect EcoBlue EcoBlue mHEV -dieselmoottorit kolmas sukupolvi (2021-nykyinen)

Nykyinen moottorisukupolvi perustuu yksinomaan edelleen kehitettyyn EcoBlue-teknologiaan, jossa on 48 voltin miedon hybridin tuki. Saatavana on 1.5 EcoBlue mHEV -moottori 100 hv (XWDE) ja 120 hv (XWDF), joita täydentää integroitu käynnistys-alternaattori. mHEV-järjestelmä mahdollistaa ajamisen tasaisella nopeudella ja avustaa käynnistettäessä, mikä vähentää polttoaineen kulutusta jopa 0,4 litralla. 1.5 EcoBlue mHEV 100 hv:llä saavuttaa vain 4,9 litran polttoaineenkulutuslukemat ja tekee vaikutuksen hienostuneilla ajo-ominaisuuksillaan. Ensimmäiset kokemukset osoittavat, että hybridijärjestelmässä on ajoittain ohjelmisto-ongelmia 50 000 kilometrin ajomatkan jälkeen ja 48 voltin akussa on ajoittain vikoja 80 000 kilometrin ajomatkan jälkeen. Perusmoottorit osoittautuvat yhtä luotettaviksi kuin edeltäjänsä, kun taas sähköistäminen voi aiheuttaa ylimääräisiä huoltotöitä.

Ford Transit Connect kolmannen sukupolven sähkökäyttö (2021-nykyinen)

Lievähybrididieselien rinnalla Ford tarjoaa Transit Connectia täyssähköisenä E-Transit Connecta, joka käyttää 83 kW:n (113 hv) sähkömoottoria, jonka vääntömomentti on 290 Nm. 44,7 kWh:n akku mahdollistaa jopa 265 kilometrin WLTP-matkaetäisyyden, ja käytännön arvot vaihtelevat 180 ja 220 kilometrin välillä kuormituksesta ja ajotyylistä riippuen. Ajoneuvo tukee vaihtovirtalatausta jopa 11 kW:n teholla ja tasavirtapikalatausta 80 kW:n teholla, jolloin akku voidaan ladata 10 prosentista 80 prosenttiin 35 minuutissa. Ensimmäiset pitkän aikavälin kokemukset ovat vielä rajalliset, mutta Fordin vastaavien sähköajoneuvojen akkujen pitkäikäisyys on hyvä. Latausasemien yhteensopivuus ja ohjelmistopäivitykset voivat osoittautua ongelmallisiksi, kun taas itse sähkömoottoria pidetään vähän huoltoa vaativana.

Moottori Teho (PS) Kulutus/alue Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.5 EcoBlue mHEV 100 hv 100 4,9 l/100 km 48 V:n akku, ohjelmisto Erittäin hyvä
1.5 EcoBlue mHEV 120 hv 120 5,1 l/100km mHEV-järjestelmä 50 000 km:stä alkaen Erittäin hyvä
Sähkömoottori 113 265 km toimintasäde Latausjärjestelmä, ohjelmisto Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford Transit Connect -moottorit.

Ford Transit Connect moottoreiden kehitys kuvastaa kolmen vuosikymmenen teknistä kehitystä vankoista TDCi-moottoreista tehokkaisiin EcoBlue-moottoreihin ja sähköistettyyn mHEV-teknologiaan. Sarja vakuuttaa kautta linjan vankalla pitkäaikaisella luotettavuudellaan ja käytännöllisillä moottoreilla kaupalliseen käyttöön.

  • Paras Ford Transit Connect bensiinimoottori:

Ensimmäisen sukupolven 1.8 Duratec-HE, jossa on 120 hv, on edelleen sarjan luotettavin bensiinimoottori, vaikka EcoBoost-yksiköt tarjoavat enemmän tehoa.

  • Paras Ford Transit Connect dieselmoottori:

EcoBlue 1.5, jossa on 100 hv toisesta sukupolvesta, vakiinnuttaa asemansa referenssinä optimaalisen polttoaineenkulutuksen, korkean luotettavuuden ja nykyaikaisen päästöjenvalvonnan ansiosta.

  • Nykyaikaisin Ford Transit Connect voimansiirto:

1.5 EcoBlue mHEV, jossa on 100 hv, edustaa hyötyajoneuvojen voimansiirtojen tulevaisuutta ja yhdistää hyväksi todetun dieselteknologian älykkääseen sähköistämiseen.

