Parhaat varaosat 1 RENAULT SPORT SPIDER mallille
RENAULT: Top auton varaosakategoriaa
Varaosaluettelo RENAULT
RENAULT SPORT SPIDER lisävarusteiden verkkokauppa
Eniten myydyt tuotteet RENAULT SPORT SPIDER-autoille
Edulliset varaosatarjoukset huippulaatuisilta valmistajilta 1 RENAULT SPORT SPIDER -malleille ovat nyt saatavilla. RENAULT-varaosaluettelosta löydät mahtavan valikoiman ensiluokkaisista ja edullisista osista RENAULT SPORT SPIDER johtavilta valmistajilta.
Nettikauppamme tukitiimi tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa ympäri vuorokauden. Voit kysyä mitä vain RENAULT SPORT SPIDER autojen osista, ja saat vastauksen kysymykseesi millä tahansa kielellä. Autamme sinua nopeasti löytämään tarvitsemasi osat ja tekemään tilauksen.Osta auton osat RENAULT SPORT SPIDER-autoosi Autodoc nettikaupassa!









RENAULT SPORT SPIDER-varaosat: Mistä ostaa?
Alkuperäislaatuisia Renault SPORT SPIDER-varaosia on tarjolla AUTODOC-tuotekuvastossa hintaan 14.99–274 €.
Mitä RENAULT SPORT SPIDER-auton osia on saatavilla AUTODOC-tuotekuvastossa?
Renault SPORT SPIDER OEM -osat ovat varaosia merkeiltä, kuten esim.:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- ABAKUS
- BREMBO
Varaosat autoon RENAULT SPORT SPIDER ja muuta hyödyllistä tietoa: 8 suosituinta artikkelia
Tietoa RENAULT SPORT SPIDER malleista - kuinka valitset varaosat oikein
Renault Sport SpiderUrheiluauto roadsterin korilla sai nimekseen Renault Sport Spider ja sitä valmistettiin vuosina 1996-1999. Autosta tehtiin kaksi katuversiota ja yksi kilpaversio, joka sai nimen Renault Sport Spider Trophy. Viimeksi mainittu alkoi heti voittaa kilpailuja. Roadstereiden alumiinialusta valmistettiin Tanskassa ja lopullinen kokoonpano tapahtui Ranskassa Dieppen tehtaalla. Tuotantovuosina autoja valmistui vain 1726 kappaletta.
Renault Sport Spider – historiaaRenault-yhtiö suunnitteli jo 1980-luvun lopulla helppokäyttöisen ja äärimodernin urheiluroadsterin luomista. Vuonna 1990 Pariisin autonäyttelyssä esiteltiin Renault Laguna Roadster -konseptiauto. Se voitti heti parhaan muotoilun palkinnon. Jämäkät linjat yhdessä sujuvien muotojen, muotoiltujen kylkien, kapeiden etuvalojen, matalan maavaran ja irrotettavan lasikatteen ja ovien kanssa tekivät konseptiroadsterista älykkään ja uniikin. Renault Sport Spider -auto jatkoi Renault Laguna Roadsterin konseptia.
Vakiomalli debytoi Geneven autonäyttelyssä vuonna 1995. Kaikki Renault Sport Spider -roadsterit olivat vailla kattoa. Renault Sport Spider Saute-vent oli konseptiauton lailla varustettu tuulenohjaimella tuulilasin sijasta, mistä johtuen kuljettajan ja matkustajan piti käyttää erityistä kypärää. Renault Sport Spider roadsterin Pare-brise -versiossa oli kokonainen tuulilasi. Renault Sport Spider Trophy -kilpaversioon lisättiin turvakaaret katteen sijasta.
British Spider Cup -kierroskisassa, joka on vakiokoitos suurempiin kisoihin, kilpa-ajaja Jason Plato saavutti vuonna 1998 tällä autolla 11 voittoa 14 kierrokselta. Vuotta myöhemmin Andy Priaulx onnistui voittamaan kaikki 13 kierrosta samassa kisassa.
Renault Sport Spider -autoilla oli urheiluautoksikin matala maavara. Kaikkiin autoihin asennettiin istuinten taakse erityiset turvakaaret. Lisävarusteina sai kuljettajan turvatyynyn, radion, 30 kilon tavaratelineen ja erikoiskatteen. Kaksi viimeksi mainittua lisävarustetta oli tarjolla vain Renault Sport Spider Pare-brise -versioon. Autojen korit tehtiin muovista.
RENAULT SPORT SPIDER tutoriaali/yksityiskohtainen korjaus- ja vaihto-ohje

Osta netistä itsevarmasti! Voit palauttaa RENAULT SPORT SPIDER-varaosat 200 päivän sisällä ostotapahtumasta ilman erityistä syytä ja saada rahasi takaisin. Miten? Käytä vain Turvallinen tilaus -palvelua kassalla. Palvelu maksaa vain 6,55 €.
AUTODOC välittää sinusta! Yli 160 € tilaukset toimitetaan veloituksetta Suomeen.
*Ei koske suuria auton osia