• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Citroën C4 -moottorit

Sisällysluettelo

  1. Citroën C4 sukupolvi I (2004-2010)
    1. Citroën C4 -bensiinimoottorit: Sukupolvi I (2004-2010)
    2. Citroën C4 dieselmoottorit: sukupolvi I (2004-2010)
  2. Citroën C4 Generation II (2010-2018)
    1. Citroën C4 -bensiinimoottorit: sukupolvi (2010-2018)
    2. Citroën C4 -dieselmoottorit: sukupolvi (2010-2018)
  3. Citroën C4 Generation III (2020-nykyinen)
    1. Citroën C4 bensiinimoottorit: III sukupolvi (2020-nykypäivään)
    2. Citroën C4 -dieselmoottorit: III sukupolvi (2020-nykypäivään)
    3. Citroën C4 sähkökäyttö: III sukupolvi (2020-nykyinen)
  4. Johtopäätös: Citroën C4 kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Citroën C4 on vuonna 2004 tapahtuneesta lanseerauksestaan lähtien vakiinnuttanut asemansa innovatiivisena ja muotoilultaan omaleimaisena pikkuautona, ja se tarjoaa monipuolisen moottorivalikoiman kolmessa eri sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan uutta teknologiaa ja erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia, ja teknologinen kehitys on ulottunut klassisista imumoottoreista nykyaikaisiin sähkömoottoreihin.

Citroën C4 sukupolvi I (2004-2010)

Citroën C4 sukupolvi I (2004-2010)

Citroën C4 ensimmäinen sukupolvi oli Citroënille uraauurtava ajanjakso pikkuautojen segmentissä, ja sille olivat ominaisia vankat mutta teknisesti vielä perinteiset moottorit. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti moottorityypistä riippuen: kun hyväksi havaitut HDi-dieselit saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit, bensiinimoottorit vaativat usein suurempia korjauksia kytkimelle tai vaihteistolle 200 000-250 000 kilometrin välillä. Varhaisissa turbobensiinimoottoreissa oli toisinaan ongelmia sylinterikannen tiivisteen ja jäähdytysjärjestelmän kanssa. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.0 HDi 136 hv:llä, jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja taloudellisuus ja joka osoittautui erityisen kestäväksi.

Citroën C4 -bensiinimoottorit: Sukupolvi I (2004-2010)

Citroën C4 bensiinimoottorivalikoima koostui aluksi klassisista imumoottoreista. Alkutason moottorina toimi 1.4 16V, jossa oli 90 hv, ja sen jälkeen 1.6 16V, jossa oli 110 hv. Nämä Citroën C4 -moottorit osoittautuivat luotettaviksi, mutta eivät erityisen taloudellisiksi. Tehokkain Citroën C4 bensiinimoottori oli 2.0 16V, jossa oli 143 hv ja joka tarjosi riittävästi tehoa, mutta jonka polttoaineenkulutus oli suhteellisen korkea. Vuodesta 2006 alkaen markkinoille tuli ensimmäinen turbobensiinimoottori: 1.6 THP, jossa oli 140 hv, mutta joka oli kuitenkin altis jäähdytysjärjestelmän ongelmille ja satunnaisille sylinterin pään tiivisteen vioille. Citroën C4 VTS -versiosta, jossa oli 180 hv:n THP-moottori, kehittyi tämän sukupolven ongelmallisin bensiinimoottori.

Citroën C4 dieselmoottorit: sukupolvi I (2004-2010)

Citroën C4 -dieseleitä hallitsi hyväksi havaittu HDi-tekniikka. 1.6 HDi oli saatavana 90 ja 110 hv:n tehoilla, ja se osoittautui taloudelliseksi ja luotettavaksi. Citroën C4 2.0 HDi 136 hv:n teholla kehittyi koko sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi - erityisesti vuodesta 2005 alkaen tuotetut vaihtoehdot, joissa oli vakiona common-rail -ruiskutus ja hiukkassuodatin, osoittautuivat erittäin kestäviksi ja taloudellisiksi. Nämä Citroën C4 HDi -moottorit täyttivät jo Euro 4 -standardin ja tarjosivat erinomaisen yhdistelmän suorituskykyä, kulutusta ja luotettavuutta. Saatavilla oli myös pienempi 1.4 HDi -moottori, jossa oli 68 hv, mutta se oli harvinaisempi.

