• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Audi A3 8P1 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Audi A3 8P1 -moottorit (2003-2008)
    1. Audi A3 8P1 -bensiinimoottorit (2003-2008)
    2. Audi A3 8P1 -dieselmoottorit (2003-2008)
  2. Audi A3 8P1 -moottorit facelift (2008-2012)
    1. Audi A3 8P1 -bensiinimoottorit facelift (2008-2012)
    2. Audi A3 8P1 -dieselmoottorit: facelift (2008-2012)
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Audi A3 8P1 -moottorit.

Audi A3 8P1 esiteltiin vuonna 2003 A3-mallisarjan toisena sukupolvena, ja se vakiinnutti nopeasti asemansa premium-kompaktiautona korkealuokkaisessa segmentissä. Ensimmäisen 8P-sukupolven monipuolinen moottorivalikoima sisälsi sekä hyväksi havaittuja että innovatiivisia voimansiirtokonsepteja, jotka heijastivat Audin silloista teknologista edistystä.

Audi A3 8P1 -moottorit (2003-2008)

Audi A3 8P1 -moottorit (2003-2008)

Audi A3 8P1 ensimmäistä vaihetta luonnehtivat vankat, mutta eivät vielä täysin kypsät moottorit, joissa ilmeni 2000-luvun alkuvuosille tyypillisiä alkuvaikeuksia. Kilometriodotukset vaihtelivat huomattavasti moottorityypistä riippuen: kun testatut TDI-dieselit saavuttivat helposti 350 000-450 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, varhaiset FSI-bensiinimoottorit vaativat usein kalliita korjauksia korkeapainepumppuun tai ruiskutusjärjestelmään 150 000-200 000 kilometrin välillä. Suuremmat korjaukset, kuten moottorin peruskorjaukset, olivat yleensä tarpeen 180 000-250 000 kilometrin ajomatkan välillä. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.0 TDI, jossa oli 170 hv ja jossa yhdistettiin optimaalisesti suorituskyky, luotettavuus ja taloudellisuus. Teknisiä kohokohtia olivat FSI-suoraruiskutuksen käyttöönotto bensiinimoottoreissa ja TDI-tekniikan jatkokehitys, ja A3 8P1 -moottorit ottivat moottorivalikoiman osalta johtavan aseman BMW 1-sarjaan ja Mercedes A-Luokkaan verrattuna.

Audi A3 8P1 -bensiinimoottorit (2003-2008)

Audi A3 8P1 -bensiinimoottorivalikoima käsitti aluksi hyväksi havaitun 1,6-litraisen 75 kW:n (102 hv) imumoottorin, jota pidettiin luotettavana sisäänajomoottorina, mutta joka tarjosi vain vähän ajamisen iloa. FSI-moottorit olivat paljon kiinnostavampia: 1.6 FSI 85 kW:lla (115 PS) ja 2.0 FSI 110 kW:lla (150 PS) perustuivat suoraruiskutukseen ja tarjosivat paremman tehon. Nämä Audi A3 8P1 -moottorit kärsivät kuitenkin ensimmäisen sukupolven FSI-moottoreille tyypillisistä ongelmista: imuventtiilien koksahtaminen, korkeapainepumpun ongelmat ja ruiskutussuuttimien ajoittaiset vikaantumiset tekivät niistä eniten huoltoa vaativia moottoreita. Tehokkain moottori oli 2.0 TFSI, jonka teho oli 147 kW (200 hv) vuodesta 2004, mutta joka tehostaan huolimatta oli altis turboahtimen vaurioille ja lisääntyneelle öljynkulutukselle. Erityisen ongelmalliseksi TFSI-moottoreissa osoittautui ajoitusketju, joka saattoi aiheuttaa ongelmia jo 120 000 kilometrin jälkeen, jos huolto laiminlyötiin.

Audi A3 8P1 -dieselmoottorit (2003-2008)

Audi A3 8P1 -dieseleitä hallitsi hyväksi havaittu 1.9 TDI, jonka tehot vaihtelivat 77 kW:sta (105 PS) 96 kW:iin (130 PS). Näitä pumppusuuttimella toimivia moottoreita pidettiin erityisen kestävinä ja kestävinä, mutta ne kärsivät tyypillisestä kovasta käyntiäänestä ja korkeammista päästöistä. Nykyaikaisempaa 2.0 TDI-moottoria tarjottiin vuodesta 2003 alkaen tehoilla 103 kW (140 hv) - 125 kW (170 hv), ja siitä kehittyi dieselmalliston sydän. Audi A3 8P1 2.0 TDI, jonka teho oli 103 kW (140 hv), osoittautui koko sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi - erityisesti vuodesta 2005 alkaen tuotetut vaihtoehdot, joissa oli common-rail -ruiskutus ja parannettu pakokaasujen puhdistus, tarjosivat erinomaisen yhdistelmän suorituskykyä, kulutusta ja kestävyyttä. Nämä TDI-moottorit täyttivät jo Euro 4 -standardin ja nostivat A3:n puhtaiden dieselmoottoreiden edelläkävijäksi.

