• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Mitsubishi Outlander moottorit

Sisällysluettelo

  1. Mitsubishi Outlander sukupolvi I (2001-2006)
    1. Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: sukupolvi I (2001-2006)
  2. Mitsubishi Outlander Generation II (2006-2012)
    1. Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: sukupolvi (2006-2012)
    2. Mitsubishi Outlander dieselmoottorit: sukupolvi (2006-2012)
  3. Mitsubishi Outlander Generation III (2012-2021)
    1. Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: III sukupolvi (2012-2021)
    2. Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: III sukupolvi (2012-2021).
  4. Mitsubishi Outlander Generation IV (2021-nykyinen)
    1. Mitsubishi Outlander plug-in-hybridi: IV sukupolvi (2021-nykyinen)
    2. Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2021-nykyinen)
  5. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Mitsubishi Outlander moottorit.

Mitsubishi Outlander on vakiinnuttanut asemansa luotettavana perhemaasturina vuonna 2001 tapahtuneesta lanseerauksestaan lähtien, ja Mitsubishi Outlander -moottoreita on tarjolla huomattavan monipuolinen valikoima neljässä sukupolvessa. Outlander teknologinen kehitys on osoitus japanilaisen insinööritaidon jatkuvasta kehityksestä aina hyväksi havaituista imumoottoreista innovatiivisiin plug-in-hybridijärjestelmiin.

Mitsubishi Outlander sukupolvi I (2001-2006)

Mitsubishi Outlander sukupolvi I (2001-2006)

Ensimmäiselle Mitsubishi Outlander -sukupolvelle oli ominaista vankat mutta teknisesti yksinkertaiset imumoottorit, joille oli ominaista poikkeuksellinen kestävyys. Asianmukaisella huollolla nämä Mitsubishi Outlander moottorit saavuttivat helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit, ja suuremmat korjaukset tulivat yleensä tarpeellisiksi vasta 250 000 kilometrin jälkeen. Tämän sukupolven moottoreita pidettiin lähes tuhoutumattomina, mutta ne vaativat sytytystulppien ja ilmansuodattimien säännöllistä huoltoa. Ehdoton huippumoottori oli 2,4-litrainen MIVEC-moottori, jossa oli 160 hevosvoimaa ja jossa teho ja luotettavuus yhdistyivät optimaalisesti. Teknisesti Mitsubishi luotti hyväksi todettuihin imumoottoreihin ilman turboahdinta, mikä oli syy suureen luotettavuuteen, mutta johti myös korkeampaan polttoaineenkulutukseen.

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: sukupolvi I (2001-2006)

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorivalikoima koostui yksinomaan 4G-sarjan imumoottoreista. Alkutason moottori oli 2,0-litrainen 4G63, jossa oli 136 hv, jolle oli ominaista kestävyys, mutta joka saavutti rajansa, kun ajoneuvo oli täyteen kuormattu. Tehokkaampi 2,4-litrainen 4G69 MIVEC, jossa oli 160 hv, tarjosi huomattavasti enemmän vetovoimaa, ja siitä tuli tämän sukupolven suosituin moottori. Molemmissa Mitsubishi Outlander moottoreissa oli monipisteruiskutus ja ne olivat tunnettuja kestävyydestään. Tyypilliset ongelmat rajoittuivat 120 000 kilometrin jälkeen kuluneisiin sytytyskeloihin ja satunnaisiin venttiilikannen tiivisteiden vuotoihin. Muuttuvalla venttiilien ajoituksella varustettua 4G69 MIVEC -moottoria pidettiin teknisenä huippuna, ja se tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn ja kulutuksen välillä.

Mitsubishi Outlander moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2,0 4G63 136 HV 9,2-10,1 l/100km Sytytyskelat, venttiilikannen tiiviste Hyvä
2,4 4G69 MIVEC 160 HV 9,8-10,6 l/100km Erittäin vankka, satunnainen venttiilikannen tiiviste Erittäin hyvä

Mitsubishi Outlander Generation II (2006-2012)

Mitsubishi Outlander Generation II (2006-2012)

Mitsubishi Outlander toinen sukupolvi toi merkittäviä teknisiä parannuksia ja toi mallistoon ensimmäistä kertaa dieselmoottorit. Ajokilometrit pysyivät korkealla tasolla: bensiinimoottoreilla 350 000-450 000 kilometriä ja vankoilla dieseleillä 400 000-500 000 kilometriä. Suuremmat korjaukset tulivat yleensä ajankohtaisiksi 180 000-220 000 kilometrin välillä, ja dieselmoottorit vaativat huomattavasti vähemmän huoltoa. Ehdoton kohokohta oli 2.2 DI-D, jossa on 156 hv - poikkeuksellisen luotettava common-rail-diesel, joka toimi moitteettomasti vielä 300 000 kilometrin jälkeen. Teknisesti Mitsubishi otti käyttöön nykyaikaisen common-rail -ruiskutuksen ja parannetut MIVEC-järjestelmät, jotka lisäsivät tehokkuutta mutta myös monimutkaisuutta.

