• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Skoda Octavia 2 Combi moottorit

Sisällysluettelo

  1. Skoda Octavia 2 Combi -moottorit - nykyajan ensimmäinen sukupolvi (2004-2013)
    1. Skoda Octavia 2 Combi -bensiinimoottorit: Ensimmäinen sukupolvi (2004-2013)
    2. Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2004-2013).
  2. Skoda Octavia 2 Combi - Moottorit - Facelift ja Euro-5 (2008-2013)
    1. Skoda Octavia 2 Combi -bensiinimoottorit: Facelift-aika (2008-2013)
    2. Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottorit: Euro 5 -aikakausi (2008-2013)
  3. Johtopäätös: Skoda Octavia 2 Combi kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Skoda Octavia 2 Combi -mallin toinen sukupolvi lanseerattiin vuonna 2004, ja se vakiinnutti nopeasti asemansa yhtenä Euroopan markkinoiden menestyneimmistä pienistä farmariautoista. Ajoneuvo teki vaikutuksen laajalla moottorivalikoimalla taloudellisista bensiinimoottoreista Volkswagen-konsernin tehokkaisiin TDI-dieselmoottoreihin. Moottoreiden jatkuva jatkokehitys kahdeksan tuotantovuoden aikana kuvastaa moottoriteknologian nopeaa kehitystä.

Skoda Octavia 2 Combi -moottorit - nykyajan ensimmäinen sukupolvi (2004-2013)

Ensimmäisen modernin sukupolven Skoda Octavia 2 Combi -moottorit muokkasivat käytännöllisten perheautojen markkinoita vuosina 2004-2013. Tämä sarja saavutti tyypillisesti 250 000-350 000 kilometrin ajomäärät asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset tulevat yleensä ajankohtaisiksi 180 000-220 000 kilometrin kohdalla, jolloin dieselmoottorit ovat yleensä kestävämpiä kuin bensiinimoottoriset vastineensa. Tämän sukupolven ehdoton edelläkävijä oli 2.0 TDI 140 PS:llä, joka teki vaikutuksen suorituskyvyn, taloudellisuuden ja luotettavuuden yhdistelmällään. Teknisiin kohokohtiin kuuluivat common-rail-tekniikan käyttöönotto dieselmoottoreissa ja FSI-suoraruiskutuksen jatkokehitys bensiinimoottoreissa. Markkinavertailussa Octavia 2 Combi pärjäsi menestyksekkäästi VW Golf Variantin ja Ford Focus Turnierin kaltaisia kilpailijoita vastaan.

Skoda Octavia 2 Combi -bensiinimoottorit: Ensimmäinen sukupolvi (2004-2013)

Skoda Octavia 2 Combi -moottoreiden bensiinimoottorivalikoima käsitti eri tilavuus- ja tehotasoja. Alkutason 1.4 MPI-moottori, jossa oli 80 hv (moottorikoodi BCA), osoittautui kestäväksi, mutta Combi-mallin painoon nähden alitehoiseksi. 102 hv:n 1.6 MPI-moottori (BGU), jota pidettiin monitoimimoottorina, oli paljon suositumpi. FSI-suoraruiskutusmoottorit 1.6 FSI, 115 hv (BLF) ja 2.0 FSI, 150 hv (BLR/BLY) tarjosivat enemmän tehoa, mutta niillä oli ongelmia korkeapainepumppujen kanssa noin 120 000 kilometristä alkaen. Urheilullinen 2.0 TSI, jossa on 200 hv (BWA), täydensi malliston yläpäätä, mutta se kärsi turboahtimen ongelmista 150 000 kilometrin ajosta alkaen.

Ilmakehän MPI-moottorit olivat erityisen vahvoja yksinkertaisuutensa ja kestävyytensä ansiosta. FSI-moottoreiden heikkouksia olivat monimutkainen suoraruiskutusjärjestelmä ja siihen liittyvät korjauskustannukset. 1.6 MPI vakiinnutti asemansa bestsellerinä tasapainoisten ominaisuuksiensa ansiosta.

Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2004-2013).

Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottorivalikoima perustui hyväksi todettuun TDI-teknologiaan. 1.9 TDI oli saatavana kolmella tehotasolla: 105 hv (BXE), 115 hv (BKC) ja 130 hv (BXF). Näitä pumppusuuttimella toimivia moottoreita pidettiin erityisen kestävinä, ja ne saavuttivat usein yli 300 000 kilometriä. Nykyaikaisempi 2.0 TDI esiteltiin vuonna 2005 140 hv:n (BKD) ja myöhemmin 170 hv:n (BMN) moottoreilla, jotka molemmat oli varustettu common-rail -järjestelmällä.