Audi A3 8P1 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 imumoottori 102 HV 7,2-7,8 l/100km Heikkorintainen, mutta vankkarakenteinen Keskimääräinen
1.6 FSI 115 HV 6,8-7,4 l/100km Venttiilien koksautuminen, korkeapainepumppu Kohtalainen
2.0 FSI 150 HV 7,5-8,2 l/100km Koksautuminen, ruiskutussuuttimet Kohtalainen
2.0 TFSI 200 HV 8,1-9,2 l/100km Ajoitusketju, turboahdin, öljynkulutus Ongelmallinen
1.9 TDI 105-130 HV 5,2-5,8 l/100km Käyntiääni, pumppusuutinongelmat Hyvä
2.0 TDI 140-170 HV 5,4-6,1 l/100km Erittäin kestävä vuodesta 2005 alkaen Erittäin hyvä

Audi A3 8P1 -moottorit facelift (2008-2012)

Audi A3 8P1 -moottorit facelift (2008-2012)

Audi A3 8P1 facelift-vaihe vuodesta 2008 alkaen toi merkittäviä parannuksia luotettavuuteen ja tehokkuuteen. Useimmat tämän myöhemmän sukupolven moottorit saavuttivat helposti 300 000-400 000 kilometriä asianmukaisella huollolla, jolloin uudistettuja 2.0 TDI -dieseleitä pidettiin erityisen kestävinä. Suuremmat moottoriviat tulivat harvinaisemmiksi, ja vain tehokkaissa TFSI-bensiinimoottoreissa ilmeni edelleen heikkouksia ajoitusketjussa ja öljynkulutuksessa. Suuremmat korjaukset olivat tyypillisesti ajankohtaisia vasta 200 000-280 000 kilometrin välillä. Ehdoton kohokohta oli uudistettu 2.0 TDI 170 PS:llä - kypsä moottori, jossa suorituskyky ja hyötysuhde ovat optimaalisesti tasapainossa. Teknisiä uudistuksia olivat muun muassa 1.4 TFSI:n käyttöönotto ahtimella ja turboahtimella sekä dieseleiden parannetut common-rail -järjestelmät. Kilpailijoihin verrattuna A3:n kehittynyt moottoritekniikka erotti sen selvästi Golf VI:sta ja BMW 1-sarjasta.

Audi A3 8P1 -bensiinimoottorit facelift (2008-2012)

Uudistettu Audi A3 8P1 -bensiinimoottorivalikoima säilytti 1,6-litraisen imumoottorin lähtötasovaihtoehtona, jota pidettiin nytkin luotettavana mutta innottomana vaihtoehtona 75 kW:n (102 hv) teholla. Vallankumouksellinen oli uusi 1.4 TFSI, jossa oli sekä turboahdin että ahdin ja joka tarjosi vaikuttavan 125 kW:n (170 hv) tehotiheyden. Tämä innovatiivinen Audi A3 8P1 -moottori yhdisti matalat kierrosluvut ahtimella ja korkeat kierrosluvut turboahtimella, mutta kärsi kaksoislatausjärjestelmän monimutkaisuudesta - ongelmat kytkimen ohjauksessa kahden ahtimen välillä ja korkeat korjauskustannukset tekivät siitä sarjan ongelmallisimman bensiinimoottorin. Hyväksi todettu 2.0 TFSI uudistettiin, ja se tarjosi nyt 147 kW (200 hv) tai 195 kW (265 hv) S3-versiossa, ja alkuvuosien ajoitusketjuongelma oli suurelta osin ratkaistu, mutta öljynkulutus oli edelleen ongelma.

Audi A3 8P1 -dieselmoottorit: facelift (2008-2012)

Uudistettu Audi A3 8P1 2.0 TDI hallitsi dieselmallistoa tehoilla 103 kW (140 hv) - 125 kW (170 hv). Kaikissa muunnelmissa oli nyt moderni toisen sukupolven common-rail -ruiskutus piezosuuttimilla ja hiukkassuodattimilla. Audi A3 8P1 2.0 TDI, jonka teho oli 103 kW (140 hv), vakiinnutti asemansa tämän sukupolven luotettavimpana ja taloudellisimpana moottorina - todellinen polttoaineenkulutus oli vain 4,8-5,3 litraa sadalla kilometrillä ja pitkäaikaiskestävyys erinomainen, joten se oli ihanteellinen usein ajaville kuljettajille. Tehokas 170 hv:n versio tarjosi urheilullista suorituskykyä luotettavuudesta tinkimättä, kun taas 1,9 TDI poistui käytöstä ja korvattiin tehokkaammilla 2,0 litran moottoreilla. Erityisen huomionarvoista oli Quattro- nelivedon käyttöönotto tehokkaammissa TDI-malleissa, mikä teki A3:sta luokkansa monipuolisimman pikkuauton.

Audi A3 8P1 -moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 imumoottori 102 HV 7,0-7,6 l/100km Vähän tehoa, mutta luotettava Keskimääräinen
1.4 TFSI 170 HV 6,9-7,8 l/100km Monimutkainen kaksoislatausjärjestelmä Ongelmallinen
2.0 TFSI 200-265 HV 7,8-9,5 l/100km Öljynkulutus, mutta vakaampi Kohtalainen
2.0 TDI 140-170 HV 4,7-5,4 l/100km Erittäin vankka ja tehokas Erittäin hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Audi A3 8P1 -moottorit.

