• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mercedes-Benz Vito moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mercedes-Benz Vito sukupolvi I (1996-2003)
    1. Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorit: sukupolvi (1996-2003)
    2. Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit: sukupolvi I (1996-2003)
  2. Mercedes-Benz Vito Generation II (2003-2014)
    1. Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorit: sukupolvi (2003-2014)
    2. Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit: sukupolvi (2003-2014)
  3. Mercedes-Benz Vito sukupolvi III (2014-nykyään)
    1. Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorit: III sukupolvi (2014-nykyään)
    2. Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit: III sukupolvi (2014-nykypäivään)
    3. Mercedes-Benz Vito sähkökäyttö: III sukupolvi (2014-nykyään)
  4. Johtopäätös: Mercedes-Benz Vito kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mercedes-Benz Vito on kehittynyt vuonna 1996 tapahtuneen lanseerauksensa jälkeen yhdeksi keskikokoisen segmentin menestyneimmistä pakettiautoista, ja se tarjoaa monipuolisen valikoiman Mercedes-Benz Vito moottoreita kolmessa eri sukupolvessa. Teknologisessa kehityksessä näkyy selvästi muutos vankoista, mutta yksinkertaisista dieselmoottoreista huippumoderneihin, tehokkaisiin käyttökonsepteihin sähköistämisen myötä.

Mercedes-Benz Vito sukupolvi I (1996-2003)

Mercedes-Benz Vito sukupolvi I (1996-2003)

Ensimmäinen Mercedes-Benz Vito sukupolvi vakiinnutti asemansa vankkana pyörillä kulkevana työpaikkana, ja sille olivat ominaisia tuhoutumattomat mutta silti teknisesti yksinkertaiset moottorit. Ajokilometrit olivat vaikuttavia: hyvin huolletut Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit saavuttivat säännöllisesti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit, ja ensimmäiset suuremmat korjaukset tehtiin yleensä vasta 250 000-300 000 kilometrin välillä. Bensiinimoottorit olivat harvinaisempia, ja niiden luotettavuudessa ilmeni jo varhain heikkouksia. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 98 hv:n 2.3 D, jossa yhdistettiin optimaalisesti pitkäikäisyys ja taloudellisuus ja jota pidettiin lähes tuhoutumattomana.

Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorit: sukupolvi (1996-2003)

Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorivalikoima oli suoraviivainen, ja siihen kuuluivat pääasiassa 2,0-litrainen 95 hv:n imumoottori ja 2,3-litrainen 143 hv:n moottori. Nämä Mercedes-Benz Vito moottorit perustuivat hyväksi havaittuun tekniikkaan, mutta kärsivät suuresta polttoaineenkulutuksesta ja ajoittaisista ongelmista sylinterikannen tiivisteen kanssa suurilla ajokilometreillä. 2,3-litraisesta bensiinimoottorista kehittyi tämän sukupolven ongelmallisin moottori, sillä se vaati kalliita korjauksia jo 150 000 kilometrin intensiivisen käytön jälkeen. Bensiinimoottorit oli tarkoitettu pääasiassa henkilöliikenteeseen, mutta ne eivät pystyneet kilpailemaan dieseleiden kanssa vetokyvyssä.

Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit: sukupolvi I (1996-2003)

Mercedes-Benz Vito dieselmoottoreita hallitsi legendaarinen OM 601, jonka iskutilavuus oli 2,3 litraa ja jonka tehot vaihtelivat 79 hevosvoimasta 98 hevosvoimaan. Tämä epäsuoralla ruiskutuksella ja pyörrekammiotekniikalla varustettu Mercedes-Benz Vito 2.3 D osoittautui poikkeuksellisen luotettavaksi ja taloudelliseksi. Moottori tunnettiin lujuudestaan ja kestävyydestään - monet yksiköt ajoivat yli 500 000 kilometriä ilman ongelmia. Oli myös tehokkaampi 2.3 TD, jossa oli turboahdin ja 98 hv, joka tarjosi enemmän tehoa, mutta jossa ilmeni toisinaan ongelmia turboahtimen kanssa. Näitä Mercedes-Benz Vito TDI -moottoreita pidettiin koko Vito historian luotettavimpina voimansiirtoyksikköinä.

