• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

VW Polo 6R moottorit

Sisällysluettelo

  1. VW Polo 6R -moottorit - ensimmäinen sukupolvi (2009-2014)
    1. VW Polo 6R TSI-bensiinimoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2009-2014).
    2. VW Polo 6R MPI -bensiinimoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2009-2014).
    3. VW Polo 6R TDI -dieselmoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2009-2014).
  2. VW Polo 6R moottorit - Facelift Euro-6 (2014-2017)
    1. VW Polo 6R TSI -bensiinimoottorit: (2014-2017)
    2. VW Polo 6R MPI -bensiinimoottorit: Facelift (2014-2017)
    3. VW Polo 6R TDI -dieselmoottorit: Facelift (2014-2017)
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat VW Polo 6R -moottorit.

Vuosina 2009-2017 valmistettu VW Polo 6R merkitsi uutta aikakautta pikkuautoluokassa ja vakiinnutti nopeasti asemansa yhtenä Euroopan menestyneimmistä pikkuautoista. Viides Polo-sukupolvi tarjosi vaikuttavan moottorivalikoiman taloudellisista TSI-bensiinimoottoreista tehokkaisiin TDI-dieseleihin. Kahdeksan vuoden tuotantojakson aikana tapahtuneeseen teknologiseen kehitykseen sisältyi merkittäviä innovaatioita, kuten BlueMotion-teknologian käyttöönotto ja suoraruiskutuksen jatkuva parantaminen.

VW Polo 6R -moottorit - ensimmäinen sukupolvi (2009-2014)

VW Polo 6R -moottorit - ensimmäinen sukupolvi (2009-2014)

Ensimmäisen sukupolven VW Polo 6R -moottorit loivat uusia vertailukohtia luotettavuuden suhteen, ja niiden ajokilometrit olivat tyypillisesti 250 000-350 000 kilometriä asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset tulivat yleensä ajankohtaisiksi vasta 180 000-220 000 kilometrin jälkeen, ja 1.2 TSI-moottori, jossa on 105 PS, osoittautui sukupolven ehdottomaksi kohokohdaksi. Tämän aikakauden teknisiin kohokohtiin kuuluivat TSI-suoraruiskutuksen käyttöönotto ja hyväksi havaitun TDI-tekniikan jatkokehitys. Markkinavertailussa Polo 6R pärjäsi menestyksekkäästi Ford Fiestan ja Opel Corsan kaltaisia kilpailijoita vastaan erityisesti ylivoimaisen rakenteensa laadun ja pitkäaikaisen kestävyytensä ansiosta.

VW Polo 6R TSI-bensiinimoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2009-2014).

Ensimmäisen Polo 6R -sukupolven TSI-bensiinimoottorit asettivat suoraruiskutuksen ja turboahdon yhdistelmällään uusia standardeja pienautoluokassa. Valikoimaan kuuluivat 1.2 TSI 90 PS:llä (moottorikoodi CBZB), erinomainen 1.2 TSI 105 PS:llä (CBZA) ja urheilullinen 1.4 TSI 180 PS:llä GTI:ssä (CAVE). 1.2 TSI 105 PS osoittautui optimaaliseksi tasapainoksi suorituskyvyn ja kulutuksen välillä, kun taas 90 PS:n vaihtoehdossa ilmeni ajoittain ongelmia hammasketjun kanssa 120 000-150 000 kilometrin jälkeen.

TSI-moottoreiden vahvuuksia ovat niiden suora kaasuvaste, alhainen kulutus (5,2-6,8 litraa) ja vankka rakenne. Heikkoudet liittyvät lähinnä korkeapainepumppuun suurilla ajokilometreillä ja satunnaisiin sytytyskelan vikoihin noin 100 000 kilometrin jälkeen. GTI:n CAVE-moottoria pidetään erityisen luotettavana, ja se yltää urheilukäytössä helposti 300 000 kilometriin.

VW Polo 6R MPI -bensiinimoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2009-2014).

Imusarjan ruiskutuksella varustetut imumoottorit muodostivat Polo 6R -moottorivalikoiman lähtötason segmentin ja tekivät vaikutuksen mutkattomalla tekniikallaan. Saatavilla oli 1.2 MPI 60 PS (CGPA) ja 70 PS (CGPB) sekä 1.4 MPI 85 PS (CGGA). Nämä moottorit saavuttavat säännöllisesti yli 400 000 kilometrin ajokilometrit, ja niitä pidetään lähes tuhoutumattomina.

