• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

VW Sharan 7N moottorit

Sisällysluettelo

  1. VW Sharanin 7N-moottorit - markkinoille tulo ja ensimmäinen facelift (2010-2015).
    1. VW Sharan 7N TSI-bensiinimoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2010-2015).
    2. VW Sharan 7N TDI -dieselmoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2010-2015).
  2. VW Sharan 7N -moottorit - facelift ja Euro 6 -muunnos (2015-2020)
    1. VW Sharan 7N TSI-bensiinimoottorit: Facelift-Generation (2015–2020)
    2. VW Sharan 7N TDI -dieselmoottorit: Euro 6 ja SCR-tekniikka (2015-2020).
  3. VW Sharan 7N -moottorit - loppuvaihe ja tuotannon päättyminen (2020-2022).
    1. VW Sharan 7N TSI-bensiinimoottorit: Viimeinen kehitysvaihe (2020-2022)
    2. VW Sharan 7N TDI -dieselmoottorit: Kypsä Euro 6d-teknologia (2020-2022).
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat VW Sharan 7N -moottorit.

Toisen sukupolven Volkswagen Sharan (7N) esiteltiin vuonna 2010 ensimmäisen Sharanin seuraajana, ja se vakiinnutti nopeasti asemansa yhtenä Euroopan markkinoiden johtavista monikäyttöautoista. VW Sharan 7N:n moottoreille on ominaista tehokkuuden, suorituskyvyn ja luotettavuuden tasapainoinen yhdistelmä, ja Volkswagen on toteuttanut jatkuvasti teknisiä parannuksia tuotantokauden aikana. Ensimmäisistä TSI- ja TDI-moottoreista viimeisimpiin Euro 6 -standardin mukaisiin moottoreihin, moottorivalikoima kuvastaa konsernin teknistä kehitystä.

VW Sharanin 7N-moottorit - markkinoille tulo ja ensimmäinen facelift (2010-2015).

VW Sharanin 7N-moottorit - markkinoille tulo ja ensimmäinen facelift (2010-2015).

VW Sharan 7N -moottoreiden ensimmäisessä vaiheessa oli käytössä hyväksi havaittuja Volkswagen-yksiköitä, jotka olivat jo osoittaneet luotettavuutensa muissa konsernin malleissa. Tämän sukupolven ajokilometrit olivat tyypillisesti 250 000-350 000 kilometriä, ja suuremmat huoltotoimenpiteet tehtiin yleensä 150 000-200 000 kilometrin välillä. Tämän sukupolven ehdottomana kohokohtana pidettiin 2.0 TDI-moottoria, jossa oli 140 PS (CFGB), koska siinä yhdistyvät optimaalinen ajosuoritus, alhainen polttoaineenkulutus ja pitkäaikainen luotettavuus. Teknisesti moottorit perustuivat hyväksi havaittuun EA888- ja EA189-alustaan, jolloin dieselversiot kehitettiin ennen päästöskandaalia, ja siksi niitä pidetään erityisen kestävinä. Markkinavertailussa Sharan ja sen moottorit sijoittuivat urheilullisemman Ford S-Maxin ja mukavuuspainotteisemman Citroën C8:n väliin.

VW Sharan 7N TSI-bensiinimoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2010-2015).

Varhaisen VW Sharan 7N:n TSI-moottorivalikoima käsitti kolme tehotasoa hyväksi havaitusta 1.4 TSI -moottorista. Alkutason moottori 150 PS:llä (CAXA) tarjosi jo riittävästi suorituskykyä jokapäiväiseen perheajoon, kun taas 170 PS:n versio (CAVD) tarjosi lisää tehoa. Huippumalli oli 1.4 TSI 180 PS:llä, joka teki vaikutuksen urheilullisella kokoonpanollaan. Kaikki vaihtoehdot perustuivat EA111-lohkoon, jossa oli turboahdin ja suoraruiskutus. Vahvuuksia olivat spontaani kaasuvaste ja tasainen vääntökäyrä, kun taas tyypillisiä heikkoja kohtia suuremmilla ajokilometreillä olivat ajoitusketju (120 000 km:stä alkaen) ja toisinaan turboahtimen hukkaportti (150 000 km:stä alkaen). Polttoaineenkulutus oli 7,5-8,5 litraa sadalla kilometrillä.