Mercedes-Benz Vito moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 bensiinimoottori 95 HV 10,5-11,2 l/100km Sylinterin pään tiiviste, korkea kulutus Kohtalainen
2.3 bensiinimoottori 143 HV 11,8-12,5 l/100km Sylinterin pään tiiviste, venttiiliongelmat Ongelmallinen
2,3 D 79-98 HV 7,8-8,5 l/100km Käytännössä ei vakio-ongelmia Erittäin hyvä
2,3 TD 98 HV 8,2-8,8 l/100km Satunnaisia turboahtimen vaurioita Hyvä

Mercedes-Benz Vito Generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz Vito Generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz Vito toinen sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaiseen common-rail-tekniikkaan ja toi huomattavasti lisää mukavuutta ja suorituskykyä. Ajokilometrit pysyivät korkealla tasolla: useimmat tämän sukupolven Mercedes-Benz Vito moottorit saavuttavat 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, ja 2.2 CDI -dieseleitä pidetään erityisen kestävinä. Suuremmat korjaukset ovat tyypillisesti tarpeen 200 000-250 000 kilometrin ajomatkan välillä, ja ne kohdistuvat pääasiassa ruiskutusjärjestelmään ja turboahtimeen. Ehdoton kohokohta oli 2.2 CDI, jossa on 150 hv - tekninen mestariteos, jossa suorituskyky, kulutus ja luotettavuus ovat täydellisessä tasapainossa. Tässä sukupolvessa esiteltiin ensimmäistä kertaa myös bensiinimoottorit, joiden luotettavuus oli hyväksyttävä.

Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorit: sukupolvi (2003-2014)

Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja siihen tulivat modernit V6-moottorit, joiden iskutilavuus oli 2,5 ja 3,2 litraa. 2,5-litrainen V6, jossa oli 190 hv, ja 3,2-litrainen V6, jossa oli 218 hv, tarjosivat huomattavasti enemmän tehoa kuin edeltäjänsä. Nämä Mercedes-Benz Vito moottorit osoittautuivat paljon luotettavammiksi kuin ensimmäisen sukupolven bensiinimoottorit, mutta niiden polttoaineenkulutus oli edelleen korkea, 11-13 litraa 100 kilometrillä. 3,2-litraisesta V6-moottorista kehittyi tämän sukupolven paras bensiinimoottori, mutta siinä ilmeni ajoittain ongelmia sytytyskelojen ja venttiilien ajoituksen kanssa suurilla ajokilometreillä.

Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit: sukupolvi (2003-2014)

Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI (OM 646) dominoi eri tehotasoilla 95 hv:stä 150 hv:iin ja korvasi hyväksi havaitut imusylinteriset dieselmoottorit nykyaikaisella common-rail-tekniikalla. Nämä Mercedes-Benz Vito CDI -moottorit tarjosivat huomattavasti enemmän tehoa ja mukavuutta, mutta olivat teknisesti monimutkaisempia. 109 hv:n 2.2 CDI osoittautui erityisen luotettavaksi ja taloudelliseksi, kun taas tehokkaissa 136 hv:n ja 150 hv:n versioissa oli toisinaan ongelmia ruiskutussuuttimien ja turboahtimien kanssa. Oli myös pienempi 2.0 CDI, jossa oli 95 hv, mutta se oli harvinaisempi. Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI, jossa oli 109 hv, oli luotettavuuden ja taloudellisuuden kultainen standardi.

Mercedes-Benz Vito moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.5 V6-bensiinimoottori 190 HV 11,2-12,1 l/100km Sytytyskelat, korkea kulutus Keskimääräinen
3.2 V6-bensiinimoottori 218 HV 12,5-13,2 l/100km Venttiilien ohjaus, sytytyskelat Hyvä
2.0 CDI 95 HV 6,8-7,2 l/100km Ei kovin yleinen Keskimääräinen
2.2 CDI 95-150 HV 6,5-7,8 l/100km Suuttimet (136/150 hv:llä) Erittäin hyvä

Mercedes-Benz Vito sukupolvi III (2014-nykyään)

Mercedes-Benz Vito sukupolvi III (2014-nykyään)

Nykyinen Mercedes-Benz Vito sukupolvi edustaa pakettiautojen kehityksen huippua, ja se luottaa huippumoderniin moottoritekniikkaan BlueEFFICIENCY:n ja myöhemmin myös sähköistämisen avulla. Oikeanlaisella huollolla ajokilometrit nousevat 250 000-350 000 kilometriin, jolloin 2.1 CDI -dieseliä, jossa on 163 hv, pidetään erityisen kestävänä. Suuremmat moottorivauriot ovat tulleet harvinaisiksi, mutta monimutkaiset pakokaasujen puhdistusjärjestelmät vaativat säännöllistä huoltoa ja voivat aiheuttaa kalliita korjauksia. Ehdoton huippumoottori on 2.0 CDI 163 hv - tekninen mestariteos, jossa suorituskyky, tehokkuus ja luotettavuus ovat täydellisessä tasapainossa. Sähköistäminen otettiin käyttöön vuonna 2020 myös täyssähköisellä eVitolla.

Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorit: III sukupolvi (2014-nykyään)

Mercedes-Benz Vito bensiinimoottorivalikoimaa supistettiin radikaalisti, ja se sisältää nyt vain 2,0-litraisen turbomoottorin, jossa on 211 hv. Tämä Mercedes-Benz Vito 2.0 Turbo perustuu hyväksi todettuun M274-moottoriperheeseen ja tarjoaa huomattavasti paremman luotettavuuden kuin aiemmat bensiinimoottorit. Moottorissa on suoraruiskutus, turboahdin ja muuttuva venttiilien ajoitus, mutta ajoittain siinä esiintyy ongelmia, jotka liittyvät imuventtiilien koksautumiseen ja lisääntyneeseen öljynkulutukseen urheilullisessa ajossa. Näistä heikkouksista huolimatta 2.0 Turbosta kehittyi Vito historian paras bensiinimoottori.

Mercedes-Benz Vito dieselmoottorit: III sukupolvi (2014-nykypäivään)

Mercedes-Benz Vito 2.1 CDI (OM 651) oli tarjolla eri teholuokissa 88 hv:n ja 190 hv:n välillä, ja se korvattiin myöhemmin nykyaikaisemmalla 2.0 CDI:llä (OM 654). Kaikissa Mercedes-Benz Vito dieselmoottoreissa on nykyaikainen common-rail -ruiskutus, jossa on SCR-katalysaattori ja hiukkassuodatin Euro 6 -standardin täyttämiseksi. 2.1 CDI 136 hv:n teholla osoittautui erityisen tasapainoiseksi, kun taas tehokkaissa 163 hv:n ja 190 hv:n versioissa on toisinaan ongelmia monimutkaisen pakokaasujen puhdistusjärjestelmän kanssa. Uusi 2.0 CDI 163 hv:llä (vuodesta 2019 alkaen) kehittyi tämän sukupolven luotettavimmaksi ja tehokkaimmaksi moottoriksi.

Mercedes-Benz Vito sähkökäyttö: III sukupolvi (2014-nykyään)

Vuodesta 2018 alkaen Mercedes-Benz eVito esiteltiin puhtaasti sähköisenä versiona. Sähkömoottorin teho on 150 kW (204 hv) ja sen toimintasäde on jopa 421 kilometriä (WLTP). eVito vakuuttaa alhaisilla käyttökustannuksillaan ja korkealla luotettavuudellaan, mutta se ei vielä sovellu massatuotantoon korkeiden hankintakustannusten ja rajallisen latausinfrastruktuurin vuoksi.

Mercedes-Benz Vito moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 Turbo-bensiinimoottori 211 HV 8,9-9,6 l/100km Venttiilien koksahtaminen, öljynkulutus Hyvä
2.1 CDI 88-190 HV 5,8-6,9 l/100km Pakokaasujen puhdistus (163/190 hv:llä) Erittäin hyvä
2.0 CDI 163 HV 5,2-5,8 l/100km Erittäin vankka ja tehokas Erittäin hyvä
eVito electric 204 HV 26,2 kWh/100km Korkeat hankintakustannukset Hyvä

Johtopäätös: Mercedes-Benz Vito kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mercedes-Benz Vito moottoreiden kehitys osoittaa jatkuvaa parannusta suorituskyvyn ja tehokkuuden osalta, ja dieselmoottorit edustavat jatkuvasti mallisarjan vahvuutta. Kun varhaiset imydieselmoottorit tekivät vaikutuksen tuhoutumattomuudellaan, nykyaikaiset CDI-moottorit tarjoavat huomattavasti enemmän mukavuutta ja suorituskykyä säilyttäen samalla korkean luotettavuustason. Bensiinimoottorit tekivät vaikutuksen vasta kolmannessa sukupolvessa, mutta ne ovat edelleen kapeakatseinen ratkaisu niiden korkean polttoaineenkulutuksen vuoksi.

  • Paras Mercedes-Benz Vito bensiinimoottori:

Mercedes-Benz Vito 2.0 Turbo (211 hv, III sukupolvi) yhdistää nykyaikaisen tekniikan ja hyväksyttävän luotettavuuden ja on malliston ensimmäinen todella suositeltava bensiinimoottori.

