• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Skoda Fabia 2 moottorit

Sisällysluettelo

  1. Škoda Fabia 2 -moottorit - toisen sukupolven kokonaispaketti (2007-2014).
    1. Škoda Fabia 2 -bensiinimoottorit: toinen sukupolvi (2007-2014).
    2. Škoda Fabia 2 -dieselmoottorit: toinen sukupolvi (2007-2014).
  2. Škoda Fabia 2 -moottorit - facelift ja mallipäivitys (2010-2014)
    1. Škoda Fabia 2 bensiinimoottorit facelift: (2010-2014)
    2. Škoda Fabia 2 -dieselmoottorin facelift: hienostunut common-rail-tekniikka (2010-2014).
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Škoda Fabia 2 -moottorit.

Vuonna 2007 esitelty toisen sukupolven Škoda Fabia vakiinnutti asemansa luotettavana pikkuautona erittäin kilpaillussa segmentissä. Seitsemän vuoden tuotantojakson aikana vuoteen 2014 asti se tarjosi kehittyneen moottorivalikoiman taloudellisista bensiinimoottoreista tehokkaisiin dieseliin. Teknologinen kehitys heijasti siirtymistä Euro 4 -standardista Euro 5 -standardiin ja toi modernin common-rail-teknologian kompaktiluokkaan.

Škoda Fabia 2 -moottorit - toisen sukupolven kokonaispaketti (2007-2014).

Škoda Fabia 2 -moottorit - toisen sukupolven kokonaispaketti (2007-2014).

Toisen sukupolven Fabia oli ominaista poikkeuksellinen pitkäikäisyys, ja monet yksilöt saavuttivat helposti 250 000-300 000 kilometriä. Suurempia korjauksia tehtiin tyypillisesti vasta 150 000-180 000 kilometrin jälkeen, lähinnä kuluviin osiin, kuten kytkimeen ja alustaan. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 1.2 TSI 105 PS:llä, jossa taloudellisuus ja ajamisen ilo yhdistyivät optimaalisesti. Moottorivalikoima hyötyi Volkswagen-konserniin kuulumisesta, ja siinä käytettiin modulaarisen poikittaismatriisin hyväksi havaittuja yksiköitä. Markkinavertailussa Fabia asemoitui edulliseksi vaihtoehdoksi VW Pololle ja Ford Fiestalle luotettavuudesta tinkimättä.

Škoda Fabia 2 -bensiinimoottorit: toinen sukupolvi (2007-2014).

Fabia 2:n bensiinimoottorit perustuivat hyväksi todettuun Volkswagen-teknologiaan ja tarjosivat laajan suorituskyvyn. Alkutason 1.2 MPI -moottori, jossa oli 60 hv (moottorikoodi BMD), osoittautui taloudelliseksi mutta tuhoutumattomaksi ja saavutti polttoaineen kulutuslukemat 5,8 litraa sadalla kilometrillä. Saman moottorin 70 hv:n versio (BME) tarjosi hieman enemmän kimmoisuutta samanlaisella taloudellisuudella.

1.4 MPI, jossa oli 86 hv (BUD), oli hyvä kompromissi, mutta sillä oli taipumusta ongelmiin ruiskutusventtiilien kanssa 120 000 kilometrin jälkeen. Kohokohta oli 1.2 TSI 105 PS:llä (CBZA), joka oli sekä taloudellinen että tehokas turboahtimen ja suoraruiskutuksen ansiosta. Ajoitusketju osoittautui toisinaan ongelmalliseksi 80 000 kilometrin jälkeen ja turboahdin 150 000 kilometrin jälkeen.

RS-version (CAVE) urheilullinen 1.4 TSI, jossa oli 180 PS, tarjosi vaikuttavan suorituskyvyn, mutta sen huoltokustannukset olivat korkeammat. Tyypillisiä heikkoja kohtia olivat korkeapainepumppu ja satunnaiset ongelmat suoraruiskutuksessa 100 000 kilometrin jälkeen.

Škoda Fabia 2 -dieselmoottorit: toinen sukupolvi (2007-2014).

Dieselmallisto keskittyi hyväksi havaittuun 1.6 TDI:hen eri tehotasoilla. Erityisen luotettavana pidettiin 75 hv:n moottoria (CAYB), jonka kulutuslukemat olivat vain 4,2 litraa. 90 hv:n versio (CAYC) tarjosi enemmän vääntöä, mutta sen polttoaineenkulutus oli hieman korkeampi eli 4,4 litraa.

Molemmissa moottoreissa käytettiin nykyaikaista common-rail-tekniikkaa, ja ne täyttivät Euro 5 -standardin vaatimukset. Tyypillisiä ongelmia ilmeni vasta suurten ajokilometrien jälkeen: Hiukkassuodatin oli regeneroitava ajoittain 120 000 kilometristä alkaen, ja ruiskutussuuttimissa alkoi näkyä kulumisen merkkejä 180 000 kilometrin jälkeen. Hammastusketju osoittautui kestäväksi ja aiheutti harvoin ongelmia.

