• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Ford Ranger moottorit

Sisällysluettelo

  1. Ford Ranger moottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)
    1. Ford Ranger bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)
    2. Ford Ranger dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)
  2. Ford Ranger moottorit: sukupolvi IV (2012-2022)
    1. Ford Ranger bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2012-2022)
    2. Ford Ranger dieselmoottorit: sukupolvi IV (2012-2022)
  3. Ford Ranger moottorit: sukupolvi V (2023-nykyinen)
    1. Ford Ranger bensiinimoottorit: Sukupolvi V (2023-nykypäivä)
    2. Ford Ranger dieselmoottorit: Sukupolvi V (2023-nykyinen)
    3. Ford Ranger hybridiveto: sukupolvi V (2023-nykyinen)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford Ranger moottorit

Ford Ranger on vakiinnuttanut asemansa vankkana pickup-autona vuonna 1983 tapahtuneesta esittelystään lähtien, ja Ford Ranger moottoreita on tarjolla monipuolinen valikoima neljässä sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan uutta teknologiaa ja erilaisia vahvuuksia, jotka ovat kehittyneet yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbodieseleihin ja hybrideihin.

Ford Ranger moottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)

Ford Ranger moottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)

Kolme ensimmäistä Ford Ranger -sukupolvea muokkasivat kompaktin amerikkalaisen pickupin imagoa lähes kolmen vuosikymmenen ajan, ja niille oli ominaista yksinkertainen mutta vankka tekniikka. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti moottorityypin ja huollon mukaan: kun hyväksi havaitut V6-bensiinimoottorit saavuttivat asianmukaisella hoidolla helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit, varhaiset nelisylinteriset moottorit vaativat usein suurempia korjauksia 200 000-300 000 kilometrin välillä. Tämän aikakauden Ford Ranger moottorit tunnettiin pitkäikäisyydestään, mutta myös korkeasta polttoaineenkulutuksestaan. Historiallisten sukupolvien ehdoton huippumoottori oli 4,0-litrainen V6-bensiinimoottori (Kölnin moottori), jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja kestävyys, ja sitä pidetään vielä nykyäänkin yhtenä parhaista Ford-moottoreista.

Ford Ranger bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)

Ford Ranger bensiinimoottorivalikoima käsitti eri iskutilavuuskokoja 2,0-4,0 litraan. Ensimmäisessä sukupolvessa (1983-1992) Ford Ranger aloitti 2,0-litraisella nelisylinterisellä (75 hv) ja 2,3-litraisella nelisylinterisellä (80-100 hv). Läpimurron teki 2,8-litrainen V6-moottori (115 hv), joka myöhemmin korvattiin legendaarisella 2,9-litraisella V6-moottorilla (140 hv). Toisessa sukupolvessa (1993-1997) esiteltiin uudistettu 4,0-litrainen V6-moottori, jonka teho oli jopa 160 hv ja joka vakiinnutti asemansa luotettavimpana Ford Ranger moottorina. Kolmannessa sukupolvessa (1998-2011) tämä moottori saavutti jopa 207 hv:n tehon, ja sitä pidettiin lähes tuhoutumattomana. Pienemmät nelisylinteriset Ford Ranger -moottorit kärsivät ajoittain sylinterin pään tiivisteongelmista, kun taas V6-moottoreissa ongelmia oli lähinnä vesipumpun ja toisinaan myös ajoitusketjun kanssa.

Ford Ranger dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-III (1983-2011)

Ford Ranger dieselmoottoreita oli saatavilla Euroopassa pääasiassa historiallisissa sukupolvissa. 2,5-litrainen turbodiesel (78-109 hv) perustui Mazda WL -moottoriin, ja sitä oli saatavana toisesta sukupolvesta alkaen. Myöhemmin lisättiin 3,0-litrainen turbodiesel (156 hv), joka perustui Ford Duratorq -moottoriin. Nämä Ford Ranger TDCi-moottorit osoittautuivat erittäin taloudellisiksi (7-8 l/100 km) ja kestäviksi, mutta kärsivät toisinaan korkeapainepumpun ja turboahtimen ongelmista. 2.5 TDCi kehittyi historiallisten sukupolvien parhaaksi dieselmoottoriksi.

