• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Land Rover Range Rover moottorit

Sisällysluettelo

  1. Land Rover Range Rover historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).
    1. Land Rover Range Rover bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).
    2. Land Rover Range Rover dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).
  2. Land Rover Range Rover Generation III (2002-2012)
    1. Land Rover Range Rover bensiinimoottorit: sukupolvi III (2002-2012)
    2. Land Rover Range Rover dieselmoottorit: sukupolvi III (2002-2012)
  3. Land Rover Range Rover Generation IV (2012-2021)
    1. Land Rover Range Rover bensiinimoottorit: IV sukupolvi (2012-2021)
    2. Land Rover Range Rover dieselmoottorit: sukupolvi IV (2012-2021)
    3. Land Rover Range Rover Hybrid Drive: sukupolvi IV (2012-2021)
  4. Land Rover Range Rover Generation V (2022-nykyinen)
    1. Land Rover Range Rover miedohybridibenssimoottori: sukupolvi V (2022-nykyinen)
    2. Land Rover Range Rover pistokehybridit: V-sukupolvi (2022-nykypäivä)
    3. Land Rover Range Rover Electric Drive: Sukupolvi V (2022-nykypäivä)
  5. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Land Rover Range Rover -moottorit.

Vuonna 1970 tapahtuneesta esittelystään lähtien Land Rover Range Rover on vakiinnuttanut asemansa ylellisen maastoajoneuvon ruumiillistumana, ja se on viiden sukupolven aikana tarjonnut vaikuttavan moottorivalikoiman vankoista V8-moottoreista nykyaikaisiin hybridiajoneuvoihin. Land Rover Range Rover moottoreiden tekninen kehitys heijastaa muutosta puristisista maastoajoneuvoista erittäin hienostuneisiin ylellisiin maastureihin.

Land Rover Range Rover historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).

Land Rover Range Rover historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).

Kaksi ensimmäistä Land Rover Range Rover -sukupolvea muokkasivat brittiläisen ylellisen maastoajoneuvon imagoa yli kolmen vuosikymmenen ajan, ja niille olivat ominaisia mekaanisesti vankat mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit. Vankat V8-moottorit saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit, ja 1980-luvun lopun Rover V8-moottoreita pidettiin erityisen kestävinä. Moottorin ja vaihteiston suuremmat korjaukset olivat tyypillisesti tarpeen 150 000-200 000 kilometrin välein, mikä johtui pääasiassa sylinterikannen tiivisteiden ja öljypumppujen kulumisesta. Tämän aikakauden ehdoton huippumoottori oli toisen sukupolven (1994-2002) 4,6-litrainen V8-moottori, jossa oli 225 hv ja jossa yhdistyivät optimaalisesti teho, luotettavuus ja tyypillinen V8-ääni. Tekniset innovaatiot rajoittuivat polttoaineen ruiskutuksen käyttöönottoon vuonna 1986 ja automaattivaihteistoon, kun kilpailijat jo kokeilivat elektronisia järjestelmiä.

Land Rover Range Rover bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).

Land Rover Range Rover bensiinimoottorivalikoimaa hallitsivat alun perin Buickilta hankitut Rover V8 -moottorit. I-sukupolvi (1970-1996) alkoi 3,5-litraisella V8-moottorilla, jossa oli 132 hv, myöhemmin lisättiin 3,9-litraiset (182 hv) ja 4,2-litraiset (200 hv) muunnokset. Sukupolvi II (1994-2002) toi markkinoille tehokkaimman historiallisen moottorin: 4,6-litraisen V8-moottorin, jossa oli 225 hv. Nämä Land Rover Range Rover -moottorit olivat mekaanisesti vankkoja, mutta kärsivät aikakaudelle tyypillisistä ongelmista: sylinterikannen tiivisteen vaurioitumisesta, öljyvuodoista ja korkeasta polttoaineenkulutuksesta (15-18 litraa 100 km:llä). 4,6-litraisesta V8-moottorista kehittyi molempien sukupolvien luotettavin moottori, erityisesti vuodesta 1999 alkaen valmistetuissa versioissa, joissa oli parannettu moottorinohjaus.

Land Rover Range Rover dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1970-2001).

Dieselmoottorit olivat alisteisessa asemassa kahdessa ensimmäisessä sukupolvessa. Vuodesta 1986 alkaen tarjottiin 2,5-litraista turbodieseliä, jossa oli 113 hv, mutta se oli heikko moottori, eikä sitä käytetty laajalti. Vasta sukupolvi II vuonna 1994 esiteltiin BMW:ltä peräisin oleva 2,5-litrainen 136 hv:n turbodiesel, joka oli huomattavasti hienostuneempi, mutta ei silti saavuttanut V8-bensiinimoottoreiden kestävyyttä. Nämä varhaiset Land Rover Range Rover -dieselmoottorit oli tarkoitettu pääasiassa Euroopan markkinoille, ja niissä esiintyi ajoittain ongelmia turboahtimien ja ruiskutuspumppujen kanssa.

