• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

SEAT León moottorit

Sisällysluettelo

  1. SEAT León moottorit: Sukupolvi I (1999-2005)
    1. SEAT León bensiinimoottorit: sukupolvi I (1999-2005)
    2. SEAT León dieselmoottorit: sukupolvi I (1999-2005)
  2. SEAT León moottorit: sukupolvi (2005-2012)
    1. SEAT León bensiinimoottorit: sukupolvi (2005-2012)
    2. SEAT León dieselmoottorit: sukupolvi (2005-2012)
  3. SEAT León moottorit: sukupolvi III (2012-2020)
    1. SEAT León bensiinimoottorit: III sukupolvi (2012-2020)
    2. SEAT León dieselmoottorit: III sukupolvi (2012-2020)
  4. SEAT León moottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)
    1. SEAT León miedohybridi-bensiinimoottori: Generation IV (2020-nykyinen)
    2. SEAT León plug-in-hybridi: sukupolvi IV (2020-nykypäivään)
    3. SEAT León bensiinimoottori: IV-sukupolvi (2020-nykypäivä)
    4. SEAT León dieselmoottorit: sukupolvi IV (2020-nykypäivään)
  5. Johtopäätös: SEAT León kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Vuonna 1999 tapahtuneen lanseerauksensa jälkeen SEAT León on tullut yksi espanjalaisen merkin menestyneimmistä pikkuautoista, ja sen moottorivalikoima on ollut monipuolinen neljässä sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan uutta teknologiaa ja erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia, ja teknologinen kehitys on ulottunut yksinkertaisista imumoottoreista huippumoderniin hybridiajoon.

SEAT León moottorit: Sukupolvi I (1999-2005)

SEAT León moottorit: Sukupolvi I (1999-2005)

Ensimmäinen SEAT León -sukupolvi oli merkille uraauurtavaa aikaa pikkuautojen segmentissä, ja se perustui hyväksi todettuun Volkswagen Golf IV -alustaan. Tälle sukupolvelle olivat ominaisia vankat, mutta teknisesti silti yksinkertaiset moottorit, jotka saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 250 000-350 000 kilometrin ajokilometrit. Useimmat suuremmat korjaukset tulivat ajankohtaisiksi vasta 150 000-200 000 kilometrin välillä, jolloin dieselmoottorit olivat yleisesti ottaen kestävämpiä kuin bensiinimoottorit. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 1.9 TDI, jossa oli 150 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja taloudellisuus, ja se osoittautui lähes tuhoutumattomaksi. Varhaiset SEAT León moottorit hyötyivät Volkswagen-konsernin kypsästä teknologiasta ja tarjosivat vankan perustan merkin kehitykselle.

SEAT León bensiinimoottorit: sukupolvi I (1999-2005)

SEAT León bensiinimoottorivalikoimaan kuului sekä imumoottoreita että ensimmäisiä turboversioita. Se alkoi 1.4 16V -luokan imumoottorilla, jonka teho oli 75 hv, ja sitä seurasi 1.6 16V -moottori, jonka teho oli 105 hv. Urheilullisempia vaatimuksia varten oli 1.8 20V 125 hv:llä ja 1.8 T 150 hv:n turboahtimella. Ehdoton kohokohta oli SEAT León Cupra, jossa oli 1.8 T-moottori ja 180 hv, myöhemmin jopa 210 hv. Jo näissä varhaisissa SEAT León turboahdetuissa bensiinimoottoreissa ilmeni tyypillisiä ongelmia, kuten turboahtimen vaurioituminen huollon laiminlyönnin vuoksi ja satunnaisia ongelmia sytytyskelan kanssa. 1.6 16V kehittyi tämän sukupolven luotettavimmaksi bensiinimoottoriksi, kun taas turbovaihtoehdot vaativat enemmän huomiota huoltoon.