105 hv:n 1.9 TDI osoittautui taloudellisimmaksi ja luotettavimmaksi dieseliksi, kun taas 140 hv:n 2.0 TDI tarjosi parhaan tasapainon suorituskyvyn ja kulutuksen välillä. TDI-moottoreiden tyypillisiä heikkoja kohtia olivat ruiskutussuuttimien vikaantuminen 180 000 kilometrin jälkeen ja pakokaasujen takaisinkierrätykseen liittyvät ongelmat. Myös 2.0 TDI 170 PS:llä oli altis turboahtimen vaurioille 200 000 kilometristä alkaen.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 MPI 80 7,2 Alitehoinen Keskimääräinen
1,6 MPI 102 7,8 Ei mitään vakavaa Hyvä
1.6 FSI 115 7,5 Korkeapainepumppu Keskimääräinen
2,0 FSI 150 8,1 Suoraruiskutus Kohtalainen
2.0 TSI 200 8,9 Turboahdin Keskimääräinen
1.9 TDI 105 105 5,2 Suuttimet Erittäin hyvä
1.9 TDI 115 115 5,4 EGR-venttiili Hyvä
1.9 TDI 130 130 5,6 Pumpun suutin Hyvä
2.0 TDI 140 140 5,8 Turboahdin alkaen 200tkm Erittäin hyvä
2.0 TDI 170 170 6,2 Turboahdin, DPF Hyvä

Skoda Octavia 2 Combi - Moottorit - Facelift ja Euro-5 (2008-2013)

Skoda Octavia 2 Combi - Moottorit - Facelift ja Euro-5 (2008-2013)

Vuoden 2008 facelift toi Skoda Octavia 2 Combi -moottoreihin merkittäviä parannuksia Euro 5 -standardin täyttämiseksi. Luotettavuus pysyi tavanomaisella tasolla, ja kilometrejä kertyi jopa 300 000 kilometriä. Suuremmat korjaukset ovat yleensä tarpeen 160 000-200 000 kilometrin välillä. Uudistettu 2.0 TDI 140 PS (CBAB) vakiinnutti asemansa tämän mallipäivityksen kultaisena standardina. Teknisiä uudistuksia olivat muun muassa parannettu pakokaasujen jälkikäsittely ja optimoidut moottorinohjaukset. Markkina-asema vahvistui entisestään tämän päivityksen myötä.

Skoda Octavia 2 Combi -bensiinimoottorit: Facelift-aika (2008-2013)

Faceliftin jälkeen Skoda Octavia 2 Combi -mallin moottorit saivat uudistetut bensiinimoottorit. Koeteltu 1.6 MPI (CCSA) pysyi valikoimassa 102 hv:n teholla ja teki edelleen vaikutuksen luotettavuudellaan. Uutuutena oli 1.2 TSI 105 PS:llä (CBZB), joka teki vaikutuksen downsizing-tekniikallaan. Modernisoidun malliston täydensivät 1.4 TSI 122 PS:llä (CAXA) ja 1.8 TSI 160 PS:llä (CDAA).

1.2 TSI osoittautui tekniseksi edistysaskeleeksi alhaisen polttoaineenkulutuksen ansiosta, mutta se oli altis ongelmille hammasketjun kanssa 100 000 kilometrin jälkeen. 1.8 TSI tarjosi hyvän tehon, mutta oli altis vesipumppuvioille. Klassinen 1.6 MPI oli edelleen sarjan luotettavin bensiinimoottori.

Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottorit: Euro 5 -aikakausi (2008-2013)

Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottorivalikoimaa uudistettiin perusteellisesti Euro 5 -standardia varten. Hyväksi todettu 1.9 TDI poistettiin käytöstä, ja 2.0 TDI hallitsi mallistoa 110 hv (CFHC), 140 hv (CBAB) ja 170 hv (CBBB) -malleina. Kaikki moottorit varustettiin hiukkassuodattimilla ja optimoidulla pakokaasujen jälkikäsittelyllä.

2.0 TDI 110 PS:n teholla vakiinnutti asemansa taloudellisuuden mestarina, kun taas 140 PS:n versio tarjosi parhaan kompromissin suorituskyvyn ja tehokkuuden välillä. 170 hv:n moottori oli varattu urheilullisiin vaatimuksiin, mutta se oli altis suuremmalle kulutukselle. Tyypillisiä ongelmia olivat tukkeutuneet hiukkassuodattimet lyhyillä matkoilla ja vialliset EGR-venttiilit 150 000 kilometrin jälkeen.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 TSI 105 6,1 Ajoitusketju Keskimääräinen
1.4 TSI 122 6,4 Turboahdin Hyvä
1.6 MPI 102 7,6 Ei vakava Erittäin hyvä
1.8 TSI 160 7,2 Vesipumppu Hyvä
2.0 TDI 110 110 4,9 DPF:n tukkeutuminen Hyvä
2.0 TDI 140 140 5,1 EGR-venttiili Erittäin hyvä
2.0 TDI 170 170 5,7 Turboahdin Hyvä

Johtopäätös: Skoda Octavia 2 Combi kaikkien sukupolvien parhaat moottorit.

Skoda Octavia 2 Combi -mallin moottorikehitys heijastaa siirtymistä klassisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbo- ja suoraruiskutustekniikoihin. Koko tuotantokauden ajan erityisesti TDI-dieselmoottorit osoittivat kestävyydeltään ja taloudellisuudeltaan ylivoimaisuutensa.

