• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Land Rover Range Rover Evoque moottorit

Sisällysluettelo

  1. Land Rover Range Rover Evoque sukupolvi I (2011-2019)
    1. Land Rover Range Rover Evoque bensiinimoottorit: sukupolvi I (2011-2019)
    2. Land Rover Range Rover Evoque dieselmoottorit: sukupolvi I (2011-2019)
  2. Land Rover Range Rover Evoque Generation II (2019-nykyinen)
    1. Land Rover Range Rover Evoque bensiinimoottorit: II sukupolvi (2019-nykyinen)
    2. Land Rover Range Rover Evoque dieselmoottorit: Generation II (2019-nykyinen)
    3. Land Rover Range Rover Evoque Plug-in-hybridi: II sukupolvi (2019-nykyisin).
  3. Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat Land Rover Range Rover Evoque moottorit

Land Rover Range Rover Evoque on vakiinnuttanut asemansa tyylinsä määrittelevänä premium-kompaktina katumaasturina vuonna 2011 tapahtuneesta lanseerauksestaan lähtien, ja se tarjoaa hienostuneen Range Rover Evoque -moottorivalikoiman kahdessa sukupolvessa. Voimansiirtojärjestelmien tekninen kehitys on heijastanut merkin muutosta alkuvaiheen luotettavuusongelmista nykyaikaisiin miedosti hybridijärjestelmiin.

Land Rover Range Rover Evoque sukupolvi I (2011-2019)

Land Rover Range Rover Evoque sukupolvi I (2011-2019)

Ensimmäiselle Range Rover Evoque -sukupolvelle oli ominaista rohkea muotoilukieli ja alkuvaiheen alkuvaikeudet, jotka näkyivät erityisesti moottoreissa. Kilometriodotukset vaihtelivat huomattavasti: kun hyvin huolletut 2.2 TD4 -dieselmoottorit pääsivät helposti 250 000-300 000 kilometrin ajokilometriin, varhaiset 2.0 Si4 -bensiinimoottorit osoittivat ensimmäiset suuret ongelmat jo 80 000-120 000 kilometrin ajokilometrin välillä. Kriittisten osien tyypilliset korjausvälit olivat 100 000-150 000 kilometriä, ja erityistä huomiota vaativat ajoketjut, turboahtimet ja pahamaineinen 9-vaihteinen automaattivaihteisto. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli myöhempien mallivuosien (2015-2019) 2.0 TD4, jossa oli 180 hv ja joka yhdisti luotettavuuden ja houkuttelevan suorituskyvyn. Ingenium-moottorit vuodesta 2015 alkaen olivat teknisesti vaikuttavia, mutta kamppailivat aluksi laatuongelmien kanssa. Markkinavertailussa Range Rover Evoque asemoitui tyylillisenä edelläkävijänä, mutta ei pysynyt moottorin luotettavuudessa saksalaisten premium-kilpailijoiden, kuten BMW X3:n tai Audi Q5:n, perässä.

Land Rover Range Rover Evoque bensiinimoottorit: sukupolvi I (2011-2019)

Range Rover Evoque bensiinimoottorivalikoima alkoi vuonna 2011 2.0 Si4 -moottorilla, jota tarjottiin eri tehotasoilla 177 kW:sta (240 PS) 210 kW:iin (286 PS). Tämä turboahdettu nelisylinterinen perustui Fordin EcoBoost-yksikköön ja siitä kehittyi koko sukupolven ongelmallisin moottori. Tyypillisiä heikkouksia olivat mm. ajoketjun ennenaikainen kuluminen jo 60 000 kilometrin ajosta alkaen, turboahtimen toistuvat vauriot hiilikerrostumien vuoksi ja suoraruiskutusjärjestelmän ongelmat, jotka johtivat epävakaaseen tyhjäkäyntiin ja lisääntyneeseen polttoaineenkulutukseen. Vuodesta 2015 alkaen otettiin käyttöön Ingenium 2,0-litrainen bensiinimoottori, jonka teho oli 177 kW (240 hv) ja joka oli muotoilultaan nykyaikaisempi, mutta kärsi aluksi laatuongelmista tuotannon aikana. Tämän aikakauden Range Rover Evoque moottoreiden polttoaineenkulutus oli jatkuvasti korkea, 8,5-11,2 litraa sadalla kilometrillä, ja ne vaativat usein kalliita huoltovälejä.