SEAT León dieselmoottorit: sukupolvi I (1999-2005)

SEAT León dieselmoottoreita hallitsi legendaarinen 1.9 TDI eri tehotasoilla 90-150 hv. SEAT León 1.9 TDI 110 hv:n teholla oli volyymimoottori, ja se osoittautui erittäin luotettavaksi ja taloudelliseksi. Tehokkaammat versiot 130 ja 150 hv tarjosivat urheilullisen ajosuoritusominaisuuden edelleen alhaisella polttoaineenkulutuksella. Näissä SEAT León TDI-moottoreissa oli pumppusuutinruiskutus ja ne täyttivät jo Euro 3 -standardin. Tyypillisiä heikkouksia olivat ainoastaan ruiskutussuuttimien kuluminen suuren ajokilometrimäärän jälkeen ja satunnaiset ongelmat turboahtimen kanssa urheilullisessa ajossa. 150 hv:n 1.9 TDI:tä pidettiin yhtenä aikansa parhaista dieselmoottoreista.

SEAT León moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,4 16V 75 HV 7,2-7,8 l/100km Heikosti moottoroitu Keskimääräinen
1,6 16V 105 HV 6,8-7,5 l/100km Erittäin vankka, kestävä Erittäin hyvä
1,8 20V 125 HV 7,5-8,2 l/100km Öljynkulutus iän myötä Hyvä
1,8 T 150-210 HV 8,0-9,5 l/100km Turboahdin, sytytyskelat Kohtalainen
1,9 TDI 90-150 HV 5,2-6,0 l/100km Suuttimet, erittäin vankat Erittäin hyvä

SEAT León moottorit: sukupolvi (2005-2012)

SEAT León moottorit: sukupolvi (2005-2012)

SEAT León toinen sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaisempaan tekniikkaan ja tarjosi huomattavasti laajennetun moottorivalikoiman. Luotettavuus pysyi korkealla tasolla, ja useimmat moottorit saavuttivat 280 000-400 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset tulivat yleensä ajankohtaisiksi 180 000-250 000 kilometrin välillä. Ehdoton kohokohta oli 2.0 TDI, jossa oli 170 hv ja jossa yhdistettiin moderni common-rail-tekniikka korkeaan suorituskykyyn ja tehokkuuteen. Tässä sukupolvessa esiteltiin myös ensimmäiset TSI-moottorit, joilla oli kuitenkin vielä alkuvaikeuksia. Tämän sukupolven SEAT León moottorit hyötyivät Volkswagen Golf V -alustan kypsästä tekniikasta ja tarjosivat hyvän tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä.

SEAT León bensiinimoottorit: sukupolvi (2005-2012)

SEAT León bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se sisälsi nyt nykyaikaisia TSI-moottoreita, joissa oli turboahdin ja suoraruiskutus. Alkutason malli oli 1.4 TSI, jossa oli 122 PS, ja sitä seurasi 1.8 TSI, jossa oli 160 PS. Urheilullisille kuljettajille oli tarjolla 2.0 TSI, jossa oli 200 PS León FR:ssä ja jopa 240 PS León Cuprassa. Nämä varhaiset SEAT León TSI-moottorit kärsivät kuitenkin ensimmäiselle TSI-sukupolvelle tyypillisistä ongelmista: ajoitusketjuongelmat, lisääntynyt öljynkulutus ja turboahtimen vaurioituminen tekivät niistä tämän sukupolven ongelmallisimpia moottoreita. 1.8 TSI osoittautui turbobensiinimoottoreista luotettavimmaksi, kun taas 2.0 TSI vaati usein kalliita korjauksia.

SEAT León dieselmoottorit: sukupolvi (2005-2012)

SEAT León dieselmoottoreissa jatkoi aluksi hyväksi havaittu 1.9 TDI, mutta se korvattiin vähitellen nykyaikaisemmilla 2.0 TDI -moottoreilla. SEAT León 2.0 TDI oli saatavana teholuokissa 140-170 hv ja tarjosi modernin common-rail -ruiskutuksen hiukkassuodattimella. Nämä SEAT León TDI-moottorit täyttivät jo Euro 4 -standardin ja tarjosivat erinomaisen yhdistelmän suorituskykyä, kulutusta ja luotettavuutta. 140 hv:n 2.0 TDI kehittyi koko sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi. Tarjolla oli myös pienempi 1.6 TDI 105 hv:llä, joka oli erityisen taloudellinen, mutta vähemmän yleinen.

