• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Audi A4 B8 Avant moottorit

Sisällysluettelo

  1. Audi A4 B8 Avant moottorit - Ensimmäinen sukupolvi TFSI ja TDI (2008-2012).
    1. Audi A4 B8 Avant TFSI-bensiinimoottorit ensimmäinen sukupolvi (2008-2012).
    2. Audi A4 B8 Avant TDI -dieselmoottorit ensimmäinen sukupolvi (2008-2012).
  2. Audi A4 B8 Avant moottorit - Euro-5 facelift ja tehokkuus (2012-2015)
    1. Audi A4 B8 Avant TFSI-bensiinimoottorit facelift (2012-2015)
    2. Audi A4 B8 Avant TDI -dieselmoottorit facelift (2012-2015).
  3. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Audi A4 B8 Avant moottorit.

Audi A4 B8 Avant -sukupolvi, jota valmistettiin vuosina 2008-2015, vakiinnutti asemansa teknologisena virstanpylväänä kompaktin farmarimallin luokassa. Moottorivalikoimaan kuului vaikuttava valikoima taloudellisista TDI-yksiköistä tehokkaisiin TFSI-bensiinimoottoreihin, joille on ominaista kehittynyt suoraruiskutus ja turboahdin. Tämä sukupolvi merkitsi Audin siirtymistä nykyaikaisempiin käyttökonsepteihin, joiden hyötysuhde parani ja päästöt vähenivät.

Audi A4 B8 Avant moottorit - Ensimmäinen sukupolvi TFSI ja TDI (2008-2012).

Audi A4 B8 Avant moottorit - Ensimmäinen sukupolvi TFSI ja TDI (2008-2012).

Audi A4 Avant ensimmäisen B8-sukupolven moottoreille oli ominaista täysin uusi moottorivalikoima, joka perustui johdonmukaisesti suoraruiskutukseen ja turboahdukseen. Nämä moottorit osoittautuivat perustavanlaatuisen luotettaviksi 250 000-350 000 kilometrin tyypillisellä ajokilometrimäärällä asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset tapahtuvat yleensä 150 000 ja 200 000 kilometrin välillä, ja 2.0 TDI, jossa on 143 hv, oli tämän sukupolven luotettavin moottori. FSI-suoraruiskutuksen käyttöönotto bensiinimoottoreissa ja TDI-tekniikan jatkokehitys sijoittivat A4 B8 Avant teknisesti luokkansa kärkeen jopa BMW 3-sarjan Touringin tai Mercedes C-luokan Variantin kaltaisia kilpailijoita vastaan.

Audi A4 B8 Avant TFSI-bensiinimoottorit ensimmäinen sukupolvi (2008-2012).

Ensimmäisen B8-sukupolven TFSI-mallisto käsitti neljä tehotasoa, jotka kaikki perustuivat suoraruiskutukseen ja turboahdukseen. 1.8 TFSI 120 PS:llä (moottorikoodi CABD) oli lähtötason malli, kun taas 1.8 TFSI 160 PS:llä (CDHB) tarjosi jo huomattavasti enemmän ajodynamiikkaa. 2.0 TFSI:stä oli saatavana kaksi versiota: 180 hv (CDNB) ja 211 hv (CDNC), joista jälkimmäistä pidettiin urheilullisimpana bensiiniversiona. Kaikilla TFSI-moottoreilla oli 80 000-120 000 kilometrin välisenä aikana taipumusta ongelmiin ajoitusketjun kanssa, jotka näkyivät kolinana kylmäkäynnistyksen yhteydessä. Hiilen kertyminen imuventtiileihin oli tyypillinen ongelma noin 100 000 kilometrin ajosta alkaen, mikä vaati ammattimaista puhdistusta. Parhaaksi bensiinimoottoriksi osoittautui 2.0 TFSI 180 hv, joka tarjosi hyvän tasapainon suorituskyvyn, kulutuksen ja luotettavuuden välillä.

Audi A4 B8 Avant TDI -dieselmoottorit ensimmäinen sukupolvi (2008-2012).

Ensimmäisen B8-sukupolven TDI-mallisto tarjosi neljä eri tehotasoa, jotka kaikki perustuivat hyväksi havaittuun common rail -tekniikkaan. 2.0 TDI oli saatavana kolmena vaihtoehtona: 120 hv (CAGA), 143 hv (CAGB) ja 170 hv (CGLC). Huippumalli oli 3.0 TDI V6, jossa oli 240 hv (CCWA) ja joka teki vaikutuksen ahtimella ja biturbo-järjestelmällä. 143 hevosvoiman 2.0 TDI:tä pidettiin pitkän matkan kuljettajien vertailumoottorina, ja se saavutti säännöllisellä huollolla helposti 400 000 kilometriä. Pakokaasujen takaisinkierrätysventtiilit osoittautuivat ongelmallisiksi kaikissa TDI-vaihtoehdoissa noin 120 000 kilometristä alkaen ja ruiskutussuuttimet 150 000-200 000 kilometrin välillä. Myös 3.0 TDI V6 -mallissa oli ongelmia ajoitusketjun kanssa 180 000 kilometristä alkaen, mikä johti kalliisiin korjauksiin.

