• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Opel Vectra moottorit

Sisällysluettelo

  1. Opel Vectra moottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)
    1. Opel Vectra bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)
    2. Opel Vectra dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)
  2. Opel Vectra moottorit: sukupolvi III (2002-2008)
    1. Opel Vectra bensiinimoottorit: sukupolvi III (2002-2008)
    2. Opel Vectra dieselmoottorit: sukupolvi III (2002-2008)
  3. Opel Vectra moottorit: sukupolvi IV (2008-2017)
    1. Opel Vectra bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2008-2017)
    2. Opel Vectra dieselmoottorit: sukupolvi IV (2008-2017)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Opel Vectra moottorit

Opel Vectra on vuonna 1988 tapahtuneesta esittelystään lähtien vakiinnuttanut asemansa keskikokoisena myyntimenestyksenä, ja se on kokenut huomattavaa teknistä kehitystä neljän sukupolven aikana. Opel Vectra moottorivalikoima kuvastaa kolmen vuosikymmenen autoalan kehitystä - yksinkertaisista imumoottoreista huippumoderniin turbodieseliin ja tehokkaisiin bensiinimoottoreihin.

Opel Vectra moottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)

Opel Vectra moottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)

Kaksi ensimmäistä Opel Vectra -sukupolvea muokkasivat merkin historiaa ja loivat perustan myöhemmälle menestykselle. Opel Vectra A:lle (1988-1995) ja Vectra B:lle (1995-2002) olivat ominaisia vankat mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit. Tyypillinen ajokilometrimäärä oli 250 000-350 000 kilometriä asianmukaisella huollolla, vaikka dieselmoottorit kestivät usein huomattavasti pidempään. Suuremmat korjaukset olivat yleensä tarpeen 180 000-220 000 kilometrin ajomatkan välillä - lähinnä sylinterinkannen tiivisteet ja vesipumput. Historiallisten sukupolvien ehdoton huippumoottori oli Vectra B:n aikakauden 2.0 DTI, jossa oli 101 hevosvoimaa ja joka yhdisti täydellisesti luotettavuuden ja taloudellisuuden. Tälle aikakaudelle oli ominaista hyväksi todettu tekniikka ilman elektroniikan monimutkaisuutta, mikä teki korjauksista edullisia ja mutkattomia.

Opel Vectra bensiinimoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)

Opel Vectra bensiinimoottorivalikoima käsitti eri iskutilavuusluokkia 1,4-2,5 litraan. Vectra A:ssa C-moottorit hallitsivat: 1.4 (75 hv), 1.6 (75-90 hv), 1.8 (90-115 hv) ja 2.0 (115-130 hv). Näitä Opel Vectra moottoreita pidettiin erityisen kestävinä ja vähän huoltoa vaativina. Vectra B toi mukanaan uudenaikaisemmat Ecotec-moottorit 1.6 (75-100 hv), 1.8 (90-125 hv) ja 2.0 (136 hv) sekä urheilullisen 2.5 V6:n, jossa oli 170 hv. Paras bensiinimoottori oli Vectra B:n 1.8 16V, jossa oli 125 hv - se tarjosi erinomaisen tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä. Vectra A:n varhaiset 2.0 16V -moottorit olivat sen sijaan ongelmallisia, sillä ne olivat alttiita sylinterin pään tiivisteen vaurioitumiselle.

Opel Vectra dieselmoottorit: Historialliset sukupolvet I-II (1988-2002)

Opel Vectra dieselmoottorit kehittyivät yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbodieselmoottoreihin. Vectra A aloitti 1.7 D (57 hv) ja 1.7 TD (82 hv) -moottoreilla, jotka molemmat tunnettiin tuhoutumattomuudestaan suuresta tilavuudestaan huolimatta. Vectra B esitteli DTI-tekniikan: 1.7 DTI (75 hv) ja 2.0 DTI (101 hv). Opel Vectra 2.0 DTI osoittautui virstanpylvääksi - tämä moottori yhdisti common rail -ruiskutuksen erittäin tasaiseen käyntiin ja saavutti helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit. Varhaisia 1.7 TD -moottoreita pidettiin lähes tuhoutumattomina, kun taas DTI-moottorit olivat huomattavasti hienostuneempia mutta teknisesti vaativampia.

