• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

VW Golf 7 Variant moottorit

Sisällysluettelo

  1. VW Golf 7 Variant moottorit - ensimmäinen sukupolvi (2013-2017)
    1. VW Golf 7 Variant TSI-bensiinimoottorit ensimmäinen sukupolvi (2013-2017)
    2. VW Golf 7 Variant TDI-dieselmoottorit ensimmäinen sukupolvi (2013-2017).
  2. VW Golf 7 Variant moottorit - Euro-6 facelift (2017-2020)
    1. VW Golf 7 Variant TSI-bensiinimoottorit facelift (2017-2020).
    2. VW Golf 7 Variant TDI-dieselmoottorit facelift (2017-2020)
  3. Johtopäätökset: VW Golf 7 Variant kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

VW Golf 7 Variant lanseerattiin vuonna 2013 seitsemännen Golf-sukupolven farmariversiona, ja se vakiinnutti nopeasti asemansa kompaktin segmentin suosittuna vaihtoehtona katumaastureille. Moottorivalikoima kehittyi jatkuvasti tuotantokauden 2013-2020 aikana, ja siihen kuului sekä taloudellisia TSI-bensiinimoottoreita että tehokkaita TDI-dieselmoottoreita. Teknologinen kehitys ulottui perinteisistä imumoottoreista nykyaikaisiin turbo-suorasuihkumoottoreihin, joissa on hiukkassuodatin.

VW Golf 7 Variant moottorit - ensimmäinen sukupolvi (2013-2017)

VW Golf 7 Variant moottorit - ensimmäinen sukupolvi (2013-2017)

VW Golf 7 Variant -moottoreiden ensimmäiselle sukupolvelle oli ominaista tehokkuuden ja luotettavuuden tasapainoinen yhdistelmä. Useimmat yksiköt saavuttivat helposti 250 000-300 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, ja suurempia korjauksia tehtiin yleensä vasta 180 000-220 000 kilometrin jälkeen. Tämän sukupolven ehdottomana kohokohtana pidetään 1.6 TDI-moottoria, jossa on 110 PS (CXXA/CXXB) ja jossa yhdistyvät alhainen polttoaineenkulutus ja korkea pitkäaikaiskestävyys. Moottorisukupolvi hyötyi VW:n vuosien kokemuksesta EA189 TDI -moottoreista ja hyväksi havaituista TSI-moottoreista, mutta joutui myöhemmin kamppailemaan dieselskandaalin vaikutuksista. Markkinavertailussa Golf 7 Variant tarjosi yhden luokkansa monipuolisimmista moottorivalikoimista.

VW Golf 7 Variant TSI-bensiinimoottorit ensimmäinen sukupolvi (2013-2017)

Ensimmäisen Golf 7 Variant sukupolven TSI-bensiinimoottorit perustuivat hyväksi havaittuihin EA111- ja EA211-yksiköihin. Alkutason 1.2 TSI-moottori 85 PS:llä (CJZA/CJZB) osoittautui taloudelliseksi, mutta vajaatehoiseksi estate-mallin painoon nähden. Paljon paremmin sopi yhteen 1.4 TSI-moottori, jossa on 122 PS (CXSA), jota pidetään tämän sukupolven parhaana bensiinimoottorina ja joka tekee vaikutuksen suorituskyvyn ja kulutuksen välisellä tasapainollaan.

1.4 TSI 150 PS:llä (CZEA) tarjosi enemmän dynamiikkaa, mutta oli altis ongelmille hammasketjun kanssa 120 000 kilometrin jälkeen. Erityisen kriittinen oli 1.8 TSI, jossa oli 180 PS (CJSA), joka tarjosi urheilullista suorituskykyä, mutta kamppaili turboahtimen vaurioiden ja öljynkulutuksen kanssa 80 000 kilometrin jälkeen. GTI- ja R-versioille oli varattu 2.0 TSI -mallit, joissa oli 220 PS ja 280 PS (CHHB/CJXG), ja niissä ilmeni tyypillisiä korkean suorituskyvyn moottorin ongelmia, kuten männänrenkaiden lisääntynyttä kulumista.

VW Golf 7 Variant TDI-dieselmoottorit ensimmäinen sukupolvi (2013-2017).

Ensimmäisen sukupolven TDI-dieselmoottorit perustuivat EA189-yksikköön, ja niitä pidettiin ennen dieselskandaalia segmentin vertailukohtana. 1.6 TDI, jossa oli 90 PS (CAYC), toimi lähtödieselinä, mutta kärsi siitä, että sen teho oli farmariautojen standardeihin nähden heikko. Paljon suositeltavampi oli 1.6 TDI 110 PS:llä (CXXA/CXXB), jota pidetään koko Golf 7 Variant aikakauden luotettavimpana dieselmoottorina.

