• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Renault Laguna moottorit

Sisällysluettelo

  1. Renault Laguna -moottorit: sukupolvi I (1993-2001)
    1. Renault Laguna bensiinimoottorit: sukupolvi (1993-2001)
    2. Renault Laguna -dieselmoottorit: sukupolvi (1993-2001)
  2. Renault Laguna moottorit: (2001-2007)
    1. Renault Laguna bensiinimoottorit: sukupolvi (2001-2007)
    2. Renault Laguna dieselmoottorit: sukupolvi (2001-2007)
  3. Renault Laguna moottorit: (2007-2015)
    1. Renault Laguna bensiinimoottorit: (2007-2015)
    2. Renault Laguna -dieselmoottorit: (2007-2015)
  4. Johtopäätökset: Renault Laguna kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Renault Laguna on vuonna 1993 tapahtuneesta lanseerauksestaan lähtien vakiinnuttanut asemansa keskikokoisen luokan merkittävänä edustajana, ja se on kokenut kolme sukupolvea, joissa on vuoteen 2015 asti ollut monipuolinen valikoima moottoreita. Renault Laguna -moottoreiden tekninen kehitys heijastaa kolmen vuosikymmenen ranskalaista insinöörityötä, sen vankoista alkuajoista nykyaikaisiin turboahdettuihin moottoreihin.

Renault Laguna -moottorit: sukupolvi I (1993-2001)

Renault Laguna -moottorit: sukupolvi I (1993-2001)

Ensimmäinen Renault Laguna -sukupolvi oli Renaultin rohkea askel keskiluokkaan, ja sille olivat ominaisia vankat, mutta teknisesti vielä perinteiset moottorit. Asianmukaisella huollolla ajokilometrit ylsivät kunnioitettaviin 250 000-350 000 kilometriin, ja bensiinimoottorit vaativat usein suurempia korjauksia aikaisemmin kuin vankat dieselmoottorit. Tyypilliset korjausvälit olivat 150 000-200 000 kilometriä suurten toimenpiteiden, kuten hammashihnan vaihdon tai turboahtimen ongelmien osalta dieseleissä. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 2.2 dT, jossa oli 113 hv ja jossa luotettavuus ja taloudellisuus yhdistyivät optimaalisesti. Teknisesti tämä sukupolvi oli edelleen hyvin perinteinen, sillä siinä oli hyväksi havaittuja imumoottoreita ja ensimmäisiä turbodieseleitä, jotka osoittautuivat yllättävän kestäviksi.

Renault Laguna bensiinimoottorit: sukupolvi (1993-2001)

Renault Laguna bensiinimoottorivalikoima käsitti erilaisia 1,6-3,0-litraisia imumoottoreita. Alkutason moottori oli 1,6-litrainen, jossa oli 90 hevosvoimaa, jonka jälkeen tulivat 1,8-litrainen, jossa oli 95 hevosvoimaa, ja 2,0-litrainen, jossa oli 113 tai 140 hevosvoimaa. Nämä Renault Laguna -moottorit perustuivat hyväksi havaittuun tekniikkaan monipisteruiskutuksella, ja ne osoittautuivat suhteellisen luotettaviksi, mutta kärsivät suuresta polttoaineenkulutuksesta ja vähäisestä tehosta. Tehokkain bensiinimoottori oli 3.0 V6, jossa oli 190 hv ja jota käytettiin yksinomaan Laguna V6 -urheiluversiossa. Tyypillisiä ongelmia olivat sytytyskelan viat, vesipumpun kuluminen ja ajoittaiset pään tiivisteen vauriot suurilla ajokilometreillä.

Renault Laguna -dieselmoottorit: sukupolvi (1993-2001)

Renault Laguna -dieselmoottoreita hallitsi hyväksi havaittu 1.9 dT (turbodiesel), jonka teho oli 90 hv ja joka osoittautui erittäin kestäväksi. Vuodesta 1995 alkaen markkinoille tuli uudenaikaisempi 2.2 dT, jossa oli 113 hv ja josta tuli ensimmäisen sukupolven paras moottori epäsuoran ruiskutuksensa ja vankan rakenteensa ansiosta. Nämä Renault Laguna -dieselmoottorit olivat tunnettuja kestävyydestään ja alhaisista käyttökustannuksistaan, vaikka ne olivatkin nykypäivän mittapuulla meluisia ja epämukavia. 2.2 dT saavutti helposti 400 000 kilometriä ja enemmänkin, mutta vaati ruiskutuspumpun ja turboahtimen säännöllistä huoltoa. Tyypillisiä heikkoja kohtia olivat hehkutulpat talvella ja satunnaiset turboahtimen vauriot, jotka johtuivat huollon laiminlyönnistä.

