• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Audi A4 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Audi A4 moottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)
    1. Audi A4 bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)
    2. Audi A4 dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)
  2. Audi A4-moottorit: sukupolvi III (2005-2008)
    1. Audi A4 bensiinimoottorit: III sukupolvi (2005-2008)
    2. Audi A4 dieselmoottorit: III sukupolvi (2005-2008)
  3. Audi A4-moottorit: sukupolvi IV (2008-2015)
    1. Audi A4 bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2008-2015)
    2. Audi A4 dieselmoottorit: sukupolvi IV (2008-2015)
  4. Audi A4 moottorit: Sukupolvi V (2015-2023)
    1. Audi A4 bensiinimoottorit: Sukupolvi V (2015-2023)
    2. Audi A4 dieselmoottorit: Sukupolvi V (2015-2023)
    3. Audi A4 miedot hybridiajot: sukupolvi V (2015-2023)
  5. Audi A4 moottorit: sukupolvi VI (2023-nykyinen)
    1. Audi A4 miedon hybridin bensiinimoottori: Sukupolvi VI (2023-nykyinen)
    2. Audi A4 dieselmoottorit: Sukupolvi VI (2023-nykypäivä)
  6. Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat Audi A4-moottorit

Audi A4 on kehittynyt vuonna 1994 tapahtuneen esittelynsä jälkeen yhdeksi menestyneimmistä keskikokoluokan autoista, ja se tarjoaa monipuolisen valikoiman Audi A4 moottoreita viidessä sukupolvessa. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan uutta teknologiaa ja erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia, ja teknologinen kehitys on ulottunut yksinkertaisista imumoottoreista huipputeknisiin mild-hybridijärjestelmiin.

Audi A4 moottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)

Audi A4 moottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)

Kaksi ensimmäistä Audi A4 -sukupolvea (B5: 1994-2001, B6: 2001-2005) loivat perustan mallisarjan myöhemmälle menestykselle ja vakiinnuttivat vankat mutta silti teknisesti yksinkertaiset moottorit. Näiden varhaisten Audi A4 -moottoreiden ajokilometrit vaihtelivat huomattavasti: kun testatut TDI-dieselit saavuttivat helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, bensiinimoottorit vaativat usein sylinterikannen tiivisteen tai vesipumpun suurempia korjauksia 200 000-300 000 kilometrin ajokilometrin välillä. Näiden historiallisten sukupolvien ehdoton huippumoottori oli 130 hv:n 1.9 TDI (B6), jossa yhdistettiin optimaalisesti teho, luotettavuus ja taloudellisuus ja jota pidetään yhtenä kaikkien aikojen parhaista dieselmoottoreista.

Audi A4 bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)

B5-sukupolvessa (1994-2001) Audi A4 bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa imumoottoreista: 1,6-litrainen 100 hv, 1,8-litrainen 125 hv ja 2,8 V6 193 hv. B6-sukupolvessa (2001-2005) lisättiin modernit FSI-moottorit, joista 2.0 FSI 150 hv ja 3.0 V6 220 hv muodostavat malliston huipun. Näille varhaisille Audi A4 -moottoreille oli ominaista yksinkertainen tekniikka ja hyvä korjattavuus, mutta ne kärsivät tyypillisistä ikään liittyvistä heikkouksista, kuten sylinterin pään tiivisteiden vuotamisesta ja vesipumppujen kulumisesta. Tämän aikakauden paras bensiinimoottori oli 150-180 hv:n 1.8 Turbo, joka tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä huolimatta ajoittaisista turboahtimen vaurioista.

Audi A4 dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1994-2005)

Audi A4 dieselmoottoreita hallitsi legendaarinen 1.9 TDI eri teholuokissa 90-130 hv. B5-sukupolvessa (1994-2001) oli saatavana 90 hv ja 110 hv, kun taas B6-sukupolvessa (2001-2005) esiteltiin myös 130 hv:n 1.9 TDI, jossa oli pumppusuutintekniikka. Näistä Audi A4 TDI-moottoreista kehittyi koko A4 historian luotettavimmat käyttövoimayksiköt - erityisesti B5-sukupolven 110 hv:n 1.9 TDI:tä pidetään lähes tuhoutumattomana. B6-sukupolvessa oli myös 2.5 V6 TDI 163 hv:llä, joka oli tehokas mutta monimutkaisuutensa vuoksi alttiimpi vioille.