Opel Vectra moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,4-1,6 C-moottori 75-90 HV 7,5-8,5 l/100 km Sylinterin pään tiiviste (harvinainen) Erittäin hyvä
1,8-2,0 16V 90-136 HV 8,0-9,5 l/100km Sylinterin pään tiiviste (varhaiset mallit) Hyvä
2,5 V6 170 HV 10,5-11,5 l/100km Monimutkaiset korjaukset Keskimääräinen
1,7 D/TD 57-82 HV 6,0-7,0 l/100km Melutaso, nokihiukkaset Erittäin hyvä
1,7-2,0 DTI 75-101 HP 5,5-6,5 l/100km Ruiskutuspumppu (harvinainen) Erittäin hyvä

Opel Vectra moottorit: sukupolvi III (2002-2008)

Opel Vectra moottorit: sukupolvi III (2002-2008)

Opel Vectra kolmas sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaan ja toi mukanaan sekä teknistä edistystä että uusia haasteita. Ajokilometrit putosivat 200 000-300 000 kilometriin, kun elektroniikan ja päästöjenvalvonnan lisääntynyt monimutkaisuus vaati veronsa. Tyypilliset korjausvälit olivat 120 000-180 000 kilometriä, ja turboahtimet, ruiskutusjärjestelmät ja elektroniikkakomponentit aiheuttivat eniten kustannuksia. Tämän sukupolven ehdoton kohokohta oli 1.9 CDTI, jossa oli 150 hv - moottori, jossa yhdistyvät teho, tehokkuus ja edelleen hyväksyttävä luotettavuus. Tälle aikakaudelle oli ominaista Opelin pyrkimys eurooppalaiseen huippuluokkaan, mutta se toi mukanaan myös ensimmäiset vakavat luotettavuusongelmat, jotka vaikuttivat pysyvästi merkin imagoon.

Opel Vectra bensiinimoottorit: sukupolvi III (2002-2008)

Opel Vectra bensiinimoottorivalikoimaan kuului Ecotec-moottoreita 1,6-3,2 litran moottoreista. Perusmallisto koostui 1,6- (105 hv) ja 1,8- (122 hv) litran moottoreista, joita seurasivat 2,2-litraiset, 147 hv:n vaihtoehdot. Urheilullisiin tarpeisiin oli saatavana 2.8 V6 Turbo (230/255 hv) ja 3.2 V6 (211 hv). Paras Opel Vectra bensiinimoottori oli 1.8 Ecotec, jossa oli 122 hv - se tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä. 2,2-litraiset moottorit osoittautuivat ongelmallisiksi, sillä niissä ilmeni usein ongelmia hammasketjun ja öljypumpun kanssa. OPC:n V6-turbomoottorit olivat tehokkaita, mutta alttiita turboahtimen vaurioille ja liialliselle öljynkulutukselle.

Opel Vectra dieselmoottorit: sukupolvi III (2002-2008)

Opel Vectra dieselmoottorit perustuivat CDTI-tekniikkaan (Common Rail Diesel Turbo Injection) eri kehitysvaiheissa. Saatavilla oli 1.9 CDTI-moottoreita, joissa oli 120, 150 ja 175 hv, sekä 3.0 CDTI V6 -moottori, jossa oli 184 hv. Opel Vectra 1.9 CDTI, jossa oli 120 hv, osoittautui tämän sukupolven luotettavimmaksi dieseliksi, kun taas tehokkaammissa versioissa ilmeni yhä useammin ongelmia turboahtimien ja ruiskutusjärjestelmien kanssa. 3.0 V6 CDTI oli erityisen altis hiukkassuodattimen ja monimutkaisen pakokaasujen puhdistusjärjestelmän ongelmille. Kaikki CDTI-moottorit kärsivät varhaisesta Euro 4 -päästönormista ja siihen liittyvistä teknisistä kompromisseista.

