• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Hyundai i20 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Hyundai i20 sukupolvi I (2008-2014)
    1. Hyundai i20:n bensiinimoottorit: sukupolvi (2008-2014)
    2. Hyundai i20:n dieselmoottori: sukupolvi (2008-2014)
  2. Hyundai i20 Generation II (2014-2020)
    1. Hyundai i20:n bensiinimoottorit: sukupolvi (2014-2020)
    2. Hyundai i20:n dieselmoottori: sukupolvi (2014-2020)
  3. Hyundai i20 Generation III (2020-nykyinen)
    1. Hyundai i20:n miedon hybridin bensiinimoottori: Sukupolvi III (2020-nykyinen)
    2. Hyundai i20 täyshybridi: III sukupolvi (2020-nykypäivä)
    3. Hyundai i20 N Performance: Sukupolvi III (2020-nykyinen)
  4. Johtopäätökset: Hyundai i20:n kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Hyundai i20 on vakiinnuttanut asemansa luotettavana pikkuautona vuonna 2008 tapahtuneesta markkinoille tulostaan lähtien, ja tarjolla on kehittynyt Hyundai i20:n moottorivalikoima kolmessa sukupolvessa. Jatkuva teknologinen kehitys yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbo- ja hybridimoottoreihin kuvastaa Hyundain muutosta innovatiiviseksi autonvalmistajaksi.

Hyundai i20 sukupolvi I (2008-2014)

Hyundai i20 sukupolvi I (2008-2014)

Hyundai i20:n ensimmäiselle sukupolvelle oli ominaista hyväksi todettu mutta yksinkertainen moottoriteknologia, ja sitä luonnehti poikkeuksellinen luotettavuus. Asianmukaisella huollolla nämä Hyundai i20:n moottorit saavuttivat helposti 250 000-350 000 kilometrin ajokilometrit, ja dieselmuunnokset saavuttivat vielä korkeammat kilometrit. Suuremmat korjaukset olivat yleensä tarpeen vasta 180 000-220 000 kilometrin jälkeen, ja ne koskivat lähinnä kuluvia osia, kuten kytkintä tai vesipumppua. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 1.4 CRDi, jossa oli 90 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti taloudellisuus, luotettavuus ja riittävä teho. Teknisesti Hyundai pysyi konservatiivisena ja käytti hyväksi todettuja imumoottoreita ja modernia dieselmoottoria, mikä osoittautui oikeaksi päätökseksi - kun kilpailijat kamppailivat varhaisten turboteknologioiden kanssa, i20 loisti ongelmattomuudellaan.

Hyundai i20:n bensiinimoottorit: sukupolvi (2008-2014)

Hyundai i20:n bensiinimoottorivalikoima koostui yksinomaan hyväksi havaitun tekniikan omaavista imumoottoreista. Alkutason moottori oli 1,2-litrainen 57 kW:n (78 hv) moottori, joka osoittautui erittäin taloudelliseksi ja luotettavaksi, mutta saavutti rajansa maantienopeuksissa. Malliston suosituimmaksi moottoriksi nousi 1,4-litrainen bensiinimoottori, jossa oli 74 kW (100 hv) ja joka tarjosi parhaan tasapainon suorituskyvyn ja polttoaineenkulutuksen välillä. Molemmissa Hyundai i20:n moottoreissa oli monipisteruiskutus, ja ne olivat käytännössä huoltovapaita - tyypilliset ongelmat rajoittuivat normaaliin kulumiseen erittäin suuren ajokilometrimäärän jälkeen. 1,6-litrainen 92 kW:n (125 hv) moottori oli saatavana vain satunnaisesti, ja se tarjosi urheilullisemman ajo-ominaisuuden, mutta sekin oli ongelmaton.