1.6 TDI:lle olivat ominaisia alhaiset käyttökustannukset ja pitkät toimintasäteet. 45 litran tankilla oli mahdollista ajaa yli 1 000 kilometriä, mikä teki Fabia-autosta ihanteellisen pitkän matkan auton.

Moottori Teho (PS) Polttoaineenkulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 MPI 60/70 5,8 Alhainen suorituskyky Hyvä
1.4 MPI 86 6,2 Suuttimet Keskimääräinen
1.2 TSI 105 5,4 Ajoitusketju, turboahdin Erittäin hyvä
1.4 TSI 180 7,1 Korkeapainepumppu Hyvä
1.6 TDI 75 4,2 Hiukkassuodatin Erittäin hyvä
1.6 TDI 90 4,4 Ruiskutussuuttimet Erittäin hyvä

Škoda Fabia 2 -moottorit - facelift ja mallipäivitys (2010-2014)

Škoda Fabia 2 -moottorit - facelift ja mallipäivitys (2010-2014)

Vuoden 2010 faceliftin myötä Fabia sai uudistetut moottorit ja paremman hyötysuhteen. Luotettavuus pysyi edeltäjiensä korkealla tasolla, eivätkä 280 000-320 000 kilometrin ajokilometrit ole harvinaisuus. Suuria korjauksia lykättiin 160 000-200 000 kilometriin parempien materiaalien ansiosta. Uudistettu 1.2 TSI, jossa on 105 PS, kehittyi luokan johtavaksi optimoidun ohjelmiston ja vankempien komponenttien ansiosta. Facelift-mallit hyötyivät hienostuneista moottorin kiinnityksistä ja parantuneesta äänieristyksestä, mikä lisäsi tuntuvasti ajomukavuutta.

Škoda Fabia 2 bensiinimoottorit facelift: (2010-2014)

Uudistetut bensiinimoottorit saivat hienosäädön ja parannetut komponentit. 1.2 MPI pysyi muuttumattomana molemmilla tehotasoilla, mutta sen polttoaineen kulutuslukemat paranivat hieman optimoidun moottorinohjauksen ansiosta. Ongelmallinen 1.4 MPI korvattiin uudistetulla versiolla, jossa ruiskutusventtiileihin liittyviä ongelmia oli vähemmän.

Parannuksista hyötyi eniten 1.2 TSI: Vahvistettu ajoitusketju vähensi merkittävästi vikojen määrää, ja uudistettu turboahdin osoittautui kestävämmäksi. Suoraruiskutusjärjestelmä sai parannetut suuttimet, jotka olivat vähemmän alttiita koksahtamiselle. Nämä parannukset tekivät 1.2 TSI:stä bensiinimoottoreiden kiistattoman suosikin.

RS-version 1.4 TSI säilyi pitkälti muuttumattomana, mutta sai uudistetun moottorinohjausjärjestelmän, joka paransi vasteominaisuuksia. Perusheikkoudet säilyivät, mutta luotettavuus parani hieman.

Škoda Fabia 2 -dieselmoottorin facelift: hienostunut common-rail-tekniikka (2010-2014).

Dieselmoottorit saivat lähinnä ohjelmistopäivityksiä ja hiotut ruiskutusstrategiat. Molempien teholuokkien 1.6 TDI hyötyi optimoidusta palamisesta ja pienensi polttoaineenkulutusta noin 0,1 litraa sadalla kilometrillä. Hiukkassuodattimen regeneraatiota ohjattiin älykkäämmin ja se aiheutti vähemmän ongelmia kaupunkiliikenteessä.

Uusi 1.6 TDI, jossa on 105 hv (CAYB), laajensi valikoimaa ylöspäin ja tarjosi urheilullisemman ajosuoritusominaisuuden vain hieman korkeammalla 4,6 litran polttoaineenkulutuksella. Tämä moottori osoittautui yhtä luotettavaksi kuin heikommat sisaruksensa ja tarjosi huomattavasti enemmän ajamisen iloa.

Common Rail -järjestelmiin saatiin korkeammat ruiskutuspaineet, mikä johti puhtaampaan palamiseen ja pienempiin nokipäästöihin. Huoltoväliä voitiin pidentää 30 000 kilometriin, mikä alensi käyttökustannuksia entisestään.

Moottori Teho (PS) Polttoaineenkulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 MPI 60/70 5,7 Alhainen suorituskyky Hyvä
1.4 MPI 86 6,0 Harvinaiset ruiskutusongelmat Hyvä
1.2 TSI 105 5,2 Parempi kestävyys Erittäin hyvä
1.4 TSI 180 6,9 Korkeapainepumppu Hyvä
1.6 TDI 75 4,1 Vähäisiä ongelmia Erittäin hyvä
1.6 TDI 90 4,3 Erittäin luotettava Erittäin hyvä
1.6 TDI 105 4,6 Erinomainen tasapaino Erittäin hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Škoda Fabia 2 -moottorit.

