• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mercedes-Benz GLC -moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mercedes-Benz GLC sukupolvi I (2015-2022)
    1. Mercedes-Benz GLC -bensiinimoottorit: Sukupolvi I (2015-2022)
    2. Mercedes-Benz GLC -dieselmoottorit: sukupolvi I (2015-2022)
    3. Mercedes-Benz GLC hybridiajo: I sukupolvi (2015-2022)
  2. Mercedes-Benz GLC Generation II (2022-nykyinen)
    1. Mercedes-Benz GLC miedohybridibenssimoottori: Sukupolvi II (2022-nykyinen)
    2. Mercedes-Benz GLC dieselmoottorit: II sukupolvi (2022-nykypäivä)
    3. Mercedes-Benz GLC plug-in-hybridit: Sukupolvi II (2022-nykyinen)
    4. Mercedes-Benz GLC AMG -moottorit: Sukupolvi II (2022-nykyinen)
  3. Johtopäätös: Mercedes-Benz GLC kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Vuonna 2015 GLK seuraajana lanseeratusta Mercedes-Benz GLC on kehittynyt yksi menestyneimmistä premium-kompaktista katumaastureista, ja se tarjoaa monipuolisen Mercedes-Benz GLC -moottorivalikoiman kahdessa sukupolvessa. Teknologinen kehitys perinteisistä polttomoottoreista huipputeknisiin hybridi- ja sähkökäyttöihin kuvastaa Mercedeksen muutosta kohti sähköistä liikkuvuutta.

Mercedes-Benz GLC sukupolvi I (2015-2022)

Mercedes-Benz GLC sukupolvi I (2015-2022)

Mercedes-Benz GLC ensimmäinen sukupolvi asetti uudet standardit premium-kompaktin SUV:n segmentissä, ja sille oli ominaista mukavuuden, suorituskyvyn ja luotettavuuden tasapainoinen yhdistelmä. Ajokilometrit vaihtelevat huomattavasti moottorityypin mukaan: kun hyväksi havaitut Mercedes-Benz GLC dieselmoottorit saavuttavat asianmukaisella huollolla helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit, tehokkaat AMG-bensiinimoottorit vaativat usein turboahtimien tai ruiskutusjärjestelmän laajoja huoltotöitä 150 000-200 000 kilometrin välillä. Suuremmat korjaukset ovat yleensä ajankohtaisia 120 000-180 000 kilometrin välillä, ja dieselmoottorit vaativat huomattavasti vähemmän huoltoa. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2,1-litraisella nelisylinterisellä dieselillä varustettu GLC 250 d, jossa yhdistyvät optimaalisesti teho, luotettavuus ja taloudellisuus ja joka osoittautui lähes tuhoutumattomaksi.

Mercedes-Benz GLC -bensiinimoottorit: Sukupolvi I (2015-2022)

Mercedes-Benz GLC bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa M274-sarjan nelisylinterisistä turbomoottoreista. GLC 200 aloitti 135 kW:n (184 hv) teholla, jota seurasi GLC 250 155 kW:n (211 hv) teholla. Nämä Mercedes-Benz GLC -moottorit osoittautuivat periaatteessa luotettaviksi, mutta niissä ilmeni toisinaan ongelmia korkeapainepumpun ja turboahtimen kanssa suurilla ajokilometreillä. Tehokkain perinteinen Mercedes-Benz GLC -bensiinimoottori oli GLC 300, jonka teho oli 180 kW (245 hv) ja joka teki vaikutuksen tasaisella tehonsiirrolla ja kohtuullisilla polttoaineen kulutusluvuilla. V6- ja V8-biturbomoottoreilla (270-375 kW) varustetut AMG-muunnokset GLC 43 AMG ja GLC 63 AMG tarjosivat näyttävää suorituskykyä, mutta vaativat intensiivistä huoltoa ja turboahtimien ja moottorin kiinnikkeiden kuluminen lisääntyi urheilukäytössä.

