• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

VW Passat B7 Variant moottorit

Sisällysluettelo

  1. VW Passat B7 Variant moottorit - TSI- ja TDI-moottoreiden käyttöönotto (2010-2014).
    1. VW Passat B7 Variant TSI-bensiinimoottorit (2010-2014)
    2. VW Passat B7 Variant TDI -dieselmoottorit (2010-2014)
  2. VW Passat B7 Variant moottorit - facelift ja Euro-6 (2014-2015).
    1. VW Passat B7 Variant TSI-bensiinimoottorit facelift (2014-2015).
    2. VW Passat B7 Variant TDI -dieselmoottorin facelift (2014-2015).
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat VW Passat B7 Variant -moottorit.

VW Passat B7 Variant lanseerattiin vuonna 2010 menestyksekkään keskikokoisen mallisarjan seitsemäntenä sukupolvena, ja se vakiinnutti nopeasti asemansa yhtenä premium-segmentin suosituimmista farmareista. B7-sukupolven moottorivalikoima sisälsi sekä testattuja että täysin uusia yksiköitä, jotka siirtyivät nykyaikaiseen Euro 5 -päästöstandardiin. Tämä sukupolvi merkitsi merkittävää teknologista käännekohtaa, kun käyttöön otettiin edistyksellinen suoraruiskutus ja tehokas turboahdintekniikka.

VW Passat B7 Variant moottorit - TSI- ja TDI-moottoreiden käyttöönotto (2010-2014).

VW Passat B7 Variant moottorit - TSI- ja TDI-moottoreiden käyttöönotto (2010-2014).

B7-sukupolven ensimmäiselle vaiheelle oli ominaista voimansiirtotekniikan perustavanlaatuinen modernisointi. Volkswagen luotti johdonmukaisesti hyväksi todettuun TSI- ja TDI-teknologiaan, jolloin luotettavuus parani merkittävästi. Tyypilliset 250 000-350 000 kilometrin ajomäärät ovat realistisesti saavutettavissa asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset tehdään yleensä 180 000-220 000 kilometrin välillä, ja niistä kärsivät erityisesti turboahtimet ja ruiskutusjärjestelmät. Tämän sukupolven ehdottomana kohokohtana pidetään 2.0 TDI-moottoria 140 PS (CFFB), jossa yhdistyvät optimaalisesti suorituskyky, tehokkuus ja kestävyys. Teknisiin uudistuksiin kuuluivat start-stop-järjestelmät ja jarrutusenergian talteenotto ensimmäistä kertaa vakiona. Markkinavertailussa Passat B7 Variant sijoittui BMW 3-sarjan Touringin ja Audi A4 Avant väliin ja sai pisteitä ylivoimaisesta tilavuudestaan.

VW Passat B7 Variant TSI-bensiinimoottorit (2010-2014)

B7:n ensimmäisen vaiheen TSI-moottoriperheeseen kuului kolme tehotasoa, joissa oli nykyaikaiset suoraruiskutusjärjestelmät. 1.4 TSI 122 PS (CAXA) oli lähtötason moottori, ja se teki vaikutuksen alhaisella polttoaineenkulutuksellaan, joka oli 6,2 litraa sadalla kilometrillä. Tehokkaampi 1.8 TSI 160 PS (CDAA) vakiinnutti asemansa suosittuna keskitason moottorina, jonka ajo-ominaisuudet olivat tasapainoiset. Huipulla oli 2.0 TSI 211 PS:llä (CCTA), joka täytti urheilulliset tavoitteet, mutta erottui suuremmasta kulutuksestaan.

Hammastusketjut osoittautuivat ongelmallisiksi kaikissa TSI-muunnoksissa, ja ne on vaihdettava 120 000-160 000 kilometrin välillä. 1.4 TSI:llä on myös taipumusta ongelmiin korkeapainepumpun kanssa noin 100 000 kilometristä alkaen. 2.0 TSI kamppailee turboahtimen ennenaikaisen kulumisen ja suoraruiskutusjärjestelmän kalliiden korjausten kanssa. Perusmoottoreiden pohjimmiltaan vankka rakenne ja varaosien hyvä saatavuus ovat myönteisiä seikkoja.