Citroën C4-moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,4 16V 90 HV 7,5-8,2 l/100km Korkea polttoaineenkulutus Keskimääräinen
1,6 16V 110 HV 7,0-7,8 l/100km Vaihteisto, kytkin Hyvä
2,0 16V 143 HV 8,2-9,0 l/100km Korkea kulutus Keskimääräinen
1,6 THP 140-180 HV 7,8-8,5 l/100km Jäähdytysjärjestelmä, sylinterikannen tiiviste Kohtalainen
1.4 HDi 68 HV 4,5-5,0 l/100km Vähän tehoa Keskimääräinen
1.6 HDi 90-110 HV 4,8-5,4 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä
2.0 HDi 136 HV 5,2-5,8 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä

Citroën C4 Generation II (2010-2018)

Citroën C4 Generation II (2010-2018)

Citroën C4 toinen sukupolvi merkitsi merkittävää teknologista harppausta ja tarjosi modernisoidun moottorivalikoiman, jonka hyötysuhde parani. Useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 250 000-300 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, ja BlueHDi-dieseleitä pidetään erityisen kestävinä. Suuremmat moottoriviat ovat harvinaisempia, ja vain THP-bensiinimoottoreissa on edelleen sylinterikannen tiivisteen ja jäähdytysjärjestelmän heikkouksia. Ehdoton kohokohta oli 2.0 BlueHDi, jossa oli 150 hv - teknisesti kypsä moottori, jossa oli SCR-katalysaattori ja joka tarjosi sekä tehoa että tehokkuutta. Stop&Start-tekniikan käyttöönotto ja optimoidut vaihteistot paransivat kokonaistehokkuutta merkittävästi.

Citroën C4 -bensiinimoottorit: sukupolvi (2010-2018)

Citroën C4 -bensiinimoottorivalikoimaa uudistettiin perusteellisesti. Uusi 1.2 VTi, jossa on 82 hv, korvasi vanhan 1,4-litraisen moottorin lähtötason moottorina ja osoittautui huomattavasti taloudellisemmaksi. Koeteltu 1.6 16V säilyi valikoimassa 120 hv:n teholla. THP-turbomoottoreita kehitettiin edelleen: 1.6 THP oli nyt saatavana 125 hv, 150 hv ja 165 hv. Näissä Citroën C4 THP -moottoreissa oli kuitenkin edelleen edeltäjiensä tunnettuja heikkouksia, erityisesti sylinterikannen tiivisteen ja jäähdytysjärjestelmän osalta. Citroën C4 1.6 THP -moottorista, jossa oli 150 hv, tuli tämän sukupolven suosituin mutta myös ongelmallisin bensiinimoottori, sillä usein raportoitiin jäähdytysnesteen menetyksestä ja ylikuumenemisesta.

Citroën C4 -dieselmoottorit: sukupolvi (2010-2018)

Citroën C4 sai täysin uuden sukupolven dieselmoottorit. 1.6 HDi korvattiin nykyaikaisemmalla 1.6 e-HDi:llä, jossa oli 92 hv ja 112 hv ja jossa oli mikrohybridijärjestelmä Stop&Start-järjestelmällä. Suurempi 2.0 HDi, jossa oli 136 hv, pysyi aluksi valikoimassa, mutta se korvattiin myöhemmin 2.0 BlueHDi:llä, jossa oli 150 hv. Kaikissa Citroën C4 dieselmoottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus, SCR-katalysaattori ja hiukkassuodatin. Citroën C4 1.6 e-HDi, jossa oli 112 hv, osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi ja tehokkaimmaksi moottoriksi, sillä sen testikulutus oli vain 3,8-4,2 litraa sadalla kilometrillä ja luotettavuus oli korkea - ihanteellinen kaupunkiajoon ja pitkille matkoille.

Citroën C4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 VTi 82 HV 5,9-6,5 l/100km Vähän tehoa Hyvä
1,6 16V 120 HV 6,8-7,4 l/100km Vankka, hyväksi todettu Hyvä
1,6 THP 125-165 HV 7,2-8,0 l/100km Jäähdytysjärjestelmä, sylinterikannen tiiviste Kohtalainen
1.6 e-HDi 92-112 HV 3,8-4,2 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä
2.0 HDi/BlueHDi 136-150 HV 4,5-5,1 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä

Citroën C4 Generation III (2020-nykyinen)

Citroën C4 Generation III (2020-nykyinen)

Citroën C4 nykyinen sukupolvi edustaa täydellistä uudelleensuuntautumista, jossa keskitytään sähköistämiseen ja tehokkuuteen. Kaikki bensiinimoottorit on nyt varustettu nykyaikaisella turbotekniikalla, ja puhtaasti sähköinen versio (ë-C4) on ensimmäistä kertaa saatavilla. Koska tämä sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2020 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia lähestymistapoja. Huippumoottori on 1.2 PureTech 130 PS:llä, jossa yhdistyvät urheilullinen suorituskyky ja korkea hyötysuhde. Uuden moottorisukupolven käyttöiäksi luvataan yli 250 000 kilometriä, sillä tekniikka on huomattavasti edeltäjiään kypsempää.