Moottori Teho (PS) Kulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.8 TFSI 120/160 7.8-8.2 Ajoitusketju, venttiilien koksahtaminen Keskimääräinen
2.0 TFSI 180/211 8.0-8.5 Ajoitusketju, hiilen kertyminen Hyvä
2.0 TDI 120/143/170 5.2-5.8 EGR-venttiili, ruiskutussuuttimet Erittäin hyvä
3.0 TDI V6 240 6.8 Ajoitusketju, turboahdin Hyvä

Audi A4 B8 Avant moottorit - Euro-5 facelift ja tehokkuus (2012-2015)

B8-sukupolven facelift toi mukanaan uudistetun moottorivalikoiman, jonka hyötysuhde parani ja joka täyttää Euro 5 -vaatimukset. Luotettavuus parani merkittävästi, ja luotettavimmille yksiköille on tyypillistä 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit. Suuremmat korjaukset tulivat harvinaisemmiksi ja tapahtuivat yleensä vasta 200 000 kilometrin jälkeen. 2.0 TDI, jossa on 150 hv, erottui faceliftin ehdottomana parhaana moottorina. Teknisiin parannuksiin kuuluivat optimoidut ruiskutusjärjestelmät, parannettu pakokaasujen jälkikäsittely ja pienentynyt polttoaineenkulutus. Kilpailijoihin verrattuna A4 B8 Avant vakuutti edelleen asemansa teknologisena edelläkävijänä erityisesti dieseltekniikassa.

Audi A4 B8 Avant TFSI-bensiinimoottorit facelift (2012-2015)

Uudistettu TFSI-mallisto laajeni tehokkaammilla vaihtoehdoilla, ja siihen kuului edelleen neljä perusmoottoria. 1.8 TFSI sai tehonlisäyksen 170 hv:iin (CJEB) ja tarjosi huomattavasti paremmat ajo-ominaisuudet. 2.0 TFSI:tä tarjottiin kahta tehotasoa: 225 hv (CDNC) ja 252 hv (CPMB), joista jälkimmäinen oli suunniteltu S4-esivaiheeksi. Uutuutena oli taloudellinen 1.4 TFSI 150 hv (CMUA), jossa oli COD-sylinterin deaktivointitekniikka. Ajastusketjuun liittyvät ongelmat oli suurelta osin korjattu, mutta niitä esiintyi edelleen satunnaisesti 100 000 ja 150 000 kilometrin välillä. Hiilen kertyminen oli edelleen ongelma, mutta sitä vähennettiin parannetuilla ruiskutusjärjestelmillä. Luotettavimmaksi bensiinimoottoriksi osoittautui 1.8 TFSI, jossa oli 170 hv ja joka tarjosi erinomaisen tasapainon suorituskyvyn ja kestävyyden välillä.

Audi A4 B8 Avant TDI -dieselmoottorit facelift (2012-2015).

Faceliftin uudistetut TDI-moottorit osoittautuivat B8-dieseltekniikan huipuksi. 2.0 TDI:tä tarjottiin neljänä tehona: 136 hv (CJCA), 150 hv (CJCD), 177 hv (CJCE) ja 190 hv (CJCF). 3.0 TDI V6:n teho nousi 245 hv:iin (CKVB) ja myöhemmin 272 hv:iin (CKVC). Erityisesti 2.0 TDI, jossa on 150 hv, vakiinnutti asemansa usein ajavien kuljettajien vertailumoottorina, jonka luotettavuus on poikkeuksellisen hyvä jopa 500 000 kilometriin asti. Pakokaasujen takaisinkierrätysventtiileihin liittyvät ongelmat vähenivät merkittävästi parannettujen materiaalien ansiosta, ja niitä esiintyi yleensä vasta 180 000 kilometrin jälkeen. Ruiskutussuuttimet osoittautuivat kestävämmiksi ja kestivät yleensä jopa 250 000 kilometriä. 3.0 TDI V6 hyötyi uudistetusta ajoitusketjusta, joka oli huomattavasti edeltäjäänsä kestävämpi.