SEAT León moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TSI 122 HV 6,5-7,2 l/100km Ajotusketju, öljynkulutus Ongelmallinen
1.8 TSI 160 HV 7,0-7,8 l/100km Satunnainen turboahdin Kohtalainen
2.0 TSI 200-240 HV 8,2-9,5 l/100km Öljynkulutus, ajoitusketju Ongelmallinen
1.6 TDI 105 HV 4,8-5,5 l/100km Ei kovin yleinen Keskimääräinen
1.9 TDI 105 HV 5,5-6,2 l/100km Vankka, hyväksi todettu Erittäin hyvä
2.0 TDI 140-170 HV 5,2-6,0 l/100km Erittäin vankka Erittäin hyvä

SEAT León moottorit: sukupolvi III (2012-2020)

SEAT León moottorit: sukupolvi III (2012-2020)

Kolmas SEAT León -sukupolvi merkitsi merkittävää harppausta laadussa, ja sitä pidetään kaikista sukupolvista luotettavimpana. Asianmukaisella huollolla useimmat tämän sukupolven moottorit saavuttavat helposti 300 000-450 000 kilometrin ajokierroksen, ja erityisen kestävänä pidetään 2.0 TDI -dieselmoottoria, jossa on 150 hv. Suuremmat moottorivauriot ovat tulleet harvinaisiksi, ja vain tehokkaat 2.0 TSI-bensiinimoottorit osoittavat edelleen heikkouksia öljynkulutuksen suhteen. Ehdoton kohokohta oli 2.0 TDI, jossa oli 184 hv - tekninen mestariteos, jossa oli muuttuva turboahtimen geometria, joka tarjosi sekä tehoa että tehokkuutta. Tässä sukupolvessa esiteltiin myös täysin uudistetut TSI-moottorit, jotka olivat huomattavasti edeltäjiään luotettavampia.

SEAT León bensiinimoottorit: III sukupolvi (2012-2020)

SEAT León bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se sisälsi nyt kolmannen sukupolven TSI-moottorit. Se alkoi 1.2 TSI:llä, jossa oli 105 PS, ja sitä seurasi 1.4 TSI, jossa oli 122 tai 150 PS. Urheilullisiin vaatimuksiin oli tarjolla 1.8 TSI 180 PS:llä ja 2.0 TSI 280 PS:llä León Cuprassa. Nämä uudenaikaisemmat SEAT León TSI-moottorit osoittautuivat huomattavasti edeltäjiään luotettavammiksi, ja venttiilien koksahtamisongelmia esiintyi vain satunnaisesti. 150 hv:n 1.4 TSI kehittyi tämän sukupolven parhaaksi bensiinimoottoriksi, kun taas 2.0 TSI kamppaili edelleen öljynkulutusongelmien kanssa.

SEAT León dieselmoottorit: III sukupolvi (2012-2020)

SEAT León 2.0 TDI (EA288) oli tarjolla eri teholuokissa 110-184 PS. Tarjolla oli myös pienempi 1.6 TDI 90, 105 tai 110 PS:n teholla. Kaikissa SEAT León dieselmoottoreissa oli nykyaikainen common-rail -ruiskutus, jossa oli SCR-katalysaattori ja hiukkassuodatin. SEAT León 2.0 TDI 150 hv:llä osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi ja tehokkaimmaksi moottoriksi, jonka testikulutus oli vain 4,2-4,8 litraa 100 km:llä ja luotettavuus oli korkea. Myös 184 hv:n versio tarjosi muuttuvan turboahtimen geometrian ja oli ihanteellinen urheilullisille kuljettajille, jotka kuitenkin arvostivat tehokkuutta.