AUTODOCista löydät sopivat varaosat ja huoltokomponentit kaikkiin Ford Transit Connect moottoreihin edullisesti.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

BIMECC YFODF04 Pyörän mutteri M12 Kartiolaippa F, Avainväli 19
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Kulma [°]: 60
  • Avainväli: 19
  • Pyörän kiinnitys: Kartiolaippa F
  • Kierremitta: M12
  • Ruuvikanta / mutteriprofiili: Kuusikulma
  • Vanteet: Alumiinivanteille
  • Kierrenousu (mm): 1.5
  • Korkeus (mm): 30
  • BIMECC: Pyörän mutteri
  • Tuotenumero: YFODF04
  • Tila: Täysin
Tiedot
BIMECC Pyörän mutteri M12 Kartiolaippa F, Avainväli 19
Tuotenumero: YFODF04
28,49 €
Hinta 5 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 91
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
30,99 €
6,20 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL LEGEND EXTRA MN7919-5 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 60
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-12 FE, MB 229.61, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Ford WSS-M2C950-A
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LEGEND
  • Versio: EXTRA
  • Tuotenumero: MN7919-5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 39,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: MN7919-5
Lisää
39,49 €
7,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Pyöräanturi, rengaspaine
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • Taajuusalue [Mhz]: 433
  • Materiaali: Teräs
  • Väri: hopea
  • ohjelmoitava
  • BOSCH: Pyöräanturi, rengaspaine
  • Tuotenumero: F 026 C00 466
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyöräanturi, rengaspaine
Tuotenumero: F 026 C00 466
34,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
AME0404 MAGNETI MARELLI 940113050404 Magneettikytkin, käynnistin
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • MAGNETI MARELLI: Magneettikytkin, käynnistin
  • Tuotenumero: 940113050404
  • Meidän hintamme: 30,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MAGNETI MARELLI Magneettikytkin, käynnistin
Tuotenumero: 940113050404
30,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-49%
REINZ 70-31414-10 Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Arvostelut - 90
Tuotekuvaus
  • Materiaali: Silikoni
  • Kemialliset ominaisuudet: Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva
  • Väri: musta
  • Sisältö [ml]: 70
  • Lämpöalue alkaen [°C]: 50
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 320
  • Pakkaustyyppi: Tuubi
  • Vain jnk. yhteydessä: 70-31415-00
  • lisätieto: REINZOSIL
  • REINZ: Tiivistysaine
  • Tuotenumero: 70-31414-10
  • Meidän hintamme: 6,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
REINZ Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Tuotenumero: 70-31414-10
verrattuna ovh:hon 13,65 €

6,99 €
99,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-61%
HELLA 4RA 933 766-801 Rele, työvirta 35A, 4-napaa
Arvostelut - 12
Tuotekuvaus
  • Jännite (V): 12
  • Kuormitusraja 12V: 35A
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 4
  • Yhdistelmäkytkintoiminto: Vaihtaja
  • Reletoiminto: Mukavuusvarusteet, Pysäköintitutka, ABS, Lähivalo, Kaukovalot, Takaikkuna lämmitetty, ESP, Ikkunamekanismi, Käynnistin, Äänitorvi, Ilmastointilaite, Valokatkaisija, Puhallin, lämmitys- / ilmastointilaite, Sisäilmapuhallin, Napa 15, Päiväajovalo, Kattohydrauliikka, Keskuslukitus, ABS-palautuspumppu, Ulkopeilin säätö, Lämmitettäva ulkopeili, Sähkö-lisälämmitys, Sisävalaistus, Napa 15R, Napa 87, Polttoainepumppu, Lambdasondi
  • Ammattilaisen on tehtävä asennus / irrotus!
  • HELLA: Rele, työvirta
  • Tuotenumero: 4RA 933 766-801
  • Meidän hintamme: 4,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
HELLA Rele, työvirta 35A, 4-napaa
Tuotenumero: 4RA 933 766-801
verrattuna ovh:hon 12,67 €