Ford Ranger moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0/2.3 4-sylinterinen. 75-100 HV 9,0-11,0 l/100km Sylinterin pään tiiviste Keskimääräinen
2,8/2,9 V6 115-140 HV 10,0-12,0 l/100km Vesipumppu, kestävä Hyvä
4,0 V6 160-207 HV 11,0-13,0 l/100km Erittäin kestävä, vesipumppu Erittäin hyvä
2,5 TDCi 78-109 HV 7,0-8,0 l/100km Korkeapainepumppu, turboahdin Hyvä
3.0 TDCi 156 HV 8,0-9,0 l/100km Turboahdin, ruiskutussuuttimet Keskimääräinen

Ford Ranger moottorit: sukupolvi IV (2012-2022)

Neljäs Ford Ranger -sukupolvi merkitsi täysin uutta alkua ja siirtymistä nykyaikaisiin, tehokkaampiin voimansiirtojärjestelmiin. Tätä sukupolvea pidetään kaikista Ford Ranger -sukupolvista tasapainoisimpana, ja sen ajokilometrejä voidaan saavuttaa helposti 300 000-400 000 kilometriä asianmukaisella huollolla. Useimmissa moottoreissa on vasta 150 000 kilometrin jälkeen ensimmäiset merkit suuremmista huoltotöistä, jotka kohdistuvat lähinnä turboahtimeen ja ruiskutusjärjestelmään. Ehdoton kohokohta oli 3,2-litrainen turbodiesel, jossa oli 200 hv - tehokas ja luotettava moottori, joka soveltui sekä raskaaseen kuormitukseen että jokapäiväiseen käyttöön. Sen sijaan 2,2-litrainen turbodiesel osoittautui ongelmalliseksi, sillä turboahtimessa ja pakokaasujen takaisinkierrätyksessä oli usein ongelmia.

Ford Ranger bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2012-2022)

Ford Ranger bensiinimoottorivalikoima vaihteli tässä sukupolvessa alueittain. Euroopassa 2,5-litrainen imumoottori (166 hv) hallitsi aluksi, mutta se korvattiin nopeasti nykyaikaisemmilla turboahdetuilla moottoreilla. Tärkein Ford Ranger bensiinimoottori oli 2,3-litrainen EcoBoost (270 hv) Ranger Raptorissa, joka oli saatavilla vuodesta 2019 alkaen. Tämä Ford Ranger moottori perustui Mustangin yksikköön ja tarjosi vaikuttavan suorituskyvyn, mutta kärsi korkeasta polttoaineenkulutuksesta (12-14 l/100 km) ja ajoittaisista ongelmista suoraruiskutuksen kanssa. V6-vaihtoehtoja oli saatavilla myös muilla markkinoilla, mutta niitä ei ollut tarjolla Euroopassa.

Ford Ranger dieselmoottorit: sukupolvi IV (2012-2022)

Ford Ranger 2.2 TDCi (85-160 hv) muodosti dieselmalliston perustan, mutta osoittautui tämän sukupolven ongelmallisimmaksi moottoriksi. Usein esiintyvät turboahtimen viat, pakokaasujen takaisinkierrätykseen ja korkeapainepumppuun liittyvät ongelmat tekivät siitä ongelmalapsen. Ford Ranger 3.2 TDCi, jossa oli 147 kW (200 hv) ja joka vakiinnutti asemansa sukupolven luotettavimpana ja tehokkaimpana moottorina, oli huomattavasti parempi. Tämä viisisylinterinen turbodiesel tarjosi erinomaisen vetovoiman (470 Nm), kohtuulliset kulutusarvot (8-9 l/100 km) ja korkean luotettavuuden. Molemmissa Ford Ranger TDCi -moottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus, jossa oli SCR-katalysaattori ja hiukkassuodatin Euro 6 -standardin täyttämiseksi.