Hyundai i20:n dieselmoottori: sukupolvi (2008-2014)

Ainoa Hyundai i20:n diesel oli 66 kW:n (90 PS) 1.4 CRDi, joka perustui hyväksi havaittuun U2-moottoriin. Tätä Hyundai i20 CRDi -moottoria pidettiin yhtenä aikansa luotettavimmista pikkuautodieseleistä, ja sen testikulutus oli vain 4,2-4,8 litraa sadalla kilometrillä. Common-rail -ruiskutus toimi tarkasti, eikä vakiovarusteinen hiukkassuodatin aiheuttanut juurikaan ongelmia. Ainoat heikot kohdat olivat hehkutulpat erittäin suurten ajokilometrien jälkeen ja toisinaan ruiskutuspumppu yli 300 000 kilometrin jälkeen - poikkeuksellisen korkeita arvoja pienelle dieselautolle.

Hyundai i20:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 bensiinimoottori 78 HV 5,8-6,4 l/100km Heikko maantienopeuksissa Hyvä
1.4 bensiinimoottori 100 HV 6,2-6,8 l/100km Käytännössä ei yhtään Erittäin hyvä
1.6 bensiinimoottori 125 HV 6,8-7,2 l/100km Käytännössä ei mitään Erittäin hyvä
1.4 CRDi 90 HV 4,2-4,8 l/100km Hehkutulpat 250 000+ km:n jälkeen. Erittäin hyvä

Hyundai i20 Generation II (2014-2020)

Hyundai i20 Generation II (2014-2020)

Hyundai i20:n toinen sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaiseen moottoritekniikkaan ensimmäisten turboahtimien ja merkittävästi parantuneen hyötysuhteen myötä. Luotettavuus pysyi korkealla tasolla 200 000-300 000 kilometrin odotettavissa olevilla ajokilometreillä, ja uudet T-GDI-turbomoottorit olivat hieman huoltoalttiimpia kuin niiden imumoottoriset edeltäjät. Suuremmat korjaukset olivat tyypillisesti ajankohtaisia 150 000-200 000 kilometrin ajomatkan välillä, lähinnä turboahtimien tai suoraruiskutuksen osalta. Tämän sukupolven erinomainen moottori oli 1.0 T-GDI, jossa oli 100 hv - kolmisylinterinen turbomoottori, joka toimi yllättävän tasaisesti ja oli pienestä tilavuudestaan huolimatta erittäin taloudellinen. Teknisesti Hyundai otti ensimmäistä kertaa käyttöön suoraruiskutuksen ja turboahdon, mikä lisäsi merkittävästi tehokkuutta, mutta toi mukanaan myös uusia heikkoja kohtia.

Hyundai i20:n bensiinimoottorit: sukupolvi (2014-2020)

Hyundai i20:n bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja siihen kuului sekä imu- että turboahdettuja moottoreita. 1,2-litrainen 62 kW:n (84 PS) imumoottori muodosti edelleen perustan, ja se pysyi yhtä luotettavana kuin edeltäjänsä. Uusia lisäyksiä olivat innovatiivinen 1.0 T-GDI 74 kW:lla (100 PS) ja 88 kW:lla (120 PS) sekä 1.4 T-GDI 103 kW:lla (140 PS). Nämä Hyundai i20 T-GDI -moottorit tarjosivat huomattavasti enemmän tehoa alhaisemmalla polttoaineenkulutuksella, mutta niissä ilmeni tyypillisiä suoraruiskutusongelmia, kuten venttiilien kokkaroitumista 80 000-120 000 kilometrin jälkeen. 1.0 T-GDI osoittautui erityisen onnistuneeksi - vaikka siinä oli vain kolme sylinteriä, se toimi tasaisesti ja taloudellisesti, ja vain turboahdin tarvitsi toisinaan huoltoa yli 180 000 kilometrin jälkeen.

Hyundai i20:n dieselmoottori: sukupolvi (2014-2020)

Hyundai i20 1.4 CRDi -moottoria uudistettiin perusteellisesti, ja se tuotti nyt 66 kW (90 PS). Tässä nykyaikaisemmassa U2-moottorissa oli parannettu common-rail -järjestelmä ja se täytti Euro 6 -standardin vaatimukset. Luotettavuus pysyi samalla korkealla tasolla kuin edeltäjänsä, ja testikulutus jopa laski 3,9-4,5 litraan 100 kilometrillä. Ongelmat rajoittuivat edelleen kuluviin osiin hyvin suurten ajokilometrien jälkeen, ja uusi pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmä vaati toisinaan huoltoa.

