• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mitsubishi Pajero moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mitsubishi Pajero sukupolvet I-II (historialliset sukupolvet 1982-1999).
    1. Mitsubishi Pajero bensiinimoottorit: sukupolvi I-II (1982-1999)
    2. Mitsubishi Pajero dieselmoottorit: sukupolvi I-II (1982-1999)
  2. Mitsubishi Pajero Generation III (1999-2006)
    1. Mitsubishi Pajero -bensiinimoottorit: III sukupolvi (1999-2006)
    2. Mitsubishi Pajero dieselmoottorit: sukupolvi III (1999-2006)
  3. Mitsubishi Pajero Generation IV (2006-2021)
    1. Mitsubishi Pajero bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2006-2021)
    2. Mitsubishi Pajero -dieselmoottorit: sukupolvi IV (2006-2021)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Mitsubishi Pajero moottorit.

Vuonna 1982 tapahtuneesta lanseerauksesta lähtien Mitsubishi Pajero on vakiinnuttanut asemansa legendaarisena maastoautona, ja se on kokenut neljä sukupolvea, joissa on ollut vaikuttava valikoima erilaisia voimansiirtokonsepteja. Mitsubishi Pajero moottorivalikoima ulottui taloudellisista dieselmoottoreista tehokkaisiin V6-bensiinimoottoreihin, ja se kuvastaa maastoajoneuvosegmentin teknistä kehitystä neljän vuosikymmenen aikana.

Mitsubishi Pajero sukupolvet I-II (historialliset sukupolvet 1982-1999).

Mitsubishi Pajero sukupolvet I-II (historialliset sukupolvet 1982-1999).

Kaksi ensimmäistä Mitsubishi Pajero -sukupolvea loivat perustan maineelle tuhoutumattomana maastoajoneuvona, ja ne saavuttivat helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla. Ensimmäistä sukupolvea (1982-1991) hallitsivat vielä yksinkertaiset imumoottorit, mutta toisessa sukupolvessa (1991-1999) kehitettiin eriytyneempi moottorivalikoima. Tyypilliset pääkorjaukset olivat ajankohtaisia vasta 250 000-300 000 kilometrin jälkeen, lähinnä vaihteiston tarkistukset ja alustan osat. Tämän aikakauden ehdoton huippumoottori oli toisen sukupolven 2.5 TD, jossa oli 99 hv - lähes tuhoutumaton nelisylinterinen diesel, joka toimi luotettavasti äärimmäisissäkin olosuhteissa. Teknisiin kohokohtiin kuuluivat Super Select 4WD -tekniikan käyttöönotto ja ensimmäiset turbodieselyksiköt, kun kilpailijat luottivat edelleen yksivaihteisiin.

Mitsubishi Pajero bensiinimoottorit: sukupolvi I-II (1982-1999)

Mitsubishi Pajero historialliset bensiinimoottorit koostuivat erilaisista imusarjan moottoreista, joiden iskutilavuudet vaihtelivat 2,0 ja 3,5 litran välillä. Ensimmäistä sukupolvea hallitsi vankka 2,6-litrainen nelisylinterinen moottori, jonka teho oli 90-105 hv ja joka teki vaikutuksen yksinkertaisuudellaan. Toinen sukupolvi toi mukanaan ensimmäisen V6-moottorin: 3,0-litraisen 141 hv:n ja myöhemmin tehokkaamman 3,5-litraisen V6-moottorin, jossa oli 202 hv. Näille Mitsubishi Pajero moottoreille oli ominaista tasainen käynti ja luotettavuus, mutta niiden polttoaineenkulutus oli vastaavasti korkea, 12-15 litraa 100 kilometrillä. Tämän aikakauden paras bensiinimoottori oli 3.0 V6, jossa oli 141 hv - se tarjosi optimaalisen tasapainon suorituskyvyn ja kestävyyden välillä.

Mitsubishi Pajero dieselmoottorit: sukupolvi I-II (1982-1999)

Ensimmäisen sukupolven dieselmoottorit alkoivat 2,3-litraisella, vain 75 hv:n imusarjaan kuuluvalla dieselillä, joka oli taloudellinen mutta heikkotehoinen. Läpimurto tapahtui toisen sukupolven 2,5 TD:llä (turbodiesel), jossa oli aluksi 87 hv ja myöhemmin 99 hv. Tästä Mitsubishi Pajero -dieselistä kehittyi legendaarinen moottori - erittäin kestävä, vähän huoltoa vaativa ja erittäin taloudellinen, sillä sen polttoaineenkulutus oli vain 8-9 litraa. Rinnakkain oli suurempi 2.8 TD, jossa oli 125 hv ja joka tarjosi enemmän tehoa mutta myös enemmän monimutkaisuutta. Mitsubishi Pajero TDI -moottoreita pidettiin tuolloin käytännössä tuhoutumattomina, ja ne kävivät tasaisesti myös huonolaatuisella polttoaineella.