Ford Ranger moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.5 imumoottori 166 HV 10,0-11,0 l/100km Vanhentunut, korkea polttoaineenkulutus Kohtalainen
2.3 EcoBoost 270 HV 12,0-14,0 l/100km Suoraruiskutus, korkea polttoaineenkulutus Keskimääräinen
2.2 TDCi 85-160 HV 6,5-7,5 l/100km Turboahdin, EGR, korkeapainepumppu Ongelmallinen
3.2 TDCi 200 HV 8,0-9,0 l/100km Erittäin vankka, tehokas Erittäin hyvä

Ford Ranger moottorit: sukupolvi V (2023-nykyinen)

Nykyinen Ford Ranger -sukupolvi edustaa uusinta tekniikan tasoa ja luottaa täysin kehittyneellä elektroniikalla varustettuihin turbomoottoreihin. Kaikissa moottoreissa on start-stop-järjestelmät ja optimoitu pakokaasujen jälkikäsittely. Koska sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2023 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei ole vielä saatavilla, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia lähestymistapoja suorituskyvyn ja tehokkuuden suhteen. Huippumoottori on Ranger Raptorin uudistettu 3,0-litrainen V6-turbodiesel, jossa on 250 hevosvoimaa ja jossa yhdistyvät urheilullinen ajosuoritus ja hyväksyttävät polttoaineen kulutuslukemat. Uuden sukupolven moottoreille luvataan yli 350 000 kilometrin käyttöikä, sillä ne on kehitetty alusta alkaen.

Ford Ranger bensiinimoottorit: Sukupolvi V (2023-nykypäivä)

Ford Ranger moottorivalikoiman perustana on uudistettu 2,3-litrainen EcoBoost, jossa on 206 kW (280 hv) Ranger Raptorissa. Tässä Ford Ranger -moottorissa on twin-scroll-turboahdin ja viiveenestojärjestelmä spontaania kaasuvastetta varten. Ford Ranger 2.3 EcoBoost -moottoria pidetään huomattavasti edeltäjäänsä kypsempänä, ja siitä on kehittymässä uuden sukupolven paras bensiinimoottori - se tarjoaa tasaisen tehonluovutuksen, eikä siinä ole toistaiseksi ilmennyt suurempia sarjaongelmia. Myös pienemmillä turbomoottoreilla varustettuja alueversioita on tarjolla, mutta niitä ei ole saatavilla kaikilla markkinoilla.

Ford Ranger dieselmoottorit: Sukupolvi V (2023-nykyinen)

Ford Ranger turbodieseleitä on saatavana kaksi: yksiturboinen 2,0-litrainen 125 kW:n (170 hv) ja kaksiturboinen 2,0-litrainen 154 kW:n (210 hv) turbomoottori. Molemmat Ford Ranger TDCi -moottorit perustuvat hyväksi todettuun EcoBlue-yksikköön, ja niissä on moderni 10-vaihteinen automaattivaihteisto. Ford Ranger 2.0 Bi-Turbo on kehittymässä tämän sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi ja jatkaa Ford Ranger tehokkaiden dieselmoottoreiden perinnettä. Lisäksi Ranger Raptorissa on 3,0-litrainen V6-turbodiesel (184 kW/250 hv), jossa yhdistyvät maksimaalinen suorituskyky ja kohtuulliset kulutusarvot (9-10 l/100 km).

Ford Ranger hybridiveto: sukupolvi V (2023-nykyinen)

Ensimmäistä kertaa Ford Ranger historiassa on ilmoitettu vuonna 2024 lanseerattavaksi pistokehybridiauto. Siinä yhdistyy 2,3-litrainen EcoBoost-moottori ja sähkömoottori, ja järjestelmän teho on yli 300 hv.

Ford Ranger moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.3 EcoBoost 280 HV 11,0-12,0 l/100km Ei sarjan ongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
2.0 TDCi Single-Turbo 170 HV 7,0-8,0 l/100km Vankka, hyväksi todettu Hyvä
2.0 TDCi Bi-Turbo 210 HV 7,5-8,5 l/100km Erittäin vankka, tehokas Erittäin hyvä
3.0 V6 TDCi 250 HV 9,0-10,0 l/100km Monimutkainen, mutta tehokas Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Ford Ranger moottorit

Ford Ranger moottoreiden kehityksessä näkyy selvästi muutos yksinkertaisista, mutta kestävistä yksiköistä nykyaikaisiin, tehokkaampiin käyttövoimiin. Kun historialliset V6-bensiinimoottorit tekivät vaikutuksen tuhoutumattomuudellaan, nykyaikaiset turbodieselit tekevät vaikutuksen tehon ja tehokkuuden yhdistelmällään. Uusi sukupolvi lupaa optimaalisen tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä.

