• VERKKOKAUPPA
  • CLUB
Kokeile premium-tiliä
0
Oma autotalli
Lisää ajoneuvo
0
tuotetta #
0,00 €
Ostoskorisi on tyhjä

Peugeot Partner moottorit

Sisällysluettelo

  1. Peugeot Partner sukupolvi I (1996-2008)
    1. Peugeot Partner bensiinimoottorit: Sukupolvi I (1996-2008)
    2. Peugeot Partner -dieselmoottorit: sukupolvi I (1996-2008)
  2. Peugeot Partner Generation II (2008-2018)
    1. Peugeot Partner bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2008-2018)
    2. Peugeot Partner dieselmoottorit: sukupolvi (2008-2018)
  3. Peugeot Partner Generation III (2018-nykyinen)
    1. Peugeot Partner bensiinimoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)
    2. Peugeot Partner -dieselmoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)
    3. Peugeot Partner sähkökäyttö: III sukupolvi (2018-nykyään)
  4. Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Peugeot Partner -moottorit

Vuonna 1996 tapahtuneesta lanseerauksestaan lähtien Peugeot Partner on vakiinnuttanut asemansa monipuolisena korkeakattoisena farmari- ja hyötyajoneuvona, johon on tarjolla laaja valikoima Peugeot Partner -moottoreita. Kolmen sukupolven aikana moottorivalikoima on kehittynyt yksinkertaisista imumoottoreista nykyaikaisiin turbo- ja sähkömoottoreihin. Teknologinen kehitys heijastaa sekä PSA-konsernin edistystä että tehokkuuden ja ympäristöystävällisyyden kasvavia vaatimuksia.

Peugeot Partner sukupolvi I (1996-2008)

Peugeot Partner sukupolvi I (1996-2008)

Ensimmäiselle Peugeot Partner -sukupolvelle oli ominaista vankat mutta teknisesti yksinkertaiset moottorit, jotka oli suunniteltu ensisijaisesti luotettavuuden ja alhaisien käyttökustannusten vuoksi. Ajokilometrit vaihtelivat suuresti: testatuilla 1.9-dieselmoottoreilla saavutettiin helposti 400 000-500 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla, mutta bensiinimoottorit vaativat usein suurempia korjauksia 200 000-300 000 kilometrin ajokilometrin välillä. Tyypilliset huoltovälit olivat 15 000 ja 20 000 kilometrin välillä, jolloin dieselmoottorit vaativat huomattavasti vähemmän huoltoa. Tämän sukupolven ehdoton huippumoottori oli 71 hv:n 1.9 D, joka teki vaikutuksen tuhoutumattomuudellaan ja alhaisella polttoaineenkulutuksellaan. Teknisiä innovaatioita oli harvoin, mutta pääpaino oli yksinkertaisuudessa ja korjaamisen helppoudessa - konsepti, joka antoi Partnerille vahvan aseman hyötyajoneuvomarkkinoilla.

Peugeot Partner bensiinimoottorit: Sukupolvi I (1996-2008)

Peugeot Partner bensiinimoottorivalikoima koostui pääasiassa TU-sarjan imumoottoreista. Alkutason moottorina toimi 1.1 TU1, jonka teho oli 60 hv, jota seurasivat 1.4 TU3, jonka teho oli 75 hv, ja 1.6 TU5, jonka teho oli 90 hv. Näille Peugeot Partner -moottoreille oli ominaista niiden yksinkertaisuus, mutta ne kärsivät vanhemmille bensiinimoottoreille tyypillisistä ongelmista: sytytyskelan viat, tyhjäkäyntiongelmat ja lisääntynyt öljynkulutus suuremmilla ajokilometreillä. 1.6 16V, jossa oli 110 hv, oli tehokkain bensiinimoottori ja tarjosi paremmat ajo-ominaisuudet, mutta oli altis venttiiliongelmille ja vaati enemmän huoltoa. Erityisesti varhaisissa katalysaattoriversioissa oli heikkouksia lambda-antureiden pitkäikäisyydessä.