Mitsubishi Pajero moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.6 bensiinimoottori 90-105 HV 12-14 l/100km Korkea kulutus Hyvä
3,0 V6 141 HV 13-15 l/100km Kulutus, mutta erittäin kestävä Erittäin hyvä
3,5 V6 202 HV 14-16 l/100km Janoinen, monimutkainen Hyvä
2,3 Diesel 75 HV 8-9 l/100km Liian heikko Keskinkertainen
2.5 TD 87-99 HV 8-9 l/100km Käytännössä ei yhtään Erittäin hyvä
2.8 TD 125 HV 9-10 l/100km Satunnainen turboahdin Hyvä

Mitsubishi Pajero Generation III (1999-2006)

Mitsubishi Pajero Generation III (1999-2006)

Kolmas Mitsubishi Pajero -sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaan common-rail-dieseleillä ja hienostuneilla bensiinimoottoreilla, mutta saavutti vain 300 000-350 000 kilometriä asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset tulivat yleensä ajankohtaisiksi 180 000-220 000 kilometrin jälkeen, lähinnä ruiskutusjärjestelmän ja turboahtimien osalta. Tämän sukupolven ylivoimainen moottori oli 3.2 DI-D, jossa oli 165 hv - common-rail-diesel, jossa teho ja hyötysuhde yhdistyivät optimaalisesti ja jota pidetään koko sarjan luotettavimpana moottorina. Teknisiä uudistuksia olivat muun muassa common rail -suoraruiskutus, elektroninen ajonvakautusjärjestelmä ja ensimmäistä kertaa hienostuneet nelivetojärjestelmät, jotka tekivät Pajerosta huomattavasti mukavamman, mutta myös monimutkaisemman kuin sen vankat edeltäjät.

Mitsubishi Pajero -bensiinimoottorit: III sukupolvi (1999-2006)

Mitsubishi Pajero bensiinimoottorivalikoima keskittyi kahteen hyväksi todettuun V6-moottoriin: 3,5-litraiseen GDI-moottoriin, jossa oli 202 hv, ja suurempaan 3,8-litraiseen V6-moottoriin, jossa oli 248 hv. 3,5 GDI (Gasoline Direct Injection) oli Mitsubishin vastaus nykyaikaiseen suoraruiskutukseen, mutta siinä ilmeni ajoittain ongelmia venttiilien kokkareiden ja monimutkaisen ruiskutusjärjestelmän kanssa. Nämä Mitsubishi Pajero moottorit tarjosivat huomattavasti enemmän hienostuneisuutta kuin edeltäjänsä, mutta ne olivat myös huoltoa vaativampia. 3,8-litrainen V6 osoittautui kestävämmäksi, mutta sen polttoaineenkulutus oli 13-15 litraa, mikä teki siitä vähemmän houkuttelevan Euroopan markkinoilla. Molemmat moottorit toimivat asianmukaisella huollolla yli 250 000 kilometriä ilman ongelmia.

Mitsubishi Pajero dieselmoottorit: sukupolvi III (1999-2006)

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D hallitsi tätä sukupolvea, ja sitä tarjottiin eri teholuokissa 160-165 hv. Tämä moderni common-rail-diesel, jossa oli neliventtiilitekniikka ja muuttuva turboahtimen geometria, asetti Mitsubishi Pajero moottoreille uudet standardit. Polttoaineen kulutus oli vain 8,5-9,5 litraa, joten se oli huomattavasti bensiinimoottoreita taloudellisempi, ja sen vääntömomentti oli 343 Nm. Myös hyväksi havaittu 2.5 TD, jossa oli 116 hv, oli saatavana edullisempana vaihtoehtona. 3.2 DI-D:stä tuli myyntimenestys, ja sitä pidetään vielä nykyäänkin yhtenä parhaista dieselmoottoreista, joita Mitsubishi on koskaan valmistanut - vankka, taloudellinen ja riittävän tehokas raskaille perävaunuille.