VW Sharan 7N TDI -dieselmoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2010-2015).

Varhaisen VW Sharan 7N:n moottoreiden ytimessä olivat TDI-moottorit, joita oli saatavana neljässä teholuokassa. 2.0 TDI 115 PS:n teholla (CFHC) toimi taloudellisena lähtötason moottorina, kun taas 140 PS:n moottori (CFGB) tarjosi optimaalisen tasapainon suorituskyvyn ja tehokkuuden välillä. Kaksi tehokkaampaa 163 hv:n (CFGC) ja 170 hv:n (CFFE) versiota oli suunnattu asiakkaille, joilla oli korkeammat suorituskykyvaatimukset. Kaikissa moottoreissa oli Common Rail -ruiskutus ja ne täyttivät Euro 5 -standardin vaatimukset. Tasainen käynti ja suuri vääntömomentti myös alhaisilla kierrosluvuilla tekivät näistä moottoreista ihanteellisia kumppaneita raskaaseen Sharan. EGR-venttiilit osoittautuivat ajoittain ongelmallisiksi 180 000 kilometrin jälkeen ja turboahtimen geometria ajoittain 200 000 kilometrin jälkeen tehokkaimmissa versioissa. Keskimääräinen polttoaineenkulutus oli 5,8-6,8 litraa sadalla kilometrillä.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TSI 150 PS 150 8,2 Ajastusketju 120 000 km:n jälkeen Hyvä
1.4 TSI 170 PS 170 8,5 Ajoitusketju, hukkaportti Hyvä
1.4 TSI 180 PS 180 8,7 Ajoitusketju, suurempi kuluminen Keskimääräinen
2.0 TDI 115 PS 115 5,8 EGR-venttiili 180 000 km:n jälkeen Erittäin hyvä
2.0 TDI 140 HV 140 6,2 Pieniä EGR-ongelmia Erittäin hyvä
2.0 TDI 163 HV 163 6,5 Turboahtimen geometria Hyvä
2.0 TDI 170 HV 170 6,8 Turboahdin, DPF-regeneraatio Hyvä

VW Sharan 7N -moottorit - facelift ja Euro 6 -muunnos (2015-2020)

Vuoden 2015 faceliftin myötä VW Sharan 7N -moottorit saivat kattavan päivityksen, joka vaikutti ensisijaisesti päästönormeihin ja tehokkuuteen. Luotettavuus säilyi korkealla tasolla 280 000-380 000 kilometrin odotettavissa olevilla ajokilometreillä, vaikka Euro 6 -muutos johti aluksi yksittäisiin AdBlue-ongelmiin dieseleissä. Uudistettu 2.0 TDI 150 PS (DFLA) vakiinnutti asemansa uutena vertailumoottorina, sillä se yhdisti edeltäjänsä hyväksi havaitut ominaisuudet uusimpaan pakokaasuteknologiaan. Bensiinimoottorit hyötyivät EA888-moottorin käyttöönotosta, kun taas dieselmoottorit saivat kehittyneen SCR-katalysaattoriteknologian. Kilpailuympäristössä Sharan pärjäsi edelleen kilpailijoilleen, kuten uudistetulle Seat Alhambralle ja uudelle Renault Espacelle.

VW Sharan 7N TSI-bensiinimoottorit: Facelift-Generation (2015–2020)

Uudistetut VW Sharan 7N -bensiinimoottorit perustuvat nyt nykyaikaisempaan EA888-yksikköön. Uusi 1.4 TSI 150 PS (CZDA) tarjosi edeltäjäänsä verrattuna paremman hyötysuhteen ja pehmeyden, kun taas 2.0 TSI 220 PS (CHHB) esiteltiin uutena huippumallina. Tämä tehokas moottori oli peräisin Golf GTI:stä ja tarjosi Sharanille ensimmäistä kertaa todellisen urheiluauton suorituskyvyn. Teknisiä parannuksia olivat muun muassa optimoitu palotilan geometria, pienennetty sisäinen kitka ja hienostunut turboahdin. Varhaisten EA888-moottoreiden männänrenkaissa esiintyi toisinaan heikkoja kohtia (100 000 km:stä alkaen), mikä saattoi johtaa lisääntyneeseen öljynkulutukseen. Polttoainetehokkuus parani 7,0-8,8 litraan 100 kilometrillä.