2.0 TDI 150 PS:llä (CUNA/CUNB) tarjosi enemmän vääntöä, mutta oli altis ongelmille pakokaasujen takaisinkierrätyksen ja DPF-järjestelmän kanssa 150 000 kilometrin jälkeen. Erityisen ongelmalliseksi osoittautui 2.0 TDI, jossa oli 184 hv (CUUA), sillä jo 100 000 kilometrin jälkeen ilmeni kalliita turboahtimen vaurioita ja ruiskutusongelmia. Dieselskandaali koski kaikkia tämän sukupolven TDI-moottoreita, ja ne saivat sittemmin ohjelmistopäivityksiä.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 TSI 85 5.1 Alitehoinen, ajoitusketju Keskimääräinen
1.4 TSI 122 5.3 Erittäin luotettava Erittäin hyvä
1.4 TSI 150 5.5 Hammastusketju alkaen 120 000 km Hyvä
1.6 TDI 90 4.2 Heikko suorituskyky Keskimääräinen
1.6 TDI 110 4.1 Erittäin luotettava Erittäin hyvä
2.0 TDI 150 4.4 EGR-ongelmia 150 000 km:n jälkeen Hyvä
2.0 TDI 184 4.6 Turboahdin, ruiskutussuuttimet Kohtalainen

VW Golf 7 Variant moottorit - Euro-6 facelift (2017-2020)

VW Golf 7 Variant moottorit - Euro-6 facelift (2017-2020)

VW Golf 7 Variant moottoreiden facelift vuonna 2017 toi mukanaan kattavan uudistuksen ajovalikoimaan. Luotettavuus parani merkittävästi, ja parhaiden yksiköiden tyypilliset ajokilometrit ovat 300 000-350 000 kilometriä. Suurempi huoltotyö on yleensä ajankohtainen vasta 200 000-250 000 kilometrin jälkeen. Facelift-sukupolven kohokohdaksi on vakiinnuttanut asemansa 1,5 TSI EVO, jossa on 150 PS (DADA) ja jossa yhdistyvät moderni sylinterien deaktivointi ja korkea hyötysuhde. Uudet EA211-evo bensiini- ja EA288-dieselmoottorit täyttivät tiukat Euro 6 -standardit ja tarjosivat huomattavasti puhtaammat päästöt. Verrattuna kilpailijoihin, kuten Ford Focus Turnieriin tai Opel Astra Sports Toureriin, VW tarjosi segmentin nykyaikaisinta moottoritekniikkaa.

VW Golf 7 Variant TSI-bensiinimoottorit facelift (2017-2020).

Faceliftin TSI-moottorit hyötyivät EA211-evo-sukupolven perustavanlaatuisista parannuksista. Uusi 1.0 TSI 115 PS (CHZJ/CHZK) korvasi heikomman 1.2 TSI:n ja tarjosi pienemmästä iskutilavuudestaan huolimatta paremmat ajo-ominaisuudet. Sen kolmisylinterinen luonne aiheutti kuitenkin huomattavaa tärinää alhaisilla kierrosluvuilla.

Ehdoton kohokohta oli 1.5 TSI EVO 150 PS (DADA), joka asetti uudet tehokkuusstandardit sylinterien deaktivoinnin (ACT) ja Millerin syklin prosessin ansiosta. Tätä moottoria pidetään koko Golf 7 Variant aikakauden parhaana bensiinimoottorina, eikä siinä ole juuri mitään kulumisen merkkejä vielä 150 000 kilometrin jälkeen. 1,5 TSI:n 130 hv:n versio (DPCA) tarjosi samanlaisia ominaisuuksia hieman pienemmällä teholla.

Urheilullisiin vaatimuksiin oli edelleen saatavilla 2.0 TSI -moottorit 245 hv (CJXC) ja 310 hv (CJXF), vaikka niiden suorituskykyinen rakenne johti korkeampiin huoltokustannuksiin.

VW Golf 7 Variant TDI-dieselmoottorit facelift (2017-2020)

Faceliftin TDI-moottorit perustuivat puhtaaseen EA288-sukupolveen ja täyttivät Euro 6 -standardin ilman ohjelmistotemppuja. 1.6 TDI 115 PS:llä (DGDA/DGDB) korvasi skandaalipitoiset EA189-moottorit ja tarjosi huomattavasti puhtaammat päästöarvot. Sen luotettavuus ei kuitenkaan yltänyt aivan edeltäjänsä tasolle.

2.0 TDI 150 PS (DFGA) vakiinnutti asemansa facelift-sukupolven luotettavimpana dieselmoottorina ja yhdisti tehokkaan suorituskyvyn ja alhaisen polttoaineenkulutuksen. Sen nykyaikainen pakokaasujen jälkikäsittely SCR-katalysaattorilla ja AdBlue-ruiskutuksella toimi ongelmitta vielä 200 000 kilometrin jälkeenkin.

