• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Audi A6 C5 Avant moottorit

Sisällysluettelo

  1. Audi A6 C5 Avant moottorit (1997-2004)
    1. Audi A6 C5 Avant bensiinimoottorit (1997-2004)
    2. Audi A6 C5 Avant dieselmoottorit (1997-2004)
  2. Audi A6 C5 Avant moottorit: Facelift-Generation (2001–2004)
    1. Audi A6 C5 Avant bensiinimoottorit: Facelift (2001-2004)
    2. Audi A6 C5 Avant dieselmoottorit: Facelift (2001-2004)
    3. Audi A6 C5 Avant huipputehokkaat moottorit: RS6 (2002-2004)
  3. Johtopäätökset: Kaikkien aikojen parhaat Audi A6 C5 Avant moottorit.

Markkinoille tulonsa jälkeen vuonna 1997 Audi A6 C5 Avant vakiinnutti asemansa premium-luokan farmariautojen vertailukohtana ja tarjosi poikkeuksellisen monipuolisen moottorivalikoiman kahdeksan vuoden tuotantokauden aikana. Tämä modernin A6 Avant ensimmäinen sukupolvi vaikutti pysyvästi luksusluokan farmariautojen kehitykseen innovatiivisten teknologioiden, kuten Quattro- nelivedon ja kehittyneiden V6-moottoreiden, ansiosta.

Audi A6 C5 Avant moottorit (1997-2004)

Audi A6 C5 Avant moottorit (1997-2004)

Audi A6 C5 Avant ensimmäiselle sukupolvelle olivat ominaisia tekniset innovaatiot ja vaikuttava moottorivalikoima, joka vaihteli taloudellisista nelisylinterisistä moottoreista tehokkaisiin V8-moottoreihin. Useimmat moottorit saavuttivat asianmukaisella huollolla helposti 250 000-350 000 kilometrin ajokilometrit, ja erityisen kestävinä pidettiin V6-bensiinimoottoreita ja TDI-dieseleitä. Suuremmat korjaukset olivat tyypillisesti tarpeen 150 000-200 000 kilometrin ajomatkan välillä, ja ne koskivat lähinnä apulaitteita ja elektroniikkaa. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2,5 TDI V6, jossa oli 180 hv - insinööritaidon mestariteos, jossa teho, luotettavuus ja taloudellisuus yhdistyivät täydellisesti. Teknisiä kohokohtia olivat FSI-suoraruiskutuksen käyttöönotto bensiinimoottoreissa ja vallankumouksellinen common-rail-tekniikka dieselmoottoreissa. A6 C5 Avant asetti uudet standardit mukavuudelle ja tekniikalle ylemmässä keskiluokassa.

Audi A6 C5 Avant bensiinimoottorit (1997-2004)

Audi A6 C5 Avant bensiinimoottorivalikoima koostui aluksi hyväksi havaituista nelisylinterisistä ja V6-moottoreista. Se alkoi 1,8-litraisella nelisylinterisellä moottorilla, josta oli kaksi versiota: 92 kW (125 hv) ja 110 kW (150 hv), molemmat turboahdettuna. Nämä Audi A6 C5 Avant moottorit osoittautuivat luotettaviksi, mutta kärsivät ajoittain sytytyskelan ja turboahtimen ongelmista suuremmilla kilometreillä. V6:n keskiluokan muodostivat 2,4-litrainen 121 kW:n (165 hv) ja 2,8-litrainen 142 kW:n (193 hv) moottoritekniikalla varustettu 2,4-litrainen moottori, joissa molemmissa käytettiin imumoottoritekniikkaa. Vuodesta 2001 alkaen Audi mullisti bensiinimoottoritekniikan 3.0 FSI:llä - tämä suoraruiskutuksella varustettu V6-moottori tuotti 162 kW (220 hv) ja sitä pidettiin teknisenä huippuna. Kohokohta oli 4,2-litrainen V8, jossa oli 220 kW (300 hv) ja joka antoi A6 C5 Avantille poikkeuksellisen suorituskyvyn, mutta oli altis ongelmille ajoitusketjun ja nokka-akselin vaiheiden kanssa.