VW Passat B7 Variant TDI -dieselmoottorit (2010-2014)

TDI-mallisto alkoi neljällä eri tehotasolla, jotka kaikki perustuvat hyväksi havaittuun 2,0-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin. 1.6 TDI 105 PS:llä (CAYC) oli suunnattu taloudellisille usein ajaville kuljettajille, ja sen normikulutuslukemat olivat 4,9 litraa. 2.0 TDI oli saatavana kolmena versiona: 140 hv (CFFB), 170 hv (CFGB) ja 240 hv (CCWA) nelivetomallissa.

140 hv:n 2.0 TDI osoittautui tekniseksi mestariteokseksi, joka oli poikkeuksellisen kestävä ja jonka polttoaineenkulutus oli kohtuullinen (5,4 litraa). Heikkoudet ilmenevät lähinnä pakokaasujen takaisinkierrätyksessä 150 000 kilometristä alkaen ja ajoittaisissa hiukkassuodattimen ongelmissa. 170 hv:n moottori on altis turboahtimen vaurioitumiselle noin 200 000 kilometrin jälkeen, ja 240 hv:n versio aiheuttaa monimutkaisesta nelivetotekniikasta johtuen korkeampia huoltokustannuksia. 1.6 TDI kamppailee ruiskutusjärjestelmän ongelmien kanssa, ja sitä tulisi välttää erityisesti lyhyillä matkoilla.

Moottorin teho Teho (PS) Polttoaineen kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TSI 122 6,2 Ajoitusketju, korkeapainepumppu Hyvä
1.8 TSI 160 6,8 Ajoitusketju, turboahdin Hyvä
2.0 TSI 211 7,4 Ajoitusketju, suoraruiskutus Keskimääräinen
1.6 TDI 105 4,9 Ruiskutusjärjestelmä, EGR-venttiili Kohtalainen
2.0 TDI 140 140 5,4 EGR-venttiili, hiukkassuodatin Erittäin hyvä
2.0 TDI 170 170 5,7 Turboahdin, ruiskutuspumppu Hyvä
2.0 TDI 240 240 6,8 Neliveto, turboahdin Keskimääräinen

VW Passat B7 Variant moottorit - facelift ja Euro-6 (2014-2015).

Vuoden 2014 facelift toi mukanaan moottorivalikoiman kattavan uudistuksen, jossa keskityttiin Euro 6 -vaatimusten täyttämiseen ja tehokkuuden parantamiseen. Luotettavuutta parannettiin merkittävästi teknisten parannusten avulla, ja parhaimmilla moottoreilla voidaan ajaa 300 000-400 000 kilometriä. Korjausväliä on pidennetty 200 000-250 000 kilometriin, mikä korostaa parantunutta laatua. Uudistettu 2.0 TDI 150 PS (CRLB) asettaa uudet standardit luotettavuuden ja tehokkuuden suhteen. Teknisiä kohokohtia ovat muun muassa parannettu pakokaasujen jälkikäsittely ja optimoidut palamisprosessit. Kilpailuympäristössä Passat pärjää premium-kilpailijoilleen alhaisempien käyttökustannusten ansiosta.

VW Passat B7 Variant TSI-bensiinimoottorit facelift (2014-2015).

Uudistetut TSI-moottorit hyötyivät laajoista teknisistä parannuksista. 1.4 TSI sai uuden 125 PS:n (CZCA) vaihtoehdon, joka erottui edukseen parannetun hammasketjutekniikan ansiosta. Koeteltua 1.8 TSI -moottoria päivitettiin 180 PS:iin (CDAB), ja se tarjosi nyt huomattavasti enemmän vääntöä. 2.0 TSI säilyi urheilullisena keihäänkärkenä 220 PS:llä (CCZA).

Varhaisen TSI-sukupolven alkuvaikeudet oli suurelta osin korjattu. Hammasketjuongelmia esiintyy nyt vasta 180 000 kilometrin jälkeen, mikä on merkittävä parannus. 1.4 TSI on nyt luotettavampi korkeapainepumpun ansiosta, kun taas 1.8 TSI loistaa optimoidulla turboahtimen tekniikalla. 2.0 TSI hyötyy parantuneesta jäähdytyksestä ja vankemmista ruiskutuskomponenteista, mutta se on edelleen malliston eniten huoltoa vaativa moottori.