MPI-moottorit pisteet vähäisillä huoltokustannuksilla, yksinkertaisilla korjauksilla ja absoluuttisella luotettavuudella. Tyypilliset ongelmat rajoittuvat kuluviin osiin, kuten sytytystulppiin 30 000 kilometrin välein, ja satunnaisiin lambda-anturin vikoihin 150 000 kilometrin jälkeen. 1.4 MPI 85 PS tarjoaa tässä luokassa parhaan tasapainon ajosuoritteen ja pitkäaikaisen kestävyyden välillä.

VW Polo 6R TDI -dieselmoottorit: ensimmäinen sukupolvi (2009-2014).

TDI-dieselvalikoimaan kuuluivat 1.2 TDI 75 hv:llä (CFWA) ja suosittu 1.6 TDI eri tehotasoilla 90 hv:stä (CAYC) 105 hv:iin (CAYB). Nämä moottorit vakiinnuttivat Polon yhdeksi taloudellisimmista pikkuautoista polttoaineen kulutuslukemien ollessa 3,8 litraa 100 kilometrillä. 1.6 TDI 90 PS:n teholla osoittautui sukupolven luotettavimmaksi dieselmoottoriksi.

TDI-moottoreille ominaisia vahvuuksia ovat poikkeuksellisen alhainen polttoaineenkulutus, suuri vääntömomentti myös alhaisilla kierrosluvuilla ja jopa 500 000 kilometrin ajokilometrit. Ongelmakohtia ovat hiukkassuodatin lyhyillä matkoilla 80 000-120 000 kilometrin jälkeen ja satunnaiset ruiskutusongelmat 1.2 TDI:ssä 180 000 kilometrin jälkeen. Korkeapainepumppu osoittaa ensimmäisiä kulumisen merkkejä vasta 250 000 kilometrin jälkeen kaikissa TDI-muunnoksissa.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 MPI 60 HV 60 6.2 Lambda-anturi 150 000 km:n jälkeen Hyvä
1.2 MPI 70 HV 70 6.0 Vähäisiä ongelmia Erittäin hyvä
1.4 MPI 85 HV 85 6.5 Sytytystulpat 30 000 km välein Erittäin hyvä
1.2 TSI 90 PS 90 5.8 Hammastusketju 120 000 km:n jälkeen Hyvä
1.2 TSI 105 PS 105 5.2 Korkeapainepumppu suurella ajokilometrimäärällä Erittäin hyvä
1.4 TSI 180 PS 180 6.8 Sytytyskelat 100 000 km:n jälkeen Hyvä
1.2 TDI 75 PS 75 4.2 Suuttimet 180 000 km:n jälkeen Keskimääräinen
1.6 TDI 90 HV 90 3.8 Hiukkassuodatin lyhyillä matkoilla Erittäin hyvä
1.6 TDI 105 HP 105 4.0 DPF-ongelma Hyvä

VW Polo 6R moottorit - Facelift Euro-6 (2014-2017)

Vuoden 2014 faceliftissä otettiin käyttöön Euro 6 -päästönormi ja tehtiin merkittäviä teknisiä parannuksia. Luotettavuus saavutti uudet huippulukemat, sillä tyypilliset ajokilometrit vaihtelevat 300 000 ja 400 000 kilometrin välillä, ja suurempia korjauksia tarvitaan yleensä vasta 200 000 kilometrin jälkeen. 1.0 TSI, jossa on 95 PS, vakiinnutti asemansa tämän sukupolven ylivoimaisena moottorina, jossa yhdistyvät huippuluokan kolmisylinterinen tekniikka ja poikkeuksellinen tehokkuus. Teknisiä innovaatioita olivat muun muassa vallankumouksellisen 1.0 TSI-kolmisylinterisen moottorin käyttöönotto ja dieselmoottoreiden parannettu pakokaasujen jälkikäsittely. Tämä modernisointi vahvisti markkina-asemaa Peugeot 208:n ja Renault Clion uutta kilpailua vastaan.