Renault Laguna moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,6 16V 90 HV 8,5-9,2 l/100km Sytytyskelat, vesipumppu Keskimääräinen
1,8 16V 95 HV 8,8-9,5 l/100km Samanlainen kuin 1,6, vähän tehoa Keskimääräinen
2,0 16V 113-140 HV 9,2-10,1 l/100km Kannen tiiviste, korkea kulutus Kohtalainen
3,0 V6 190 HV 11,5-12,8 l/100km Monimutkainen, kallis huoltaa Kohtalainen
1.9 dT 90 HV 6,8-7,5 l/100km Äänekäs, hehkutulpat Hyvä
2.2 dT 113 HV 7,2-7,8 l/100km Erittäin kestävä, paras valinta Erittäin hyvä

Renault Laguna moottorit: (2001-2007)

Renault Laguna moottorit: (2001-2007)

Renault Laguna toinen sukupolvi merkitsi merkittävää teknologista harppausta, kun käyttöön otettiin nykyaikaiset common-rail-dieselmoottorit ja parannetut bensiinimoottorit. Dieselmoottoreiden ajokilometrit nousivat 300 000-400 000 kilometriin, kun taas bensiinimoottoreiden ajokilometrit olivat edelleen 200 000-300 000 kilometrin välillä. Suuremmat korjaukset tulivat tyypillisesti ajankohtaisiksi 120 000-180 000 kilometrin välillä, erityisesti monimutkaisemmissa turbomoottoreissa. Ehdoton kohokohta oli 2.2 dCi, jossa oli 150 hv ja jossa yhdistettiin ensimmäistä kertaa common rail -tekniikka sekä korkea suorituskyky ja luotettavuus. Tässä sukupolvessa esiteltiin myös ensimmäiset turbobensiinimoottorit, ja se asetti uudet standardit mukavuuden ja tehokkuuden suhteen, mutta kamppaili elektroniikan alkuvaikeuksien ja monimutkaisemman tekniikan kanssa.

Renault Laguna bensiinimoottorit: sukupolvi (2001-2007)

Renault Laguna -bensiinimoottorivalikoimaa uudistettiin perusteellisesti, ja se sisälsi nyt nykyaikaisia 16-venttiilisiä moottoreita, joissa oli parannettu ruiskutustekniikka. 1,6-litrainen tuotti nyt 110 hv, 1,8-litrainen 120 hv ja 2,0-litrainen 135 tai 165 hv. Uutuutena oli 2.0 Turbo, jossa oli 170 hv ja joka oli Laguna historian ensimmäinen turbobensiinimoottori. Nämä Renault Laguna -moottorit olivat taloudellisempia ja hienostuneempia kuin edeltäjänsä, mutta kärsivät monimutkaisemmasta elektroniikasta ja ajoittaisista nokka-akselin säätöön liittyvistä ongelmista. 3.0 V6 jatkoi 207 hv:n teholla, mutta se jäi kapeaksi moottoriksi, jonka polttoaineenkulutus oli korkea ja huolto monimutkaista.

Renault Laguna dieselmoottorit: sukupolvi (2001-2007)

Vallankumous Renault Laguna -dieselmoottoreissa tapahtui dCi-moottoreiden (direct common-rail injection) käyttöönoton myötä. 1.9 dCi -moottorit olivat 110 tai 120 hv:n tehoisia ja tarjosivat ensimmäistä kertaa suorituskyvyn, taloudellisuuden ja mukavuuden yhdistelmän. Huippu oli 2.2 dCi, jossa oli 150 hv ja joka vakiinnutti asemansa yhtenä aikansa parhaista dieselmoottoreista. Nämä Renault Laguna dCi -moottorit olivat huomattavasti hiljaisempia ja hienostuneempia kuin edeltäjänsä, mutta niillä saavutettiin silti korkeat 350 000-400 000 kilometrin ajomäärät. Tyypillisiä heikkoja kohtia olivat ruiskutussuuttimet, turboahtimen geometria ja ajoittaiset ongelmat hiukkassuodattimen kanssa lyhyillä matkoilla.