Land Rover Range Rover moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
3.5 V8 (Gen I) 132 HV 16-18 l/100km Sylinterin pään tiiviste, öljyvuodot Hyvä
3.9 V8 (Gen I) 182 HV 15-17 l/100km Öljypumppu, kaasutin Hyvä
4.2 V8 (Gen I) 200 HV 15-17 l/100km Elektroniikka, polttoainepumppu Keskimääräinen
4.6 V8 (Gen II) 225 HV 14-16 l/100km Erittäin vankka vuodesta 1999 alkaen Erittäin hyvä
2.5 TD (Gen I/II) 113-136 HV 9-11 l/100km Turboahdin, ruiskutuspumppu Kohtalainen

Land Rover Range Rover Generation III (2002-2012)

Land Rover Range Rover Generation III (2002-2012)

Kolmas Land Rover Range Rover -sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaan ja toi mukanaan sekä teknisiä innovaatioita että uusia haasteita. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti moottorityypin mukaan: kun testatut V8-bensiinimoottorit saavuttivat 250 000-350 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, uudet BMW-dieselmoottorit vaativat usein kalliita korjauksia turboahtimiin tai korkeapainepumppuihin 180 000-250 000 kilometrin välillä. Suuret moottorivauriot, jotka johtuivat 4,4-litraisen V8-moottorin viallisista ajoitusketjuista, eivät olleet harvinaisia, jos huolto laiminlyötiin. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli BMW:ltä peräisin oleva 3,6-litrainen TDV8, jonka teho oli 272 hv ja joka tarjosi ensimmäistä kertaa V8-tasoista diesel-suorituskykyä. Ilmajousituksen ja Terrain Response System -järjestelmän käyttöönotto mullisti maastokelpoisuuden, mutta toi mukanaan myös uusia ongelmien lähteitä.

Land Rover Range Rover bensiinimoottorit: sukupolvi III (2002-2012)

Land Rover Range Rover bensiinimoottorivalikoima käsitti aluksi 4,4-litraisen V8-moottorin, jossa oli 286 hv (BMW M62 -moottori) ja 4,2-litraisen V8 Supercharged -moottorin, jossa oli 396 hv. Vuodesta 2005 alkaen lisättiin tehokkaampi 4,2-litrainen V8 Supercharged, jossa oli 400 hv, ja vuonna 2009 tulivat uusi 5,0-litrainen V8, jossa oli 375 hv, ja Supercharged-vaihtoehto, jossa oli 510 hv. Nämä Land Rover Range Rover moottorit kärsivät erilaisista ongelmista: BMW:n 4,4-litraisessa V8-moottorissa ilmeni heikkouksia ajoitusketjuissa ja jäähdytysjärjestelmissä, kun taas Jaguar-Land Rover 5,0-litraiset V8-moottorit (AJ-V8) olivat paljon luotettavampia. Tehokkain Land Rover Range Rover bensiinimoottori oli 5.0 V8 Supercharged 510 hv, jota pidettiin erittäin kestävänä monimutkaisuudestaan huolimatta.

Land Rover Range Rover dieselmoottorit: sukupolvi III (2002-2012)

Land Rover Range Rover dieselmoottoreita hallitsi aluksi BMW:n 3,0-litrainen TD6, jossa oli 177 hv, mutta se korvattiin nopeasti tehokkaammalla 3,6-litraisella TDV8-moottorilla, jossa oli 272 hv. Land Rover Range Rover 3.6 TDV8:sta kehittyi koko sukupolven suosituin moottori - erityisesti vuodesta 2007 alkaen tuotetut, parannetulla päästöjenvalvonnalla varustetut versiot osoittautuivat tehokkaiksi ja suhteellisen taloudellisiksi. Vuodesta 2010 alkaen esiteltiin edelleen kehitetty 4,4-litrainen TDV8, jossa on 313 hv. Nämä Land Rover Range Rover TDV8-moottorit tarjosivat erinomaisen yhdistelmän tehoa ja vääntöä, mutta niissä esiintyi toisinaan ongelmia turboahtimien ja monimutkaisen päästöjenvalvontajärjestelmän kanssa.