  • Paras Skoda Octavia 2 Combi -bensiinimoottori:

1.6 MPI, jossa on 102 hv, tekee vaikutuksen tinkimättömällä luotettavuudellaan ja alhaisilla huoltokustannuksillaan hyväksyttävällä suorituskyvyllä.

  • Paras Skoda Octavia 2 Combi -dieselmoottori:

2.0 TDI, jossa on 140 hv, yhdistää optimaalisen ajosuorituksen pieneen polttoaineenkulutukseen ja TDI:n todistettuun pitkäikäisyyteen.

  • Luotettavin Skoda Octavia 2 Combi -moottori:

1.9 TDI, jossa on 105 hv, pidetään lähes tuhoutumattomana, ja sen ajokilometrit ylittävät säännöllisesti 400 000 kilometrin rajan.

Kaikkiin Skoda Octavia 2 Combi -moottoreihin on saatavana varaosia AUTODOCilta todistetusti laadukkaasti ja kohtuulliseen hintaan.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

OSRAM ORIGINAL 2820 Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: Sokkelipolttimo
  • Tuotelinja: ORIGINAL
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 2
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Polttimo
  • Tuotenumero: 2820
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Tuotenumero: 2820
1,16 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
ABAKUS 048-11-861 Vilkkuvalo valkoinen, Vasen ulkopeili, LED
Arvostelut - 8
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Vasen ulkopeili
  • Lamppumalli: LED
  • Väri: valkoinen
  • Parituote: 048-11-862
  • Ammattilaisen on tehtävä asennus / irrotus!
  • ABAKUS: Vilkkuvalo
  • Tuotenumero: 048-11-861
  • Meidän hintamme: 28,52 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
ABAKUS Vilkkuvalo valkoinen, Vasen ulkopeili, LED
Tuotenumero: 048-11-861
28,52 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,62 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: MN7715-5
Lisää
38,62 €
7,72 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-38%
FEBI BILSTEIN 48810 Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli
  • Laatu / luokka: 10.9
  • Avainväli: 21
  • Ruuvikanta / mutteriprofiili: Kuusioruuvi / -mutteri
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 35
  • Paino [kg]: 0,08
  • Ulkokierremitta: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Ruuvi, jarrusatula
  • Tuotenumero: 48810
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Ruuvi, jarrusatula Etuakseli
Tuotenumero: 48810
verrattuna ovh:hon 5,42 €

3,32 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-7%
NTY CPZ-AU-007 Vesipumppu, taukolämpö 12V, Sähköinen
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • Jännite (V): 12
  • Käyttö: Sähköinen
  • Valmistusnumero: CPZ-AU-007
  • Nettopaino [g]: 300
  • NTY: Vesipumppu, taukolämpö
  • Tuotenumero: CPZ-AU-007
  • Meidän hintamme: 32,70 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
NTY Vesipumppu, taukolämpö 12V, Sähköinen
Tuotenumero: CPZ-AU-007
verrattuna ovh:hon 35,43 €

32,70 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-13%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Rele, käynnistin
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 5
  • Virta (A): 50
  • TOPRAN: Rele, käynnistin
  • Tuotenumero: 115 667
  • Meidän hintamme: 16,57 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Rele, käynnistin
Tuotenumero: 115 667
verrattuna ovh:hon 19,25 €

16,57 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,26 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,26 €
9,85 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG G004000M2 Ohjaustehostinöljy Tilavuus: 1l
Arvostelut - 38
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • VAG: Ohjaustehostinöljy
  • Tuotenumero: G004000M2
  • Meidän hintamme: 28,74 €
Tiedot
VAG Ohjaustehostinöljy Tilavuus: 1l
Tuotenumero: G004000M2
Lisää
28,74 €
28,74 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 68
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 31,23 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
31,23 €
7,81 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Automaattivaihteistoöljy 1l, punainen
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • Vaihteistonumero: 4 / 1
  • Täyttömäärä [l]: 6,8
  • Valmistajan suositukset: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy, Synteettinen öljy
  • Versio: Dexron VI Mercon LV
  • Tuotelinja: Transmax
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Väri: punainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 1550C4
  • Meidän hintamme: 23,96 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Automaattivaihteistoöljy 1l, punainen
Tuotenumero: 1550C4
23,96 €
23,96 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBEST 2399-B6R Vakaajasarja Takana
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Takana
  • Läpimitta [mm]: 21
  • Paino [kg]: 1,695
  • Pakkauspituus [cm]: 120,0
  • Pakkausleveys [cm]: 20,0
  • Pakkauskorkeus [cm]: 12,0
  • FEBEST: Vakaajasarja
  • Tuotenumero: 2399-B6R
  • Meidän hintamme: 71,29 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBEST Vakaajasarja Takana
Tuotenumero: 2399-B6R
71,29 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Arvostelut - 9
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 20
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-20
  • Meidän hintamme: 87,05 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Tuotenumero: MN8218-20
Lisää
87,05 €
4,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 21,71 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
21,71 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 84,05 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
84,05 €
16,81 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.