Mitsubishi Pajero moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
3.5 GDI 202 HV 11-13 l/100km Venttiilien koksahtaminen, ruiskutus Hyvä
3,8 V6 248 HV 13-15 l/100km Korkea polttoaineenkulutus Keskimääräinen
2.5 TD 116 HV 8-9 l/100km Vanhentunut, mutta kestävä Hyvä
3.2 DI-D 160-165 HV 8,5-9,5 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä

Mitsubishi Pajero Generation IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero Generation IV (2006-2021)

Neljäs ja viimeinen Mitsubishi Pajero -sukupolvi edusti teknisen kehityksen huippua, mutta saavutti vain 250 000-300 000 kilometriä optimaalisella huollolla nykyaikaisten päästönormien lisääntyneen monimutkaisuuden vuoksi. Tyypilliset korjausvälit olivat 150 000-200 000 kilometriä, mikä johtui pääasiassa hiukkassuodattimen ongelmista ja dieselmoottoreiden korkeapainepumpuista. Ehdoton huippumoottori oli vuodesta 2010 alkaen uudistettu 3.2 DI-D, jossa oli 200 hv - siinä yhdistettiin edeltäjänsä todistettu luotettavuus ja moderni Euro 5 -tekniikka. Teknisiin kohokohtiin kuuluivat adaptiiviset vaimentimet, mäkilähtösäätö ja hienostuneet nelivetojärjestelmät, mutta samaan aikaan tiukkojen päästönormien noudattaminen teki moottoreista monimutkaisempia ja huoltoa vaativampia.

Mitsubishi Pajero bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero ainoa saatavilla oleva bensiinimoottori oli hyväksi havaittu 3,8-litrainen V6-moottori, jossa oli 250 hv ja joka pysyi lähes muuttumattomana koko tuotantokauden ajan. Tämä MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control) -moottori tarjosi muuttuvan venttiilien ajoituksen ja oli huomattavasti edeltäjiään hienostuneempi. Polttoaineenkulutuksen ollessa 12-14 litraa se jäi kuitenkin eksoottiseksi Euroopan markkinoilla, joilla dieselmoottorit olivat hallitsevia. Tämän V6-moottorin Mitsubishi Pajero moottoritekniikka oli kypsää ja luotettavaa, mutta korkea polttoaineenkulutus teki siitä houkuttelevan useimmille ostajille. Se pysyi kuitenkin suosittuna muilla markkinoilla, erityisesti Australiassa ja Lähi-idässä.

Mitsubishi Pajero -dieselmoottorit: sukupolvi IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D pysyi ainoana dieselmoottorina, mutta sitä kehitettiin jatkuvasti edelleen. Alun perin 170-hevosvoimainen moottori sai vuonna 2010 kattavan päivityksen 200 hevosvoimaan parannetulla kolmannen sukupolven common-rail -ruiskutuksella. Nämä Mitsubishi Pajero -moottorit täyttivät Euro 5 -standardin, ja niissä oli vakiona hiukkassuodatin ja SCR-katalysaattori. Polttoaineenkulutus nousi hieman 9-10 litraan, mikä johtui pääasiassa pakokaasujen puhdistusjärjestelmästä. Korkeapainepumput ja hiukkassuodattimet aiheuttivat ajoittain ongelmia erityisesti lyhyillä matkoilla. Tästä huolimatta 3.2 DI-D oli edelleen sukupolven luotettavin moottori, ja 441 Nm:n vääntömomentilla se tarjosi riittävästi tehoa jopa 3,5 tonnin raskaille perävaunukuormille.

Mitsubishi Pajero moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
3.8 MIVEC 250 HV 12-14 l/100km Korkea kulutus Keskimääräinen
3.2 DI-D (170 HV) 170 HV 9-10 l/100km Hiukkassuodatin lyhyille matkoille Hyvä
3.2 DI-D (200 HV) 200 HV 9-10 l/100km Korkeapainepumppu, hiukkassuodatin Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Mitsubishi Pajero moottorit.

Mitsubishi Pajero moottoreiden kehitys kuvastaa neljän vuosikymmenen autohistoriaa - alkuaikojen yksinkertaisista mutta kestävistä yksiköistä erittäin monimutkaisiin nykyaikaisiin moottoreihin. Kun ensimmäiset sukupolvet tekivät vaikutuksen silkkaa tuhoutumattomuuttaan, myöhemmät kehitystyöt toivat mukanaan lisää mukavuutta ja tehokkuutta, mutta myös suurempaa monimutkaisuutta. Mitsubishi Pajero -moottoreiden perintö loppuu 2021-sarjan lakkauttamiseen, mutta luotettavimmiksi osoittautuneet yksiköt ovat edelleen maastoajoneuvosegmentin luotettavuuden vertailukohtia.

  • Paras Mitsubishi Pajero -bensiinimoottori:

3.0 V6 (141 hv, sukupolvi II) yhdisti optimaalisen luotettavuuden sekä aikansa V6-moottoriin nähden riittävän tehon ja kohtuullisen polttoaineenkulutuksen.