  • Mercedes-Benz Vito paras dieselmoottori:

Mercedes-Benz Vito 2.0 CDI (163 hv, Generation III) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja suorituskykyä kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Mercedes-Benz Vito sähkökäyttö:

Mercedes-Benz eVito (204 hv, Generation III), jonka pitkä, jopa 421 km:n toimintasäde ja alhaiset käyttökustannukset sopivat ympäristötietoisille kauppiaille.

Kaikkien Mercedes-Benz Vito -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,49 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 73
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 112,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
112,49 €
5,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Moottoriöljy 15W-40, 20l
Arvostelut - 8
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 15W-40
  • ACEA: ACEA A2 / B2, ACEA E3
  • API: API CF-4
  • Valmistajan suositukset: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Delvac
  • Versio: MX Super Defense V4
  • Tuotenumero: 121650
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Kuorma-autot
  • Polttoainetyypille: Diesel
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 137,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 15W-40, 20l
Tuotenumero: 121650
verrattuna ovh:hon 299,63 €

137,49 €
6,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AG13 MN4013-10 Jäähdytinneste ASTM D3306-SAE J1034, vihreä, 10l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-nitriittivapaa
Arvostelut - 37
Tuotekuvaus
  • Erittely: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Väri: vihreä
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Valmistajan suositukset: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Tilavuus (litra): 10
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40
  • Tuotelinja: AG13
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Kemialliset ominaisuudet: fosfaattivapaa, nitriittivapaa, amiinivapaa
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4013-10
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste ASTM D3306-SAE J1034, vihreä, 10l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-nitriittivapaa
Tuotenumero: MN4013-10
Lisää
25,49 €
2,55 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
60,49 €
15,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 125,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
125,99 €
6,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950211AMEE Moottoriöljy 5W-30, 1l
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: Genuine Engine Oil
  • Tuotenumero: A000989950211AMEE
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Mercedes-Benz: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 22,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
Mercedes-Benz Moottoriöljy 5W-30, 1l
Tuotenumero: A000989950211AMEE
Lisää
22,49 €
22,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-52%
INA 529 0115 10 Moniurahihnasarja Tarkasta laturin liikkuvuus ja vaihda tarvittaessa.
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • kiiloja: 6
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Tarkasta laturin liikkuvuus ja vaihda tarvittaessa.
  • Pituus (mm): 2260
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Huomioi asennusohje
  • INA: Moniurahihnasarja
  • Tuotenumero: 529 0115 10
  • Meidän hintamme: 82,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
INA Moniurahihnasarja Tarkasta laturin liikkuvuus ja vaihda tarvittaessa.
Tuotenumero: 529 0115 10
verrattuna ovh:hon 172,00 €

82,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 100,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
100,49 €
5,02 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
59,49 €
5,95 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Multifarm STOU MN2501-10 Moottoriöljy 10W-30, 10l
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-30
  • ACEA: ACEA E3
  • API: API CD, API SF, API GL-4, API CG-4, API CF-4, API CF, API CE
  • Valmistajan suositukset: ALLISON C4, Chrysler MS-1204, Chrysler MS-1206, Chrysler MS-1207, Chrysler MS-1209, MAT 3525, MAT 3526, CATERPILLAR TO-2, Vickers M-2950-S, Vickers I-286-S, Ford ESN-M2C86-B, Ford ESN-M2C86-C, Ford ESN-M2C134-D, Ford WSS-M2C159-B, Ford WSS-M2C159-C, Ford NH 82009201, Ford NH 82009202, Ford NH 82009203, JOHN DEERE J20C, JOHN DEERE J20D, JOHN DEERE J27, CMS M 1135, CMS M 1139, CMS M 1143, CMS M 1144, CMS M 1145, MB 227.1, MB 228.1, ZF TE-ML 06A, ZF TE-ML 06C, ZF TE-ML 07B, Eaton M-2950-S, Eaton I-286-S, Volvo WB 101, ZF TE-ML 06B
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: Multifarm
  • Versio: STOU
  • Tuotenumero: MN2501-10
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 80,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-30, 10l
Tuotenumero: MN2501-10
Lisää
80,49 €
8,05 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
28,99 €
7,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Tuotenumero: 872296
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 36,99 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
36,99 €
9,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550046268 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 52
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550046268
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 40,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046268
40,49 €
10,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.