Moottorin teho Teho (PS) Polttoaineenkulutus (l/100 km) Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 TFSI COD 150 6.8 Sylinterin deaktivoituminen, venttiilien koksahtaminen Hyvä
1.8 TFSI 170 7.2 Harvinaiset ajoketjuongelmat Erittäin hyvä
2.0 TFSI 225/252 8.2-8.8 Turboahdin 200 000 km:stä Hyvä
2.0 TDI 136-190 4.8-5.4 EGR-venttiili 180 000 km:n jälkeen Erittäin hyvä
3.0 TDI V6 245/272 6.2-6.5 Turboahdin, AdBlue-järjestelmä Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Audi A4 B8 Avant moottorit.

Audi A4 B8 Avant moottorit kokivat vaikuttavan teknisen kehityksen seitsemän vuoden tuotantojakson aikana TFSI-suoraruiskutuksen alkuvaikeuksista kypsiksi ja erittäin tehokkaiksi yksiköiksi. Erityisesti TDI-dieselmoottorit vakiinnuttivat asemansa kompaktiluokan pitkän matkan luotettavuuden ja taloudellisuuden vertailukohtana.

  • Paras Audi A4 B8 Avant bensiinimoottori:

Faceliftin (2012-2015) 1.8 TFSI 170 hv tekee vaikutuksen erinomaisella luotettavuudellaan, maltillisilla kulutusluvuillaan ja riittävällä teholla jokapäiväiseen käyttöön.

  • Paras Audi A4 B8 Avant dieselmoottori:

Faceliftin 2.0 TDI, jossa on 150 hv, pidetään referenssinä pitkän matkan luotettavuuden osalta, sillä sen ajokilometrit ovat jopa 500 000 kilometriä optimaalisella hyötysuhteella.

  • Urheilullisin Audi A4 B8 Avant moottori:

3.0 TDI V6 272 hv:llä yhdistää vaikuttavan suorituskyvyn ja TDI-teknologian luotettavuuden ja sopii täydellisesti urheilulliseen ajoon.

Varaosat kaikkiin Audi A4 B8 Avant -moottoreihin ovat saatavilla AUTODOCilta todistetusti laadukkaina ja kohtuulliseen hintaan.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL ENERGY MN7511-5 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 70
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-5
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 28,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-5
Lisää
28,99 €
5,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-35%
FEBI BILSTEIN 48785 Voimansiirtoöljy 1l, 75W-85, API GL-5
Arvostelut - 47
Tuotekuvaus
  • Väri: keltainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • SAE-viskositeettiluokka: 75W-85
  • Paino [kg]: 0,9
  • Huomioi huolto-ohjeet
  • Erittely: API GL-5
  • FEBI BILSTEIN: Voimansiirtoöljy
  • Tuotenumero: 48785
  • Meidän hintamme: 21,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FEBI BILSTEIN Voimansiirtoöljy 1l, 75W-85, API GL-5
Tuotenumero: 48785
Lisää
verrattuna ovh:hon 33,59 €