VW Polo 6R TSI -bensiinimoottorit: (2014-2017)

Uudistettu TSI-moottorivalikoima täydentyi innovatiivisella 1.0 TSI-kolmisylinterisellä moottorilla, jota tarjottiin kahdessa tehotasossa 95 PS (CHZB) ja 110 PS (CHZD). Koeteltu 1.2 TSI säilyi valikoimassa 90 PS:n (CJZC) ja 110 PS:n (CJZD) tehoilla, kun taas GTI-malliin saatiin edelleen 1.8 TSI 192 PS:n (CJSA) teholla. Uusi 1.0 TSI tekee vaikutuksen tyypillisellä kolmisylinterisellä äänellään ja vaikuttavan pehmeällä käyntiäänellä sylinterien parittomasta lukumäärästä huolimatta.

Faceliftin TSI-moottoreiden vahvuudet ovat niiden parantunut polttoainetehokkuus, pienemmät päästöt ja optimoitu kestävyys. 1.0 TSI:ssä ilmenee ajoittain ongelmia öljypumpun kanssa 80 000-100 000 kilometrin jälkeen, kun taas 1.2 TSI -mallit säilyttivät hyväksi todetun luotettavuutensa. Erityisen huomionarvoinen on 1.2 TSI:n parannettu hammastusketju, jonka käyttöikä on nyt huomattavasti pidempi.

VW Polo 6R MPI -bensiinimoottorit: Facelift (2014-2017)

Imumoottoreita uudistettiin perusteellisesti faceliftia varten, ja ne saivat uudet moottorinohjausyksiköt Euro 6 -standardin täyttämiseksi. Saatavilla pysyivät 1.2 MPI 75 PS:llä (CHFA) ja 1.4 MPI 85 PS:llä (CHGB), joissa molemmissa oli optimoitu palamisprosessi ja parannettu pakokaasujen jälkikäsittely. Nämä moottorit säilyttivät legendaarisen pitkäaikaiskestävyytensä, ja niiden ajokilometrit ylittävät edelleen 400 000 kilometriä.

Uudistetut MPI-moottorit pisteet entistäkin alhaisemmilla huoltokustannuksilla ja paremmalla ympäristöystävällisyydellä samalla kun ne säilyttävät saman kestävyyden. Uusia heikkoja kohtia ei ole lisätty, ainoastaan lambda-anturit on tarkistettava useammin tiukempien päästönormien vuoksi. 1.4 MPI on edelleen ykkösvaihtoehto usein ajaville kuljettajille, jotka etsivät maksimaalista luotettavuutta kohtuulliseen hankintahintaan.

VW Polo 6R TDI -dieselmoottorit: Facelift (2014-2017)

Dieselmallisto kehitettiin kokonaan uudelleen Euro 6 -standardia varten, ja siihen kuuluivat 1.4 TDI 90 PS:llä (CUTA) ja 1.6 TDI 95 PS:llä (CXMA). Nämä moottorit varustettiin kehittyneillä pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmillä, joissa oli SCR-katalysaattorit ja AdBlue-ruiskutus. 1.4 TDI 90 PS osoittautui facelift-sukupolven luotettavimmaksi dieselmoottoriksi, ja se tarjoaa optimaalisen kompromissin suorituskyvyn ja kulutuksen välillä.

Euro 6 TDI -moottorit tekevät vaikutuksen entistäkin alhaisemmilla polttoaineen kulutusluvuilla 3,5 litrasta alkaen ja huomattavasti pienemmillä saastepäästöillä. Ongelmakohdat liittyvät monimutkaisempaan pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmään, erityisesti SCR-katalysaattoriin 120 000-150 000 kilometrin jälkeen, ja ajoittaisiin AdBlue-annosteluongelmiin. Perusmoottorit ovat kuitenkin erittäin pitkäikäisiä ja saavuttavat helposti 400 000 kilometrin ajomäärän.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 MPI 75 HV 75 5.9 Lambda-anturi tarkistettava useammin Hyvä
1.4 MPI 85 HV 85 6.3 Vähäisiä ongelmia Erittäin hyvä
1.0 TSI 95 PS 95 4.8 Öljypumppu 80 000 km:n jälkeen Hyvä
1.0 TSI 110 PS 110 5.0 Öljypumppu 100 000 km:n jälkeen Hyvä
1.2 TSI 90 PS 90 5.5 Parannettu ajoitusketju Erittäin hyvä
1.2 TSI 110 PS 110 5.2 Korkeapainepumppu, jolla on korkea ajokilometrimäärä Erittäin hyvä
1.8 TSI 192 PS 192 6.5 Sytytyskelat 120 000 km:n jälkeen Hyvä
1.4 TDI 90 PS 90 3.5 SCR-katalysaattori 120 000 km:n jälkeen. Hyvä
1.6 TDI 95 HV 95 3.7 AdBlue-annosteluyksikkö Keskimääräinen