Land Rover Range Rover Evoque dieselmoottorit: sukupolvi I (2011-2019)

Range Rover Evoque dieselmoottoreita hallitsi aluksi 2.2 TD4, jonka tehot olivat 110 kW (150 hv) - 140 kW (190 hv) ja joka perustui hyväksi havaittuun Ford Duratorq -yksikköön. Tämä moottori osoittautui huomattavasti luotettavammaksi kuin bensiiniversiot, mutta kärsi Euro 5 -sukupolvelle tyypillisistä ongelmista, kuten hiukkassuodattimen tukkeutumisesta lyhyillä matkoilla ja satunnaisista turboahtimen vaurioista. Vuodesta 2015 alkaen uusi Ingenium 2.0 TD4 -moottori, jossa on 110 kW (150 hv) - 132 kW (180 hv), korvasi vanhemman 2,2-litraisen moottorin. Ingenium-dieselmoottoreilla oli aluksi ongelmia pakokaasujen takaisinkierrätyksen ja epätavallisen korkean öljynkulutuksen kanssa, mutta ne kehittyivät myöhempinä mallivuosina (2017-2019) ensimmäisen sukupolven Range Rover Evoque luotettavimmiksi moottoreiksi. Polttoaineenkulutus oli 5,1-6,8 litraa sadalla kilometrillä, ja 150-hevosvoimaista versiota pidettiin erityisen taloudellisena ja kestävänä.

Range Rover Evoque moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 Si4 (Ford-pohjainen) 240-286 HV 8,5-11,2 l/100km Ajoitusketju, turboahdin, suoraruiskutus. Ongelmallinen
2.0 Ingenium-bensiinimoottori 240 HV 8,1-9,7 l/100km Alkuvaiheen tuotanto-ongelmia Kohtalainen
2.2 TD4 150-190 HV 5,5-6,8 l/100km Hiukkassuodattimen ongelmat, turboahdin Hyvä
2.0 TD4 Ingenium 150-180 HV 5,1-6,2 l/100km EGR-ongelmat, korkea öljynkulutus (varhain) Hyvä

Land Rover Range Rover Evoque Generation II (2019-nykyinen)

Land Rover Range Rover Evoque Generation II (2019-nykyinen)

Range Rover Evoque toinen sukupolvi merkitsi merkittävää harppausta laadussa ja edustaa Land Roverin siirtymistä kohti sähköistymistä. Kaikissa moottoreissa on nyt 48 voltin miedohybriditekniikka, joka on parantanut sekä tehokkuutta että luotettavuutta. Kilometriodotukset ovat nousseet 200 000-280 000 kilometriin, sillä miedot hybridijärjestelmät keventävät polttomoottorin kuormitusta ja vähentävät kulumista. Kriittiset korjausvälit ovat siirtyneet 150 000-200 000 kilometriin, mikä on merkittävä parannus edelliseen sukupolveen verrattuna. Ehdoton kohokohta on P300e plug-in-hybridi, jonka järjestelmäteho on 227 kW (309 hv) ja jossa yhdistyvät urheilullinen ajosuoritus ja vaikuttava tehokkuus. Täysin uusitut Ingenium-moottorit, joissa on parannettu materiaalien laatua ja optimoitu palaminen, ovat keskeinen tekninen ominaisuus. Markkinavertailussa nykyinen Range Rover Evoque pysyy nyt saksalaisten premium-kilpailijoiden vauhdissa ja joissakin tapauksissa ylittää ne hybriditeknologian osalta.

Land Rover Range Rover Evoque bensiinimoottorit: II sukupolvi (2019-nykyinen)

Toisen sukupolven Range Rover Evoque bensiinimoottorivalikoima perustuu yksinomaan uudistettuihin Ingenium-moottoreihin, joissa on 48 voltin mild-hybriditekniikka. Perustan muodostaa 147 kW:n (200 PS) tehoinen P200, joka on edeltäjiään huomattavasti luotettavampi ja jossa on vain satunnaisia ongelmia pakokaasujen takaisinkierron kanssa. Tehokkaampi P250, jossa on 183 kW (249 hv), ja P300, jossa on 221 kW (300 hv), tarjoavat urheilullista suorituskykyä hyväksyttävällä polttoaineenkulutuksella. Kaikissa tämän sukupolven Range Rover Evoque moottoreissa on sylinterien deaktivointi ja sähköavusteinen start/stop-automatiikka. Mild-hybriditekniikka vähentää polttoaineenkulutusta keskimäärin 0,8-1,2 litraa sadalla kilometrillä ja takaa tasaisemman voiman luovutuksen. Tyypilliset heikkoudet rajoittuvat hybridin hallintajärjestelmän satunnaisiin ohjelmistopäivityksiin ja harvinaisiin 48 voltin sähköjärjestelmän ongelmiin.