VW Passat B7 Variant TDI -dieselmoottorin facelift (2014-2015).

Dieselmoottoreiden uudistuksessa keskityttiin Euro 6 -vaatimusten täyttämiseen, ja se koski sekä 1.6 TDI:tä että eri 2.0 TDI -malleja. 1.6 TDI:n teho nostettiin 120 hevosvoimaan (CLHA) ja se sai parannetun ruiskutusjärjestelmän. 2.0 TDI ilmestyi 150 hv:n (CRLB), 190 hv:n (CRBC) ja uudistettuna 240 hv:n versiona nelivetomalleihin.

Facelift-sukupolven ehdottomaksi suosikiksi nousi 2.0 TDI 150 hv:llä. Sen yhdistelmä alhaisesta 4,8 litran polttoaineenkulutuksesta, korkeasta luotettavuudesta ja kohtuullisista huoltokustannuksista on vertaansa vailla. SCR-pakokaasujen jälkikäsittely toimii ongelmitta, ja TDI:lle tyypilliset heikkoudet on minimoitu. 190 hevosvoiman moottori tarjoaa urheilullista suorituskykyä, mutta sillä on toisinaan ongelmia monimutkaisemman pakojärjestelmän kanssa. Nelivetoversio on edelleen huoltointensiivisempi lisätekniikan vuoksi.

Moottori Teho (PS) Polttoaineenkulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TSI 125 5,9 Ajoitusketju (myöhemmin), sytytyskelat Hyvä
1.8 TSI 180 6,5 Turboahdin, jäähdytysjärjestelmä Erittäin hyvä
2.0 TSI 220 7,1 Suoraruiskutus, öljynkulutus Hyvä
1.6 TDI 120 4,6 DPF-regeneraatio, ruiskutusventtiilit Keskimääräinen
2.0 TDI 150 150 4,8 SCR-katalysaattori, EGR-venttiili. Erittäin hyvä
2.0 TDI 190 190 5,2 AdBlue-järjestelmä, turboahdin. Hyvä
2.0 TDI 240 4Motion 240 6,4 Nelipyöräkytkin, pakojärjestelmä Keskimääräinen

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat VW Passat B7 Variant -moottorit.

VW Passat B7 Variant moottorikehitys osoittaa vaikuttavaa teknistä kehitystä ensimmäisistä TSI- ja TDI-moottoreista faceliftin kypsiin Euro 6 -moottoreihin. Kun varhaiset moottorit vielä kamppailivat alkuvaikeuksien kanssa, myöhemmät versiot kehittyivät poikkeuksellisen luotettaviksi ja tehokkaiksi voimansiirtojärjestelmiksi. Volkswagenin hyväksi todetun teknologian ja jatkuvan parantamisen yhdistelmä tekee B7 Variantista yhden keskikokoisen segmentin vankimmista moottoreista.

  • Paras VW Passat B7 Variant -bensiinimoottori:

Facelift-sukupolven 1.8 TSI, jossa on 180 PS (CDAB), yhdistää optimaalisen tehonsiirron korkeaan luotettavuuteen ja maltilliseen polttoaineenkulutukseen, mikä tekee siitä parhaan valinnan sekä usein ajaville että urheilullisille kuljettajille.

  • Paras VW Passat B7 Variant -dieselmoottori:

2.0 TDI, jossa on 150 PS (CRLB), asettaa standardit kestävyyden, tehokkuuden ja huollon helppouden suhteen, ja sitä pidetään yhtenä parhaista Volkswagenin koskaan kehittämistä dieselmoottoreista.

  • Luotettavin yleismoottori:

Ensimmäisen sukupolven 2.0 TDI, jossa on 140 PS (CFFB), tekee vaikutuksen hyväksi todetulla tekniikalla ilman monimutkaista pakokaasujen jälkikäsittelyä ja saavuttaa helposti yli 300 000 kilometrin kilometrit.

