• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mercedes-Benz Sprinter moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mercedes-Benz Sprinter sukupolvi I (1995-2006)
    1. Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorit: sukupolvi (1995-2006)
    2. Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit: sukupolvi I (1995-2006)
  2. Mercedes-Benz Sprinter Generation II (2006-2018)
    1. Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2006-2018)
    2. Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit: sukupolvi II (2006-2018)
  3. Mercedes-Benz Sprinter Generation III (2018-nykyinen)
    1. Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)
    2. Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)
    3. Mercedes-Benz Sprinter sähkökäyttö: Sukupolvi III (2018-nykyään)
  4. Mercedes-Benz Sprinter - Historialliset sukupolvet (1995-2006)
  5. Johtopäätökset: Mercedes-Benz Sprinter kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mercedes-Benz Sprinter on tullut kevyiden hyötyajoneuvojen segmentin vertailuarvo vuonna 1995 tapahtuneesta lanseerauksesta lähtien, ja se tarjoaa vaikuttavan moottorivalikoiman neljässä eri sukupolvessa. Mercedes-Benz Sprinter moottorivalikoima heijastelee kolmen vuosikymmenen jatkuvaa teknistä kehitystä vankoista dieselmoottoreista nykyaikaisiin sähkömoottoreihin.

Mercedes-Benz Sprinter sukupolvi I (1995-2006)

Mercedes-Benz Sprinter sukupolvi I (1995-2006)

Mercedes-Benz Sprinter ensimmäinen sukupolvi asetti uudet standardit hyötyajoneuvoalalla, ja sille oli ominaista sen poikkeuksellinen kestävyys. Ajokilometrit olivat vaikuttavia: hyvin huolletut Mercedes-Benz Sprinter moottorit saavuttivat säännöllisesti 500 000-800 000 kilometrin ajokilometrit, jolloin yli miljoonan kilometrin ajokilometrit eivät olleet harvinaisia. Suuremmat korjaukset olivat yleensä edessä vasta 300 000-400 000 kilometrin jälkeen, lähinnä ruiskutuspumpun tai turboahtimen osalta. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.9 TDI, jossa oli 129 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja kohtuulliset kulutusarvot. Ensimmäiselle sukupolvelle oli ominaista mekaaninen ruiskutuspumppu ja yksinkertainen mutta hyväksi havaittu tekniikka, joka toimi luotettavasti myös äärimmäisissä olosuhteissa.

Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorit: sukupolvi (1995-2006)

Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorivalikoima oli suoraviivainen ja koostui pääasiassa 2,3-litraisesta nelisylinterisestä moottorista, jonka tehot olivat 90 kW (122 hv) ja 105 kW (143 hv). Nämä Mercedes-Benz Sprinter -moottorit perustuivat hyväksi havaittuun imutekniikkaan ilman turboahdinta, ja niitä pidettiin luotettavina mutta janoisina. Kulutus oli 11-14 litraa 100 km:llä, mikä teki niistä houkuttelemattomia kaupallisille käyttäjille. Tyypillisiä ongelmia olivat sylinterikannen tiivisteen kuluminen suuren ajokilometrimäärän jälkeen ja ajoittaiset ongelmat sytytysjärjestelmän kanssa. Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottoreita tarjottiin pääasiassa markkinoilla, joilla diesel oli harvinaisempaa.

Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit: sukupolvi I (1995-2006)

Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit olivat ensimmäisen sukupolven sydän. Alkutason moottorina oli saatavana 2.3 TDI 79 hv:n teholla, kun taas 2.9 TDI:tä tarjottiin 95 hv:n ja 129 hv:n tehotasoilla. Näissä Mercedes-Benz Sprinter TDI -moottoreissa oli Boschin mekaaniset ruiskutuspumput, ja ne olivat erittäin kestäviä. Mercedes-Benz Sprinter 2.9 TDI, jonka teho oli 129 hv, kehittyi bestselleriksi - se tarjosi riittävästi tehoa raskaisiin kuormiin ja perävaunukäyttöön, ja sen polttoaineenkulutus oli 8-10 litraa 100 kilometrillä. Tekniikan yksinkertaisuutta arvostettiin erityisesti: viat voitiin usein korjata jopa syrjäseuduilla.