Mercedes-Benz GLC -dieselmoottorit: sukupolvi I (2015-2022)

Mercedes-Benz GLC dieselmoottoreita hallitsi 2,1-litrainen OM651-nelisylinterinen moottori eri tehotasoilla. GLC 220 d tarjosi 125 kW (170 hv), kun taas GLC 250 d 150 kW:lla (204 hv) edusti täydellistä tasapainoa suorituskyvyn ja tehokkuuden välillä. Näissä Mercedes-Benz GLC TDI -moottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus, jossa oli jopa 2 000 barin ruiskutuspaine ja SCR-katalysaattori AdBlue-ruiskutuksella. Mercedes-Benz GLC 250 d:stä kehittyi koko sukupolven luotettavin moottori - erityisesti vuodesta 2016 alkaen tuotetut, optimoidulla pakokaasujen puhdistuksella varustetut vaihtoehdot osoittautuivat poikkeuksellisen kestäviksi ja taloudellisiksi. Tyypilliset ongelmat rajoittuivat satunnaisiin AdBlue-järjestelmän virheisiin ja hehkutulppien kulumiseen 200 000 kilometrin jälkeen.

Mercedes-Benz GLC hybridiajo: I sukupolvi (2015-2022)

Vuodesta 2019 alkaen Mercedes esitteli GLC 300 e:n pistokehybridinä, jossa yhdistettiin 2,0-litrainen bensiinimoottori ja sähkömoottori. Järjestelmän teho oli 235 kW (320 hv) ja sähköinen toimintasäde noin 43 kilometriä. Tämä Mercedes-Benz GLC Hybrid osoittautui teknisesti kypsäksi, mutta kärsi akkujen suuresta painosta ja ajoittaisista ongelmista akkujen jäähdytyksessä äärimmäisissä lämpötiloissa.

Mercedes-Benz GLC moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
GLC 200 184 HV 7,2-8,1 l/100km Korkeapainepumppu, satunnainen turboahdin. Hyvä
GLC 250/300 211-245 HV 7,5-8,4 l/100km Turboahdin suurella ajokilometrimäärällä Hyvä
GLC 43/63 AMG 367-510 HV 9,1-12,3 l/100km Turboahdin, moottorin kiinnikkeet, korkeat huoltokustannukset. Kohtalainen
GLC 220 d 170 HV 5,3-6,1 l/100km AdBlue-järjestelmä, hehkutulpat Erittäin hyvä
GLC 250 d 204 HV 5,5-6,3 l/100km Vähäinen, erittäin kestävä Erittäin hyvä
GLC 300 e 320 HV 2,6 l/100km + sähkö Akun jäähdytys, suuri paino Hyvä

Mercedes-Benz GLC Generation II (2022-nykyinen)

Mercedes-Benz GLC toinen sukupolvi edustaa Mercedeksen johdonmukaista sähköistämisstrategiaa ja luottaa täysin miedohybridi- ja plug-in-hybriditekniikkaan. Kaikissa polttomoottoreissa on nyt 48 voltin sisäinen sähköjärjestelmä, jossa on integroitu käynnistysgeneraattori (ISG), mikä lisää merkittävästi tehokkuutta ja vähentää moottorin kuormitusta. Koska sukupolvi on ollut saatavilla vasta vuodesta 2022 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei ole vielä saatavilla, mutta ensimmäiset 50 000 kilometriä osoittavat lupaavia luotettavuusarvoja. Ensimmäiset korjaukset ovat tyypillisesti odotettavissa vasta 100 000-150 000 kilometrin jälkeen, ja miedon hybriditekniikan käyttöikä lupaa yli 400 000 kilometriä. Tämän sukupolven erinomainen moottori on GLC 300 d:n uusi 2,0-litrainen nelisylinterinen diesel (OM654M), joka tekee vaikutuksen poikkeuksellisen pehmeällä käyntiäänellä ja tehokkuudellaan.