Audi A3 8P1 -moottoreiden kehitys osoittaa selvästi moottoriteknologian edistymisen vuosien 2003 ja 2012 välillä. Dieselmoottoreiden luotettavuus ja hyötysuhde paranivat jatkuvasti, mutta innovatiiviset bensiinimoottorit kamppailivat uuden teknologian alkuvaikeuksien kanssa. Myöhäinen sukupolvi vuodesta 2008 alkaen tarjosi kaiken kaikkiaan kypsimmät moottorit, ja erityisesti TDI-dieseleitä pidetään kestävyyden ja taloudellisuuden vertailukohtana.

  • Paras Audi A3 8P1 -bensiinimoottori:

Uudistettu 2.0 TFSI (200 hv, 2008-2012) yhdisti urheilullisen suorituskyvyn ja hyväksyttävän luotettavuuden ja oli huomattavasti kypsempi kuin varhaiset FSI-moottorit.

  • Paras Audi A3 8P1 -dieselmoottori:

2.0 TDI (140 hv, 2008-2012) tarjosi optimaalisen tasapainon luotettavuuden, taloudellisuuden ja jokapäiväisen käytettävyyden välillä, ja sitä pidetään yhtenä sukupolvensa parhaista dieselmoottoreista.

Kaikkien Audi A3 8P1 -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

OSRAM ORIGINAL 2820 Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: Sokkelipolttimo
  • Tuotelinja: ORIGINAL
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 2
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Polttimo
  • Tuotenumero: 2820
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Tuotenumero: 2820
1,21 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-56%
VNE-D160 BILSTEIN B4 OE Replacement 22-131607 Iskunvaimennin Etuakseli, Kaasupaine, Kaksiputki, Joustintuki
Arvostelut - 37
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli
  • Iskunvaimennin tyyppi: Kaasupaine
  • Tuotelinja: B4 OE Replacement
  • Iskunvaimennusjärjestelmä: Kaksiputki
  • Iskunvaimennin malli: Joustintuki
  • Iskunvaimennin asennustapa: levyn alla, Tappi ylhäällä
  • Kotelon leveys kiinnitysalueella [mm]: 50
  • BILSTEIN: Iskunvaimennin
  • Tuotenumero: 22-131607
  • Tila: Täysin
Tiedot
BILSTEIN Iskunvaimennin Etuakseli, Kaasupaine, Kaksiputki, Joustintuki
Tuotenumero: 22-131607
verrattuna ovh:hon 148,80 €

65,01 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,62 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: MN7715-5
Lisää
38,62 €
7,72 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-38%
FEBI BILSTEIN 48810 Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli
  • Laatu / luokka: 10.9
  • Avainväli: 21
  • Ruuvikanta / mutteriprofiili: Kuusioruuvi / -mutteri
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 35
  • Paino [kg]: 0,08
  • Ulkokierremitta: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Ruuvi, jarrusatula
  • Tuotenumero: 48810
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Tuotenumero: 48810
verrattuna ovh:hon 5,42 €

3,32 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-7%
NTY CPZ-AU-007 Vesipumppu, taukolämpö 12V, Sähköinen
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • Jännite (V): 12
  • Käyttö: Sähköinen
  • Valmistusnumero: CPZ-AU-007
  • Nettopaino [g]: 300
  • NTY: Vesipumppu, taukolämpö
  • Tuotenumero: CPZ-AU-007
  • Meidän hintamme: 32,70 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
NTY Vesipumppu, taukolämpö 12V, Sähköinen
Tuotenumero: CPZ-AU-007
verrattuna ovh:hon 35,43 €

32,70 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-13%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Rele, käynnistin
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 5
  • Virta (A): 50
  • TOPRAN: Rele, käynnistin
  • Tuotenumero: 115 667
  • Meidän hintamme: 16,57 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Rele, käynnistin
Tuotenumero: 115 667
verrattuna ovh:hon 19,25 €

16,57 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,26 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,26 €
9,85 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 129,35 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
129,35 €
6,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 85
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA4
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 69,58 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA4
69,58 €
17,40 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 97
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 1
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA9
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 18,89 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA9
18,89 €
18,89 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBEST 2399-B6R Vakaajasarja Takana
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Takana
  • Läpimitta [mm]: 21
  • Paino [kg]: 1,695
  • Pakkauspituus [cm]: 120,0
  • Pakkausleveys [cm]: 20,0
  • Pakkauskorkeus [cm]: 12,0
  • FEBEST: Vakaajasarja
  • Tuotenumero: 2399-B6R
  • Meidän hintamme: 71,29 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBEST Vakaajasarja Takana
Tuotenumero: 2399-B6R
71,29 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Arvostelut - 9
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 20
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-20
  • Meidän hintamme: 87,05 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Tuotenumero: MN8218-20
Lisää
87,05 €
4,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 21,71 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
21,71 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 84,05 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
84,05 €
16,81 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.