Land Rover Range Rover moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
4.4 V8 (BMW) 286 HV 13-15 l/100km Ajoitusketjut, jäähdytysjärjestelmä Kohtalainen
4.2 V8 ahdettu 396-400 HV 14-16 l/100km Kompressori, polttoainepumppu Keskimääräinen
5,0 V8 375 HV 12-14 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä
5,0 V8 Supercharged 510 HV 14-16 l/100km Monimutkainen, mutta luotettava Hyvä
3.0 TD6 177 HV 8-10 l/100km Pyörreventtiilit, turboahdin Keskimääräinen
3.6 TDV8 272 HV 9-11 l/100km Vankka, tehokas Erittäin hyvä
4.4 TDV8 313 HV 9-11 l/100km Turboahdin, pakokaasujen puhdistus Hyvä

Land Rover Range Rover Generation IV (2012-2021)

Land Rover Range Rover Generation IV (2012-2021)

Land Rover Range Rover neljännessä sukupolvessa keskityttiin painonpudotukseen alumiinikorin ja uusimman moottoriteknologian avulla, minkä ansiosta hyötysuhde parani merkittävästi. Useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 200 000-300 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, ja Jaguar-Land Rover V6- ja V8-moottoreita pidetään erityisen kestävinä. Suuret moottoriviat ovat harvinaisempia, ja vain dieselmoottoreiden monimutkainen pakokaasujen puhdistusjärjestelmä aiheuttaa toisinaan kalliita korjauksia. Ehdoton kohokohta oli 5,0-litrainen V8 Supercharged, jonka SVR-versio oli jopa 565 hv - tekninen mestariteos ahtimella. Hybriditekniikka debytoi myös P400e-mallissa vuodesta 2017, joka edusti tärkeää askelta kohti sähköistymistä.

Land Rover Range Rover bensiinimoottorit: IV sukupolvi (2012-2021)

Land Rover Range Rover bensiinimoottorivalikoima alkoi hyväksi havaitulla 5,0-litraisella V8-moottorilla, jonka tehot vaihtelivat 375 ja 565 hevosvoiman välillä. Vuodesta 2017 alkaen siihen lisättiin uusi 3,0-litrainen V6 Supercharged 340-380 hv, jota markkinoitiin nimillä P380 ja P400. Nämä Land Rover Range Rover V6-moottorit osoittautuivat V8-moottoreita huomattavasti polttoainetaloudellisemmiksi, ja ahtimen kanssa oli vain satunnaisia ongelmia. Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged -moottorista kehittyi lippulaivamoottori, jonka teho oli Range Rover Sport SVR:ssä jopa 565 hevosvoimaa, mutta sillä oli ajoittain taipumusta ylikuumentua äärimmäisessä käytössä. Ingenium-nelisylinteriset moottorit (2,0 litraa), joissa oli 300 hv, täydensivät valikoimaa, mutta osoittautuivat vähemmän luonteviksi.

Land Rover Range Rover dieselmoottorit: sukupolvi IV (2012-2021)

Land Rover Range Rover luotti nykyaikaisiin V6-dieselmoottoreihin: aluksi 3,0-litraiseen TDV6-moottoriin, jossa oli 258 hv, myöhemmin edelleen kehitettyyn 3,0-litraiseen SDV6-moottoriin, jossa oli 292 hv. Vuodesta 2018 alkaen mukaan tulivat uudet Ingenium-dieselmoottorit: 2,0-litrainen 240 hv ja 3,0-litrainen 275 hv. Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi dieselmoottoriksi, sillä sen testikulutus oli vain 7,5-8,5 litraa 100 kilometrillä ja luotettavuus oli korkea. Uudemmissa Ingenium-dieselmoottoreissa oli aluksi ongelmia AdBlue-ruiskutuksen ja monimutkaisten päästöjenvalvontajärjestelmien kanssa.

Land Rover Range Rover Hybrid Drive: sukupolvi IV (2012-2021)

Vuodesta 2017 alkaen Land Rover Range Rover P400e tarjottiin plug-in-hybriditekniikalla varustettuna. Siinä yhdistettiin 2,0-litrainen Ingenium-bensiinimoottori 116 hv:n sähkömoottoriin, jolloin järjestelmän teho oli 404 hv. P400e tarjosi noin 50 kilometrin sähköisen toimintasäteen ja huomattavasti pienemmän polttoaineenkulutuksen, mutta sillä oli ajoittain ongelmia monimutkaisen akun jäähdytys- ja korkeajännitejärjestelmän kanssa.