Audi A4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 bensiinimoottori 100 HV 7,5-8,2 l/100km Sylinterin pään tiiviste, vesipumppu Keskimääräinen
1.8 Turbo 150-180 HV 8,0-9,5 l/100km Turboahtimen vaurio, jäähdytysjärjestelmä Hyvä
2,8/3,0 V6 193-220 HV 9,5-11,0 l/100km Monimutkainen, kallis huoltaa Kohtalainen
1,9 TDI 90-130 HV 5,0-6,0 l/100km Käytännössä ei vakio-ongelmia Erittäin hyvä
2.5 V6 TDI 163 HV 7,0-7,8 l/100km Monimutkainen tekniikka, injektorit Kohtalainen

Audi A4-moottorit: sukupolvi III (2005-2008)

Audi A4-moottorit: sukupolvi III (2005-2008)

Kolmas Audi A4 -sukupolvi (B7) oli jatkokehitys B6-pohjasta, ja siinä keskityttiin olemassa olevan tekniikan hiomiseen. Asianmukaisella huollolla suurin osa tämän sukupolven moottoreista saavutti helposti 250 000-350 000 kilometrin ajokilometrit, ja 2.0 TDI-dieseleitä pidettiin erityisen kestävinä. Suuret moottorivauriot olivat harvinaisia, mutta ensimmäiset ongelmat monimutkaisemman FSI-tekniikan kanssa ilmenivät bensiinimoottoreissa. Ehdoton kohokohta oli 2.0 TDI 170 hv - tehokas mutta taloudellinen diesel, joka jatkoi luotettavien Audi A4 TDI -moottoreiden perinnettä. Samalla tämä sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaisempiin ruiskutusjärjestelmiin ja monimutkaisempaan elektroniikkaan.

Audi A4 bensiinimoottorit: III sukupolvi (2005-2008)

B7-sukupolven Audi A4 bensiinimoottorivalikoimaan kuuluivat 1.8 TFSI, jossa oli 163 hv, 2.0 TFSI, jossa oli 200 hv, ja 3.2 V6 FSI, jossa oli 255 hv. Nämä Audi A4 moottorit edustivat siirtymistä moderniin turbo- ja FSI-tekniikkaan, mutta toivat mukanaan myös uusia ongelmakohtia. 2.0 TFSI kärsi ongelmista korkeapainepumpun kanssa ja imuventtiilien koksahtamisesta, kun taas 3.2 V6 FSI -moottori oli monimutkainen ja huoltokustannuksiltaan korkea. Tämän sukupolven paras bensiinimoottori oli 1.8 TFSI, joka tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä huolimatta ajoittaisista turboahtimen vaurioista.

Audi A4 dieselmoottorit: III sukupolvi (2005-2008)

Koeteltua 1.9 TDI:tä täydennettiin nykyaikaisemmilla 2.0 TDI-moottoreilla, joiden tehot olivat 140 ja 170 hv. Näissä uusissa Audi A4 TDI -moottoreissa oli common-rail -ruiskutus ja ne täyttivät jo Euro 4 -standardin. 140 hv:n 2.0 TDI kehittyi tämän sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi, kun taas 170 hv:n versio oli tehokkaampi, mutta siinä oli ajoittain ongelmia ruiskutussuuttimien kanssa. Lisäksi mallistoon jäi 2.5 V6 TDI, jossa oli 163 hv, mutta siinä oli monimutkaisen V6-tekniikan tunnetut heikkoudet.

Audi A4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.8 TFSI 163 HV 7,8-8,5 l/100km Turboahtimen vaurioituminen, koksahtaminen Hyvä
2.0 TFSI 200 HV 8,5-9,2 l/100km Korkeapainepumppu, venttiilien koksahtaminen Kohtalainen
3.2 V6 FSI 255 HV 10,0-11,5 l/100km Monimutkainen, kallis, ajoitusketju Ongelmallinen
1.9 TDI 115 HV 5,5-6,2 l/100km Todistettu ja kestävä Erittäin hyvä
2.0 TDI 140-170 HV 5,8-6,5 l/100km 140 hv erittäin luotettava Erittäin hyvä
2.5 V6 TDI 163 HV 7,2-7,9 l/100km Suuttimet, monimutkainen Kohtalainen

Audi A4-moottorit: sukupolvi IV (2008-2015)

Audi A4-moottorit: sukupolvi IV (2008-2015)