Hyundai i20:n moottori Suorituskyky Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 bensiinimoottori 84 HV 5,4-6,0 l/100km Käytännössä ei yhtään Erittäin hyvä
1.0 T-GDI 100-120 HV 4,8-5,4 l/100km Venttiilien koksinut, turboahdin Hyvä
1.4 T-GDI 140 HV 5,6-6,2 l/100km Venttiilien koksinut, monimutkaisempi Keskimääräinen
1.4 CRDi 90 HV 3,9-4,5 l/100km Pakokaasun jälkikäsittely Erittäin hyvä

Hyundai i20 Generation III (2020-nykyinen)

Hyundai i20 Generation III (2020-nykyinen)

Nykyinen Hyundai i20 -sukupolvi edustaa moottoriteknologian huippua, ja voimansiirtovalikoima on täysin sähköistetty. Kaikissa moottoreissa on mieto hybriditekniikka tai ne on suunniteltu täyshybrideiksi, mikä on lisännyt hyötysuhdetta merkittävästi entisestään. Odotettu ajokilometrimäärä on 250 000-350 000 kilometriä, jolloin hybriditekniikka vähentää moottoreiden kuormitusta ja lupaa pidemmän käyttöiän. Suurempia korjauksia on yleensä odotettavissa vasta yli 200 000 kilometrin jälkeen, lähinnä monimutkaisemmassa hybriditekniikassa. Ehdoton huippumoottori on 1.6 Hybrid 141 hv:n järjestelmäteholla, jossa yhdistyvät urheilullinen suorituskyky ja alle 4 litran kulutuslukemat. Teknologian osalta Hyundai on täysin sitoutunut sähköistämiseen ja asettuu siten pioneerin asemaan pikkuautojen segmentissä.

Hyundai i20:n miedon hybridin bensiinimoottori: Sukupolvi III (2020-nykyinen)

Hyundai i20:n moottorivalikoima perustuu kahteen 1.0 T-GDI-moottoriin, joissa on 48 voltin miedohybridijärjestelmä. Pienempi tuottaa 74 kW (100 PS), tehokkaampi 88 kW (120 PS). Molemmissa Hyundai i20:n moottoreissa on hihnakäyttöinen käynnistysgeneraattori, joka avustaa käynnistyksessä ja ottaa jarrutusenergian talteen. Suoraruiskutusmoottoreiden tunnettua venttiilien koksahtamista on vähennetty merkittävästi parantamalla moottorinhallintaa, mutta sitä esiintyy edelleen satunnaisesti. 1.0 T-GDI -moottoria, jossa on 88 kW (120 PS), pidetään tämän sukupolven tasapainoisimpana moottorina, ja se tarjoaa tasaisen tehonsiirron ja alhaisen polttoaineenkulutuksen.

Hyundai i20 täyshybridi: III sukupolvi (2020-nykypäivä)

Hyundai i20:n moottorivalikoiman kohokohta on 1.6 Hybrid, jossa on 79 kW (107 PS) bensiinimoottori ja 32 kW (43 PS) sähkömoottori, jolloin järjestelmän teho on 103 kW (141 PS). Tässä Hyundai i20 Hybridissä käytetään Atkinson-syklin moottoria maksimaalisen hyötysuhteen saavuttamiseksi, ja sen testipolttoaineenkulutus on vain 3,4-4,1 litraa 100 kilometrillä. Järjestelmä toimii samalla tavalla kuin Toyota-hybridissä planeettavaihteen kaltaisella voimansiirrolla, ja sitä pidetään erittäin luotettavana. Tiedossa ei ole heikkoja kohtia, ainoastaan järjestelmän monimutkaisuus saattaa pitkällä aikavälillä johtaa korkeampiin korjauskustannuksiin.