Land Rover Range Rover moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 Ingenium 300 HV 9-11 l/100km Vähän luonnetta, turboahdin Keskimääräinen
3.0 V6 Supercharged 340-380 HV 10-12 l/100km Ahdettu, V8:aa taloudellisempi. Hyvä
5,0 V8 375 HV 11-13 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä
5,0 V8 Supercharged 510-565 HV 12-15 l/100km Ylikuumeneminen äärimmäisessä käytössä Hyvä
2.0 D Ingenium 240 HV 6,5-7,5 l/100km AdBlue-järjestelmä, pakokaasujen puhdistusjärjestelmä Kohtalainen
3.0 TDV6/SDV6 258-292 HV 7,5-8,5 l/100km Erittäin kestävä (SDV6) Erittäin hyvä
3.0 D Ingenium 275 HV 7,0-8,0 l/100km Pakokaasujen puhdistusjärjestelmä Keskimääräinen
P400e Hybrid 404 HV 2,8 l/100km + sähkö Akun jäähdytys, korkeajännitejärjestelmä Hyvä

Land Rover Range Rover Generation V (2022-nykyinen)

Land Rover Range Rover nykyinen sukupolvi on täysin sähköistetty ja edustaa brittiläisen luksusmerkin tulevaisuuden visiota. Kaikki bensiinimoottorit on nyt varustettu miedolla hybriditekniikalla, pistokehybridit tarjoavat jopa 100 kilometrin sähköisen toimintasäteen, ja ensimmäistä kertaa tarjolla on myös täyssähköinen variantti. Koska tämä sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2022 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei ole vielä olemassa, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia lähestymistapoja suorituskyvyn ja tehokkuuden suhteen. Huippumoottorina on P530, jonka 4,4-litraisen V8-moottorin 530 hv:n kaksoisturboahdettu moottori yhdistää urheilullisen suorituskyvyn ja modernin tekniikan. Uusi MLA (Modular Longitudinal Architecture) -alusta lupaa yli 300 000 kilometrin käyttöiän, sillä se on kehitetty erityisesti sähköistämistä ja erilaisia voimansiirtotyyppejä varten.

Land Rover Range Rover miedohybridibenssimoottori: sukupolvi V (2022-nykyinen)

Land Rover Range Rover moottorivalikoiman perustan muodostavat kaksi miedohybridimoottoria: P400, jossa 3,0-litraisesta rivikuusisylinterisestä sähköisellä ahtimella varustetusta 3,0-litraisesta kuutosesta saadaan 400 hevosvoimaa, ja P530, jossa 4,4-litraisesta V8-twin-turbosta saadaan 530 hevosvoimaa. Molemmissa Land Rover Range Rover -moottoreissa on 48 voltin miedohybriditekniikka, jossa on integroitu käynnistingeneraattori. Land Rover Range Rover P400 -moottoria pidetään erityisen onnistuneena, ja siitä on tulossa tämän sukupolven tasapainoisin moottori - se tarjoaa tasaisen voiman luovutuksen sähköavusteisesti, eikä siinä ole toistaiseksi ollut suurempia tuotanto-ongelmia.

Land Rover Range Rover pistokehybridit: V-sukupolvi (2022-nykypäivä)

Land Rover Range Rover P440e- ja P510e-vaihtoehdot tarjoavat 440 ja 510 hv:n järjestelmätehot ja jopa 100 km:n sähköisen toimintasäteen. Näissä Land Rover Range Roverissa yhdistyvät 3,0-litrainen rivikuusisylinterinen moottori, tehokkaat sähkömoottorit ja 38,2 kWh:n akku. P510e:stä on tulossa tekninen huippu, jonka suorituskyky on vaikuttava ja hyötysuhde korkea, mutta joka on teknisesti hyvin monimutkainen.

Land Rover Range Rover Electric Drive: Sukupolvi V (2022-nykypäivä)

Ensimmäistä kertaa Range Rover historiassa on tarjolla täyssähköinen variantti: Range Rover Electric, jossa on 430 hv kahdesta sähkömoottorista ja 109 kWh:n akusta. Toimintasäde on jopa 500 km, ja ajoneuvo tarjoaa perinteisen Range Rover täyden maastokelpoisuuden.

Land Rover Range Rover moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
P400 (3,0 MHEV) 400 HV 9,5-11,0 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
P530 (4.4 V8 MHEV) 530 HV 11,5-13,5 l/100km Monimutkainen, mutta lupaava Hyvä
P440e (PHEV) 440 HV 1,6-2,1 l/100km + sähköenergia. Monimutkainen, korkea hyötysuhde Hyvä
P510e (PHEV) 510 HV 1,8-2,3 l/100km + sähköt Erittäin monimutkainen, huipputeho Keskimääräinen
Sähköinen 430 HV 26-28 kWh/100km Uusi, vielä tuntematon Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Land Rover Range Rover -moottorit.