VW Sharan 7N TDI -dieselmoottorit: Euro 6 ja SCR-tekniikka (2015-2020).

Euro 6 -vaatimukset täyttävien VW Sharan 7N -dieselmoottoreiden pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmä uudistettiin perusteellisesti. 2.0 TDI oli nyt saatavana kolmessa teholuokassa: 115 hv (DFLA), 150 hv (DFLA) ja 184 hv (DFLA), ja kaikki vaihtoehdot perustuivat samaan perusmoottoriin. Uusi SCR-katalysaattoritekniikka ja AdBlue-ruiskutus mahdollistivat tiukkojen Euro 6 -rajoitusten noudattamisen. Vaikka moottorit itsessään pysyivät hyvin luotettavina, AdBlue-annostelulaitteessa oli ensimmäisinä vuosina ajoittain ongelmia, jotka ilmenivät useimmiten 80 000-120 000 kilometrin ajomatkan välillä. Hiukkassuodattimen regeneroinnin toiminta oli luotettavampaa kuin edeltäjissä, ja polttoaineenkulutus laski 4,9-5,8 litraan 100 kilometrillä. 184 hv:n versio tarjosi parhaan yhdistelmän suorituskykyä ja tehokkuutta.

Moottori Teho (PS) Polttoaineenkulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TSI 150 HV (EA888) 150 7,0 Männänrenkaat 100 000 km:stä alkaen Hyvä
2.0 TSI 220 HV 220 8,8 Suurempi kuluminen, turboahdin Keskimääräinen
2.0 TDI 115 PS Euro-6 115 4,9 AdBlue-järjestelmä 80 000 km:stä alkaen. Erittäin hyvä
2.0 TDI 150 hv Euro-6 150 5,3 Pieniä AdBlue-ongelmia Erittäin hyvä
2.0 TDI 184 hv Euro-6 184 5,8 AdBlue-annostelu, turbon laakerit Hyvä

VW Sharan 7N -moottorit - loppuvaihe ja tuotannon päättyminen (2020-2022).

VW Sharan 7N -moottoreiden viimeisille vuosille oli ominaista yksityiskohtien lisäparannukset ja mallin asteittainen käytöstä poistaminen. Luotettavuus oli huipussaan, ja ajokilometrien odotettiin olevan yli 300 000 kilometriä asianmukaisella huollolla. Viimeisessä kehitysvaiheessa olevaa kypsää 2.0 TDI-moottoria, jossa oli 150 PS, pidettiin vertailukohtana pitkän matkan soveltuvuuden ja taloudellisuuden osalta. Teknisesti moottoreihin tehtiin viimeiset optimoinnit moottorinohjauksen osalta ja parannettiin materiaaleja kestävyyden parantamiseksi. Koska painopiste oli ID.Buzzissa sähköisen seuraajan ominaisuudessa, Sharanin tuotanto lopetettiin, ja VW Sharanin 7N-moottoreiden menestyksekäs aikakausi päättyi.

VW Sharan 7N TSI-bensiinimoottorit: Viimeinen kehitysvaihe (2020-2022)

Viimeisessä vaiheessa VW Sharan 7N -bensiinimoottoreiden valikoima rajoittui hyväksi havaittuun 1.4 TSI-moottoriin, jonka teho oli 150 hevosvoimaa ja joka oli nyt saatavana kypsimmässä muodossaan. Vuosien varrella saadut kokemukset sisällytettiin yksityiskohtiin tehtäviin parannuksiin, jotka koskivat lähinnä pitkäaikaiskestävyyttä. Varhaisen EA888-sukupolven männänrenkaisiin liittyvät ongelmat ratkaistiin suurelta osin, ja ajoitusketjua vahvistettiin. Moottori tarjosi nyt optimaalisen tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä. Vakiokulutus oli 6,8 litraa sadalla kilometrillä ja suorituskyky riitti kaikkiin sovelluksiin, joten se oli arvokas päätös bensiinimoottoreiden aikakaudelle.

VW Sharan 7N TDI -dieselmoottorit: Kypsä Euro 6d-teknologia (2020-2022).