Audi A6 C5 Avant dieselmoottorit (1997-2004)

Audi A6 C5 Avant dieselmoottoreita hallitsi hyväksi todettu TDI-tekniikka eri tilavuus- ja tehovaihtoehdoilla. Ne alkoivat 1.9 TDI:llä kolmella tehotasolla: 81 kW (110 hv), 85 kW (115 hv) ja 96 kW (130 hv). Näitä Audi A6 C5 Avant TDI-moottoreita pidettiin tuhoutumattomina ja taloudellisina, mutta niissä oli toisinaan ongelmia ruiskutusjärjestelmän ja turboahtimen kanssa. Ehdoton huippu oli 2,5 TDI V6, joka oli saatavana 110 kW:n (150 hv) teholla ja vuodesta 2000 alkaen 132 kW:n (180 hv) teholla. Tässä V6-dieselissä yhdistettiin kuusisylinterisen moottorin pehmeä käynti ja TDI:n taloudellisuus, ja siitä tuli koko sarjan luotettavin ja suosituin moottori. V6 TDI-moottoreissa oli pumppusuutinruiskutus, ja ne saavuttivat säännöllisesti yli 400 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla.

Audi A6 C5 Avant moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,8 T 125-150 HV 8,2-9,1 l/100km Sytytyskelat, turboahdin Hyvä
2,4 V6 165 HV 9,8-10,4 l/100km Vankka, vähän ongelmia Erittäin hyvä
2,8 V6 193 HV 10,2-10,8 l/100km Ajastusketju, vesipumppu Hyvä
3,0 FSI 220 HV 9,5-10,2 l/100km Suoraruiskutus, venttiilien koksinutuminen Keskimääräinen
4,2 V8 300 HV 11,8-12,5 l/100km Ajoitusketju, nokka-akselin vaiheistuskoneisto Kohtalainen
1.9 TDI 110-130 HV 5,8-6,4 l/100km Ruiskutusjärjestelmä, erittäin vankka Erittäin hyvä
2.5 TDI V6 150-180 HV 6,8-7,2 l/100km Poikkeuksellisen luotettava Erittäin hyvä

Audi A6 C5 Avant moottorit: Facelift-Generation (2001–2004)

Vuoden 2001 faceliftin myötä Audi A6 C5 Avant sai paitsi uudistetun muotoilun myös huomattavasti laajennetun ja modernisoidun moottorivalikoiman. Luotettavuus säilyi varhaismallien korkealla tasolla, ja uusista FSI-bensiinimoottoreista ja uudistetuista TDI-dieselmoottoreista tuli entistäkin kestävämpiä. Tyypilliset korjausvälit pysyivät 180 000-220 000 kilometrissä, pääasiassa kuluvien osien, kuten vesipumpun, termostaatin ja ilmastointikompressorin osalta. Tämän vaiheen ylivoimainen moottori oli 2,5 TDI V6, jossa oli 180 hv ja josta tuli entistäkin tehokkaampi optimoidun ruiskutuksen ja parannetun välijäähdytyksen ansiosta. Teknisiä uudistuksia olivat muun muassa Multitronic-automaattivaihteisto etuvetomalleihin ja hiotut Quattro-järjestelmät. Markkinaympäristössä A6 C5 Avant vakuutti edelleen asemansa teknologisena edelläkävijänä BMW 5-sarjan Touringia ja Mercedes E-Klasse Variantia vastaan.

Audi A6 C5 Avant bensiinimoottorit: Facelift (2001-2004)

Faceliftin jälkeen Audi laajensi bensiinimoottorivalikoimaansa innovatiivisilla suoraruiskutuksella varustetuilla FSI-moottoreilla. Koeteltu 1.8 T säilyi valikoimassa 110 kW:n (150 hv) teholla, mutta se sai uudistetun moottorinohjausjärjestelmän luotettavuuden parantamiseksi. Uusia lisäyksiä olivat 2.0 FSI 110 kW:lla (150 PS) ja edellä mainittu 3.0 FSI 162 kW:lla (220 PS). Nämä Audi A6 C5 Avant FSI-moottorit tarjosivat paremmat ajo-ominaisuudet ja alhaisemman polttoaineenkulutuksen, mutta olivat alttiita venttiilien koksahtamiselle suoraruiskutuksen vuoksi. 2.8 V6 korvattiin tehokkaammalla 3.0 V6:lla, jossa oli 162 kW (220 hv) ja perinteinen imusarjan ruiskutus, joka osoittautui FSI-versiota luotettavammaksi. Huippumalli oli edelleen 4.2 V8, jossa oli 220 kW (300 hv), mutta se kärsi edelleen ajoitusketjuongelmista.