Mercedes-Benz Sprinter moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.3 Bensiinimoottori 122-143 HV 11-14 l/100km Korkea kulutus, sylinterin pään tiiviste Keskimääräinen
2.3 TDI 79 HV 8-9 l/100km Vähän tehoa Hyvä
2.9 TDI 95-129 HV 8-10 l/100km Ruiskutuspumppu 400 000 km:n jälkeen Erittäin hyvä

Mercedes-Benz Sprinter Generation II (2006-2018)

Mercedes-Benz Sprinter Generation II (2006-2018)

Mercedes-Benz Sprinter toinen sukupolvi toi teknologisen kvanttiharppauksen common-rail -ruiskutuksen ja modernin elektroniikan myötä. Luotettavuus säilyi korkealla tasolla, ja tämän sukupolven Mercedes-Benz Sprinter moottoreilla ajettiin tyypillisesti 400 000-600 000 kilometriä. Päämoottoriviat olivat harvinaisia, mutta monimutkaisemmat järjestelmät vaativat tiheämpiä huoltovälejä. Ehdoton kohokohta oli 3.0 V6 CDI, jossa oli 224 hv - tekninen mestariteos, joka mahdollisti ensimmäistä kertaa urheilullisen ajosuorituksen. BlueEFFICIENCY-teknologian käyttöönotto vuodesta 2009 paransi polttoaineenkulutusta ja päästöjä merkittävästi ja teki moottoreista samalla hiljaisempia ja hienostuneempia.

Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2006-2018)

Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se koostui 3,5-litraisesta V6-moottorista, jossa oli 190 kW (258 hv), ja myöhemmin 3,0-litraisesta V6-moottorista, jossa oli 170 kW (231 hv). Nämä Mercedes-Benz Sprinter moottorit tarjosivat huomattavasti enemmän tehoa kuin edeltäjänsä, ja ne oli optimoitu Pohjois-Amerikan markkinoille. Mercedes-Benz Sprinter 3.5 V6 osoittautui luotettavaksi, mutta sen polttoaineenkulutus oli korkea, 12-15 litraa 100 kilometrillä. Tyypillisiä ongelmia olivat sytytyskelojen kuluminen ja ajoittaiset ongelmat polttoainepumpun kanssa. Euroopassa bensiiniversiot jäivät kapeiksi ratkaisuiksi.

Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit: sukupolvi II (2006-2018)

Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorivalikoima oli monipuolinen ja vaihteli 2.1 CDI:stä, jossa oli 95 hv, 3.0 V6 CDI:hen, jossa oli 224 hv. Mercedes-Benz Sprinter 2.1 CDI:tä tarjottiin eri teholuokissa 95 hv:stä 163 hv:iin, ja se osoittautui taloudelliseksi ja luotettavaksi. Kaikissa Mercedes-Benz Sprinter CDI -moottoreissa oli common-rail -ruiskutus ja turboahdin. Mercedes-Benz Sprinter 2.1 CDI -moottorista, jossa oli 129 hv, kehittyi sukupolven työjuhta - vankka, taloudellinen (6,5-7,5 l/100 km) ja vähän huoltoa vaativa. V6-moottorit, joiden iskutilavuus oli 3,0 litraa, tarjosivat 190 hv tai 224 hv, ja ne suunniteltiin raskaaseen käyttöön.

Mercedes-Benz Sprinter moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
3.0/3.5 V6-bensiinimoottori 231-258 HV 12-15 l/100km Korkea kulutus, sytytyskelat Keskimääräinen
2.1 CDI 95-163 HV 6,5-8,5 l/100km Vankka ja taloudellinen Erittäin hyvä
3.0 V6 CDI 190-224 HV 7,5-9,0 l/100km Monimutkainen mutta tehokas Hyvä

Mercedes-Benz Sprinter Generation III (2018-nykyinen)

Mercedes-Benz Sprinter Generation III (2018-nykyinen)

Nykyinen Mercedes-Benz Sprinter -sukupolvi edustaa hyötyajoneuvojen tulevaisuutta täysin uudistetulla moottorivalikoimalla ja ensimmäistä kertaa saatavilla olevalla sähköistämisellä. Mercedes-Benz Sprinter moottoreiden luotettavuus saavuttaa uudet korkeat standardit, ja ajokilometrien odotetaan olevan 500 000-700 000 kilometriä. Suuremmat korjaukset ovat yleensä edessä vasta 350 000-450 000 kilometrin jälkeen. Huippumoottori on 2.0 CDI, jossa on 170 hv ja jossa yhdistyvät huipputekniikka ja todistettu luotettavuus. eSprinter on vallankumouksellinen täyssähköinen versio, joka asettaa uudet standardit päästöttömille hyötyajoneuvoille. Integroitu MBUX-infotainment-järjestelmä ja kattavat yhteydet tekevät nykyisestä Sprinter luokkansa älykkäimmän hyötyajoneuvon.

Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)

Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottorivalikoima keskittyy moderniin 2,0-litraiseen turbomoottoriin, jonka teho on 140 kW (190 hv) ja joka on kehitetty erityisesti Pohjois-Amerikan markkinoita varten. Tämä Mercedes-Benz Sprinter moottori perustuu hyväksi todettuun M274-sarjaan ja tarjoaa tasapainoisen yhdistelmän suorituskykyä ja tehokkuutta. Polttoaineenkulutuksen ollessa 9-11 litraa 100 km:llä se on huomattavasti taloudellisempi kuin edeltäjänsä. Tyypillisiä ongelmia ei ole vielä tiedossa, koska moottori on ollut käytössä vasta muutaman vuoden. Mercedes-Benz Sprinter 2.0 Turbo soveltuu erityisesti markkinoille, joilla bensiinin hinta on alhainen.

Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)

Kolmannen sukupolven ytimessä on täysin uusi 2.0 CDI (OM654) eri tehotasoilla 84 hv:stä 170 hv:iin. Näissä Mercedes-Benz Sprinter -moottoreissa on uusin neljännen sukupolven common-rail-tekniikka, jossa ruiskutuspaine on jopa 2 500 bar. Mercedes-Benz Sprinter 2.0 CDI, jossa on 114 hv, toimii lähtötason moottorina, ja sen polttoaineenkulutus on vain 5,8-6,5 litraa 100 km:llä. Huippuvaihtoehdossa, jossa on 170 hv, yhdistyvät korkea suorituskyky ja polttoaineen kulutus 6,2-7,1 litraa 100 km:llä. Kaikki Mercedes-Benz Sprinter CDI -moottorit täyttävät Euro 6d -standardin, ja ne on varustettu SCR-katalysaattoreilla ja AdBlue-ruiskutuksella.

Mercedes-Benz Sprinter sähkökäyttö: Sukupolvi III (2018-nykyään)

Mercedes-Benz eSprinter merkitsee sisäänpääsyä sähköautoiluun, ja se on varustettu 85 kW:n (116 hv) sähkömoottorilla. Akun koosta riippuen toimintasäde on 115-168 km, mikä riittää kaupunkien jakeluliikenteeseen. Mercedes-Benz eSprinter tarjoaa välittömän vääntömomentin ja lähes äänettömän toiminnan, mutta sen hankintakustannukset ovat korkeat ja toimintasäde rajallinen. Vuodeksi 2024 on ilmoitettu uusi sukupolvi, jonka toimintasäde on merkittävästi parantunut.

Mercedes-Benz Sprinter moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 Turbo-bensiinimoottori 190 HV 9-11 l/100km Ei vielä pitkäaikaisia kokemuksia Hyvä
2.0 CDI 84-170 HV 5,8-7,1 l/100km Erittäin moderni ja tehokas Erittäin hyvä
eSprinter 116 HV 26-30 kWh/100km Rajoitettu toimintasäde, korkeat kustannukset Keskimääräinen

Mercedes-Benz Sprinter - Historialliset sukupolvet (1995-2006)

Mercedes-Benz Sprinter alku ajoittuu vuoteen 1995, jolloin se korvasi menestyneen T1/TN-mallin. Ensimmäiselle sukupolvelle (1995-2006) oli ominaista mekaaninen kestävyys ja yksinkertainen tekniikka, joka toimi luotettavasti myös ääriolosuhteissa. Tätä aikakautta hallitsivat mekaanisilla ruiskutuspumpuilla varustetut Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottorit, jotka olivat tehottomampia mutta erittäin kestäviä. Mercedes-Benz Sprinter 2.9 TDI:tä, jossa oli 129 hv, pidettiin tämän historiallisen ajanjakson parhaana dieselmoottorina, ja se saavutti säännöllisesti yli 800 000 kilometrin ajokilometrit. Bensiinimoottoreista 2,3-litrainen, 143 hv:n moottori oli paras valinta, vaikka sen korkea polttoaineenkulutus tekikin siitä houkuttelemattoman kaupallisille käyttäjille. Tämä historiallinen sukupolvi loi pohjan Sprinter maailmanlaajuiselle menestykselle ja osoitti, että saksalainen insinööritaito voi asettaa standardeja myös hyötyajoneuvoalalla.