Viimeiset VW Sharan 7N -dieselmoottorit edustivat TDI-kehityksen huippua. Saatavilla oli edelleen 2.0 TDI 150 PS:llä ja 184 PS:llä, molemmat nyt Euro 6d -hyväksynnällä ja optimoidulla SCR-tekniikalla. AdBlue-järjestelmät toimivat luotettavasti, ja hiukkassuodattimen regeneroinnissa ei tarvinnut tehdä käytännössä huoltoa. Erityisesti 150 hv:n moottori teki vaikutuksen tasapainoisilla ominaisuuksillaan ja kyvyllään tuottaa tasaista tehoa myös suurilla ajokilometreillä. Polttoainetehokkuus saavutti yhdistetyssä syklissä huippuarvot 4,7 litraa 100 kilometrillä. Nykyään näitä moottoreita pidetään nykyaikaisen dieselteknologian vertailukohtana monikäyttöisissä tila-autoissa.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TSI 150 PS lopullinen 150 6,8 Vähäiset alkuvaikeudet Erittäin hyvä
2.0 TDI 150 PS Euro-6d 2.0 TDI 150 PS Euro-6d 150 4,7 Erittäin alhainen vikojen määrä Erittäin hyvä
2.0 TDI 184 hv Euro-6d 184 5,2 Yksittäisiä turbon laakeriongelmia Erittäin hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat VW Sharan 7N -moottorit.

VW Sharan 7N -moottoreiden kehitys kahdentoista vuoden aikana osoittaa vaikuttavasti nykyaikaisen voimansiirtotekniikan jatkuvan parantumisen. Volkswagen onnistui jatkuvasti optimoimaan luotettavuuden, tehokkuuden ja ajosuorituskyvyn ensimmäisistä hyväksi havaituista TSI- ja TDI-moottoreista aina loppuvaiheen erittäin tehokkaisiin Euro 6d -moottoreihin. Moottorivalikoima tarjosi aina oikean ratkaisun erilaisiin vaatimuksiin ja budjetteihin.

  • Paras VW Sharan 7N -bensiinimoottori:

Viimeisessä kehitysvaiheessa (2020-2022) 150 PS:n 1.4 TSI-moottorissa yhdistyvät optimaalinen ajosuoritus ja alhainen polttoaineenkulutus sekä maksimaalinen luotettavuus ja minimaaliset heikkoudet.

  • Paras VW Sharan 7N -dieselmoottori:

Euro 6d -versiossa (2020-2022) olevaa 2.0 TDI:tä, jossa on 150 PS, pidetään nykyaikaisen dieseltekniikan referenssinä, jolla on erinomaiset pitkän matkan ajo-ominaisuudet ja taloudellisuus sekä lähes huoltovapaa toiminta.

  • Luotettavin VW Sharan 7N -moottori:

Ensimmäisen sukupolven (2010-2015) 2.0 TDI, jossa on 140 PS, tekee vaikutuksen hyväksi todetulla tekniikalla ilman monimutkaista pakokaasujen jälkikäsittelyä ja saavuttaa helposti yli 400 000 kilometrin ajomäärät.

AUTODOCista löydät laadukkaat varaosat ja kulutusosat kaikkiin VW Sharan 7N -moottoreihin, jotta voit varmistaa ajoneuvosi luotettavuuden ja pitkäikäisyyden.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

OSRAM ORIGINAL 2820 Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Arvostelut - 4
Tuotekuvaus
  • Lamppumalli: Sokkelipolttimo
  • Tuotelinja: ORIGINAL
  • Jännite (V): 12
  • Nimellisteho [W]: 2
  • Hehkulampun kantamalli: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Polttimo
  • Tuotenumero: 2820
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo 12V 2W, Sokkelipolttimo
Tuotenumero: 2820
1,21 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-13%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Rele, käynnistin
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 5
  • Virta (A): 50
  • TOPRAN: Rele, käynnistin
  • Tuotenumero: 115 667
  • Meidän hintamme: 16,57 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Rele, käynnistin
Tuotenumero: 115 667
verrattuna ovh:hon 19,25 €