Hyundai i20 N Performance: Sukupolvi III (2020-nykyinen)

Urheilullisille kuljettajille Hyundai tarjoaa i20 N:ää 1.6 T-GDI-moottorilla, jossa on 150 kW (204 PS). Tämä Hyundai i20 N -moottori perustuu hyväksi todettuun Gamma-yksikköön, mutta se on optimoitu urheilukäyttöön, ja siinä on välijäähdytys, vahvistetut komponentit ja urheilullinen viritys. Ensimmäiset kokemukset osoittavat hyvää luotettavuutta, mutta huoltovälejä on noudatettava tarkasti.

Hyundai i20:n moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 T-GDI MHEV 100-120 HV 4,9-5,5 l/100km Satunnaista venttiilien koksahtamista Erittäin hyvä
1.6 Hybrid 141 HV 3,4-4,1 l/100km Monimutkainen, mutta luotettava Erittäin hyvä
1.6 T-GDI N 204 HV 7,2-8,1 l/100km Urheilumoottori, vaativa huolto Hyvä

Johtopäätökset: Hyundai i20:n kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Hyundai i20:n moottoreiden kehitys osoittaa vaikuttavaa kehitystä yksinkertaisista mutta luotettavista imumoottoreista erittäin tehokkaisiin hybridiajoihin. Kun ensimmäinen sukupolvi teki vaikutuksen täydellisellä ongelmattomuudellaan, nykyinen sukupolvi tarjoaa uusinta tekniikkaa ja jatkuvaa korkeaa luotettavuutta. Johdonmukainen sähköistäminen asettaa Hyundain teknologiajohtajaksi pikkuautojen segmentissä.

  • Paras Hyundai i20:n bensiinimoottori:

Hyundai i20 1.0 T-GDI MHEV (120 PS, III sukupolvi) yhdistää modernin mild-hybriditekniikan ja hyväksi havaitun turbotekniikan ja tarjoaa parhaan tasapainon suorituskyvyn, tehokkuuden ja luotettavuuden välillä.

  • Paras Hyundai i20 -dieselmoottori:

Hyundai i20 1.4 CRDi (90 PS, sukupolvet I ja II) on edelleen luotettavin ja taloudellisin voimanlähde tiheään ajoon ja pitkän matkan ajoon molemmissa sukupolvissa.

  • Paras Hyundai i20:n hybridimoottori:

Hyundai i20 1.6 Hybrid (141 PS, sukupolvi III) asettaa uudet standardit tehokkuudelle ja ajomukavuudelle ja edustaa pienten autojen voimansiirtojen tulevaisuutta.

Kaikkien Hyundai i20 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,49 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
29,49 €
7,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
25,49 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 90,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
90,49 €
4,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 80,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
80,49 €
16,10 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 100,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
100,49 €
5,02 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
59,49 €
5,95 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,49 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 43,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

43,99 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 34,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
34,49 €
6,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Valmistajan suositukset: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AF
  • Tuotenumero: 550046650
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 52,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046650
52,99 €
13,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 100
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
33,99 €
6,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-10%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: EDGE
  • Versio: LL
  • Tuotenumero: 15F7E7
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 67,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 15F7E7
verrattuna ovh:hon 75,58 €

67,99 €
13,60 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
H 309 BOSCH Twin Rear 3 397 011 630 Takalasin pyyhkijä 300 mm, Tavallinen
Arvostelut - 72
Tuotekuvaus
  • Pituus (mm): 300
  • Tuotelinja: Twin Rear
  • Pyyhkijänsulkatyyppi: Tavallinen
  • BOSCH: Takalasin pyyhkijä
  • Tuotenumero: 3 397 011 630
  • Meidän hintamme: 8,29 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Takalasin pyyhkijä 300 mm, Tavallinen
Tuotenumero: 3 397 011 630
8,29 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY FORMULA PD MN7913-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l
Arvostelut - 54
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106, VW 505 01, BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, DEXOS 2
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: ENERGY FORMULA PD
  • Tuotenumero: MN7913-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l
Tuotenumero: MN7913-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.