Renault Laguna moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,6 16V 110 HV 7,8-8,5 l/100km Nokka-akselin säätö Hyvä
1,8 16V 120 HV 8,2-8,9 l/100km Samanlainen kuin 1,6 Hyvä
2,0 16V 135-165 HV 8,5-9,8 l/100km Elektroniikka, keskinkertainen suorituskyky Keskinkertainen
2,0 Turbo 170 HV 9,2-10,5 l/100km Turboahdin, monimutkainen Kohtalainen
3,0 V6 207 HV 11,8-13,2 l/100km Suuri kulutus, kallis Kohtalainen
1,9 dCi 110-120 HV 5,8-6,5 l/100km Suuttimet, turboahdin Hyvä
2.2 dCi 150 HV 6,2-6,8 l/100km Paras moottori, erittäin kestävä Erittäin hyvä

Renault Laguna moottorit: (2007-2015)

Renault Laguna moottorit: (2007-2015)

Kolmas ja viimeinen Renault Laguna -sukupolvi edusti teknisen kehityksen huippua ja tarjosi malliston nykyaikaisimmat moottorit. Luotettavuus saavutti uudet mittasuhteet, sillä parhaiden dieselmoottoreiden ajokilometrit olivat 350 000-450 000 kilometriä, ja myös bensiinimoottoreista tuli huomattavasti kestävämpiä. Suurempia korjauksia oli odotettavissa vasta 180 000-250 000 kilometrin ajomatkan välillä, jolloin huoltovälejä voitiin pidentää. Ehdoton huippumoottori oli 2.0 dCi, jossa oli 175 hv ja jossa suorituskyky, tehokkuus ja luotettavuus yhdistyivät täydellisesti. Tässä sukupolvessa otettiin käyttöön myös pienennetyt turboahdetut bensiinimoottorit ja asetettiin uudet normit päästöjen ja kulutuksen osalta, mutta kamppailtiin lisääntyvän elektroniikan ja monimutkaisemman pakokaasujen jälkikäsittelyn kanssa.

Renault Laguna bensiinimoottorit: (2007-2015)

Renault Laguna -bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja se perustui nyt nykyaikaiseen turbotekniikkaan. 1,6-litrainen imumoottori säilyi lähtötason moottorina 110 hv:llä, mutta sitä täydennettiin 1.6 TCe (turbo) -moottorilla, jossa oli 140 hv. 2,0-litrainen moottori oli saatavana 140 hv:n imumoottorina tai 170 tai 205 hv:n turbomoottorina. Nämä Renault Laguna -moottorit olivat huomattavasti taloudellisempia ja tehokkaampia kuin edeltäjänsä, mutta kärsivät varhaisille suorasuihkuturbomoottoreille tyypillisistä ongelmista, kuten imuventtiilien koksahtamisesta ja turboahtimen vaurioitumisesta. 2.0 TCe, jossa oli 205 hv, kehittyi sukupolven ongelmallisimmaksi bensiinimoottoriksi, jossa turboahdin vioittui usein ja jonka korjauskustannukset olivat korkeat.

Renault Laguna -dieselmoottorit: (2007-2015)

Renault Laguna -dieselmallisto varustettiin nykyaikaisilla dCi-moottoreilla. Pienimpänä dieselmoottorina 1.5 dCi, jossa oli 110 hv, tarjosi hyvän tasapainon taloudellisuuden ja suorituskyvyn välillä. Koeteltua 2.0 dCi -moottoria oli saatavilla eri teholuokissa 130-175 hv:n välillä, ja 175 hv:n versio, jossa oli twin-turbo-tekniikka, edusti huippua. Näitä Renault Laguna dCi -moottoreita pidettiin aikansa luotettavimpina ja tehokkaimpina, ja niiden polttoaineenkulutus oli alle 5 litraa 100 kilometrillä ja ajokilometrien määrä yli 400 000 kilometriä. Ongelmia aiheuttivat lähinnä monimutkainen pakokaasujen jälkikäsittely, hiukkassuodatin ja satunnaiset turboahtimen viat urheilullisessa ajossa.