Tehokas 2.0 TDI -vaihtoehto, jossa on 184 hv (DFGB), tarjosi GTD-suorituskykyä, mutta oli altis korkeapainepumpun lisääntyneelle kulumiselle 120 000 kilometrin jälkeen. Erityisen vaativille asiakkaille tarjottiin 2.0 TDI 200 hv (CUAA), joka kuitenkin aiheutti monimutkaisuutensa vuoksi korkeampia huoltokustannuksia.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.0 TSI 115 4.9 Kolmen sylinterin tärinä Hyvä
1.5 TSI 130 4.7 Erittäin luotettava Erittäin hyvä
1.5 TSI EVO 150 4.6 Erittäin luotettava Erittäin hyvä
1.6 TDI 115 3.8 Pakokaasun jälkikäsittely Hyvä
2.0 TDI 150 4.0 Erittäin luotettava Erittäin hyvä
2.0 TDI 184 4.2 Korkeapainepumppu alkaen 120 000 km Hyvä
2.0 TDI 200 4.3 Monimutkainen tekniikka Keskimääräinen

Johtopäätökset: VW Golf 7 Variant kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

VW Golf 7 Variant -moottorivalikoima on kokenut huomattavan teknisen kehityksen hyväksi todetuista EA189-dieselmoottoreista huippumoderneihin EA211-evo -bensiinimoottoreihin, joissa on sylinterin deaktivointi. Ensimmäinen sukupolvi teki vaikutuksen vankalla luotettavuudellaan, mutta facelift toi merkittäviä parannuksia tehokkuuteen ja päästöihin.

  • Paras VW Golf 7 Variant bensiinimoottori:

Facelift-sukupolven 1.5 TSI EVO, 150 PS (DADA), yhdistää huipputekniikan poikkeukselliseen luotettavuuteen ja pieneen polttoaineenkulutukseen.

  • Paras VW Golf 7 Variant dieselmoottori:

Ensimmäisen sukupolven 1.6 TDI 110 PS (CXXA/CXXB) pidetään pitkän matkan erikoismoottorina, jonka kestävyys on yli 300 000 kilometrin ylittämätön.

  • Huippuluokan voimansiirto:

Facelift-sukupolven 2.0 TDI, jossa on 150 PS (DFGA), edustaa dieselteknologian nykytilaa puhtaiden päästöjen ja korkean hyötysuhteen ansiosta.

Kaikkien VW Golf 7 Variant -moottoreiden varaosat ja huoltokomponentit ovat saatavilla AUTODOCilta todistetusti laadukkaina.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,49 €
5,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-33%
FEBI BILSTEIN 48810 Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli
  • Laatu / luokka: 10.9
  • Avainväli: 21
  • Ruuvikanta / mutteriprofiili: Kuusioruuvi / -mutteri
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 35
  • Paino [kg]: 0,08
  • Ulkokierremitta: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Ruuvi, jarrusatula
  • Tuotenumero: 48810
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Tuotenumero: 48810
verrattuna ovh:hon 5,42 €

3,59 €
Hinta per kpl
14,36 € / hinta 4 tuotetta kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 85
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 48,49 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
48,49 €
9,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 78
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 126,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
126,99 €
6,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
A 863 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 863 Pyyhkijänsulka 650, 450 mm, Rungottomat
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Pituus (mm): 650, 450
  • Pyyhkijänsulkatyyppi: Rungottomat
  • Tuotelinja: Aerotwin
  • Vasen / oikea liikenne: Ohjaus vasemmalla
  • BOSCH: Pyyhkijänsulka
  • Tuotenumero: 3 397 007 863
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
BOSCH Pyyhkijänsulka 650, 450 mm, Rungottomat
Tuotenumero: 3 397 007 863
27,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 100
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA9
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 20,99 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA9
20,99 €
20,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
25,49 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 14
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 81,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
81,49 €
16,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
61,49 €
15,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 43,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
43,49 €
10,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 112,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
112,99 €
5,65 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-57%
FEBI BILSTEIN 21829 Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Väri: keltainen
  • Valmistajan suositukset: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • SAE-viskositeettiluokka: 75W
  • Paino [kg]: 0,917
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • FEBI BILSTEIN: Vaihteistoöljy (käsi-)
  • Tuotenumero: 21829
  • Meidän hintamme: 15,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Vaihteistoöljy (käsi-) Tilavuus: 1l, 75W
Tuotenumero: 21829
verrattuna ovh:hon 37,46 €

15,99 €
15,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOTUL MULTI DCTF 105786 Automaattivaihteistoöljy ATF DCT, 1l, keltainen
Arvostelut - 27
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF DCT
  • Valmistajan suositukset: Refer to TDS chart
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MULTI DCTF
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Väri: keltainen
  • MOTUL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 105786
  • Meidän hintamme: 19,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Automaattivaihteistoöljy ATF DCT, 1l, keltainen
Tuotenumero: 105786
19,49 €
19,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Moottoriöljy 0W-20, 5l
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-20
  • Valmistajan suositukset: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: IV FE
  • Tuotenumero: GS60577M4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 79,99 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-20, 5l
Tuotenumero: GS60577M4
79,99 €
16,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AR-L 550051981 Moottoriöljy 0W-20, 1l
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • Valmistajan suositukset: Renault RN17 FE, VW 508 00, VW 509 00
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AR-L
  • Tuotenumero: 550051981
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Katalysaattorimalli: autoille, joissa katalysaattorin noki- / hiukkassuodatin
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 16,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 0W-20, 1l
Tuotenumero: 550051981
16,99 €
16,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.