Land Rover Range Rover -moottoreiden kehitys osoittaa kiehtovaa kehitystä vankoista mekaanisista V8-moottoreista erittäin monimutkaisiin sähköistettyihin voimansiirtoihin. Historialliset V8-moottorit tekivät vaikutuksen yksinkertaisuudellaan ja kestävyydellään, mutta nykyaikaiset moottorit tarjoavat huomattavasti enemmän tehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä. Dieselmoottorit ovat vakiinnuttaneet asemansa luotettavana vaihtoehtona usein ajaville kuljettajille, kun taas uudet hybridi- ja sähkömoottorit määrittelevät luksusluokan katumaastureiden segmentin tulevaisuuden.

  • Paras Land Rover Range Rover bensiinimoottori:

5,0-litraisessa V8-moottorissa (Generation III & IV) yhdistyvät klassinen V8-luonne ja moderni luotettavuus, ja se tarjoaa erinomaista suorituskykyä kaikissa sovelluksissa.

  • Paras Land Rover Range Rover -dieselmoottori:

3,6-litrainen TDV8 (272 hv, sukupolvi III) ja 3,0-litrainen SDV6 (292 hv, sukupolvi IV) tarjoavat parhaan yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja kestävyyttä.

  • Paras Land Rover Range Rover hybridimoottori:

P400-mild-hybridi (400 hv, sukupolvi V), jossa on 3,0-litrainen rivikuusisylinterinen perusmoottori ja sähköavustin, edustaa optimaalista tasapainoa suorituskyvyn ja tehokkuuden välillä.

Kaikkien Land Rover Range Rover -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella näiden hienostuneiden ajoneuvojen pitkäikäisyyden varmistamiseksi.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • Meidän hintamme: 28,96 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
28,96 €
5,79 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 42
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Erittely: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Tuotelinja: 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: ESP
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 154291
  • Meidän hintamme: 53,16 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
53,16 €
13,29 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Erittely: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • Meidän hintamme: 133,50 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
133,50 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Splash Guards
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 872296
  • Meidän hintamme: 37,99 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
37,99 €
9,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 68
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Öljyn valmistajasuositus: Toyota
  • Erittely: ACEA C2
  • Tuotelinja: Quartz
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: INEO ECS
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 2198452
  • Meidän hintamme: 44,72 €
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 2198452
verrattuna ovh:hon 147,95 €

44,72 €
8,94 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 14
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Erittely: API SL, ACEA A5 / B5
  • Tuotelinja: Helix
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: Ultra Prof AF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 550046650
  • Meidän hintamme: 46,78 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046650
46,78 €
11,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-72%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 148370 Moottoriöljy 15W-40, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Erittely: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
  • Tuotelinja: Delvac
  • Viskositeettiluokka SAE: 15W-40
  • Versio: MX Super Defense V4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Kuorma-autot
  • Polttoainetyypille: Diesel
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 148370
  • Meidän hintamme: 31,94 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 15W-40, 4l
Tuotenumero: 148370
verrattuna ovh:hon 115,59 €

31,94 €
7,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline SynPower 872378 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Tuotelinja: SynPower
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 872378
  • Meidän hintamme: 48,66 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 872378
48,66 €
12,17 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Erittely: API SN, ACEA A3 / B3
  • Tuotelinja: SPECIAL PLUS
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7512-4
  • Meidän hintamme: 25,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7512-4
Lisää
25,39 €
6,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-45%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Erittely: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Tuotelinja: 8100
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 109471
  • Meidän hintamme: 46,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

46,28 €
9,26 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM 19 42 046 Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: API SL, API CF, ACEA A3 / B3
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 19 42 046
  • Meidän hintamme: 38,06 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 046
38,06 €
7,61 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TotalEnergies Quartz 9000 NFC 2183450 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-G1, Fiat 9.55535-N1, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003, Renault RN0700
  • Erittely: ACEA A5 / B5, API SL, API CF
  • Tuotelinja: Quartz
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: 9000 NFC
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 2183450
  • Meidän hintamme: 42,20 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 2183450
42,20 €
10,55 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP x2 153437 Moottoriöljy 0W-20, 1l, Synteettinen öljy
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Valmistajan suositukset: Dexos D, MB 229.71, Porsche C20, VW 508 00, VW 509 00
  • Erittely: ACEA C5, ACEA C6, API SL, API SP
  • Tuotelinja: 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 0W-20
  • Versio: ESP x2
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 153437
  • Meidän hintamme: 29,15 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 0W-20, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 153437
29,15 €
29,15 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.