Neljäs Audi A4 -sukupolvi (B8) toi mukanaan täysin uuden kehityksen ja merkitsi siirtymistä moderniin, mutta myös monimutkaisempaan moottoritekniikkaan. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti moottorityypistä riippuen: kun 2.0 TDI-dieselillä päästiin helposti 300 000-400 000 kilometriin asianmukaisella huollolla, varhaiset TFSI-bensiinimoottorit vaativat usein kalliita ajoketjun tai turboahtimen korjauksia 150 000-250 000 kilometrin välillä. Suuret moottorivauriot ketjun hyppimisen tai öljynkulutuksen vuoksi eivät olleet harvinaisia, jos huolto laiminlyötiin. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 143 hv:n 2.0 TDI, jossa teho, luotettavuus ja taloudellisuus yhdistyivät optimaalisesti ja jota pidetään yhtenä kaikkien aikojen parhaista Audi A4 moottoreista.

Audi A4 bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2008-2015)

Audi A4 bensiinimoottorivalikoimaan kuuluivat 1.8 TFSI 120/160 hv:llä, 2.0 TFSI 180/211/225 hv:llä ja 3.0 TFSI V6 272/333 hv:llä. Nämä Audi A4 moottorit kärsivät TFSI-sukupolvelle tyypillisistä ongelmista: ajoitusketjuongelmat, lisääntynyt öljynkulutus ja turboahtimen vauriot tekivät niistä tämän sukupolven ongelmallisimpia moottoreita. EA888-moottorilla varustetusta 2.0 TFSI:stä kehittyi suurin ongelmalapsi - erityisesti varhaisissa versioissa vuoteen 2012 asti ilmeni massiivisia öljynkulutusongelmia, jotka johtuivat männänrenkaiden kulumisesta. S4:n tehokkain 3.0 TFSI-moottori oli tehokas, mutta altis hammasketjujen vaurioitumiselle ja erittäin kallis huoltaa.

Audi A4 dieselmoottorit: sukupolvi IV (2008-2015)

Audi A4 dieselmoottoreita hallitsi 2.0 TDI, jonka tehot vaihtelivat 120-190 hv:n välillä. 143 hv:n 2.0 TDI kehittyi koko sukupolven luotettavimmaksi moottoriksi - erityisesti vuodesta 2012 alkaen tuotetut, uudistetulla ruiskutuksella varustetut vaihtoehdot osoittautuivat erittäin kestäviksi ja taloudellisiksi. Nämä Audi A4 TDI -moottorit täyttivät jo Euro 5 -standardin ja tarjosivat erinomaisen yhdistelmän suorituskykyä, kulutusta ja luotettavuutta. Lisäksi oli 3.0 V6 TDI 204/245 hv:llä, joka oli tehokas mutta monimutkaisuutensa vuoksi alttiimpi ruiskutus- ja turboahdinvioille.

Audi A4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.8 TFSI 120-160 HV 6,8-7,8 l/100km Ajoitusketju, turboahdin Kohtalainen
2.0 TFSI 180-225 HV 7,5-8,8 l/100km Öljynkulutus, männänrenkaat, ajoitusketju Ongelmallinen
3.0 TFSI 272-333 HV 9,0-10,5 l/100km Ajastusketju, erittäin kallis Ongelmallinen
2.0 TDI 120-190 HV 4,9-5,8 l/100km 143 PS:n muunnos erittäin kestävä Erittäin hyvä
3.0 V6 TDI 204-245 HV 6,2-7,0 l/100km Suuttimet, turboahdin Kohtalainen

Audi A4 moottorit: Sukupolvi V (2015-2023)

Audi A4 moottorit: Sukupolvi V (2015-2023)

Audi A4 viides sukupolvi (B9) merkitsi merkittävää harppausta laadussa, ja sitä pidetään luotettavimpana uudemmista sukupolvista. Useimmat tämän sukupolven moottorit voivat saavuttaa helposti 250 000-350 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, jolloin 2.0 TDI -dieselmoottoreita, joissa on 150/190 hv, pidetään erityisen kestävinä. Suuremmat moottoriviat ovat tulleet paljon harvinaisemmiksi, ja ainoastaan tehokkaat 2.0 TFSI-bensiinimoottorit osoittavat edelleen heikkouksia öljynkulutuksen suhteen. Ehdoton kohokohta oli 2.0 TDI, jossa on 190 hv - teknisesti kypsä diesel, jolla on suuri suorituskyky ja silti hyvä hyötysuhde. Myös mild-hybriditekniikka teki debyyttinsä erilaisilla MHEV-vaihtoehdoilla vuodesta 2019 alkaen, mikä loi pohjan mallisarjan sähköistymiselle.