Audi A6 C5 Avant dieselmoottorit: Facelift (2001-2004)

Dieselmallistoa laajennettiin faceliftin jälkeen tehokkaammilla vaihtoehdoilla. Koeteltu 1.9 TDI säilyi saatavilla 96 kW:n (130 PS) tehotasolla, kun taas heikommat vaihtoehdot poistettiin käytöstä. V6-moottorin 2.5 TDI V6:n huippuversio nostettiin 132 kW:iin (180 PS), ja se sai parannellun pumppusuuttimen ruiskutusjärjestelmän, jossa ruiskutuspaine on korkeampi. Uutuutena, mutta harvemmin käytetty 3.0 TDI V6, jonka teho oli 150 kW (204 hv) ja joka teki vaikutuksen suorituskyvyllään ja pehmeydellään. Näitä myöhäisiä Audi A6 C5 Avant TDI-moottoreita pidettiin aikansa dieseltekniikan huippuna, ja ne saavuttivat säännöllisesti yli 500 000 kilometrin ajomäärät asianmukaisella huollolla.

Audi A6 C5 Avant huipputehokkaat moottorit: RS6 (2002-2004)

Audi A6 C5 Avant moottorivalikoiman kruunasi RS6, jossa oli 4,2-litrainen V8-biturbomoottori. Tämä poikkeuksellinen Audi A6 C5 Avant moottori tuotti 331 kW (450 hv) ja teki RS6 Avantista yhden aikansa nopeimmista farmariautoista. Monimutkainen V8-biturbomoottori oli kuitenkin altis ongelmille turboahtimien, välijäähdyttimen ja monimutkaisen elektroniikan kanssa, mikä johti korkeisiin huoltokustannuksiin.

Audi A6 C5 Avant moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.8 T (facelift) 150 HV 7,8-8,5 l/100km Parantunut luotettavuus Erittäin hyvä
2.0 FSI 150 HV 8,1-8,7 l/100km Venttiilien koksahtaminen Keskimääräinen
3,0 V6 220 HV 9,8-10,5 l/100km Vankka ja luotettava Erittäin hyvä
3,0 FSI 220 HV 9,2-9,8 l/100km Venttiilien koksautuminen, korkeapainepumppu Keskimääräinen
4,2 V8 300 HV 11,5-12,2 l/100km Ajastusketju edelleen ongelmallinen Kohtalainen
4,2 V8 Biturbo (RS6) 450 HV 14,2-15,8 l/100km Turboahdin, erittäin monimutkainen Ongelmallinen
1.9 TDI 130 HV 5,6-6,2 l/100km Todistettavasti luotettava Erittäin hyvä
2.5 TDI V6 180 HV 6,5-7,0 l/100km Legendaarinen luotettavuus Erittäin hyvä
3.0 TDI V6 204 HV 7,2-7,8 l/100km Harvinainen, mutta kestävä Hyvä

Johtopäätökset: Kaikkien aikojen parhaat Audi A6 C5 Avant moottorit.

Audi A6 C5 Avant moottorivalikoima osoittaa vaikuttavasti 1990-luvun lopun ja 2000-luvun alun teknistä kehitystä. Dieselmoottorit tekivät jatkuvasti vaikutuksen poikkeuksellisella luotettavuudellaan, mutta innovatiiviset FSI-bensiinimoottorit kamppailivat uusien teknologioiden tyypillisten alkuvaikeuksien kanssa. Perinteiset V6-bensiinimoottorit osoittautuivat onnelliseksi keskitieksi suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä.

  • Paras Audi A6 C5 Avant -bensiinimoottori:

2.4 V6 (165 hv) yhdistää vankan suorituskyvyn erinomaiseen pitkäaikaiseen luotettavuuteen ja kohtuullisiin huoltokustannuksiin - ihanteellinen klassisen imumoottoritekniikan ystäville.

