• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Hyundai i10 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Hyundai i10 sukupolvi I (2008-2013)
    1. Hyundai i10 -bensiinimoottorit: sukupolvi (2008-2013)
    2. Hyundai i10 -dieselmoottorit: sukupolvi (2008-2013)
  2. Hyundai i10 Generation II (2014-2019)
    1. Hyundai i10 bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2014-2019)
    2. Hyundai i10 dieselmoottorit: sukupolvi (2014-2019)
  3. Hyundai i10 Generation III (2020-nykyinen)
    1. Hyundai i10 bensiinimoottorit: III sukupolvi (2020-nykypäivään)
    2. Hyundai i10 miedohybridi: III sukupolvi (2020-nykypäivä)
    3. Hyundai i10 dieselmoottorit: III sukupolvi (2020-nykyinen)
  4. Johtopäätökset: Hyundai i10 kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Hyundai i10 on tullut yksi menestyneimmistä pienikokoisista autoista vuonna 2008 tapahtuneen lanseerauksensa jälkeen, ja se tarjoaa huolellisesti viritetyn Hyundai i10 -moottorivalikoiman kolmessa sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan uutta teknologiaa ja jatkuvia parannuksia luotettavuuteen ja tehokkuuteen. Teknologinen kehitys osoittaa Hyundain siirtymisen yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbo- ja hybridivoimansiirtoihin.

Hyundai i10 sukupolvi I (2008-2013)

Hyundai i10 sukupolvi I (2008-2013)

Ensimmäinen Hyundai i10 -sukupolvi vakiinnutti eteläkorealaisen valmistajan menestyksekkäästi Euroopan pikkuautomarkkinoilla, ja sille oli ominaista yksinkertainen mutta vankka moottoritekniikka. Asianmukaisella huollolla ajokilometrit ylsivät helposti 200 000-250 000 kilometriin, ja pienemmillä imumoottoreilla päästiin usein jopa 300 000 kilometriin ilman suurempia korjauksia. Tyypilliset huoltovälit olivat 15 000 kilometriä, kun taas suuret korjaukset, kuten kytkimen vaihto, tulivat yleensä ajankohtaisiksi 120 000-150 000 kilometrin välillä. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 1,2-litrainen bensiinimoottori, jossa oli 78 hv ja jossa yhdistyivät optimaalisesti luotettavuus, riittävä teho ja alhainen polttoaineenkulutus. Teknisesti tämä sukupolvi oli vielä hyvin perinteinen, mutta tämä johti korkeaan luotettavuuteen ja alhaisiin korjauskustannuksiin.

Hyundai i10 -bensiinimoottorit: sukupolvi (2008-2013)

Hyundai i10 bensiinimoottorivalikoima koostui yksinomaan imumoottoreista ilman turboahdinta. Alkutason moottori oli 1,1-litrainen nelisylinterinen 49 kW:n (67 hv) moottori, joka osoittautui erittäin taloudelliseksi ja luotettavaksi, mutta saavutti rajansa maantienopeuksissa. Tehokkaampi 1,2-litrainen moottori, jossa oli 57 kW (78 hv), tarjosi huomattavasti paremman suorituskyvyn, ja siitä tuli tämän sukupolven suosituin moottori. Nämä Hyundai i10 -moottorit varustettiin moottorikoodeilla G4LA (1,1 l) ja G4LA (1,2 l), ja niitä pidettiin käytännössä tuhoutumattomina. Tyypilliset ongelmat rajoittuivat normaaliin kulumiseen, kuten sytytystulppien ja ilmansuodattimien kulumiseen, sekä satunnaisiin lambda-anturivikoihin suurten ajokilometrien jälkeen. Vahvuutena oli yksinkertainen tekniikka ilman monimutkaisia järjestelmiä, kuten turboahtimia tai suoraruiskutusta.

Hyundai i10 -dieselmoottorit: sukupolvi (2008-2013)

Ensimmäisessä sukupolvessa ei ollut tarjolla dieselmoottoria, sillä Hyundai keskittyi edullisiin ja yksinkertaisiin bensiinimoottoreihin, joita pidettiin riittävinä pikkuautomarkkinoilla.