Renault Laguna moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1,6 16V 110 HV 7,5-8,2 l/100km Vanhentunut, vähän tehoa Keskimääräinen
1,6 TCe 140 HV 6,8-7,5 l/100km Venttiilien koksinut, turboahdin Kohtalainen
2,0 16V 140 HV 8,0-8,7 l/100km Ei kovin yleinen Keskimääräinen
2,0 TCe 170-205 HV 7,8-9,2 l/100km Turboahdin, korkeat korjauskustannukset Ongelmallinen
1.5 dCi 110 HV 4,5-5,2 l/100km Erittäin taloudellinen, kestävä Erittäin hyvä
2.0 dCi 130-175 HV 5,0-5,8 l/100km Paras moottori, twin-turbo Erittäin hyvä

Johtopäätökset: Renault Laguna kaikkien sukupolvien parhaat moottorit

Renault Laguna -moottoreiden kehitys kolmen sukupolven aikana osoittaa selvästi ranskalaisen autoteollisuuden teknisen kehityksen. Ensimmäiset sukupolvet perustuivat vielä hyväksi havaittuun, yksinkertaiseen tekniikkaan, mutta myöhemmät dCi-dieselmoottorit kehittyivät todellisiksi tekniikan mestariteoksiksi. Bensiinimoottorit sen sijaan pysyivät usein ongelmallisina, erityisesti myöhemmissä turboversioissa.

  • Paras Renault Laguna bensiinimoottori:

Toisen sukupolven 1.6 16V, jossa on 110 hv, yhdistää luotettavuuden hyväksyttävään suorituskykyyn ja kohtuullisiin käyttökustannuksiin ilman turbomoottoreiden monimutkaisuutta.

  • Paras Renault Laguna -dieselmoottori:

Kolmannen sukupolven 2.0 dCi, jossa on 175 hv, tarjoaa täydellisen yhdistelmän tehoa, tehokkuutta ja luotettavuutta, ja sitä pidetään yhtenä aikansa parhaista dieselmoottoreista.

  • Paras Renault Laguna -moottori kaiken kaikkiaan:

Ensimmäisen sukupolven 2.2 dT, jossa on 113 hv, on edelleen pitkän matkan kuljettajien ja kanta-asiakkaiden suosikki legendaarisen luotettavuutensa ja helpon huollettavuutensa ansiosta.

Kaikkien Renault Laguna-sukupolvien huolto- ja varaosapalveluja varten AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

Suosituimmat aiheeseen liittyvät tuotteet:

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 27,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
27,49 €
5,50 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 25,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
25,49 €
6,37 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 23,99 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
23,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 60,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
60,49 €
15,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra 550052679 Moottoriöljy 5W-40, 4l
Arvostelut - 19
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra
  • Tuotenumero: 550052679
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 42,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-40, 4l
Tuotenumero: 550052679
42,49 €
10,62 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 69
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,49 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Arvostelut - 39
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, Taka-akseli
  • Pituus (mm): 210
  • Leveys (mm): 20
  • lisätieto: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Levike, lokasuoja
  • Tuotenumero: VT540-L
  • Meidän hintamme: 43,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
EIBACH Levike, lokasuoja Etuakseli, Taka-akseli, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Tuotenumero: VT540-L
verrattuna ovh:hon 59,40 €

43,99 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline MaxLife 872296 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 21
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MaxLife
  • Tuotenumero: 872296
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • Valvoline: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 36,99 €
Tiedot
Valvoline Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 872296
36,99 €
9,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 15
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Valmistajan suositukset: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Prof AF
  • Tuotenumero: 550046650
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 52,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 550046650
52,99 €
13,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 100
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY PREMIUM
  • Tuotenumero: MN7908-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 33,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7908-5
Lisää
33,99 €
6,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-10%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: EDGE
  • Versio: LL
  • Tuotenumero: 15F7E7
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 67,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 15F7E7
verrattuna ovh:hon 75,58 €

67,99 €
13,60 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 33
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: SPECIAL PLUS
  • Tuotenumero: MN7512-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 24,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7512-4
Lisää
24,99 €
6,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-35%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 87
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: 8100
  • Versio: X-CLEAN EFE
  • Tuotenumero: 109471
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOTUL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 54,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 109471
verrattuna ovh:hon 84,85 €

54,49 €
10,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Magnatec C3 15C9C4 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.31, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Magnatec
  • Versio: C3
  • Tuotenumero: 15C9C4
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 214,00 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: 15C9C4
214,00 €
10,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
MAXGEAR 78-0114 Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: D1S
  • Jännite (V): 85, 24
  • Nimellisteho [W]: 35
  • Värilämpö [K]: 6000
  • Hehkulampun kantamalli: Pk32d-2
  • Itsepalvelupakattu, katso osaluettelo
  • Lyhdyn muoto: Bi-xenon, Xenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Xenon-polttimo
  • Tuotenumero: 78-0114
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MAXGEAR Xenon-polttimo D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Tuotenumero: 78-0114
28,99 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.