Škoda Fabia 2:n moottorit kokivat merkittävän kehityksen hyväksi havaituista imumoottoreista nykyaikaisiin turboahdettuihin moottoreihin, joissa on suoraruiskutus. Koko moottorivalikoimalle oli ominaista keskimääräistä parempi luotettavuus ja alhaiset käyttökustannukset, minkä ansiosta Fabia oli yksi aikansa taloudellisimmista pikkuautoista.

  • Paras Škoda Fabia 2 -bensiinimoottori:

1.2 TSI, jossa on 105 hv (faceliftistä 2010), yhdistää optimaalisen tehonluovutuksen, alhaisen 5,2 litran polttoaineenkulutuksen ja korkean luotettavuuden parannettujen komponenttien ansiosta.

  • Paras Škoda Fabia 2 -dieselmoottori:

1.6 TDI, jossa on 90 hv, tarjoaa ihanteellisen tasapainon taloudellisuuden (kulutus 4,3 litraa), riittävän tehon ja poikkeuksellisen kestävyyden välillä, jossa on vain vähän heikkoja kohtia.

  • Taloudellisin Škoda Fabia 2 -moottori:

1.6 TDI, jossa on 75 hv, saavuttaa vain 4,1 litran kulutuslukemat ja on erittäin luotettava, ja se sopii erinomaisesti usein ajaville kuljettajille, jotka ajavat yli 20 000 kilometriä vuodessa.

Kaikkiin Škoda Fabia 2 -moottoreihin löydät AUTODOCista laadukkaat varaosat ja kulutusosat kohtuulliseen hintaan.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

-37%
115 800 001 TOPRAN 115 800 Tukivarsisarja, pyörien tuenta Etuakseli, asennus-/kiinnitysmateriaalilla, sisemmällä ohjausnivelellä, Kumilaakerilla, Kuulatapilla, Alapallo-/pallonivelellä, t+
Arvostelut - 18
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: sisemmällä ohjausnivelellä, Kumilaakerilla, Kuulatapilla, Alapallo- / pallonivelellä
  • Ohjaus: Raidetangonpäillä
  • Lisätarvike / lisätieto: asennus- / kiinnitysmateriaalilla
  • Yksittäisosat luettelossa
  • Akselimittaus asennuksen jälkeen
  • Täyssarja
  • Ohjausmalli: Poikittaistukivarsi
  • Lukumäärä akselille: 1
  • lisätieto: t+
  • TOPRAN: Tukivarsisarja, pyörien tuenta
  • Tuotenumero: 115 800
  • Meidän hintamme: 130,89 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Tukivarsisarja, pyörien tuenta Etuakseli, asennus-/kiinnitysmateriaalilla, sisemmällä ohjausnivelellä, Kumilaakerilla, Kuulatapilla, Alapallo-/pallonivelellä, t+
Tuotenumero: 115 800
verrattuna ovh:hon 208,00 €

130,89 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 10l
Arvostelut - 23
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 10
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-10
  • Meidän hintamme: 46,20 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 10l
Tuotenumero: MN8218-10
Lisää
46,20 €
4,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-13%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Rele, käynnistin
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 5
  • Virta (A): 50
  • TOPRAN: Rele, käynnistin
  • Tuotenumero: 115 667
  • Meidän hintamme: 16,57 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Rele, käynnistin
Tuotenumero: 115 667
verrattuna ovh:hon 19,25 €

16,57 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,19 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,19 €
9,84 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 129,35 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
129,35 €
6,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 85
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA4
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 69,58 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA4
69,58 €
17,40 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 98
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 1
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA9
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 19,84 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 1l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA9
19,84 €
19,84 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Arvostelut - 9
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF III
  • Valmistajan suositukset: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Erittely: JASO M315 1A-LV
  • Versio: Multivehicle JWS
  • Tuotelinja: ATF
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Tilavuus (litra): 20
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MN8218-20
  • Meidän hintamme: 87,05 €
Tiedot
MANNOL Automaattivaihteistoöljy ATF III, 20l
Tuotenumero: MN8218-20
Lisää
87,05 €
4,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Borsehung B17820 Rele, työvirta 12V
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Esihehkutus, Kuormituksen alentaja X-kytkin
  • Nimellisjännite (V): 12
  • Liittimiä: 4
  • Virta (A): 70
  • Rele numero: 644
  • Borsehung: Rele, työvirta
  • Tuotenumero: B17820
  • Meidän hintamme: 7,75 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
Borsehung Rele, työvirta 12V
Tuotenumero: B17820
7,75 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 37918 Pistoke
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • Leveys (mm): 3
  • Liittimiä: 2
  • Väri: musta
  • Paino [kg]: 0,02
  • FEBI BILSTEIN: Pistoke
  • Tuotenumero: 37918
  • Meidän hintamme: 1,94 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Pistoke
Tuotenumero: 37918
1,94 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Versio: FE
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 73,17 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
73,17 €
14,63 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG Special G GS55502M4 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Special G
  • Tuotenumero: GS55502M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 64,76 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: GS55502M4
64,76 €
12,95 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 133,50 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 20l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-20
Lisää
133,50 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 17
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN PLUS, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,06 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,06 €
10,52 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.