Land Rover Range Rover Evoque dieselmoottorit: Generation II (2019-nykyinen)

Range Rover Evoque Diesel luottaa yhteen, mutta hienostuneeseen 2,0-litraiseen Ingenium TD4 -moottoriin, jossa on mild-hybriditekniikka. Saatavana D165-moottorina 120 kW:lla (163 hv), D180-moottorina 132 kW:lla (180 hv) ja D200-moottorina 147 kW:lla (200 hv), ja kaikki vaihtoehdot tarjoavat huomattavasti paremman luotettavuuden kuin ensimmäinen sukupolvi. 48 voltin tekniikka tukee dieseliä erityisesti liikkeelle lähdettäessä ja vähentää polttoaineenkulutusta vaikuttavaan 4,2-5,8 litraan 100 kilometrillä. D180-moottorista on muodostumassa nykyisen sukupolven luotettavin Range Rover Evoque -moottori, joka tarjoaa parhaan mahdollisen tasapainon suorituskyvyn, polttoainetalouden ja pitkäaikaisen kestävyyden välillä. Ongelmat rajoittuvat lähinnä ajoittaisiin DPF:n regenerointisykleihin puhtaassa kaupunkiajossa ja harvinaisiin ohjelmisto-ongelmiin miedon hybridijärjestelmän kanssa.

Land Rover Range Rover Evoque Plug-in-hybridi: II sukupolvi (2019-nykyisin).

Range Rover Evoque P300e yhdistää 1,5-litraisen Ingenium-bensiinimoottorin ja 80 kW:n sähkömoottorin, jolloin järjestelmän teho on 227 kW (309 hv). Jopa 66 kilometrin sähköisen toimintasäteen ja virallisen polttoaineenkulutuksen ollessa 1,4 litraa sadalla kilometrillä tämä Range Rover Evoque -moottori asettuu teknologiseksi lippulaivaksi. 15 kWh:n akku mahdollistaa puhtaasti sähköisen ajon jopa 135 km/h nopeuteen asti, ja se voidaan ladata täyteen 1,4 tunnissa 32 A:n wallboxilla. Heikkoudet johtuvat lähinnä järjestelmän monimutkaisuudesta, akun jäähdytyksen ajoittaisista ongelmista äärimmäisissä lämpötiloissa ja akun sijoittelusta johtuvasta pienentyneestä tavaratilasta. Luotettavuus on kuitenkin huomattavasti korkeampi kuin perinteisillä Range Rover Evoque -moottoreilla, koska sähkömoottori vapauttaa polttomoottorin.

Range Rover Evoque moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
P200 miedohybridi 200 HV 7,1-8,2 l/100km Satunnaisia EGR-ongelmia Hyvä
P250 lievä hybridi 249 HV 7,8-9,1 l/100km 48V sähköjärjestelmä, ohjelmistopäivitykset Hyvä
P300 lievä hybridi 300 HV 8,4-9,8 l/100km Suurempi monimutkaisuus Keskimääräinen
D165/D180/D200 lievä hybridi 163-200 HV 4,2-5,8 l/100km Hiukkassuodattimen regenerointi, harvinaiset ohjelmisto-ongelmat Erittäin hyvä
P300e pistokehybridi 309 HV 1,4 l/100km + sähkö Akun jäähdytys, pienentynyt tavaratila Hyvä

Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat Land Rover Range Rover Evoque moottorit

Land Rover Range Rover Evoque moottoreiden kehitys osoittaa huomattavaa muutosta alkuperäisistä laatuongelmista nykyaikaisiin, luotettaviin voimansiirtojärjestelmiin. Kun ensimmäinen sukupolvi vielä kamppaili tyypillisten alkuvaikeuksien kanssa, nykyinen sukupolvi on vakiinnuttamassa asemaansa teknisesti kehittyneenä ja huomattavasti luotettavampana. Kaikkien Range Rover Evoque -moottoreiden johdonmukainen sähköistäminen miedolla hybriditekniikalla merkitsee onnistunutta siirtymistä uuteen ajotekniikan aikakauteen.

  • Paras Land Rover Range Rover Evoque bensiinimoottori:

P250-mildhybridimoottori (249 hv, Generation II) tarjoaa optimaalisen yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja luotettavuutta hyväksyttävällä monimutkaisuustasolla.