Mercedes-Benz GLC miedohybridibenssimoottori: Sukupolvi II (2022-nykyinen)

Mercedes-Benz GLC moottorivalikoima perustuu kahteen M254-sarjan 2,0-litraiseen nelisylinteriseen turbomoottoriin, joissa on 48 voltin miedohybridijärjestelmä. GLC 200:n teho on 150 kW (204 hv), kun taas GLC 300, jonka teho on 190 kW (258 hv), palvelee keskiluokkaa. Molemmissa Mercedes-Benz GLC -moottoreissa on integroitu käynnistys-alternaattori, joka tuottaa 15 kW:n lisätehon, ja ne on varustettu 48 voltin sisäisellä sähköjärjestelmällä. M254-moottorilla varustettua Mercedes-Benz GLC 300:aa pidetään erityisen onnistuneena, ja siitä on kehittymässä tämän sukupolven paras bensiinimoottori - se tarjoaa saumattoman voimansiirron sähköavustuksen avulla, eikä siinä ole toistaiseksi ollut suurempia sarjatuotanto-ongelmia. Mild-hybriditekniikka mahdollistaa ajamisen tasaisella nopeudella ja vähentää polttoaineen kulutusta jopa 0,8 litraa sadalla kilometrillä.

Mercedes-Benz GLC dieselmoottorit: II sukupolvi (2022-nykypäivä)

Mercedes-Benz GLC 220 d ja GLC 300 d perustuvat huippumoderniin 2,0-litraiseen OM654M-nelisylinteriseen moottoriin, jossa on 48 voltin miedohybridijärjestelmä. GLC 220 d:n teho on 147 kW (200 hv), kun taas GLC 300 d asettaa uudet standardit dieselin suorituskyvylle 183 kW:lla (249 hv). Näissä Mercedes-Benz GLC -dieselmoottoreissa on alumiinirakenne, jossa sylinteripesät on päällystetty nanoslide-pinnoitteella, mikä vähentää kitkaa 50 prosenttia. Mercedes-Benz GLC 300 d on kehittymässä koko toisen sukupolven huippumoottoriksi - siinä yhdistyvät vaikuttava ajosuoritus ja testikulutus, joka on vain 5,8-6,4 litraa sadalla kilometrillä, eikä se ole toistaiseksi osoittanut merkittäviä heikkouksia. AdBlue-järjestelmää on uudistettu perusteellisesti, ja se toimii nyt paljon luotettavammin kuin edellisessä sukupolvessa.

Mercedes-Benz GLC plug-in-hybridit: Sukupolvi II (2022-nykyinen)

Mercedes-Benz GLC plug-in-hybridivaihtoehtojen GLC 300 e ja GLC 400 e järjestelmätehot ovat 230 kW (313 hv) ja 280 kW (381 hv), ja niiden sähköinen toimintasäde on jopa 87 kilometriä. Näissä Mercedes-Benz GLC:ssä yhdistyvät M254-bensiinimoottori, 100 kW:n sähkömoottori ja 31,2 kWh:n akku. GLC 400 e on tehokkain ei-AMG-moottori, ja se tarjoaa urheilullisen ajosuoritusominaisuuden ja alhaisen polttoaineenkulutuksen hybriditilassa. Pistokehybridit ovat toistaiseksi osoittaneet suurta luotettavuutta, mutta ne ovat teknisesti monimutkaisia ja vaativat säännöllisiä ohjelmistopäivityksiä.

Mercedes-Benz GLC AMG -moottorit: Sukupolvi II (2022-nykyinen)

AMG-muunnokset GLC 43 ja GLC 63 S E Performance perustuvat erilaisiin konsepteihin. GLC 43 käyttää 2,0-litraista nelisylinteristä turbomoottoria, jossa on sähköavustin ja joka tuottaa 310 kW (421 hv). GLC 63 S E Performance yhdistää V8-biturbon ja tehokkaan sähkömoottorin, jolloin järjestelmän teho on 500 kW (680 hv). Molemmat Mercedes-Benz GLC AMG -moottorit tarjoavat näyttäviä ajosuorituksia, mutta ovat monimutkaisen hybriditekniikan vuoksi huoltoa vaativia ja osoittavat ensimmäiset merkit lisääntyneestä kulumisesta intensiivisessä käytössä.