21,99 €
21,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
COMMA MVATF PLUS MVATF5L Automaattivaihteistoöljy 5l, punainen
Arvostelut - 1
Tuotekuvaus
  • Valmistajan suositukset: Nissan Matic W, Nissan Matic K, Nissan Matic ATF J3, Nissan Matic S, Honda ATF-Z1, Toyota Type T, VW G 055 540, ZF TE-ML 11A, Nissan Matic D, Honda ATF DW-1, Honda N402, Volvo 1161540, VW G 052 162, ZF TE-ML 11B, GM 1940771, ALLISON C-4, Aisin Warner AW-1, JWS 3309, JWS 3324, BMW LA-2634, BMW LT-71141, Mazda FZ, Ford Mercon LV, Ford Mercon SP, Ford Mercon V, NWS 9638 T-5, Toyota Type T-II, Toyota Type T-IV, GM Type A suffix A, VW G 055 025, Chrysler MS 7176-E, Chrysler MS 9602, BMW ATF3+, BMW ATF6, Honda ATF Type 3.0, Honda ATF Type 3.1, ZF Lifeguardfluid 8, Dia Queen ATF-PA, GM Dexron IIIH, GM Dexron VI, BMW ETL 7045E, BMW ETL 8072B, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C195-A, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C922-A1, GM 1940767, JWS 3314, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.41, MB 236.5, VW G 052 533, VW G 052 990, VW G 055 005, VW G 060 162, Ford WSS-M2C938-A
  • Versio: MVATF PLUS
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Varusteet: ajoneuvoihin hydraulisella ohjaustehostimella
  • Väri: punainen
  • Tilavuus (litra): 5
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • COMMA: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: MVATF5L
  • Meidän hintamme: 54,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
COMMA Automaattivaihteistoöljy 5l, punainen
Tuotenumero: MVATF5L
Lisää
54,99 €
11,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Ruiskutussuutin Yhteispaineruiskutus, Tiivisterenkaalla
Arvostelut - 27
Tuotekuvaus
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Tiivisterenkaalla
  • Vaihto-osa
  • Polttoainejärjestelmä: Yhteispaineruiskutus
  • BOSCH: Ruiskutussuutin
  • Tuotenumero: 0 986 435 360
  • Tila: Uudelleenvalmistettu
Tiedot
BOSCH Ruiskutussuutin Yhteispaineruiskutus, Tiivisterenkaalla
Tuotenumero: 0 986 435 360
202,50 €
Hinta sis. ALV 25.5%, Ilmainen toimitus
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 84
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Valmistajan suositukset: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Tilavuus (litra): 5
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Tuotelinja: DEXOS2™
  • Versio: SUPER SYNTHETIC
  • Tuotenumero: 19 42 003
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 49,99 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 5W-30, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 003
49,99 €
10,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Moottoriöljy 5W-30, 20l
Arvostelut - 71
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Valmistajan suositukset: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 20
  • Tuotelinja: Longlife
  • Versio: 504 / 507
  • Tuotenumero: MN7715-20
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 117,49 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 20l
Tuotenumero: MN7715-20
Lisää
117,49 €
5,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Automaattivaihteistoöljy 1l, punainen
Arvostelut - 16
Tuotekuvaus
  • Valmistajan suositukset: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • Öljy: Täysisynteetinen öljy, Synteettinen öljy
  • Versio: Dexron VI Mercon LV
  • Tuotelinja: Transmax
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Vaihteistomalli: automaattivaihteistolle
  • Väri: punainen
  • Tilavuus (litra): 1
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • CASTROL: Automaattivaihteistoöljy
  • Tuotenumero: 1550C4
  • Meidän hintamme: 24,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
CASTROL Automaattivaihteistoöljy 1l, punainen
Tuotenumero: 1550C4
24,99 €
24,99 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL ENERGY MN7511-4 Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 63
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Valmistajan suositukset: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Tilavuus (litra): 4
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Tuotelinja: ENERGY
  • Tuotenumero: MN7511-4
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 24,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7511-4
Lisää
24,99 €
6,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
WALSER Portland 13412 Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 51
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 6
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: musta / harmaa
  • Ajoneuvotyyppi: Henkilöautot
  • Määräyksikkö: Sarja
  • Versio: Portland
  • Määrä: 2
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 13412
  • Meidän hintamme: 23,99 €
Tiedot
WALSER Istuinsuoja musta/harmaa, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 13412
23,99 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 13
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Premium Fuel Economy
  • Tuotenumero: 08880-83389
  • TOYOTA: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 83,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
TOYOTA Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 08880-83389
83,99 €
16,80 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 75
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: LONGLIFE III
  • Versio: FE
  • Tuotenumero: GS55545M4
  • VAG: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 73,49 €
Tiedot
VAG Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: GS55545M4
73,49 €
14,70 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154291 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 46
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Tilavuus (litra): 4
  • Tuotelinja: 1
  • Versio: ESP
  • Tuotenumero: 154291
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 63,49 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 154291
63,49 €
15,87 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-10 Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Arvostelut - 52
Tuotekuvaus
  • Erittely: G12
  • Väri: violetti
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Valmistajan suositukset: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, Italy NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Tilavuus (litra): 10
  • Lämpöalue alkaen [°C]: -40, +125
  • Tuotelinja: AF13++, High-performance
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Kemialliset ominaisuudet: silikaattipitoinen
  • MANNOL: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: MN4015-10
  • Meidän hintamme: 32,49 €
Tiedot
MANNOL Jäähdytinneste G12, violetti, 10l, Valmiiksi sekoitettu, silikaattipitoinen
Tuotenumero: MN4015-10
Lisää
32,49 €
3,25 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
SHELL Helix Ultra Professional AV-L 550046304 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 20
Tuotekuvaus
  • SAE-viskositeettiluokka: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Valmistajan suositukset: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Tilavuus (litra): 5
  • Tuotelinja: Helix
  • Versio: Ultra Professional, AV-L
  • Tuotenumero: 550046304
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • SHELL: Moottoriöljy
  • Meidän hintamme: 59,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
SHELL Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: 550046304
59,99 €
12,00 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
FA1 11-40095.5 Kiinnike, moottoripeite
Arvostelut - 8
Tuotekuvaus
  • Pituus (mm): 21,2
  • FA1: Kiinnike, moottoripeite
  • Tuotenumero: 11-40095.5
  • Meidän hintamme: 2,99 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
FA1 Kiinnike, moottoripeite
Tuotenumero: 11-40095.5
2,99 €
Hinta 5 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.