  • Paras Land Rover Range Rover Evoque dieselmoottori:

D180-mild-hybridi (180 hv, Generation II) tekee vaikutuksen koko mallihistorian luotettavimpana ja tehokkaimpana moottorina, jonka pitkäaikaiskestävyys on erinomainen.

  • Paras Land Rover Range Rover Evoque hybridimoottori:

P300e plug-in-hybridi (309 hv, Generation II) asettaa uudet standardit tehokkuudelle ja suorituskyvylle 66 kilometrin sähköisellä toimintasäteellään ja vaikuttavalla järjestelmän suorituskyvyllä.

Kaikkien Range Rover Evoque -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella, jotta näiden hienostuneiden premium-maasturimoottoreiden pitkäaikainen luotettavuus voidaan varmistaa.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 73
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,49 €
5,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 94
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 31,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
31,49 €
6,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 65
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 24,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
24,99 €
6,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Pyöräanturi, rengaspaine
Arvostelut - 61
Tuotekuvaus
  • Taajuusalue [Mhz]: 433
  • Materiaali: Teräs
  • Väri: hopea
  • ohjelmoitava
  • BOSCH: Pyöräanturi, rengaspaine
  • Tuotenumero: F 026 C00 466
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyöräanturi, rengaspaine
Tuotenumero: F 026 C00 466
40,99 €
163,96 € / hinta 4 tuotetta kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOTUL MULTI DCTF 105786 Automaattivaihteistoöljy ATF DCT, 1l, keltainen
Arvostelut - 27
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF DCT
  • Valmistajan suositukset: Refer to TDS chart
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MULTI DCTF
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Väri: keltainen
  • MOTUL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 105786
  • Meidän hintamme: 19,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Automaattivaihteistoöljy ATF DCT, 1l, keltainen
Tuotenumero: 105786
19,49 €
19,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-41%
REINZ 70-31414-10 Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Arvostelut - 93
Tuotekuvaus
  • Sisältö [ml]: 70
  • Materiaali: Silikoni
  • Kemialliset ominaisuudet: Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva
  • Väri: musta
  • Lämpöalue alkaen [°C]: 50
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 320
  • Pakkaustyyppi: Tuubi
  • Vain jnk. yhteydessä: 70-31415-00
  • lisätieto: REINZOSIL
  • REINZ: Tiivistysaine
  • Tuotenumero: 70-31414-10
  • Meidän hintamme: 7,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
REINZ Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Tuotenumero: 70-31414-10
verrattuna ovh:hon 13,65 €