Opel Vectra moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.6 Ecotec 105 HV 7,8-8,5 l/100km Ajastusketju (harvinainen) Hyvä
1.8 Ecotec 122 HV 8,2-9,0 l/100km Vankka, vähän ongelmia Erittäin hyvä
2.2 Ecotec 147 HV 8,8-9,8 l/100km Ajastusketju, öljypumppu Kohtalainen
2.8 V6 Turbo 230-255 HV 10,5-12,0 l/100km Turboahdin, öljynkulutus Ongelmallinen
1.9 CDTI 120-175 HV 5,8-7,2 l/100km Turboahdin (150/175 hv) Hyvä
3.0 V6 CDTI 184 HV 7,5-8,5 l/100km Hiukkassuodatin, pakokaasujen puhdistus Kohtalainen

Opel Vectra moottorit: sukupolvi IV (2008-2017)

Opel Vectra moottorit: sukupolvi IV (2008-2017)

Opel Vectra neljäs ja viimeinen sukupolvi (jota markkinoitiin Insigniana) edusti malliston huippua, mutta toi mukanaan myös suurimmat luotettavuusongelmat. Ajokilometrit putosivat 150 000-250 000 kilometriin, ja monimutkaisella elektroniikalla ja kehittyneellä päästöjenvalvonnalla oli siihen suurin syy. Korjauksia oli tehtävä jo 80 000-120 000 kilometrin välillä, erityisesti turboahtimien ja ruiskutusjärjestelmien osalta. Paradoksaalista kyllä, tämän sukupolven paras moottori oli yksinkertaisin: 1.6-sarjan 115 hv:n imumoottori, joka pärjäsi ilman turboahtimia ja monimutkaista elektroniikkaa. Tämä aikakausi merkitsi Opel Vectra perinteen loppua, sillä tekniikan monimutkaisuus vaikutti pysyvästi luotettavuuteen ja horjutti asiakkaiden luottamusta.

Opel Vectra bensiinimoottorit: sukupolvi IV (2008-2017)

Opel Vectra viimeisen sukupolven bensiinimoottorivalikoima käsitti 1,4-2,8-litraiset moottorit. Perustan muodostivat 1.4 Turbo (120/140 hv), 1.6 imumoottori (115 hv) ja 1.6 Turbo (170/180 hv). Suurempiin vaatimuksiin oli saatavilla 1.8 (140 hv), 2.0 Turbo (220/250/325 hv) ja 2.8 V6 Turbo (260/325 hv). Opel Vectra ongelmallisin moottori oli 1.4 Turbo, joka tuli tunnetuksi ajoitusketjun vaurioista ja turboahtimen vioista. Ainoaksi todella luotettavaksi bensiinimoottoriksi osoittautui 1.6:n imumoottori, kun taas kaikki turbomoottorit kärsivät erilaisista ongelmista - öljynkulutuksesta täydelliseen moottoririkkoon.

Opel Vectra dieselmoottorit: sukupolvi IV (2008-2017)

Opel Vectra dieselmoottorit perustuivat kehittyneeseen CDTI-teknologiaan: 1.6 CDTI (110/136 hv), 2.0 CDTI (130/160/195 hv) ja 2.8 V6 CDTI (195 hv). Kaikissa moottoreissa oli hiukkassuodattimet ja monimutkainen pakokaasujen puhdistus. 2.0 CDTI:tä, jossa oli 160 hv, pidettiin parhaana kompromissina suorituskyvyn ja luotettavuuden välillä, kun taas 1.6 CDTI:n ongelmana olivat ruiskutinongelmat ja 2.8 V6:n turboahtimen vaurioituminen. Euro 5 -päästönormi ja siihen liittyvä tekniikka johtivat usein toistuviin ja kalliisiin korjauksiin, mikä merkitsi Opel Vectra aikakauden loppua.

Opel Vectra moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 Turbo 120-140 HV 6,5-7,5 l/100km Ajoitusketju, turboahdin Ongelmallinen
1.6 ilmanputsari 115 HV 7,0-8,0 l/100km Vankka, vähän ongelmia Erittäin hyvä
1.6 Turbo 170-180 HV 7,5-8,5 l/100km Turboahdin, öljynkulutus Kohtalainen
2.0 Turbo 220-325 HV 8,5-11,0 l/100km Öljynkulutus, turboahdin Ongelmallinen
1.6 CDTI 110-136 HV 4,5-5,5 l/100km Suuttimet, hiukkassuodatin Kohtalainen
2.0 CDTI 130-195 HV 5,0-6,5 l/100km Turboahdettu (195 hv), muutoin vankka. Hyvä
2.8 V6 CDTI 195 HV 6,5-7,5 l/100km Turboahdin, pakokaasujen puhdistus Kohtalainen