Peugeot Partner -dieselmoottorit: sukupolvi I (1996-2008)

Peugeot Partner dieselmoottoreita hallitsi legendaarinen 1.9 D (XUD9), jonka teho oli 69-71 hv ja joka osoittautui yhdeksi aikansa luotettavimmista moottoreista. Tämä epäsuoraruiskutusdiesel oli käytännössä tuhoutumaton ja saavutti säännöllisesti yli 500 000 kilometrin ajosuoritteen. 1.9 TD, jossa oli 90 hv, tarjosi enemmän tehoa turboahtimen ansiosta, mutta oli alttiimpi turboahtimen vaurioille. Vuodesta 2002 alkaen markkinoille tuli uudenaikaisempi 2.0 HDI, jossa oli 90 hv ja joka oli huomattavasti puhtaampi ja hiljaisempi common rail -ruiskutuksen ja hiukkassuodattimen ansiosta, mutta myös monimutkaisempi huoltaa. Peugeot Partner 1.9 D:stä kehittyi usein ajavien kuljettajien ja liikemiesten kulttimoottori - sen vankkuus ja alhainen polttoaineenkulutus (vain 5,5-6,0 litraa) tekivät siitä kustannusoptimoitujen kuljettajien ykkösvalinnan.

Peugeot Partner moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.1 TU1 60 HV 6,8-7,5 l/100km Sytytyskelat, heikko suorituskyky Keskimääräinen
1.4 TU3 75 HV 6,5-7,2 l/100km Tyhjäkäyntiongelmat, öljynkulutus Hyvä
1.6 TU5 90 HV 6,8-7,8 l/100km Venttiiliongelmat, lambda-anturit Keskimääräinen
1,6 16V 110 HV 7,2-8,0 l/100km Venttiilivälykset, suuri huolto Kohtalainen
1,9 D 69-71 HV 5,5-6,0 l/100km Käytännössä ei ole Erittäin hyvä
1,9 TD 90 HV 6,0-6,5 l/100km Turboahtimen vaurio Hyvä
2.0 HDI 90 HV 5,8-6,2 l/100km Hiukkassuodatin, ruiskutussuuttimet Hyvä

Peugeot Partner Generation II (2008-2018)

Peugeot Partner Generation II (2008-2018)

Toinen Peugeot Partner -sukupolvi merkitsi siirtymistä nykyaikaiseen moottoritekniikkaan, jossa on turboahdin ja kehittynyt ruiskutustekniikka. Luotettavuus pysyi korkealla tasolla, ja useimmat moottorit saavuttivat 300 000-400 000 kilometrin ajokilometrit asianmukaisella huollolla. Suuremmat korjaukset olivat tyypillisesti ajankohtaisia 180 000-250 000 kilometrin välillä, mikä johtui pääasiassa monimutkaisemmasta pakokaasujen jälkikäsittelystä. Ehdoton kohokohta oli 92 hv:n 1.6 HDI, joka ilmentää täydellisesti Peugeotin kokemusta dieselteknologiasta. Tämän sukupolven teknisiä kohokohtia olivat stop-start-järjestelmän käyttöönotto, parannettu äänieristys ja ensimmäistä kertaa saatavilla oleva automaattivaihteisto. Hyötyajoneuvomarkkinoilla Partner pystyi edelleen laajentamaan asemaansa kustannustehokkaana ja luotettavana pakettiautona.

Peugeot Partner bensiinimoottorit: Sukupolvi II (2008-2018)

Peugeot Partner bensiinimoottorivalikoima uudistettiin täysin, ja siihen kuuluivat nyt nykyaikaiset VTi-moottorit. Alkutason moottorina toimi 1.4 VTi, jossa oli 95 hv, ja se tarjosi huomattavasti paremmat ajo-ominaisuudet kuin edeltäjänsä. 1.6 VTi, jossa oli 120 hv, oli tehokkain bensiinimoottori, ja sille olivat ominaisia alhaiset huoltokustannukset. Näissä Peugeot Partner -moottoreissa oli huomattavasti vähemmän ongelmia kuin edellisessä sukupolvessa, mutta toisinaan ilmeni ongelmia sytytyskelojen ja kaasuläpän kanssa. 150 hv:n 1.6 THP:tä tarjottiin vain urheilullisissa versioissa, ja se oli altis turboahtimen ongelmille huolimattoman huollon yhteydessä. Erityisesti 1.4 VTi osoittautui luotettavaksi yleismoottoriksi, jonka polttoaineenkulutus oli kohtuullinen.