Citroën C4 bensiinimoottorit: III sukupolvi (2020-nykypäivään)

Citroën C4 moottorivalikoima perustuu kahteen 1.2 PureTech -moottoriin, joiden tehot ovat 100 hv ja 130 hv. Molemmissa Citroën C4 -moottoreissa on turboahdin ja uusinta ruiskutustekniikkaa. Citroën C4 1.2 PureTech -moottoria, jossa on 130 hv, pidetään erityisen onnistuneena, ja siitä on kehittymässä tämän sukupolven paras bensiinimoottori - se tarjoaa tasaisen tehonluovutuksen laajalla kierroslukualueella, eikä siinä ole toistaiseksi ollut suurempia sarjatuotantoon liittyviä ongelmia. Moottorit ovat saatavilla 6-vaihteisella manuaalivaihteistolla tai 8-vaihteisella automaattivaihteistolla.

Citroën C4 -dieselmoottorit: III sukupolvi (2020-nykypäivään)

Saatavilla on yksi Citroën C4 1.5 BlueHDi -moottori, jossa on 110 hv ja joka jatkaa luotettavien Citroën C4 -dieselien perinnettä. Tämä moottori (DV5RC) on varustettu SCR-katalysaattorilla ja uusimmalla Euro 6d -standardin mukaisella päästöjenvalvonnalla.

Citroën C4 sähkökäyttö: III sukupolvi (2020-nykyinen)

Citroën ë-C4 136 hv:n ja 50 kWh:n akkukapasiteetilla tarjoaa jopa 350 km:n toimintasäteen WLTP:n mukaan. Sähkömoottori on kehittymässä tämän sukupolven innovatiivisimmaksi voimansiirroksi, mutta se on teknisesti monimutkainen, eikä akun pitkäaikaiskestävyyttä ole vielä testattu.

Citroën C4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 PureTech 100-130 HV 5,5-6,2 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
1.5 BlueHDi 110 HV 4,0-4,5 l/100km Vankka, hyväksi todettu Erittäin hyvä
Sähkömoottori 136 HV 16,0-18,0 kWh/100km Akun kapasiteetti tuntematon Hyvä

Johtopäätös: Citroën C4 kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Citroën C4 -moottoreiden kehitys osoittaa selvästi teknologisen kehityksen lähes kahden vuosikymmenen aikana. Citroën C4 dieselmoottorit pysyivät luotettavina kaikissa sukupolvissa, mutta kahden ensimmäisen sukupolven THP-bensiinimoottorit kamppailivat koko ajan samanlaisten ongelmien kanssa. Uusi kolmannen sukupolven PureTech-teknologia lupaa lupaavan vaihtoehdon kuljettajille, jotka arvostavat tehokkuutta ja luotettavuutta.

  • Paras Citroën C4 -bensiinimoottori:

Citroën C4 1.2 PureTech (130 hv, III sukupolvi) yhdistää nykyaikaisen turbotekniikan korkeaan hyötysuhteeseen ja tähän asti erinomaiseen luotettavuuteen.

  • Paras Citroën C4 -dieselmoottori:

Citroën C4 1.6 e-HDi (112 hv, sukupolvi II) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja jokapäiväistä käytettävyyttä kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Citroën C4 sähkökäyttö:

Citroën ë-C4-sähkömoottori (136 hv, III sukupolvi), jolla on pitkä, jopa 350 km:n toimintasäde ja alhaiset käyttökustannukset.

Kaikkien Citroën C4 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN PLUS, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,06 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,06 €
10,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,76 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
27,76 €
6,94 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,27 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
33,27 €
6,65 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Valmistajan suositukset: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Quartz
  • Versio: INEO ECS
  • Tuotenumero: 2198452
  • Öljyn valmistajasuositus: Toyota
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 44,72 €
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 2198452
verrattuna ovh:hon 147,95 €

44,72 €
8,94 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-34%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 84
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: 8100
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Tuotenumero: 109471
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 55,77 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