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Opel Vectra moottorit

Opel Vectra moottoreiden kehitys osoittaa selvästi, miten autoteollisuus on muuttunut kolmen vuosikymmenen aikana. Vaikka ensimmäiset sukupolvet tekivät vaikutuksen yksinkertaisuudellaan ja luotettavuudellaan, myöhempien sukupolvien lisääntyvä monimutkaisuus johti huomattaviin ongelmiin. Opel Vectra moottorin historia on opetus siitä, miten tekninen kehitys ei aina kulje käsi kädessä luotettavuuden parantumisen kanssa.

  • Paras Opel Vectra bensiinimoottori:

Vectra B:n (1995-2002) 1.8 16V Ecotec, jossa on 125 hv, yhdisti nykyaikaisen tekniikan ja todistetun luotettavuuden ja tarjosi erinomaisen tasapainon suorituskyvyn ja kestävyyden välillä.

  • Paras Opel Vectra dieselmoottori:

Vectra B:n (1999-2002) 2.0 DTI, jossa on 101 hv, katsotaan dieselteknologian virstanpylvääksi, ja se saavutti helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit alhaisella polttoaineenkulutuksella ja suurella luotettavuudella.

  • Luotettavin Opel Vectra moottori:

Vectra A:n (1988-1995) 1.7 TD, jossa oli 82 hv, oli käytännössä tuhoutumaton ja saavutti usein yli 500 000 kilometrin ajokilometrit - moottori, joka ilmentää varhaisen Opel-aikakauden kestävyyttä.

Kaikkien Opel Vectra -sukupolvien huoltoon ja varaosiin AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 62,38 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
62,38 €
15,60 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 22268 Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • Ominaisuudet: Tiiviste
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G11
  • Väri: sininen
  • Valmistajan suositukset: MB 325.0, MAN 324 NF, MB 325.2, VAG TL-774 C
  • Erittely: G11
  • Tilavuus (litra): 5
  • Paino [kg]: 6,0
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • FEBI BILSTEIN: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 22268
  • Meidän hintamme: 31,55 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Jäähdytinneste G11, sininen, 5l, Tiiviste
Tuotenumero: 22268
Lisää
31,55 €
6,31 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 115,38 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
115,38 €
5,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,22 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
61,22 €
6,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-4 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,76 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: MN7915-4
Lisää
27,76 €
6,94 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 2000 X1
  • Tuotenumero: 150865
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 31,21 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
31,21 €
7,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Tuotenumero: 872296
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 37,89 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
37,89 €
9,47 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 150565 Moottoriöljy 5W-40, 5l
Arvostelut - 53
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Super
  • Versio: 3000 X1
  • Tuotenumero: 150565
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,25 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-40, 5l
Tuotenumero: 150565
51,25 €
10,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 96
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,62 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
38,62 €
7,72 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 33
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: SPECIAL PLUS
  • Tuotenumero: MN7512-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7512-4
Lisää
25,39 €
6,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-34%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 84
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: 8100
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Tuotenumero: 109471
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 55,75 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

55,75 €
11,15 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Magnatec C3 15C9C4 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.31, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: C3
  • Tuotenumero: 15C9C4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 175,94 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: 15C9C4
175,94 €
8,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
MOBIL 1 FS 153687 Moottoriöljy 0W-40, 4l
Arvostelut - 78
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: FS
  • Tuotenumero: 153687
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,28 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 0W-40, 4l
Tuotenumero: 153687
60,28 €
15,07 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MAXGEAR 78-0114 Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85, 24
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Värilämpö [K]: 6000
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Itsepalvelupakattu, katso osaluettelo
  • Lyhdyn muoto: Bi-xenon, Xenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 78-0114
  • Meidän hintamme: 28,73 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MAXGEAR Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Tuotenumero: 78-0114
28,73 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-24%
VT540S EIBACH VT540-S Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 13
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-S
  • Meidän hintamme: 44,82 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-S
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,82 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.