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: sukupolvi (2006-2012)

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorivalikoimaa laajennettiin pienemmällä 2,0-litraisella moottorilla ja säilytettiin hyväksi todettu 2,4-litrainen. 147 hv:n 2,0-litrainen 4B11 korvasi vanhan 4G63-moottorin ja tarjosi paremman hyötysuhteen ja suuremman suorituskyvyn MIVEC-tekniikan ansiosta. 2,4-litraisesta 4B12 MIVEC-moottorista, jossa oli 170 hv, tuli tämän sukupolven Mitsubishi Outlander moottoreiden suosikki. Molemmissa moottoreissa oli alumiinilohkot ja nykyaikaiset ruiskutusjärjestelmät. Ongelmallisia olivat satunnaiset viat MIVEC-toimilaitteissa 150 000 kilometrin jälkeen ja vesipumppujen vuodot. 2,4-litraista 4B12-moottoria pidettiin erityisen kestävänä ja se tarjosi riittävästi tehoa perävaunukäyttöön.

Mitsubishi Outlander dieselmoottorit: sukupolvi (2006-2012)

Mitsubishi tarjosi ensimmäistä kertaa Outlander dieselmoottoria: 2.2 DI-D (4HK), jossa oli 156 hv ja common-rail -ruiskutus. Tästä Mitsubishi Outlander -dieselistä tuli nopeasti koko sukupolven luotettavin moottori. Vääntömomentin ollessa 380 Nm se tarjosi erinomaisen vetovoiman ja alhaisen polttoaineenkulutuksen, vain 6,8 litraa 100 km:llä. 2.2 DI-D-moottorissa oli hiukkassuodatin, ja se täytti Euro 4 -standardin vaatimukset. Tyypilliset ongelmat rajoittuivat turboahtimen satunnaisiin vikoihin 200 000 kilometrin jälkeen ja hiukkassuodattimen tukkeutumiseen pääasiassa lyhyillä matkoilla. Kaiken kaikkiaan tätä Mitsubishi Outlander moottoria pidettiin yhtenä luokkansa parhaista dieselmoottoreista.

Mitsubishi Outlander moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 4B11 MIVEC 147 HV 8,4-9,2 l/100km MIVEC-servomoottorit, vesipumppu Hyvä
2.4 4B12 MIVEC 170 HV 9,1-9,8 l/100km Erittäin kestävä, satunnainen vesipumppu Erittäin hyvä
2.2 DI-D 156 HV 6,5-6,8 l/100km Turboahdin, hiukkassuodatin lyhyillä matkoilla. Erittäin hyvä

Mitsubishi Outlander Generation III (2012-2021)

Mitsubishi Outlander Generation III (2012-2021)

Kolmas Mitsubishi Outlander -sukupolvi merkitsi siirtymistä sähköistymiseen ja toi markkinoille maailman ensimmäisen pistokehybridimaasturin, PHEV:n. Perinteisillä moottoreilla saavutettiin edelleen korkeat 300 000-400 000 kilometrin ajomäärät, ja 2,4-litraisia bensiinimoottoreita pidettiin erityisen luotettavina. Suurempia korjauksia tarvittiin yleensä 200 000-250 000 kilometrin välillä. Ehdoton huippumoottori oli PHEV, jonka järjestelmäteho oli 203 hv - tekninen mestariteos, jossa yhdistettiin puhtaasti sähköinen ajo ja bensiinimoottorin joustavuus. Teknisesti Mitsubishi otti käyttöön CVT-vaihteistot ja kehitti MIVEC-tekniikkaa, kun taas PHEV asetti täysin uudet standardit kahdella sähkömoottorilla ja bensiinimoottorilla.