7,99 €
114,14 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Rele 12V, 70A, 4-napaa
Arvostelut - 26
Tuotekuvaus
  • Yhdistelmäkytkintoiminto: Sulkija
  • Virta (A): 70
  • Jännite (V): 12
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 4
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 85
  • BOSCH: Rele
  • Tuotenumero: 0 986 332 002
  • Meidän hintamme: 18,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Rele 12V, 70A, 4-napaa
Tuotenumero: 0 986 332 002
18,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 50,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
50,49 €
5,05 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline 874734 Jäähdytinneste G13, keltainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: G13
  • Väri: keltainen
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Yleiskäyttöinen: Kyllä
  • Valvoline: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 874734
  • Meidän hintamme: 39,99 €
Tiedot
Valvoline Jäähdytinneste G13, keltainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Tuotenumero: 874734
Lisää
39,99 €
8,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
COMMA MVATF Plus MVATF1L Automaattivaihteistoöljy ATF VI, 1l
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF VI
  • Valmistajan suositukset: Aisin Warner AW-1, ALLISON C4, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF J3, BMW 81 22 9 400 272, BMW 83 22 2 152 426, BMW ATF3+, BMW ATF3, BMW ATF6, Chrysler ATF +3, Chrysler ATF +4, GM Dexron VI, Dia Queen ATF-PA, BMW ETL 7045E, BMW ETL 8072B, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C922-A1, Ford WSS-M2C938-A, GM 1940767, GM 1940771, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.0, Honda ATF 3.1, Honda ATF-Z1, JWS 3309, JWS 3314+, Toyota ATF WS, BMW LA 2634, BMW LT 71141, Ford ESP-M2C195-A, GM Dexron III H, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.41, MB 236.5, Ford Mercon LV, Ford Mercon SP, Ford Mercon V, Mazda FZ, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, Mitsubishi SP-IV-RR, Toyota T-II, Toyota T-IV, GM Type A suffix A, ZF Lifeguardfluid 8, Volvo 1161540, VW G 052 162, VW G 055 025, VW G 052 533, VW G 052 990, VW G 055 005, VW G 055 540, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 11B
  • Versio: MVATF Plus
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • COMMA: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MVATF1L
  • Meidän hintamme: 13,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
COMMA Automaattivaihteistoöljy ATF VI, 1l
Tuotenumero: MVATF1L
13,99 €
13,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 76
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SP, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 530 36, Ford WSS-M2C913-D
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1 Formula FE
  • Tuotenumero: 151528
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 41,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 151528
41,49 €
10,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SCHRADER 1210 Pyöräanturi, rengaspaine Ruuvilla, Venttiileillä
Arvostelut - 38
Tuotekuvaus
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Ruuvilla, Venttiileillä
  • Suurin sallittu nopeus (km / h): 210
  • Kopan väri: musta / valkoinen
  • Taajuusalue [Mhz]: 433
  • Venttiilivarsimateriaali: Kumi kuparikudolsella
  • Tarkistuskilpi: CE
  • Tunnuskirjain: 1210
  • Kiristysmomentti 0
  • Asennusmalli: Liitos
  • Varusteet: ajoneuvoille rengaspaineentarkkailulla
  • Venttiilin väri: musta
  • SCHRADER: Pyöräanturi, rengaspaine
  • Tuotenumero: 1210
  • Tila: Täysin
Tiedot
SCHRADER Pyöräanturi, rengaspaine Ruuvilla, Venttiileillä
Tuotenumero: 1210
29,99 €
119,96 € / hinta 4 tuotetta kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-18%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • ILSAC: ILSAC GF-4
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: A5
  • Tuotenumero: 15F908
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 43,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 15F908
verrattuna ovh:hon 54,01 €

43,99 €
11,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-41%
ELRING 036.164 Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Kestoelastinen, Ei liuotusainepitoinen, UV-kestävä, harmaa, Sylinterikansi
Arvostelut - 96
Tuotekuvaus
  • Sisältö [ml]: 70
  • Kemialliset ominaisuudet: Kestoelastinen, Ei liuotusainepitoinen, UV-kestävä
  • Pakkaustyyppi: Tuubi
  • Materiaali: Silikoni
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -60
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 315
  • Väri: harmaa
  • Asennuspuoli: Sylinterikansi
  • ELRING: Tiivistysaine
  • Tuotenumero: 036.164
  • Meidän hintamme: 6,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
ELRING Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Kestoelastinen, Ei liuotusainepitoinen, UV-kestävä, harmaa, Sylinterikansi
Tuotenumero: 036.164
verrattuna ovh:hon 11,35 €

6,59 €
Hinta per kpl
94,14 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VALEO 632200 Peruutustutka Takana, Anturilla, Sensorien määrä: 4
Arvostelut - 23
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Takana
  • Väri: musta, Matta
  • Vetokoukku: pysäköintitutkan automaattinen poiskytkentä
  • Varusteet: Autoihin, joissa vetokoukku
  • DIN / ISO: 17386
  • Tunnistinmalli: Ultraäänitunnistin
  • Mittari: ilman näyttöä
  • Paino [kg]: 1,156
  • Kemialliset ominaisuudet: maalattavissa
  • Nimellisjännite (V): 12
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Anturilla
  • Asennusmalli: Pinta-asennus
  • Pysäköintitutkan sensorin säteilykulma: Sensorin säteen kulma: 0-5 astetta
  • Korkeussäätö enint. [cm]: 65
  • Pysäköintitutkan aktivointi: akustisella varoitustoiminnolla, radion hiljennyskytkimellä, Aktivointi myös katkaisijalla, Aktiivinen vakaaja
  • Parametriohjelmointi, PPS (pysäköintitutka): ohjelmointiparametrillä, PPS
  • ajon. leveys enintään [m]: 2,2
  • Ulottuvuus enint. [m]: 1,7
  • Ulottuvuus alkaen [m]: 0,1
  • Korkeussäätö alkaen [cm]: 40
  • Asennusaika (tuntia): 1,5
  • Sensorien määrä: 4
  • VALEO: Peruutustutka
  • Tuotenumero: 632200
  • Meidän hintamme: 91,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
VALEO Peruutustutka Takana, Anturilla, Sensorien määrä: 4
Tuotenumero: 632200
91,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.