Hyundai i10 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.1 Bensiinimoottori 67 HV 5,2-5,8 l/100km Heikko moottoritienopeuksissa Hyvä
1.2 bensiinimoottori 78 HV 5,4-6,1 l/100km Käytännössä ei vakio-ongelmia Erittäin hyvä

Hyundai i10 Generation II (2014-2019)

Hyundai i10 Generation II (2014-2019)

Hyundai i10 toinen sukupolvi merkitsi merkittävää teknologista harppausta uudenaikaisemmilla moottoreilla ja paremmilla varusteilla, mutta pysyi uskollisena hyväksi havaitulle imumoottorifilosofialle. Luotettavuus parani jälleen kerran, ja 250 000-300 000 kilometrin ajokilometreistä tuli normi. Huoltoväliä voitiin pidentää 20 000 kilometriin, kun taas suuret korjaukset, kuten kytkimen tai vesipumpun vaihto, tulivat yleensä ajankohtaisiksi 150 000-180 000 kilometrin ajomatkan välillä. Ehdoton kohokohta oli uudistettu 1,2-litrainen 87 hv:n moottori, joka tarjosi sekä enemmän tehoa että alhaisemman polttoaineenkulutuksen parannetun polttoaineen ruiskutuksen ja optimoidun venttiilien ohjauksen ansiosta. Teknisiä kohokohtia olivat muun muassa suoraruiskutus ensimmäistä kertaa suuremmissa moottoreissa ja parannettu päästöjen valvonta Euro 6 -standardin täyttämiseksi.

Hyundai i10 bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2014-2019)

Hyundai i10 bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se käsitti kolme eri moottoria. Uusi 1,0-litrainen kolmisylinterinen 49 kW:n (67 PS) moottori korvasi vanhan 1,1-litraisen nelisylinterisen ja tarjosi pienemmästä iskutilavuudestaan huolimatta samanlaisen suorituskyvyn ja huomattavasti alhaisemman polttoaineenkulutuksen. Koeteltua 1,2-litraista moottoria parannettiin 64 kW:n (87 hv) tehoon, ja se sai suoraruiskutuksen ja muuttuvan venttiilien ajoituksen. Uusi 1,0-litrainen GDI-turbomoottori, jonka teho oli 74 kW (100 hv), lisättiin, ja näin turboahdin tuli ensimmäistä kertaa i10-sarjaan. Nämä Hyundai i10 moottorit saivat nimitykset Kappa (1,0 l), Kappa (1,2 l) ja T-GDI (1,0 l turbo). 1,2-litrainen imumoottori osoittautui luotettavimmaksi voimansiirroksi, kun taas 1,0-litraisessa turbomoottorissa ilmeni ajoittain ongelmia turboviiveen ja lisääntyneen öljynkulutuksen kanssa.

Hyundai i10 dieselmoottorit: sukupolvi (2014-2019)

Hyundai luopui myös i10 dieselmoottoreista toisessa sukupolvessa, sillä kysyntä pikkuautomarkkinoilla oli vähäistä ja bensiinimoottorit olivat jo valmiiksi hyvin taloudellisia.

Hyundai i10 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 kolmisylinterinen 67 HV 4,7-5,3 l/100km Satunnaiset tärinät Hyvä
1.2 imumoottori 87 HV 5,1-5,7 l/100km Käytännössä ongelmaton Erittäin hyvä
1.0 T-GDI 100 HV 5,3-5,9 l/100km Turbon laakerit, öljynkulutus Keskimääräinen

Hyundai i10 Generation III (2020-nykyinen)

Hyundai i10 Generation III (2020-nykyinen)

Nykyinen Hyundai i10 -sukupolvi edustaa pikkuautotekniikan nykytilaa, ja se luottaa täysin tehokkaisiin imumoottoreihin ilman diesel-vaihtoehtoa. Luotettavuus on noussut uudelle tasolle, ja ensimmäiset kokemukset viittaavat yli 300 000 kilometrin ajokilometreihin. Huoltoväliksi on asetettu 20 000 kilometriä tai 12 kuukautta, ja nykyaikaiset moottorit vaativat huomattavasti vähemmän huoltoa kuin edeltäjänsä. Huippumoottori on uudistettu 1,0-litrainen turbomoottori, jossa on 100 hv ja joka on nyt huomattavasti luotettavampi kuin edeltäjänsä. Teknisiin kohokohtiin kuuluvat 48 voltin miedohybriditekniikka tehokkaammissa moottoreissa, kehittynyt suoraruiskutus ja älykäs moottorinohjaus. Verrattuna kilpailijoihin, kuten VW up! tai Toyota Aygo, i10 tarjoaa yhden segmentin nykyaikaisimmista ja luotettavimmista moottorivalikoimista.