  • Paras Audi A6 C5 Avant dieselmoottori:

2.5 TDI V6 (180 hv) pidetään yhtenä kaikkien aikojen parhaista dieselmoottoreista, ja se tarjoaa täydellisen yhdistelmän tehoa, taloudellisuutta, tasaista käyntiä ja legendaarista luotettavuutta.

  • Paras Audi A6 C5 Avant yleismoottori:

1.8 T (150 hv, facelift-versio) tekee vaikutuksen tasapainoisella ajo-ominaisuudella, hyväksyttävällä polttoaineenkulutuksella ja alkuvaiheen ongelmien jälkeen merkittävästi parantuneella luotettavuudella.

Kaikkien Audi A6 C5 Avant -moottoreiden huoltoon ja korjaukseen AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella suoraan kotiisi.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 31,17 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
31,17 €
6,23 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 10l
Arvostelut - 23
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 10
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-10
  • Meidän hintamme: 46,20 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 10l
Tuotenumero: MN8218-10
Lisää
46,20 €
4,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-33%
FEBI BILSTEIN 48785 Voimansiirtoöljy 1l, 75W-85, API GL-5
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 75W-85
  • Paino [kg]: 0,9
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Erittely: API GL-5
  • FEBI BILSTEIN: Voimansiirtoöljy
  • Tuotenumero: 48785
  • Meidän hintamme: 22,46 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Voimansiirtoöljy 1l, 75W-85, API GL-5
Tuotenumero: 48785
Lisää
verrattuna ovh:hon 33,59 €

22,46 €
22,46 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-38%
FEBI BILSTEIN 48810 Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli
  • Laatu / luokka: 10.9
  • Avainväli: 21
  • Ruuvikanta / mutteriprofiili: Kuusioruuvi / -mutteri
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 35
  • Paino [kg]: 0,08
  • Ulkokierremitta: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Ruuvi, jarrusatula
  • Tuotenumero: 48810
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Tuotenumero: 48810
verrattuna ovh:hon 5,42 €

3,32 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
LIQUI MOLY Zentralhydrauliköl 1127 Keskushydrauliikkaöljy
Arvostelut - 90
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Kuorma-autot
  • Varusteet: hydrauliautoille
  • Valmistajan suositukset: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy
  • Väri: Oranssi
  • Tuotelinja: Zentralhydrauliköl
  • LIQUI MOLY: Keskushydrauliikkaöljy
  • Tuotenumero: 1127
  • Meidän hintamme: 21,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Keskushydrauliikkaöljy
Tuotenumero: 1127
Lisää
21,28 €
21,28 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 129,35 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
129,35 €
6,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,33 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
25,33 €
6,33 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-6%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Pyöräanturi, rengaspaine
Arvostelut - 27
Tuotekuvaus
  • Taajuusalue [Mhz]: 433
  • Materiaali: Teräs
  • Väri: musta
  • ohjelmoitava
  • BOSCH: Pyöräanturi, rengaspaine
  • Tuotenumero: F 026 C00 468
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyöräanturi, rengaspaine
Tuotenumero: F 026 C00 468
verrattuna ovh:hon 35,70 €

33,27 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Arvostelut - 9
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 20
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-20
  • Meidän hintamme: 87,05 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Tuotenumero: MN8218-20
Lisää
87,05 €
4,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Borsehung B17820 Rele, työvirta 12V
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Esihehkutus, Kuormituksen alentaja X-kytkin
  • Nimellisjännite (V): 12
  • Liittimiä: 4
  • Virta (A): 70
  • Rele numero: 644
  • Borsehung: Rele, työvirta
  • Tuotenumero: B17820
  • Meidän hintamme: 7,98 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
Borsehung Rele, työvirta 12V
Tuotenumero: B17820
7,98 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 37918 Pistoke
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • Leveys (mm): 3
  • Liittimiä: 2
  • Väri: musta
  • Paino [kg]: 0,02
  • FEBI BILSTEIN: Pistoke
  • Tuotenumero: 37918
  • Meidän hintamme: 1,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Pistoke
Tuotenumero: 37918
1,49 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 53,08 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
53,08 €
13,27 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG Special G GS55502M4 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 78
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Special G
  • Tuotenumero: GS55502M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 67,63 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: GS55502M4
67,63 €
13,53 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 133,50 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
133,50 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN PLUS, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,09 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,09 €
10,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.