  • Paras Ford Ranger bensiinimoottori:

Ford Ranger 4,0-litrainen V6-moottori (historialliset sukupolvet) on edelleen lyömätön kestävyydessään, kun taas moderni 2.3 EcoBoost (sukupolvi V) tarjoaa parhaan yhdistelmän tehoa ja tekniikkaa.

  • Paras Ford Ranger dieselmoottori:

Ford Ranger 3.2 TDCi (200 hv, sukupolvi IV) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, tehoa ja jokapäiväistä käytettävyyttä, ja sen jälkeen tulee uusi viidennen sukupolven 2.0 Bi-Turbo TDCi.

  • Paras Ford Ranger hybridimoottori:

Julkistettu pistokehybridi (sukupolvi V) lupaa mielenkiintoisen vaihtoehdon ympäristötietoisille käyttäjille, jotka eivät kuitenkaan halua luopua pickup-ominaisuuksista.

Kaikkien Ford Ranger -sukupolvien huoltoon ja varaosiin AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,16 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
30,16 €
6,03 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Pyöräanturi, rengaspaine
Arvostelut - 72
Tuotekuvaus
  • Taajuusalue [Mhz]: 433
  • Materiaali: Teräs
  • Väri: hopea
  • ohjelmoitava
  • BOSCH: Pyöräanturi, rengaspaine
  • Tuotenumero: F 026 C00 466
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyöräanturi, rengaspaine
Tuotenumero: F 026 C00 466
34,13 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 66
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,08 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-10
Lisää
51,08 €
5,11 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-34%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 84
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: 8100
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Tuotenumero: 109471
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 55,77 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

55,77 €
11,15 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TotalEnergies Quartz 9000 NFC 2183450 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-G1, Fiat 9.55535-N1, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Quartz
  • Versio: 9000 NFC
  • Tuotenumero: 2183450
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 48,75 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 2183450
48,75 €
12,19 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-24%
VT540S EIBACH VT540-S Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 13
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-S
  • Meidän hintamme: 44,82 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-S
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,82 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 76
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1 Formula FE
  • Tuotenumero: 151528
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,04 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 151528
42,04 €
10,51 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-12%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 115
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: Top Tec
  • Versio: 4600
  • Tuotenumero: 3756
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • LIQUI MOLY: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 77,70 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 3756
verrattuna ovh:hon 88,77 €

77,70 €
15,54 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 78
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: Top Tec
  • Versio: 4100
  • Tuotenumero: 3701
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • LIQUI MOLY: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 71,23 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 3701
71,23 €
14,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-5%
E1 2VX BOSCH 1 987 302 026 Polttimo, kaukovalo HIR2 12V 55W PX22d, Halogeeni
Arvostelut - 18
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: HIR2
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Hehkulampun kantamalli: PX22d
  • BOSCH: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 1 987 302 026
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Polttimo, kaukovalo HIR2 12V 55W PX22d, Halogeeni
Tuotenumero: 1 987 302 026
verrattuna ovh:hon 18,27 €

17,25 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-18%
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 61
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • API: API SP, API SN RC
  • ILSAC: ILSAC GF-6A
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Special Tec
  • Versio: DX1
  • Tuotenumero: 3766
  • Öljyn valmistajasuositus: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Moottorimalli: 4-Stroke
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • LIQUI MOLY: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 52,94 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 3766
verrattuna ovh:hon 64,90 €

52,94 €
10,59 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-59%
PY21W HELLA 8GA 006 841-121 Polttimo, vilkkuvalo PY21W, Halogeeni
Arvostelut - 67
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: PY21W
  • Pakkaustyyppi: Laatikko
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Rekisteröity tyyppi: ECE-tarkastettu
  • Hehkulampun kantamalli: BAU15s
  • Ammattilaisen on tehtävä asennus / irrotus!
  • HELLA: Polttimo, vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 8GA 006 841-121
  • Tila: Täysin
Tiedot
HELLA Polttimo, vilkkuvalo PY21W, Halogeeni
Tuotenumero: 8GA 006 841-121
verrattuna ovh:hon 3,28 €

1,32 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-19%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 100
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Special Tec
  • Versio: F
  • Tuotenumero: 3853
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • LIQUI MOLY: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 64,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 3853
verrattuna ovh:hon 80,02 €

64,59 €
12,92 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
COMMA Xtech XTC5L Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: Xtech
  • Tuotenumero: XTC5L
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • COMMA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 74,30 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
COMMA Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: XTC5L
74,30 €
14,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.