Mercedes-Benz GLC -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
GLC 200 204 HV 6,8-7,5 l/100km Ei sarjan ongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
GLC 300 258 HV 7,1-7,8 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä
GLC 220 d 200 HV 5,5-6,2 l/100km Vähäinen, kestävä Erittäin hyvä
GLC 300 d 249 HV 5,8-6,4 l/100km Toistaiseksi ongelmaton Erittäin hyvä
GLC 300 e 313 HV 0,8-1,2 l/100km + sähkökäyttö Monimutkainen, mutta luotettava Hyvä
GLC 400 e 381 HV 0,9-1,4 l/100km + sähkökäyttö Teknisesti monimutkainen Hyvä
GLC 43 AMG 421 HV 8,9-9,6 l/100km Huoltoa vaativa Kohtalainen
GLC 63 S E Suorituskyky 680 HV 1,1 l/100km + sähkö Erittäin monimutkainen, suuri kuluminen Kohtalainen

Johtopäätös: Mercedes-Benz GLC kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Mercedes-Benz GLC -moottoreiden kehitys osoittaa vaikuttavasti Mercedes-Benzin teknologisen edistyksen. Kun jo ensimmäinen sukupolvi asetti korkeat laatustandardit, toinen sukupolvi ylittää kaikki odotukset johdonmukaisella sähköistämisellä. Mercedes-Benz GLC dieselmoottorit ovat pysyneet luotettavuuden ja tehokkuuden mittapuuna molemmissa sukupolvissa, kun taas uudet mild-hybrid-bensiinimoottorit ovat lupaava vaihtoehto kuljettajille, jotka arvostavat nykyaikaista tekniikkaa ja pienempää polttoaineenkulutusta.

  • Paras Mercedes-Benz GLC -bensiinimoottori:

Mercedes-Benz GLC 300 (258 hv, sukupolvi II), jossa on M254-moottori ja 48 voltin miedohybridijärjestelmä, yhdistää nykyaikaisen tekniikan erinomaiseen luotettavuuteen ja korkeaan hyötysuhteeseen.

  • Paras Mercedes-Benz GLC -dieselmoottori:

Mercedes-Benz GLC 300 d (249 hv, sukupolvi II) OM654M-moottorilla tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, luotettavuutta ja taloudellisuutta molemmissa sukupolvissa ja asettaa uudet standardit dieselmoottoreille.

  • Paras Mercedes-Benz GLC hybridimoottori:

Mercedes-Benz GLC 400 e (381 hv, sukupolvi II), jonka suuri sähköinen toimintasäde on 87 km ja vaikuttava järjestelmän suorituskyky yhdistettynä pieneen polttoaineenkulutukseen.

Kaikkien Mercedes-Benz GLC -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,49 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 73
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 112,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
112,49 €
5,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 90,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
90,49 €
4,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
60,49 €
15,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950211AMEE Moottoriöljy 5W-30, 1l
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: Genuine Engine Oil
  • Tuotenumero: A000989950211AMEE
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Mercedes-Benz: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 22,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
Mercedes-Benz Moottoriöljy 5W-30, 1l
Tuotenumero: A000989950211AMEE
Lisää
22,49 €
22,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 100,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
100,49 €
5,02 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
59,49 €
5,95 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,49 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
28,99 €
7,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-44%
REINZ 70-31414-10 Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Arvostelut - 91
Tuotekuvaus
  • Materiaali: Silikoni
  • Kemialliset ominaisuudet: Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva
  • Väri: musta
  • Sisältö [ml]: 70
  • Lämpöalue alkaen [°C]: 50
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: 320
  • Pakkaustyyppi: Tuubi
  • Vain jnk. yhteydessä: 70-31415-00
  • lisätieto: REINZOSIL
  • REINZ: Tiivistysaine
  • Tuotenumero: 70-31414-10
  • Meidän hintamme: 7,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
REINZ Tiivistysaine Tuubi, Silikoni, Sisältö: 70ml, Ei liuotusainepitoinen, Kestoelastinen, Kovettuva, musta, REINZOSIL
Tuotenumero: 70-31414-10
verrattuna ovh:hon 13,65 €

7,59 €
108,43 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 34,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
34,49 €
6,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1
  • Tuotenumero: 150565
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
49,99 €
10,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 100
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
33,99 €
6,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline SynPower 872378 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: SynPower
  • Tuotenumero: 872378
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,49 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 872378
51,49 €
12,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-35%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 87
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: 8100
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Tuotenumero: 109471
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 54,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

54,49 €
10,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.