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: III sukupolvi (2012-2021)

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorivalikoima keskittyi kahteen hyväksi todettuun moottoriin: 2,0-litraiseen 4J11-moottoriin, jossa on 150 hv, ja 2,4-litraiseen 4J12-moottoriin, jossa on 167 hv. Molemmissa moottoreissa oli MIVEC-tekniikka ja alumiinilohkot, jotka kevensivät painoa. 2,4-litraisesta kehittyi tämän sukupolven luotettavin tavanomainen moottori, jossa oli vain satunnaisia ongelmia sytytyskelojen kanssa 120 000 kilometrin jälkeen. Vakiovarusteena nämä Mitsubishi Outlander moottorit yhdistettiin CVT-vaihteistoon, mikä johti tasaiseen mutta verkkaiseen ajoon. 2,0-litraista moottoria pidettiin riittävänä kaupunkiajoon, mutta se saavutti rajansa moottoritiellä ajettaessa ja perävaunua vedettäessä. Molemmille moottoreille oli ominaista alhaiset huoltokustannukset ja korkea luotettavuus.

Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: III sukupolvi (2012-2021).

Mitsubishi Outlander PHEV mullisti SUV-segmentin innovatiivisella ajokonseptillaan. Järjestelmä yhdisti 2,0-litraisen bensiinimoottorin (121 hv) kahteen sähkömoottoriin (kumpikin 82 hv), jolloin järjestelmän teho oli 203 hv. Tämän Mitsubishi Outlander sähköinen toimintasäde oli 54 kilometriä ja kokonaispolttoaineenkulutus vain 1,9 litraa 100 kilometrillä, joten se asetti uudet standardit. Nelivetojärjestelmä toimi puhtaasti sähköisesti etu- ja taka-akselilla olevien erillisten moottoreiden avulla. Satunnaiset ohjelmistopäivitykset ja rajallinen, vain 1 500 kilon vetokyky olivat ongelmallisia. Monimutkaisesta tekniikasta huolimatta PHEV osoittautui yllättävän luotettavaksi, ja 8 vuoden akkutakuu antoi lisää mielenrauhaa.

Mitsubishi Outlander moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
2.0 4J11 MIVEC 150 HV 7,8-8,4 l/100km Sytytyskelat, hidas CVT-vaihteisto Hyvä
2.4 4J12 MIVEC 167 HV 8,2-8,8 l/100km Erittäin vankka, satunnaiset sytytyskelat Erittäin hyvä
PHEV 203 HV 1,9 l/100km + sähkö Ohjelmistopäivitykset, rajoitettu vetokyky Erittäin hyvä

Mitsubishi Outlander Generation IV (2021-nykyinen)

Nykyinen Mitsubishi Outlander sukupolvi on täysin sähköistetty ja edustaa Mitsubishin visiota liikkumisen tulevaisuudesta. Kaikki moottorit ovat sähköistettyjä, ja edistyksellinen PHEV-voimansiirto on keskeisessä asemassa. Koska tämä sukupolvi on ollut saatavilla vasta vuodesta 2021 lähtien, pitkän aikavälin kokemuksia ei ole vielä saatavilla, mutta ensimmäiset testit osoittavat lupaavia lähestymistapoja. Huippumoottori on PHEV 252 PS:n järjestelmäteholla, joka tarjoaa huomattavasti enemmän tehoa kuin edeltäjänsä. Uusi alusta lupaa yli 350 000 kilometrin ajokilometrejä, ja sähkökomponentit on suunniteltu vähintään 200 000 kilometrin käyttöiälle.

Mitsubishi Outlander plug-in-hybridi: IV sukupolvi (2021-nykyinen)

Uusi neljännen sukupolven Mitsubishi Outlander PHEV tarjoaa huomattavasti kasvaneen järjestelmän tehon, 252 hv, yhdistämällä 2,4-litraisen bensiinimoottorin (131 hv) ja kaksi tehokasta sähkömoottoria (95 hv kumpikin edessä, 100 hv takana). Sähköinen toimintasäde on kasvanut 84 kilometriin, ja polttoaineen kokonaiskulutus on vain 1,4 litraa 100 kilometrillä. Uudistettu S-AWC-nelivetojärjestelmä tarjoaa kolme ajotilaa ja jopa 1 500 kg:n vetokyvyn. Tässä nykyaikaisessa Mitsubishi Outlander moottorissa on 20 kWh:n akku ja se tukee sekä vaihtovirta- että tasavirtapikalatausta. Ensimmäiset kokemukset osoittavat parempaa ajosuoritusominaisuutta ja korkeampaa hyötysuhdetta, vaikka pitkän aikavälin luotettavuutta ei voida vielä arvioida.