Audi A4 bensiinimoottorit: Sukupolvi V (2015-2023)

Audi A4 bensiinimoottorivalikoima alkoi 1.4 TFSI:llä (150 PS), 2.0 TFSI:llä (190/252 PS) ja 3.0 TFSI V6:lla (354 PS). Vuodesta 2019 alkaen näitä täydennettiin miedoilla hybridivaihtoehdoilla: 2.0 TFSI MHEV 150/190/265 PS. Nämä uudemmat Audi A4 TFSI -moottorit osoittautuivat huomattavasti edeltäjiään luotettavammiksi, ja niissä esiintyi vain satunnaisia venttiilien koksahdusongelmia. Sylinterien deaktivoinnilla varustetusta 1.4 TFSI:stä kehittyi tämän sukupolven paras bensiinimoottori - taloudellinen, luotettava ja riittävän tehokas jokapäiväiseen käyttöön. Sen sijaan 2.0 TFSI (EA888 Gen 3) osoitti edelleen tuttuja heikkouksia, kuten lisääntynyttä öljynkulutusta, erityisesti urheilullisesti ajettaessa.

Audi A4 dieselmoottorit: Sukupolvi V (2015-2023)

Audi A4 2.0 TDI:tä (EA288) tarjottiin eri teholuokissa 122-286 hv. Kaikissa Audi A4 dieselmoottoreissa oli moderni common-rail -ruiskutus SCR-katalysaattorilla ja hiukkassuodattimella. 150 hv:n 2.0 TDI osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi ja tehokkaimmaksi moottoriksi, jonka testikulutus oli vain 4,2-4,8 litraa 100 km:llä ja luotettavuus oli korkea. Tehokkaammissa 190 hv:n ja sitä tehokkaammissa versioissa ilmeni ajoittain ongelmia ruiskutussuuttimien kanssa suurilla ajokilometreillä, mutta ne pysyivät kaiken kaikkiaan erittäin luotettavina.

Audi A4 miedot hybridiajot: sukupolvi V (2015-2023)

Vuodesta 2019 alkaen esiteltiin erilaisia mietohybridivaihtoehtoja: 2.0 TFSI MHEV 12V-järjestelmällä (150/190 hv) ja 48V-järjestelmällä (265 hv). Nämä Audi A4 MHEV -moottorit yhdistivät tehokkuuden hyvään suorituskykyyn ja osoittautuivat luotettavaksi jatkokehitykseksi perinteiselle TFSI-teknologialle.

Audi A4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TFSI 150 HV 5,8-6,5 l/100km Satunnaista venttiilien koksahtamista Erittäin hyvä
2.0 TFSI 190-252 HV 6,8-7,8 l/100km Öljynkulutus urheilukäytössä Hyvä
2.0 TFSI MHEV 150-265 HV 6,2-7,2 l/100km Monimutkaisempi tekniikka Hyvä
3.0 TFSI 354 HV 8,5-9,2 l/100km Monimutkainen, kallis Kohtalainen
2.0 TDI 122-286 HV 4,1-5,5 l/100km 150 hv:n versio erittäin kestävä Erittäin hyvä

Audi A4 moottorit: sukupolvi VI (2023-nykyinen)

Audi A4 nykyinen sukupolvi luottaa täysin sähköistämiseen ja edustaa Audin visiota polttomoottoreiden tulevaisuudesta. Kaikki bensiinimoottorit on nyt varustettu miedolla hybriditekniikalla, kun taas klassisia dieselmoottoreita tarjotaan vain muutamilla markkinoilla. Koska sukupolvi on ollut markkinoilla vasta vuodesta 2023 lähtien, pitkäaikaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia lähestymistapoja. Huippumoottori on 204 hv:n 2.0 TFSI MHEV, jossa yhdistyvät urheilullinen suorituskyky ja korkea hyötysuhde. Mild-hybriditekniikka lupaa yli 300 000 kilometrin käyttöiän, kun sähköavustin keventää polttomoottoria.