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat VW Polo 6R -moottorit.

VW Polo 6R:n moottorikehityksessä näkyy jatkuva kehitys hyväksi havaitusta tekniikasta erittäin tehokkaisiin, ympäristöystävällisiin käyttövoimiin. Kaikissa sukupolvissa mallisarja on vakiinnuttanut asemansa luotettavuuden ja pitkäaikaiskestävyyden mittapuuna pikkuautoluokassa. Teknologinen matka vankoista MPI-luokan imumoottoreista innovatiivisiin TSI-turbomoottoreihin ja erittäin tehokkaisiin Euro 6 -moottoreihin kuvastaa autoteollisuuden muutosta.

  • Paras VW Polo 6R -bensiinimoottori:

Ensimmäisen sukupolven 1.2 TSI-moottorissa, jossa on 105 PS (CBZA), yhdistyvät optimaalinen ajosuoritus ja poikkeuksellinen luotettavuus, ja se saavuttaa helposti 300 000 kilometrin ajokilometrit maltillisilla huoltotarpeilla.

  • Paras VW Polo 6R -dieselmoottori:

Ensimmäisen sukupolven 1.6 TDI, jossa on 90 hv (CAYC), tekee vaikutuksen legendaarisella kestävyydellään, minimaalisella 3,8 litran polttoaineenkulutuksellaan ja jopa 500 000 kilometrin ajokilometreillä asianmukaisella hoidolla.

  • Luotettavin yleismalli:

Molempien sukupolvien 1.4 MPI 85 hv:n moottoria pidetään lähes tuhoutumattomana moottorina usein ajaville kuljettajille, jotka arvostavat maksimaalista pitkäaikaiskestävyyttä minimaalisilla käyttökustannuksilla.

Kaikkiin VW Polo 6R -moottoreihin löydät AUTODOCista laadukkaat varaosat ja kulutusosat kohtuulliseen hintaan.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

-65%
MCR0043 MEYLE 100 610 0061 Korjaussarja, poikittaistukivarsi Etuakseli, oikea, Etuakseli, vasen
Arvostelut - 22
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Etuakseli, oikea, Etuakseli, vasen
  • Tarvittava kappalemäärä: 2
  • parittainen vaihto suositeltavaa
  • MEYLE: Korjaussarja, poikittaistukivarsi
  • Tuotenumero: 100 610 0061
  • Tila: Täysin
Tiedot
MEYLE Korjaussarja, poikittaistukivarsi Etuakseli, oikea, Etuakseli, vasen
Tuotenumero: 100 610 0061
verrattuna ovh:hon 56,30 €