Mitsubishi Outlander bensiinimoottorit: Sukupolvi IV (2021-nykyinen)

PHEV:n rinnalla Mitsubishi tarjoaa edelleen perinteistä 2,4-litraista bensiinimoottoria, mutta vain valituilla markkinoilla. Tämä edelleen kehitetty moottori perustuu hyväksi todettuun 4J12-moottoriin, mutta se on optimoitu entistä tehokkaammaksi ja tuottaa 181 hv. Euroopassa Mitsubishi keskittyy kuitenkin kokonaan PHEV-ajoon, joten tätä Mitsubishi Outlander moottoria ei ole täällä saatavilla.

Mitsubishi Outlander moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
PHEV (Gen IV) 252 HV 1,4 l/100km + sähkö Ei vielä pitkäaikaisia kokemuksia Erittäin hyvä
2.4 bensiinimoottori 181 HV 8,0-8,6 l/100km Ei saatavilla Euroopassa Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Mitsubishi Outlander moottorit.

Mitsubishi Outlander moottoreiden kehitys osoittaa johdonmukaista kehitystä vankoista imumoottoreista erittäin tehokkaisiin hybridijärjestelmiin. Kun ensimmäiset sukupolvet tekivät vaikutuksen poikkeuksellisella luotettavuudellaan ja kestävyydellään, Mitsubishi keskittyy nyt innovatiiviseen sähköistämiseen laadusta tinkimättä. PHEV-teknologia on vakiinnuttanut asemansa Outlander tavaramerkkinä ja ainutlaatuisena myyntivaltina.

  • Paras Mitsubishi Outlander bensiinimoottori:

2,4-litrainen 4G69 MIVEC (160 hv, sukupolvi I) yhdistää legendaarisen luotettavuuden runsaaseen tehoon ja sitä pidetään lähes tuhoutumattomana.

  • Paras Mitsubishi Outlander dieselmoottori:

DI-D-moottori (156 hv, sukupolvi II) tarjoaa parhaan yhdistelmän luotettavuutta, taloudellisuutta ja vetovoimaa kaikissa sukupolvissa.

  • Paras Mitsubishi Outlander hybridimoottori:

Neljännen sukupolven PHEV (252 hv, 2021-nykyinen), jonka suuri sähköinen toimintasäde on 84 km ja polttoaineenkulutus kaikkien aikojen alhaisin.

Kaikkien Mitsubishi Outlander -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Moottoriöljy 5W-30, 10l
Arvostelut - 55
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-10
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 63,66 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 10l
Tuotenumero: MN7715-10
Lisää
63,66 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 30,32 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-4
Lisää
30,32 €
7,58 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 89
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: O.E.M.
  • Versio: 7707
  • Tuotenumero: MN7707-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,41 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7707-5
Lisää
33,41 €
6,68 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 45
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Valmistajan suositukset: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: RACING+ESTER
  • Tuotenumero: MN7902-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 68,57 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-60, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7902-10
Lisää
68,57 €
6,86 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 21,71 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
21,71 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Versio: FE
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 73,20 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
73,20 €
14,64 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 115,38 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
115,38 €
5,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY COMBI LL MN7907-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, MB 229.51, VW 507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, VW TL 52 195
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: ENERGY COMBI LL
  • Tuotenumero: MN7907-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 39,97 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: MN7907-4
Lisää
39,97 €
9,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 44,19 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

44,19 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LongLife III FE GS55545M2 Moottoriöljy 0W-30, 1l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 1
  • Tuotelinja: LongLife
  • Versio: III FE
  • Tuotenumero: GS55545M2
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 17,93 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 1l
Tuotenumero: GS55545M2
17,93 €
17,93 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-70%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Valmistajan suositukset: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Quartz
  • Versio: INEO ECS
  • Tuotenumero: 2198452
  • Öljyn valmistajasuositus: Toyota
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 43,28 €
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 2198452
verrattuna ovh:hon 147,95 €

43,28 €
8,66 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 14
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Valmistajan suositukset: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AF
  • Tuotenumero: 550046650
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 51,46 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046650
51,46 €
12,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 96
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 38,62 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
38,62 €
7,72 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-14%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 74
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: EDGE
  • Versio: LL
  • Tuotenumero: 15F7E7
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 64,42 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 15F7E7
verrattuna ovh:hon 75,58 €

64,42 €
12,88 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY FORMULA PD MN7913-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l
Arvostelut - 54
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106, VW 505 01, BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, DEXOS 2
  • Tilavuus (litra): 10
  • Tuotelinja: ENERGY FORMULA PD
  • Tuotenumero: MN7913-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 63,66 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l
Tuotenumero: MN7913-10
Lisää
63,66 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.