Peugeot Partner dieselmoottorit: sukupolvi (2008-2018)

Peugeot Partner 1.6 HDI hallitsi dieselmoottorivalikoimaa eri tehoilla 75-120 hv. Kaikissa muunnelmissa oli common-rail -ruiskutus ja ne täyttivät vähintään Euro 4 -standardin. 92 hv:n 1.6 HDI:stä tuli myyntimenestys, ja se tarjosi parhaan yhdistelmän suorituskykyä, kulutusta ja luotettavuutta. Ongelmia esiintyi lähinnä pakokaasujen jälkikäsittelyssä: Hiukkassuodattimen tukkeutuminen lyhyillä matkoilla ja satunnaiset viat ruiskutussuuttimissa. Tehokkaampi 1.6 HDI, jossa oli 120 hv, oli urheilullisempi, mutta myös alttiimpi turboahtimen vaurioille. Kaikille Peugeot Partner HDI-moottoreille oli ominaista alhainen 4,5-5,5 litran polttoaineenkulutus, ja niillä saavutettiin helposti yli 1 000 kilometrin toimintasäde moottoritien matkoilla.

Peugeot Partner moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.4 VTi 95 HV 6,2-6,8 l/100km Sytytyskelat, kaasuläppä Hyvä
1.6 VTi 120 HV 6,5-7,2 l/100km Satunnaisia venttiiliongelmia Hyvä
1.6 THP 150 HV 7,0-7,8 l/100km Turboahtimen vaurio Kohtalainen
1.6 HDI 75 HV 4,3-4,8 l/100km Hiukkassuodatin lyhyille matkoille Hyvä
1.6 HDI 92 HV 4,5-5,0 l/100km Erittäin vankat, satunnaiset ruiskutussuuttimet Erittäin hyvä
1.6 HDI 120 HV 4,8-5,3 l/100km Turboahtimen vaurio, hiukkassuodatin Hyvä

Peugeot Partner Generation III (2018-nykyinen)

Peugeot Partner Generation III (2018-nykyinen)

Nykyinen Peugeot Partner -sukupolvi edustaa nykyaikaisinta kehitysvaihetta, jossa ajovalikoima on sähköistetty kokonaan. Kaikki moottorit täyttävät vähintään Euro 6d Temp -standardin ja tarjoavat edistyksellistä teknologiaa, kuten SCR-katalysaattorit ja AdBlue-ruiskutuksen. Useimmat moottorit saavuttavat asianmukaisella huollolla 250 000-350 000 kilometrin ajomatkan, ja 1.5 BlueHDI -dieseleitä pidetään erityisen kestävinä. Suuremmat korjaukset ovat tyypillisesti tarpeen 150 000-200 000 kilometrin ajomatkan välillä, mikä johtuu pääasiassa monimutkaisesta pakokaasujen jälkikäsittelystä. Ehdoton huippumoottori on 1.5 BlueHDI, jossa on 130 hv ja jossa yhdistyvät optimaalisesti suorituskyky, tehokkuus ja luotettavuus. Teknisiä kohokohtia ovat muun muassa täyssähköisen e-Partner käyttöönotto, 8-vaihteinen automaattivaihteisto ja kattavat liitettävyysratkaisut. Markkinoilla Partner on asemoitumassa kompaktin hyötyajoneuvosegmentin teknologiajohtajaksi.

Peugeot Partner bensiinimoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)

Peugeot Partner bensiinimoottorivalikoima on muutettu moderneiksi PureTech-moottoreiksi. Perustan muodostaa 1.2 PureTech, jossa on 110 hv ja joka tarjoaa hyvän tasapainon suorituskyvyn ja kulutuksen välillä kolmisylinterisen turboteknologiansa ansiosta. 1.2 PureTech, jossa on 130 hv, on tehokkain bensiiniversio, ja siinä on lisätekniikoita, kuten muuttuva venttiilien ohjaus. Näissä Peugeot Partner -moottoreissa on nykyaikaisille downsized-moottoreille tyypillisiä ongelmia: imuventtiilien koksahtaminen, turboahtimen ajoittaiset heikkoudet ja öljyn laadun lisääntyneet vaatimukset. 110 hv:n 1.2 PureTech on osoittautunut luotettavammaksi ja kehittyy tämän sukupolven parhaaksi bensiinimoottoriksi. Huoltovälit ovat noin 20 000 kilometriä, jolloin pitkäikäisen öljyn käyttö on pakollista.