Johtopäätökset: Mercedes-Benz Sprinter kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mercedes-Benz Sprinter moottoreiden kehitys osoittaa johdonmukaista kehitystä vankoista mekaanisista järjestelmistä erittäin tehokkaisiin ja puhtaisiin voimansiirtojärjestelmiin. Historialliset dieselmoottorit tekivät vaikutuksen äärimmäisellä kestävyydellään, mutta nykyaikaiset moottorit tarjoavat huomattavasti parempia kulutusarvoja ja päästöjä sekä johdonmukaisen korkean luotettavuuden. Sähköisen liikkuvuuden käyttöönotto eSprinter myötä osoittaa Mercedes-Benzin sitoutumista kestävään liikkuvuuteen hyötyajoneuvoalalla.

  • Paras Mercedes-Benz Sprinter bensiinimoottori:

Mercedes-Benz Sprinter 2.0 Turbo (190 hv, sukupolvi III) yhdistää modernin tekniikan ja hyväksyttävän polttoaineenkulutuksen ja on Sprinter historian paras bensiinimoottori.

  • Paras Mercedes-Benz Sprinter dieselmoottori:

Mercedes-Benz Sprinter 2.0 CDI (170 hv, III sukupolvi) tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja uusinta pakokaasutekniikkaa kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Mercedes-Benz Sprinter sähkökäyttö:

Mercedes-Benz eSprinter (116 hv, sukupolvi III) on tällä hetkellä ainoa sähköinen vaihtoehto, ja se on ihanteellinen päästöttömään kaupunkilogistiikkaan.

Kaikkien Mercedes-Benz Sprinter -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • Meidän hintamme: 28,96 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
28,96 €
5,79 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Erittely: API SN, ACEA C3
  • Tuotelinja: Longlife
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: 504 / 507
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Meidän hintamme: 129,35 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
129,35 €
6,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-60%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Moottoriöljy 15W-40, 20l
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Erittely: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
  • Tuotelinja: Delvac
  • Viskositeettiluokka SAE: 15W-40
  • Versio: MX Super Defense V4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Kuorma-autot
  • Polttoainetyypille: Diesel
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 121650
  • Meidän hintamme: 117,47 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 15W-40, 20l
Tuotenumero: 121650
verrattuna ovh:hon 299,63 €

117,47 €
5,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 82
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • Meidän hintamme: 26,04 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
26,04 €
6,51 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • Meidän hintamme: 103,58 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
103,58 €
5,18 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: ACEA C2, API SN
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • Meidän hintamme: 84,05 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
84,05 €
16,81 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 22268 Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Arvostelut - 60
Tuotekuvaus
  • Ominaisuudet: Tiiviste
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G11
  • Väri: sininen
  • Valmistajan suositukset: MB 325.0, MAN 324 NF, MB 325.2, VAG TL-774 C
  • Erittely: G11
  • Tilavuus (litra): 5
  • Paino [kg]: 6,0
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • FEBI BILSTEIN: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 22268
  • Meidän hintamme: 28,97 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Tuotenumero: 22268
Lisää
28,97 €
5,79 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Erittely: API SN PLUS, API CF, ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • Tuotelinja: Helix
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Ultra
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 550052679
  • Meidän hintamme: 37,87 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
37,87 €
9,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-10 Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40, +125
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G13
  • Väri: violetti
  • Tuotelinja: AF13++, High-performance
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, Italy NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Erittely: G12
  • Tilavuus (litra): 10
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattipitoinen
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4015-10
  • Meidän hintamme: 31,96 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Tuotenumero: MN4015-10
Lisää
31,96 €
3,20 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY COMBI LL MN7907-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, MB 229.51, VW 507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, VW TL 52 195
  • Erittely: API SN, ACEA C3
  • Tuotelinja: ENERGY COMBI LL
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7907-4
  • Meidän hintamme: 43,07 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: MN7907-4
Lisää
43,07 €
10,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Erittely: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Versio: 2000 X1
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • API-määrittely: CF, SL
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 150865
  • Meidän hintamme: 31,10 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
31,10 €
7,78 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Erittely: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • Meidän hintamme: 35,44 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
35,44 €
7,09 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Erittely: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: 3000 X1
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 150565
  • Meidän hintamme: 51,08 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
51,08 €
10,22 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 96
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Erittely: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • Meidän hintamme: 36,42 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
36,42 €
7,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-14%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 68
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Erittely: ACEA C3
  • Tuotelinja: EDGE
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: LL
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 15F7E7
  • Meidän hintamme: 64,42 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 15F7E7
verrattuna ovh:hon 75,58 €

64,42 €
12,88 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.