Hyundai i10 bensiinimoottorit: III sukupolvi (2020-nykypäivään)

Hyundai i10 nykyinen bensiinimoottorivalikoima keskittyy kahteen hyväksi havaittuun konseptiin. Alkutason moottori on uudistettu 1,0-litrainen kolmisylinterinen 49 kW:n (67 PS) moottori, josta on tullut entistä taloudellisempi optimoidun palamisen ja pienemmän kitkan ansiosta. Tehokkaampi 1,0-litrainen T-GDI-moottori, jossa on 74 kW (100 hv), on saanut täysin uudistetun turboahdinjärjestelmän, ja sitä pidetään nyt huomattavasti edeltäjäänsä luotettavampana. Nämä Hyundai i10 -moottorit kantavat edelleen Kappa-tunnusta, mutta niitä on uudistettu perusteellisesti. 1,0-litraisesta imumoottorista on tullut tämän sukupolven luotettavin moottori, ja sen tuotannossa ei käytännössä ole ongelmia. Turbomoottorin kestävyys on parantunut merkittävästi, mutta suoraruiskutuksessa on edelleen ajoittain lieviä ongelmia, jotka voivat ilmetä imuventtiilien koksahtamisena.

Hyundai i10 miedohybridi: III sukupolvi (2020-nykypäivä)

Vuodesta 2021 alkaen 1,0-litraiseen turbomoottoriin tarjottiin lisävarusteena 48 voltin miedohybridijärjestelmää, joka tarjoaa 10 kW (14 hv) lisätukea ja vähentää polttoaineen kulutusta noin 0,3 litraa sadalla kilometrillä. Tämä järjestelmä toimii erittäin luotettavasti ja on huoltovapaa.

Hyundai i10 dieselmoottorit: III sukupolvi (2020-nykyinen)

Dieselmoottoreita ei tarjota kolmannessakaan sukupolvessa, sillä Hyundai keskittyy erittäin tehokkaisiin bensiinimoottoreihin ja tulevaan sähköistymiseen.

Hyundai i10 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 kolmisylinterinen 67 HV 4,4-5,0 l/100km Käytännössä ongelmaton Erittäin hyvä
1.0 T-GDI 100 HV 4,8-5,4 l/100km Satunnaista venttiilien koksahtamista Hyvä
1.0 T-GDI miedohybridi 114 HV 4,5-5,1 l/100km Erittäin luotettava Erittäin hyvä

Johtopäätökset: Hyundai i10 kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Hyundai i10 moottoreiden kehitys osoittaa jatkuvaa parannusta luotettavuudessa, tehokkuudessa ja suorituskyvyssä. Kun ensimmäiset sukupolvet tekivät vaikutuksen yksinkertaisella mutta vankalla tekniikalla, nykyinen sukupolvi tarjoaa nykyaikaista tekniikkaa luotettavuudesta tinkimättä. Hyundai i10 moottorivalikoima on yksi pienikokoisten markkinoiden luotettavimmista ja tarjoaa erinomaisen pitkän aikavälin kokemuksen.

  • Paras Hyundai i10 -bensiinimoottori:

1,0-litrainen kolmisylinterinen (67 hv, III sukupolvi) yhdistää huipputekniikan poikkeukselliseen luotettavuuteen ja pienimpään polttoaineenkulutukseen.

  • Paras Hyundai i10 -dieselmoottori:

Dieselmoottoreita ei ollut tarjolla missään sukupolvessa, sillä Hyundai valitsi erittäin tehokkaat bensiinimoottorit.

  • Paras Hyundai i10 hybridimoottori:

1.0 T-GDI mild hybrid (114 hv, Generation III) tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja nykyaikaista tekniikkaa.

Kaikkien Hyundai i10 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,87 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,87 €
5,97 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 129,35 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
129,35 €
6,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 89
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,41 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
33,41 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 21,71 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
21,71 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 62,43 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
62,43 €
15,61 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 133,50 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
133,50 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,88 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
61,88 €
6,19 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 65
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,27 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
33,27 €
6,65 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1
  • Tuotenumero: 150565
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,27 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
51,27 €
10,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550046268 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550046268
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 41,56 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046268
41,56 €
10,39 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,08 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
51,08 €
5,11 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline SynPower 872378 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: SynPower
  • Tuotenumero: 872378
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,63 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 872378
51,63 €
12,91 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.