SEAT León moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 TSI 105 PS 5,8-6,5 l/100km Satunnaista venttiilien koksahtamista Hyvä
1.4 TSI 122-150 HV 5,5-6,2 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä
1.8 TSI 180 HV 6,8-7,5 l/100km Vankka, urheilullinen Hyvä
2.0 TSI 280 HV 7,8-8,5 l/100km Öljynkulutus sport-tilassa Kohtalainen
1.6 TDI 90-110 HV 4,0-4,8 l/100km Erittäin taloudellinen Hyvä
2.0 TDI 110-184 HV 4,2-5,2 l/100km Erittäin kestävä Erittäin hyvä

SEAT León moottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)

SEAT León moottorit: Sukupolvi IV (2020-nykyinen)

SEAT León nykyinen sukupolvi perustuu täysin sähköistämiseen ja edustaa SEATin visiota polttomoottoreiden tulevaisuudesta. Kaikki bensiinimoottorit on nyt varustettu miedolla hybriditekniikalla, ja ensimmäistä kertaa tarjolla on myös plug-in-hybridi, jonka sähköinen toimintasäde on yli 60 kilometriä. Koska tämä sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2020 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia tuloksia. Huippumoottori on 1.4 e-Hybrid 245 hv:n järjestelmäteholla, jossa yhdistyvät urheilullinen ajosuoritus ja korkea hyötysuhde. Mild-hybriditekniikka lupaa yli 350 000 kilometrin käyttöiän, kun sähköinen tuki keventää polttomoottoria.

SEAT León miedohybridi-bensiinimoottori: Generation IV (2020-nykyinen)

SEAT León moottorivalikoima perustuu kahteen 1,5 eTSI-moottoriin, joiden tehot ovat 130 ja 150 hv. Molemmissa SEAT León moottoreissa on 48 voltin miedohybriditekniikka, jossa on hihnakäynnistimellä toimiva generaattori ja sylinterin deaktivointi. SEAT León 1.5 eTSI -moottoria, jossa on 150 hv, pidetään erityisen onnistuneena, ja siitä on kehittymässä tämän sukupolven paras moottori - se tarjoaa tasaisen tehonsiirron laajalla kierroslukualueella, eikä siinä ole toistaiseksi ollut suurempia sarjatuotantoon liittyviä ongelmia. Alkutason moottorina on myös 1.0 TSI, jossa on 110 hevosvoimaa ilman mietoa hybriditekniikkaa.

SEAT León plug-in-hybridi: sukupolvi IV (2020-nykypäivään)

SEAT León e-Hybrid yhdistää 1.4 TSI:n ja sähkömoottorin, jolloin järjestelmän teho on 245 PS. Yli 60 kilometrin sähköisen toimintasäteen ja vain 1,4 litran kulutuksen 100 kilometrillä WLTP-syklissä ansiosta tämä SEAT León moottori tarjoaa mielenkiintoisen vaihtoehdon työmatkalaisille. Tekniikka perustuu hyväksi havaittuun Golf GTE -alustaan, eikä se ole toistaiseksi osoittanut suurempia ongelmia, mutta monimutkaisuus on huomattavasti suurempi kuin perinteisillä voimansiirtojärjestelmillä.

SEAT León bensiinimoottori: IV-sukupolvi (2020-nykypäivä)

Urheilullisille kuljettajille on tarjolla SEAT León 2.0 TSI, jonka teho on FR-mallissa 190 PS ja Cuprassa 300 PS. 190 PS:n 2.0 TSI:ssä on varhaisia merkkejä tunnetuista EA888-ongelmista, kun taas Cupran 300 PS:n moottori on erityisen altis öljynkulutukselle ja turboahtimen vaurioitumiselle äärimmäisen tehonsa vuoksi.

SEAT León dieselmoottorit: sukupolvi IV (2020-nykypäivään)

Saatavilla on kaksi SEAT León 2.0 TDI-moottoria (EA288 evo), joiden tehot ovat 115 ja 150 hv ja jotka jatkavat SEAT León luotettavien dieselmoottorien perinnettä. Molemmat moottorit täyttävät Euro 6d -standardin, ja niissä on nykyaikainen SCR-tekniikka AdBlue-ruiskutuksella.