Kaikkiin VW Passat B7 Variant -moottoreihin löydät AUTODOCista laadukkaat varaosat ja kulutusosat kohtuulliseen hintaan.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
29,49 €
5,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
NTY EZC-VW-059 Takaluukun lukko Sisempi
Arvostelut - 36
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Sisempi
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 4
  • Pistokkeen kotelon muoto: D-muoto
  • Valmistusnumero: EZC-VW-059
  • Kotelomateriaali: Muovi
  • NTY: Takaluukun lukko
  • Tuotenumero: EZC-VW-059
  • Meidän hintamme: 20,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
NTY Takaluukun lukko Sisempi
Tuotenumero: EZC-VW-059
20,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
NTY CPZ-AU-007 Vesipumppu, taukolämpö 12V, Sähköinen
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • Jännite (V): 12
  • Käyttö: Sähköinen
  • Valmistusnumero: CPZ-AU-007
  • Nettopaino [g]: 300
  • NTY: Vesipumppu, taukolämpö
  • Tuotenumero: CPZ-AU-007
  • Meidän hintamme: 34,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
NTY Vesipumppu, taukolämpö 12V, Sähköinen
Tuotenumero: CPZ-AU-007
34,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-30%
MCGARD Original 28018SU Lukkopultit Kuula istukka A/G
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: Original
  • Kierremitta: M14
  • Kierrenousu (mm): 1.5
  • Pyörän kiinnitys: Kuula istukka A / G
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 26.7
  • Avainväli: 17
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Väri: kromi
  • Pinta: Kromattu
  • MCGARD: Lukkopultit
  • Tuotenumero: 28018SU
  • Meidän hintamme: 50,49 €
Tiedot
MCGARD Lukkopultit Kuula istukka A/G
Tuotenumero: 28018SU
verrattuna ovh:hon 72,54 €

50,49 €
Hinta 5 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
LIQUI MOLY Zentralhydrauliköl 1127 Keskushydrauliikkaöljy
Arvostelut - 77
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Kuorma-autot
  • Varusteet: hydrauliautoille
  • Valmistajan suositukset: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy
  • Väri: Oranssi
  • Tuotelinja: Zentralhydrauliköl
  • LIQUI MOLY: Keskushydrauliikkaöljy
  • Tuotenumero: 1127
  • Meidän hintamme: 21,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Keskushydrauliikkaöljy
Tuotenumero: 1127
Lisää
21,49 €
21,49 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 90
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA4
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,99 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA4
61,99 €
15,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-50%
FEBI BILSTEIN 101172 Öljy, Haldex-kytkin 0,85l
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 0,85
  • Paino [kg]: 0,8
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Valmistajan suositukset: VW TL 52175-Y
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • FEBI BILSTEIN: Öljy, Haldex-kytkin
  • Tuotenumero: 101172
  • Meidän hintamme: 29,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Öljy, Haldex-kytkin 0,85l
Tuotenumero: 101172
Lisää
verrattuna ovh:hon 60,02 €

29,49 €
34,69 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
25,49 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 54
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 101,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
101,49 €
5,07 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Borsehung B17820 Rele, työvirta 12V
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Esihehkutus, Kuormituksen alentaja X-kytkin
  • Nimellisjännite (V): 12
  • Liittimiä: 4
  • Virta (A): 70
  • Rele numero: 644
  • Borsehung: Rele, työvirta
  • Tuotenumero: B17820
  • Meidän hintamme: 7,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
Borsehung Rele, työvirta 12V
Tuotenumero: B17820
7,59 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Versio: FE
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 68,99 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
68,99 €
13,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
61,49 €
15,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-27%
VAN WEZEL 5740580 Rekisterikilven taustalevy Edessä, musta, kehyksetön
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Väri: musta
  • Laatu: Equipart Certified
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Ominaisuudet: kehyksetön
  • VAN WEZEL: Rekisterikilven taustalevy
  • Tuotenumero: 5740580
  • Meidän hintamme: 21,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
VAN WEZEL Rekisterikilven taustalevy Edessä, musta, kehyksetön
Tuotenumero: 5740580
verrattuna ovh:hon 29,76 €

21,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,99 €
10,75 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-10 Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Arvostelut - 55
Tuotekuvaus
  • Erittely: G12
  • Väri: violetti
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, Italy NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Tilavuus (litra): 10
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40, +125
  • Tuotelinja: AF13++, High-performance
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattipitoinen
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4015-10
  • Meidän hintamme: 32,99 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Tuotenumero: MN4015-10
Lisää
32,99 €
3,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.