Peugeot Partner -dieselmoottorit: III sukupolvi (2018-nykyään)

Peugeot Partner 1.5 BlueHDI muodostaa dieselmalliston selkärangan, ja sen tehot vaihtelevat 100 ja 130 hevosvoiman välillä. Kaikissa vaihtoehdoissa on SCR-katalysaattorit AdBlue-ruiskutuksella ja ne täyttävät Euro 6d Temp -standardin. 1.5 BlueHDI 100 hv:n teholla on taloudellisin moottori, jonka polttoaineenkulutus on vain 4,2-4,6 litraa, kun taas 130 hv:n moottori tarjoaa enemmän tehoa vetämiseen. Näitä Peugeot Partner -moottoreita pidetään erittäin luotettavina, mutta AdBlue-järjestelmän ja hiukkassuodattimen kanssa ilmenee toisinaan ongelmia usein lyhyillä matkoilla. 130 hv:n 1.5 BlueHDI -moottorista on tulossa kaupallisten käyttäjien suosikki, ja sen todellinen kulutus on alle 5 litraa moottoritiellä ajettaessa. Huoltoväliä on pidennetty 30 000 kilometriin.

Peugeot Partner sähkökäyttö: III sukupolvi (2018-nykyään)

Peugeot e-Partner järjestelmäteho on 136 hv ja toimintasäde jopa 275 kilometriä (WLTP). Sähkömoottori kehittää välittömästi 260 Nm:n maksimivääntömomenttinsa, mikä tarjoaa erittäin vilkkaan ajokokemuksen. 50 kWh:n akku voidaan ladata jopa 100 kW:n pikalatausasemilla. Ongelmat ovat toistaiseksi harvinaisia ja rajoittuvat lähinnä ohjelmistopäivityksiin ja satunnaisiin latausvirheisiin. e-Partner on vakiinnuttamassa asemaansa sähkökäyttöisten hyötyajoneuvojen segmentin edelläkävijänä, ja se tarjoaa alhaisimmat käyttökustannukset kaupunkiajossa.

Peugeot Partner moottori Teho Polttoaineen kulutus Tyypilliset heikkoudet Luokitus
1.2 PureTech 110 HV 5,8-6,4 l/100km Venttiilien koksahtaminen, turboahdin Hyvä
1.2 PureTech 130 HV 6,0-6,6 l/100km Turboahdin, öljyn laatu kriittinen Keskimääräinen
1.5 BlueHDI 100 HV 4,2-4,6 l/100km AdBlue-järjestelmä, hiukkassuodatin Hyvä
1.5 BlueHDI 130 HV 4,4-4,8 l/100km Erittäin kestävä, satunnainen AdBlue Erittäin hyvä
Sähköinen 136 HV 21-24 kWh/100km Ohjelmisto, harvoin latausvirheitä Hyvä

Johtopäätös: Kaikkien sukupolvien parhaat Peugeot Partner -moottorit

Peugeot Partner -moottoreiden kehitys osoittaa jatkuvaa parannusta tehokkuuden ja ympäristöystävällisyyden osalta, kun taas luotettavuus on pysynyt jatkuvasti korkealla tasolla. Erityisesti dieselmoottorit ovat vakiinnuttaneet asemansa vertailukohtana pitkäikäisyyden ja alhaiset käyttökustannukset kaikissa sukupolvissa. Uusi sähköistys avaa uusia mahdollisuuksia ympäristötietoisille käyttäjille unohtamatta Partner hyväksi todettuja ominaisuuksia.

  • Paras Peugeot Partner -bensiinimoottori:

1.2 PureTech (110 hv, III sukupolvi) yhdistää nykyaikaisen turbotekniikan hyväksyttävään luotettavuuteen ja bensiinimoottoriksi hyvään polttoaineenkulutukseen.