19,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 35,99 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: MN7715-5
Lisää
35,99 €
7,20 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
COMMA MVATF PLUS MVATF5L Automaattivaihteistoöljy 5l, punainen
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Valmistajan suositukset: Nissan Matic W, Nissan Matic K, Nissan Matic ATF J3, Nissan Matic S, Honda ATF-Z1, Toyota Type T, VW G 055 540, ZF TE-ML 11A, Nissan Matic D, Honda ATF DW-1, Honda N402, Volvo 1161540, VW G 052 162, ZF TE-ML 11B, GM 1940771, ALLISON C-4, Aisin Warner AW-1, JWS 3309, JWS 3324, BMW LA-2634, BMW LT-71141, Mazda FZ, Ford Mercon LV, Ford Mercon SP, Ford Mercon V, NWS 9638 T-5, Toyota Type T-II, Toyota Type T-IV, GM Type A suffix A, VW G 055 025, Chrysler MS 7176-E, Chrysler MS 9602, BMW ATF3+, BMW ATF6, Honda ATF Type 3.0, Honda ATF Type 3.1, ZF Lifeguardfluid 8, Dia Queen ATF-PA, GM Dexron IIIH, GM Dexron VI, BMW ETL 7045E, BMW ETL 8072B, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C195-A, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C922-A1, GM 1940767, JWS 3314, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.41, MB 236.5, VW G 052 533, VW G 052 990, VW G 055 005, VW G 060 162, Ford WSS-M2C938-A
  • Versio: MVATF PLUS
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Varusteet: ajoneuvoihin hydraulisella ohjaustehostimella
  • Väri: punainen
  • Tilavuus (litra): 5
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • COMMA: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MVATF5L
  • Meidän hintamme: 59,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
COMMA Automaattivaihteistoöljy 5l, punainen
Tuotenumero: MVATF5L
Lisää
59,49 €
11,90 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-9%
433 TOPRAN 115 667 Rele, käynnistin
Arvostelut - 7
Tuotekuvaus
  • Reletoiminto: Työkatkaisin
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 5
  • Virta (A): 50
  • TOPRAN: Rele, käynnistin
  • Tuotenumero: 115 667
  • Meidän hintamme: 17,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Rele, käynnistin
Tuotenumero: 115 667
verrattuna ovh:hon 19,25 €

17,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 84
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,99 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,99 €
10,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 72
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 117,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
117,49 €
5,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Automaattivaihteistoöljy 1l, punainen
Arvostelut - 16
Tuotekuvaus
  • Valmistajan suositukset: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy, Synteettinen öljy
  • Versio: Dexron VI Mercon LV
  • Tuotelinja: Transmax
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Väri: punainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 1550C4
  • Meidän hintamme: 24,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Automaattivaihteistoöljy 1l, punainen
Tuotenumero: 1550C4
24,99 €
24,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 24,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
24,99 €
6,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 23,99 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
23,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 83,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
83,99 €
16,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Versio: FE
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 73,49 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
73,49 €
14,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-74%
FEBI BILSTEIN 27288 Korkki, polttoainetankki ei suljettava, Muovi, Pidikehihnalla
Arvostelut - 59
Tuotekuvaus
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Pidikehihnalla
  • Lukittava: ei suljettava
  • Materiaali: Muovi
  • Paino [kg]: 0,08
  • uusi malli
  • FEBI BILSTEIN: Korkki, polttoainetankki
  • Tuotenumero: 27288
  • Meidän hintamme: 8,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Korkki, polttoainetankki ei suljettava, Muovi, Pidikehihnalla
Tuotenumero: 27288
verrattuna ovh:hon 33,23 €

8,59 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
AIC 56916 Sensori, Xenonvalo (ajovalokorkeuden säätö) Taka-akseli, vasen, Kuulatapilla
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Taka-akseli, vasen
  • Varusteet: ajoneuvoihin, joissa valojen korkeussäätö (automaattinen)
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kuulatapilla
  • Pistokoskettimien lukumäärä: 4
  • XenonLight: 1
  • AIC: Sensori, Xenonvalo (ajovalokorkeuden säätö)
  • Tuotenumero: 56916
  • Meidän hintamme: 62,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
AIC Sensori, Xenonvalo (ajovalokorkeuden säätö) Taka-akseli, vasen, Kuulatapilla
Tuotenumero: 56916
62,49 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-44%
108 232 001 TOPRAN 108 232 Korkki musta, Tiivisteillä
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • Materiaali: Muovi, Lasikuitu-muovi
  • Väri: musta
  • Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
  • uusi malli
  • TOPRAN: Korkki
  • Tuotenumero: 108 232
  • Meidän hintamme: 2,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOPRAN Korkki musta, Tiivisteillä
Tuotenumero: 108 232
verrattuna ovh:hon 4,40 €

2,59 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-10 Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Arvostelut - 52
Tuotekuvaus
  • Erittely: G12
  • Väri: violetti
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, Italy NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Tilavuus (litra): 10
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40, +125
  • Tuotelinja: AF13++, High-performance
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattipitoinen
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4015-10
  • Meidän hintamme: 32,49 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Tuotenumero: MN4015-10
Lisää
32,49 €
3,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.