55,77 €
11,15 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Magnatec C3 15C9C4 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.31, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: C3
  • Tuotenumero: 15C9C4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 175,94 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: 15C9C4
175,94 €
8,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
MOBIL 1 FS 153687 Moottoriöljy 0W-40, 4l
Arvostelut - 78
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: FS
  • Tuotenumero: 153687
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 0W-40, 4l
Tuotenumero: 153687
60,28 €
15,07 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM022S Tiivistesarja, ruiskutussuutin
Arvostelut - 35
Tuotekuvaus
  • Sisäläpimitta [mm]: 7,50
  • Paksuus [mm]: 3,5
  • Muoto: O-rengas
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Tiivistesarja, ruiskutussuutin
  • Tuotenumero: DRM022S
  • Tila: Täysin
Tiedot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Tiivistesarja, ruiskutussuutin
Tuotenumero: DRM022S
5,28 €
Hinta 8 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL LEGEND EXTRA MN7919-10 Moottoriöljy 0W-30, 10l
Arvostelut - 60
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61, PSA B71 2290, PSA B71 2312
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: LEGEND
  • Versio: EXTRA
  • Tuotenumero: MN7919-10
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 63,66 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 0W-30, 10l
Tuotenumero: MN7919-10
Lisää
63,66 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 115
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: Top Tec
  • Versio: 4600
  • Tuotenumero: 3756
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • LIQUI MOLY: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 71,32 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 3756
verrattuna ovh:hon 88,77 €

71,32 €
14,26 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-22%
MOBIL 1 ESP 153346 Moottoriöljy 0W-30, 1l
Arvostelut - 25
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 153346
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 20,22 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 0W-30, 1l
Tuotenumero: 153346
verrattuna ovh:hon 26,14 €

20,22 €
20,22 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF12+ MN4012-5 Jäähdytinneste G12+, punainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-silikaattivapaa
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G12+, type D
  • Väri: punainen
  • Tuotelinja: AF12+
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, ASTM D6210, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for RA), VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MB 325.3, BMW GS 94000, DACIA 41-01-001 / --T, Ford WSS-M97B44-D, CHEVROLET, MAZDA MEZ MN 121 D, JAGUAR CMR 8229, STJLR 651.5003, ASTON MARTIN, BEHR, ADE, BERGEN ENGINES, 2.13.01, CASE, NEW HOLLAND MAT3624, DAF 74002, DETROIT DIESEL, DFS93K217, CLAAS, CUMMINS CES 14439, CUMMINS CES 14603, CUMMINS, IS series u N14, DEUTZ DQC CB-14, FENDT, GREAT WALL, HITACHI, ISUZU, JENBACHER, TA 1000-0201, KAROSA, KOBELCO, KOMATSU 07.892(2009), LEYLAND TRUCKS, DW03245403, LIEBHERR MD1-36-130, MACK 014 GS 17009, MAK A4.05.09.01, MITSUBISHI MHI, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W A / S, MAN B&W AG D36 5600, MWM 0199-99-2091 / 11, MTU MTL 5048, BRB BR 637, Austria Onorm V5123, GermanyFVV Heft R443, France NFR 15-601, Yanmar, Japan JASO M325, MIL-Belgium, BT-PS-606-A, MIL-France, DCSEA 615 / C, MIL-Italy E / L-1415b, MIL-Sweden FSD 8704, South-Korea KSM 2142, Spain, uNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Erittely: G12+
  • Tilavuus (litra): 5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattivapaa, amiinivapaa, fosfaattivapaa, nitriittivapaa
  • Lämpötila-alue korkeintaan [°C]: +125
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4012-5
  • Meidän hintamme: 16,87 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12+, punainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-silikaattivapaa
Tuotenumero: MN4012-5
Lisää
16,87 €
3,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 41
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 35,44 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: MN7915-5
Lisää
35,44 €
7,09 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-29%
CASTROL Magnatec C3 15F624 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 108
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN PLUS
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.51, MB 229.52, MB 229.31
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: C3
  • Tuotenumero: 15F624
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 35,48 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 15F624
verrattuna ovh:hon 50,20 €

35,48 €
8,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Jäähdytinneste ASTM D3306-CUNA 956-16, punainen, 1l, Tiiviste, fosfaattipitoinen-silikaattipitoinen
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • Ominaisuudet: Tiiviste
  • Väri: punainen
  • Tuotelinja: Paraflu
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Erittely: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Tilavuus (litra): 1
  • Versio: UP
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Kemialliset ominaisuudet: nitriittipitoinen, fosfaattipitoinen, silikaattipitoinen
  • Ympäristölämpötila alkaen [°C]: -40
  • Käyttölämpötila enintään [°C]: +125
  • PETRONAS: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 76059E18EU
  • Meidän hintamme: 14,61 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
PETRONAS Jäähdytinneste ASTM D3306-CUNA 956-16, punainen, 1l, Tiiviste, fosfaattipitoinen-silikaattipitoinen
Tuotenumero: 76059E18EU
Lisää
14,61 €
14,61 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.