SEAT León moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 TSI 110 HV 5,8-6,5 l/100km Ei ongelmia toistaiseksi Hyvä
1.5 eTSI 130-150 HV 5,2-5,8 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
2.0 TSI 190-300 HV 7,2-8,8 l/100km Öljynkulutus, turboahdin Ongelmallinen
2.0 TDI 115-150 HV 4,8-5,5 l/100km Vankka, hyväksi todettu Erittäin hyvä
1.4 e-Hybrid 245 HV 1,4 l/100km + sähkö Monimutkainen mutta tehokas Hyvä

Johtopäätös: SEAT León kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

SEAT León moottoreiden kehitys osoittaa selvästi teknologisen kehityksen neljän sukupolven aikana. Vaikka SEAT León dieselmoottorit ovat pysyneet luotettavina kaikissa sukupolvissa, tehokkaat SEAT León TSI-bensiinimoottorit ovat jatkuvasti kamppailleet samankaltaisten ongelmien kanssa. Uusi neljännen sukupolven miedohybriditekniikka lupaa lupaavan vaihtoehdon kuljettajille, jotka arvostavat tehokkuutta ja luotettavuutta.

  • Paras SEAT León bensiinimoottori:

SEAT León 1.5 eTSI (150 hv, IV sukupolvi) yhdistää nykyaikaisen miedon hybriditekniikan korkeaan hyötysuhteeseen ja tähän asti erinomaiseen luotettavuuteen.

  • Paras SEAT León dieselmoottori:

SEAT León 2.0 TDI (150 hv, sukupolvet III ja IV) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja jokapäiväistä käytettävyyttä kaikissa sukupolvissa.

  • Paras SEAT León hybridimoottori:

SEAT León 1.4 e-Hybrid (245 PS, IV-sukupolvi), jolla on suuri, yli 60 km:n sähköinen toimintasäde ja alhainen polttoaineenkulutus.

Kaikkien SEAT León -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,49 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 84
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 47,99 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
47,99 €
9,60 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
29,49 €
7,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 99
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 1
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA9
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 18,99 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA9
18,99 €
18,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 66,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
66,99 €
6,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 80,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
80,49 €
16,10 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
60,99 €
15,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 19
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,49 €
10,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-10 Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • Erittely: G12
  • Väri: violetti
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, Italy NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Tilavuus (litra): 10
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40, +125
  • Tuotelinja: AF13++, High-performance
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattipitoinen
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4015-10
  • Meidän hintamme: 32,49 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Tuotenumero: MN4015-10
Lisää
32,49 €
3,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY COMBI LL MN7907-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, MB 229.51, VW 507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, VW TL 52 195
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: ENERGY COMBI LL
  • Tuotenumero: MN7907-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 41,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: MN7907-4
Lisää
41,99 €
10,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AR-L 550051981 Moottoriöljy 0W-20, 1l
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • Valmistajan suositukset: Renault RN17 FE, VW 508 00, VW 509 00
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AR-L
  • Tuotenumero: 550051981
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Katalysaattorimalli: autoille, joissa katalysaattorin noki- / hiukkassuodatin
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 16,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 0W-20, 1l
Tuotenumero: 550051981
16,99 €
16,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
28,99 €
7,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 2000 X1
  • Tuotenumero: 150865
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
30,49 €
7,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MA PROFESSIONAL 61-104 Jäähdytinneste G12, punainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Arvostelut - 99
Tuotekuvaus
  • Erittely: G12
  • Väri: punainen
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Tilavuus (litra): 5
  • Käyttölämpötila enintään [°C]: -35
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Huomioi tekniset tiedot: +
  • MA PROFESSIONAL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 61-104
  • Meidän hintamme: 10,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MA PROFESSIONAL Jäähdytinneste G12, punainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Tuotenumero: 61-104
Lisää
10,49 €
2,10 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Tuotenumero: 872296
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 36,99 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
36,99 €
9,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.