  • Paras Mitsubishi Pajero dieselmoottori:

3.2 DI-D (165 hv, sukupolvi III) pidetään Mitsubishi Pajero moottorikehityksen huippuna - vankka, taloudellinen ja riittävän tehokas kaikkiin tarkoituksiin.

  • Legendaarisin Mitsubishi Pajero moottori:

2.5 TD (99 hv, sukupolvi II) kehittyi legendaksi maastoajoneuvojen harrastajien keskuudessa sen käytännöllisen tuhoutumattomuuden ja taloudellisuuden ansiosta.

Kaikkien Mitsubishi Pajero -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia, joiden toimitusvarmuus takaa tämän autolegendan säilymisen.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 65
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • Meidän hintamme: 29,53 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,53 €
5,91 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Erittely: API SN, API CF, ACEA C3
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Meidän hintamme: 49,63 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,63 €
9,93 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Erittely: API SN, ACEA C3
  • Tuotelinja: Longlife
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: 504 / 507
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Meidän hintamme: 129,35 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
129,35 €
6,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-60%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Moottoriöljy 15W-40, 20l
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Erittely: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
  • Tuotelinja: Delvac
  • Viskositeettiluokka SAE: 15W-40
  • Versio: MX Super Defense V4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Kuorma-autot
  • Polttoainetyypille: Diesel
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 121650
  • Meidän hintamme: 117,05 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 15W-40, 20l
Tuotenumero: 121650
verrattuna ovh:hon 299,63 €

117,05 €
5,85 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
A 863 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 863 Pyyhkijänsulka 650, 450 mm, Rungottomat
Arvostelut - 41
Tuotekuvaus
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Pituus (mm): 650, 450
  • Pyyhkijänsulkatyyppi: Rungottomat
  • Tuotelinja: Aerotwin
  • Vasen / oikea liikenne: Ohjaus vasemmalla
  • BOSCH: Pyyhkijänsulka
  • Tuotenumero: 3 397 007 863
  • Meidän hintamme: 27,65 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyyhkijänsulka 650, 450 mm, Rungottomat
Tuotenumero: 3 397 007 863
27,65 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 96
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Erittely: ACEA C3
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: LongLife III
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 157EA9
  • Meidän hintamme: 22,64 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA9
22,64 €
22,64 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: ACEA C2, API SN
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • Meidän hintamme: 79,43 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
79,43 €
15,89 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Erittely: ACEA C3
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Viskositeettiluokka SAE: 0W-30
  • Versio: FE
  • VAG: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • Meidän hintamme: 73,20 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
73,20 €
14,64 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 41
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Erittely: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Tuotelinja: 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: ESP
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 154291
  • Meidän hintamme: 52,94 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
52,94 €
13,24 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL LEGEND EXTRA MN7919-5 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-12 FE, MB 229.61, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Ford WSS-M2C950-A
  • Erittely: ACEA C2, API SN, ACEA C3
  • Tuotelinja: LEGEND
  • Viskositeettiluokka SAE: 0W-30
  • Versio: EXTRA
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7919-5
  • Meidän hintamme: 38,84 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: MN7919-5
Lisää
38,84 €
7,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Erittely: API SN PLUS, API CF, ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • Tuotelinja: Helix
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Ultra
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 550052679
  • Meidän hintamme: 37,87 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
37,87 €
9,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
AR 566 S BOSCH Aerotwin Retro 3 397 118 990 Pyyhkijänsulka 475, 425 mm Edessä, Rungottomat
Arvostelut - 12
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Pituus (mm): 475, 425
  • Pyyhkijänsulkatyyppi: Rungottomat
  • Tuotelinja: Aerotwin Retro
  • Vasen / oikea liikenne: Ohjaus vasemmalla
  • BOSCH: Pyyhkijänsulka
  • Tuotenumero: 3 397 118 990
  • Meidän hintamme: 28,14 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyyhkijänsulka 475, 425 mm Edessä, Rungottomat
Tuotenumero: 3 397 118 990
28,14 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 49
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Extreme
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Meidän hintamme: 115,38 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
115,38 €
5,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-37%
MOTUL 3000 4T 104046 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Mineraaliöljy
Arvostelut - 5
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Erittely: API SM, JASO MA2
  • Tuotelinja: 3000
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Versio: 4T
  • Öljy: Mineraaliöljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Moottoripyörä
  • Moottorimalli: 4-Stroke
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 104046
  • Meidän hintamme: 38,22 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Mineraaliöljy
Tuotenumero: 104046
verrattuna ovh:hon 61,22 €

38,22 €
9,56 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.