Audi A4 miedon hybridin bensiinimoottori: Sukupolvi VI (2023-nykyinen)

Audi A4 moottorivalikoima perustuu kahteen 2.0 TFSI MHEV -moottoriin, joiden tehot ovat 150 hv ja 204 hv. Molemmissa Audi A4 moottoreissa on 48 voltin miedohybriditekniikka, jossa on hihnakäynnistin-alternaattori ja sylinterin deaktivointi. Erityisen onnistuneena pidetään 204 hv:n 2.0 TFSI MHEV -moottoria, joka on kehittymässä tämän sukupolven parhaaksi moottoriksi - se tarjoaa tasaisen tehonsiirron laajalla kierroslukualueella, eikä siinä ole toistaiseksi ilmennyt suurempia sarjavalmistusongelmia.

Audi A4 dieselmoottorit: Sukupolvi VI (2023-nykypäivä)

Koeteltu 2.0 TDI on enää vain muutamilla markkinoilla saatavilla 150 hv:n teholla ja jatkaa luotettavien Audi A4 -dieselmoottoreiden perinnettä. Sähköistämisstrategian vuoksi dieselmallisto kuitenkin supistuu jatkuvasti.

Audi A4 moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 TFSI MHEV 150 HV 6,0-6,8 l/100km Ei sarjaongelmia toistaiseksi Erittäin hyvä
2.0 TFSI MHEV 204 HV 6,2-7,0 l/100km Ei sarjaongelmia tähän mennessä Erittäin hyvä
2.0 TDI 150 HV 4,8-5,5 l/100km Todistettu ja kestävä Erittäin hyvä

Johtopäätökset: Kaikkien sukupolvien parhaat Audi A4-moottorit

Audi A4 moottoreiden kehitys osoittaa selvästi muutoksen yksinkertaisista, kestävistä yksiköistä monimutkaisiin mutta tehokkaisiin käyttövoimiin. Vaikka Audi A4 dieselmoottorit pysyivät luotettavina kaikissa sukupolvissa, tehokkaat TFSI-bensiinimoottorit kamppailivat pitkään alkuvaikeuksien kanssa. Uusi kuudennen sukupolven miedon hybriditekniikka lupaa lupaavaa tulevaisuutta kuljettajille, jotka arvostavat tehokkuutta ja luotettavuutta.

  • Paras Audi A4 bensiinimoottori:

2.0 TFSI MHEV (204 hv, VI sukupolvi) yhdistää nykyaikaisen miedon hybriditekniikan korkeaan hyötysuhteeseen ja toistaiseksi erinomaiseen luotettavuuteen.

  • Paras Audi A4 dieselmoottori:

2.0 TDI (150 hv, sukupolvet V ja VI) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja jokapäiväistä käytettävyyttä kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Audi A4 mieto hybridimoottori:

2.0 TFSI MHEV (204 hv, sukupolvi VI), jonka tasapainoinen tehonjako ja korkea hyötysuhde perustuvat 48 voltin tekniikkaan.

Kaikkien Audi A4-sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,14 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,14 €
5,43 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 43,71 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
43,71 €
8,74 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,29 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
27,29 €
6,82 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 98
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 1
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA9
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 17,00 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA9
17,00 €
17,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,71 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
61,71 €
6,17 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AG13 MN4013-10 Jäähdytinneste ASTM D3306-SAE J1034, vihreä, 10l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-nitriittivapaa
Arvostelut - 27
Tuotekuvaus
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G13
  • Väri: vihreä
  • Tuotelinja: AG13
  • Valmistajan suositukset: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Erittely: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Tilavuus (litra): 10
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Kemialliset ominaisuudet: fosfaattivapaa, nitriittivapaa, amiinivapaa
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4013-10
  • Meidän hintamme: 22,51 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste ASTM D3306-SAE J1034, vihreä, 10l, Valmiiksi sekoitettu, amiinivapaa-nitriittivapaa
Tuotenumero: MN4013-10
Lisää
22,51 €
2,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Versio: FE
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 65,55 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
65,55 €
13,11 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG Special G GS55502M4 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Special G
  • Tuotenumero: GS55502M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 58,28 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: GS55502M4
58,28 €
11,66 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 120,15 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
120,15 €
6,01 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN PLUS, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 37,84 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
37,84 €
9,46 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 103,84 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
103,84 €
5,19 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 55,10 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
55,10 €
5,51 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Moottoriöljy 0W-20, 5l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-20
  • Valmistajan suositukset: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: IV FE
  • Tuotenumero: GS60577M4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 72,24 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-20, 5l
Tuotenumero: GS60577M4
72,24 €
14,45 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 24,98 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
24,98 €
6,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 2000 X1
  • Tuotenumero: 150865
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,11 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
28,11 €
7,03 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.