  • Paras Peugeot Partner -dieselmoottori:

1.5 BlueHDI (130 hv, sukupolvi III) tarjoaa parhaan yhdistelmän suorituskykyä, tehokkuutta ja nykyaikaista pakokaasutekniikkaa, kun taas legendaarinen 1.9 D (sukupolvi I) on edelleen tuhoutumaton klassikko.

  • Paras Peugeot Partner sähkökäyttö:

e-Partner (136 hv, III sukupolvi) 275 kilometrin toimintasäteellään ja pikalatausmahdollisuuksillaan on ihanteellinen kaupalliseen kaupunkiajoon ja ympäristötietoisiin yksityiskäyttäjiin.

Kaikkien Peugeot Partner -sukupolvien huolto- ja varaosien osalta AUTODOC tarjoaa kattavan valikoiman alkuperäisiä ja laadukkaita varaosia nopealla toimituksella ja asiantuntevalla neuvonnalla.

AUTODOC Suosituimmat tuotteet: varaosat edulliseen hintaan

MANNOL LEGEND EXTRA MN7919-5 Moottoriöljy 0W-30, 5l
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-12 FE, MB 229.61, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Ford WSS-M2C950-A
  • Erittely: ACEA C2, API SN, ACEA C3
  • Tuotelinja: LEGEND
  • Viskositeettiluokka SAE: 0W-30
  • Versio: EXTRA
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7919-5
  • Meidän hintamme: 38,84 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 0W-30, 5l
Tuotenumero: MN7919-5
Lisää
38,84 €
7,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL Extreme MN7915-20 Moottoriöljy 5W-40, 20l
Arvostelut - 49
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 20
  • Valmistajan suositukset: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Erittely: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: Extreme
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto, Moottoripyörä
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7915-20
  • Meidän hintamme: 115,38 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 20l
Tuotenumero: MN7915-20
Lisää
115,38 €
5,77 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 19
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 10
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Erittely: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7904-10
  • Meidän hintamme: 61,88 €
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 10l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-10
Lisää
61,88 €
6,19 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Arvostelut - 64
Tuotekuvaus
  • Tuotelinja: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamppumalli: H7
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Värilämpö [K]: 5000
  • Hehkulampun kantamalli: PX26d
  • OSRAM: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 64210CBN-HCB
  • Tila: Täysin
Tiedot
OSRAM Polttimo, kaukovalo H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeeni
Tuotenumero: 64210CBN-HCB
verrattuna ovh:hon 42,99 €

19,02 €
Hinta 2 kappaleen sarjalle
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 2000 X1 150865 Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 32
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Erittely: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Versio: 2000 X1
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • API-määrittely: CF, SL
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 150865
  • Meidän hintamme: 30,82 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 10W-40, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 150865
30,82 €
7,71 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-5 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 43
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Erittely: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Tuotelinja: DIESEL TURBO
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7904-5
  • Meidän hintamme: 35,44 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: MN7904-5
Lisää
35,44 €
7,09 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-71%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Moottoriöljy 5W-30, 5l
Arvostelut - 67
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Öljyn valmistajasuositus: Toyota
  • Erittely: ACEA C2
  • Tuotelinja: Quartz
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: INEO ECS
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • TotalEnergies: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 2198452
  • Meidän hintamme: 42,04 €
Tiedot
TotalEnergies Moottoriöljy 5W-30, 5l
Tuotenumero: 2198452
verrattuna ovh:hon 147,95 €