16,57 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 81
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,21 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,21 €
9,84 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 85
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: EDGE Professional
  • Versio: LongLife III
  • Tuotenumero: 157EA4
  • CASTROL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 69,56 €
Tiedot
CASTROL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 157EA4
69,56 €
17,39 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-61%
FEBI BILSTEIN 101172 Öljy, Haldex-kytkin 0,85l
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 0,85
  • Paino [kg]: 0,8
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Valmistajan suositukset: VW TL 52175-Y
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • FEBI BILSTEIN: Öljy, Haldex-kytkin
  • Tuotenumero: 101172
  • Meidän hintamme: 22,85 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Öljy, Haldex-kytkin 0,85l
Tuotenumero: 101172
Lisää
verrattuna ovh:hon 60,02 €

22,85 €
26,88 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 52
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 20
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-20
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 103,58 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-20
Lisää
103,58 €
5,18 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Borsehung B17820 Rele, työvirta 12V
Arvostelut - 11
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Esihehkutus, Kuormituksen alentaja X-kytkin
  • Nimellisjännite (V): 12
  • Liittimiä: 4
  • Virta (A): 70
  • Rele numero: 644
  • Borsehung: Rele, työvirta
  • Tuotenumero: B17820
  • Meidän hintamme: 7,83 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
Borsehung Rele, työvirta 12V
Tuotenumero: B17820
7,83 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FEBI BILSTEIN 37918 Pistoke
Arvostelut - 10
Tuotekuvaus
  • Leveys (mm): 3
  • Liittimiä: 2
  • Väri: musta
  • Paino [kg]: 0,02
  • FEBI BILSTEIN: Pistoke
  • Tuotenumero: 37918
  • Meidän hintamme: 1,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Pistoke
Tuotenumero: 37918
1,49 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 44
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 62,43 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
62,43 €
15,61 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-14%
983226W VALEO 698809 Sisätilapuhallin Ohjaus vasemmalla, ilman integroitua säädintä
Arvostelut - 22
Tuotekuvaus
  • Vasen / oikea liikenne: Ohjaus vasemmalla
  • Paino [kg]: 1,9
  • Lisätarvike / lisätieto: ilman integroitua säädintä
  • Teho [W]: 320
  • VALEO: Sisätilapuhallin
  • Tuotenumero: 698809
  • Meidän hintamme: 68,21 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
VALEO Sisätilapuhallin Ohjaus vasemmalla, ilman integroitua säädintä
Tuotenumero: 698809
verrattuna ovh:hon 79,90 €

68,21 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 20
  • Versio: Extreme
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 115,38 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
115,38 €
5,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CI-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Tilavuus (litra): 10
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 61,88 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
61,88 €
6,19 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOTUL MULTI DCTF 105786 Automaattivaihteistoöljy ATF DCT, 1l, keltainen
Arvostelut - 25
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: ATF DCT
  • Valmistajan suositukset: Refer to TDS chart
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: MULTI DCTF
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • MOTUL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 105786
  • Meidän hintamme: 18,30 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOTUL Automaattivaihteistoöljy ATF DCT, 1l, keltainen
Tuotenumero: 105786
18,30 €
18,30 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY COMBI LL MN7907-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, MB 229.51, VW 507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, VW TL 52 195
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: ENERGY COMBI LL
  • Tuotenumero: MN7907-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 39,97 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: MN7907-4
Lisää
39,97 €
9,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-54%
FEBI BILSTEIN 09801 Pyöränruuvi M14 x 1,5, Kuula istukka A/G, 27 mm, 8.8, Alumiinivanteille, Peltivanteille, SW17, Sinkitetty, Teräs, Kuusioruuvi /-mutteri
Arvostelut - 79
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Taka-akseli
  • Avainväli: 17
  • Pituus (mm): 48
  • Kierteen pituus (mm): 27
  • Pyörän kiinnitys: Kuula istukka A / G
  • Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 27
  • Paino [kg]: 0,062
  • Laatu / luokka: 8.8
  • Pinta: Sinkitetty
  • Ruuvikanta / mutteriprofiili: Kuusioruuvi / -mutteri
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Vanteet: Alumiinivanteille, Peltivanteille
  • Materiaali: Teräs
  • Läpimitta [mm]: 23
  • Ulkokierremitta: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Pyöränruuvi
  • Tuotenumero: 09801
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Pyöränruuvi M14 x 1,5, Kuula istukka A/G, 27 mm, 8.8, Alumiinivanteille, Peltivanteille, SW17, Sinkitetty, Teräs, Kuusioruuvi /-mutteri
Tuotenumero: 09801
verrattuna ovh:hon 4,95 €

2,24 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.