4,99 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Valmistajan suositukset: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AF
  • Tuotenumero: 550046650
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 54,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046650
54,49 €
13,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-48%
FAST FT61824 Polttoaineletku 37, 45mm
Arvostelut - 3
Tuotekuvaus
  • Läpimitta [mm]: 37, 45
  • Paino [g]: 160
  • FAST: Polttoaineletku
  • Tuotenumero: FT61824
  • Meidän hintamme: 10,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FAST Polttoaineletku 37, 45mm
Tuotenumero: FT61824
verrattuna ovh:hon 20,14 €

10,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-20%
05552130 PHILIPS 12866B2 Polttimo, rekisterikilvenvalo 12V 10W, Sukkulapolttimo, SV8.5
Arvostelut - 3
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: Sukkulapolttimo
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 10
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Hehkulampun kantamalli: SV8.5
  • Malli sukkulapolttimo: T10,5x43
  • PHILIPS: Polttimo, rekisterikilvenvalo
  • Tuotenumero: 12866B2
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, rekisterikilvenvalo 12V 10W, Sukkulapolttimo, SV8.5
Tuotenumero: 12866B2
verrattuna ovh:hon 3,11 €

2,59 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
NTY ERD-FR-000 Vastus, sisäilmantuuletin
Arvostelut - 5
Tuotekuvaus
  • Valmistusnumero: ERD-FR-000
  • NTY: Vastus, sisäilmantuuletin
  • Tuotenumero: ERD-FR-000
  • Meidän hintamme: 14,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
NTY Vastus, sisäilmantuuletin
Tuotenumero: ERD-FR-000
14,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 100166 Pyöränpultit M12 x 1,5 52 mm, Etuakseli, vasen, Etuakseli, oikea, 10.9
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, vasen, Etuakseli, oikea
  • Pituus (mm): 52
  • Kierteen pituus (mm): 32
  • Laatu / luokka: 10.9
  • Runkopituus [mm]: 13
  • Materiaali: Teräs
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 48
  • Pyälletyn osan halkaisija [mm]: 13
  • Pultinkannan läpimitta [mm]: 17
  • Paino [kg]: 0,046
  • Ulkokierremitta: M12 x 1,5
  • Pultti / mutteri malli: Uratappi
  • FEBI BILSTEIN: Pyöränpultit
  • Tuotenumero: 100166
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Pyöränpultit M12 x 1,5 52 mm, Etuakseli, vasen, Etuakseli, oikea, 10.9
Tuotenumero: 100166
4,99 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
753420-0006 GARRETT 753420-9006S Turboahdin Pakokaasuahdin, VNT-ahdin, pneumaattisesti säädetty toimilaite (aktuaattori), Turbo, Turboahdin/välijäähdytin, Turboahdin/kompressori, Diesel, Euro 3
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Pakokaasunormi: Euro 3
  • Ahtotapa: Pakokaasuahdin, VNT-ahdin, pneumaattisesti säädetty toimilaite (aktuaattori), Turbo, Turboahdin / välijäähdytin, Turboahdin / kompressori
  • Polttoaine: Diesel
  • GARRETT: Turboahdin
  • Tuotenumero: 753420-9006S
  • Meidän hintamme: 515,50 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
GARRETT Turboahdin Pakokaasuahdin, VNT-ahdin, pneumaattisesti säädetty toimilaite (aktuaattori), Turbo, Turboahdin/välijäähdytin, Turboahdin/kompressori, Diesel, Euro 3
Tuotenumero: 753420-9006S
515,50 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
-45%
VKJML 01001 SKF VKJP 01003 Paljekumisarja, vetoakseli 156 mm, Kuorilla
Arvostelut - 42
Tuotekuvaus
  • Korkeus (mm): 156
  • Sisäläpimitta 2 [mm]: 23, 112
  • Nivelmalli: Murrosnivel
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kuorilla
  • SKF: Paljekumisarja, vetoakseli
  • Tuotenumero: VKJP 01003
  • Tila: Täysin
Tiedot
SKF Paljekumisarja, vetoakseli 156 mm, Kuorilla
Tuotenumero: VKJP 01003
verrattuna ovh:hon 31,74 €

17,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
PW24W PHILIPS 12182HTRC1 Polttimo, vilkkuvalo 12V 24W, PW24W
Arvostelut - 12
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: PW24W
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 24
  • Hehkulampun kantamalli: WP3.3x14.5 / 3
  • PHILIPS: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 12182HTRC1
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, vilkkuvalo 12V 24W, PW24W
Tuotenumero: 12182HTRC1
21,99 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.