42,04 €
8,41 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 31
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Erittely: API SN, ACEA A3 / B3
  • Tuotelinja: SPECIAL PLUS
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-30
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • MANNOL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: MN7512-4
  • Meidän hintamme: 25,39 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MANNOL Moottoriöljy 10W-30, 4l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: MN7512-4
Lisää
25,39 €
6,35 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
OPEL GM 19 42 046 Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Arvostelut - 57
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Erittely: API SL, API CF, ACEA A3 / B3
  • Viskositeettiluokka SAE: 10W-40
  • Öljy: Osasynteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • OPEL GM: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 19 42 046
  • Meidän hintamme: 37,84 €
Tiedot
OPEL GM Moottoriöljy 10W-40, 5l, Osasynteettinen öljy
Tuotenumero: 19 42 046
37,84 €
7,57 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
Valvoline 874734 Jäähdytinneste G13, keltainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Arvostelut - 48
Tuotekuvaus
  • Ominaisuudet: Valmiiksi sekoitettu
  • Kylmäaineen valmistajasuositus: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Väri: keltainen
  • Erittely: G13
  • Tilavuus (litra): 5
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Yleiskäyttöinen: Kyllä
  • Valvoline: Jäähdytinneste
  • Tuotenumero: 874734
  • Meidän hintamme: 39,13 €
Tiedot
Valvoline Jäähdytinneste G13, keltainen, 5l, Valmiiksi sekoitettu
Tuotenumero: 874734
Lisää
39,13 €
7,83 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-26%
47516930 PHILIPS 12258PRB1 Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeeni, Vision
Arvostelut - 2
Tuotekuvaus
  • lisätieto: Vision
  • Lamppumalli: H1
  • Lyhdyn muoto: Halogeeni
  • Nimellisteho [W]: 55
  • Jännite (V): 12
  • Pakkaustyyppi: Kuplapakkaus
  • Värilämpö [K]: 3200
  • Hehkulampun kantamalli: P14.5s
  • PHILIPS: Polttimo, kaukovalo
  • Tuotenumero: 12258PRB1
  • Tila: Täysin
Tiedot
PHILIPS Polttimo, kaukovalo H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeeni, Vision
Tuotenumero: 12258PRB1
verrattuna ovh:hon 6,24 €

4,60 €
Hinta per kpl
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL 1 ESP 154288 Moottoriöljy 5W-30, 1l
Arvostelut - 50
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 1
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Erittely: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Tuotelinja: 1
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: ESP
  • Pakkaustyyppi: Pullo
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 154288
  • Meidän hintamme: 17,91 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 1l
Tuotenumero: 154288
17,91 €
17,91 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Moottoriöljy 5W-30, 4l
Arvostelut - 73
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 4
  • Valmistajan suositukset: Ford WSS-M2C913-D
  • Erittely: API SN, API CF, ACEA A5 / B5
  • Tuotelinja: Super
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-30
  • Versio: 3000 X1 Formula FE
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • MOBIL: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 151528
  • Meidän hintamme: 42,04 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
MOBIL Moottoriöljy 5W-30, 4l
Tuotenumero: 151528
42,04 €
10,51 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-17%
WALSER 20094 Istuinsuoja beige, Polyesteri, Edessä
Arvostelut - 6
Tuotekuvaus
  • Asennuspuoli: Edessä
  • Osien määrä [os.]: 2
  • Materiaali: Polyesteri
  • Väri: beige
  • Tunnusluku: faux fur
  • Polyesteriä [%]: 100
  • Erittely: TÜV
  • Paino [g]: 640
  • WALSER: Istuinsuoja
  • Tuotenumero: 20094
  • Meidän hintamme: 41,06 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
WALSER Istuinsuoja beige, Polyesteri, Edessä
Tuotenumero: 20094
verrattuna ovh:hon 49,95 €

41,06 €
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Arvostelut - 77
Tuotekuvaus
  • Tilavuus (litra): 5
  • Valmistajan suositukset: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Erittely: API SN, API CF, ACEA C3
  • Tuotelinja: Top Tec
  • Viskositeettiluokka SAE: 5W-40
  • Versio: 4100
  • Öljy: Synteettinen öljy
  • Pakkaustyyppi: Kanisteri
  • Ajoneuvotyyppi: Auto
  • LIQUI MOLY: Moottoriöljy
  • Tuotenumero: 3701
  • Meidän hintamme: 70,59 €
  • Tila: Täysin
Tiedot
LIQUI MOLY Moottoriöljy 5W-40, 5l, Synteettinen öljy
Tuotenumero: 3701
verrattuna ovh:hon 74,81 €

70,59 €
14,12 € 1 litraa kohden
Hinta sis. ALV 25.5%, toimituskulut

Suositut postaukset

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä sähköpostiosoitteesi kuullaaksesi tuoreimmista uutisista ja vinkeistä.