Ole hyvä ja valitse vastaava automalli, jotta voit tarkistaa osan sopivuuden
FEBI BILSTEIN 38814 Raidetangon pää, suora Etuakseli, vasen, Etuakseli, oikea, 294 mm, BMTS Turbo NEW, vastamutterin kanssa
- Asennuspuoli: Etuakseli, vasen, Etuakseli, oikea
- lisätieto: BMTS Turbo NEW
- Pituus (mm): 294
- Paino [kg]: 0,600
- Lisätarvike / lisätieto: vastamutterin kanssa
- Ulkokierremitta: M16 x 1,5, M14 x 1,5
- Tuotenumero: 38814
- Tuotemerkki: FEBI BILSTEIN
- EAN numero: 4027816388142
- Varusteet: Ominaisuudet vaihtelevat automallista riippuen.
- Tila: Täysin
Hinta sis. ALV 25.5%
OE Viitenumerot alkuperäisosien mukaisina:
Täysin vastaavat tuotteet
RIDEX 51T0076 Raidetangon pää, suora
etuakseli molemminpuoleinen, MM14X1.5R, 294 mm
FEBI BILSTEIN – SOLUTIONS DRIVEN BY YOU
Febi on vahva tuotemerkki bilstein-ryhmältä – Ennepetalissa sijaitsevalta perheyritykseltä. febi on jo 1920-luvulta alkaen edustanut testattuja alkuperäisvarusteiden laatuisia varaosia, jotka on valmistettu huippumoderneilla koneilla omassa tuotantolaitoksessamme.
Olivatpa kyseessä sitten henkilöautot tai hyötyajoneuvot – febi edustaa testattua laatua, johon ammattilaiset luottavat ympäri maailman.
Raidetangon pää, suora FEBI BILSTEIN 38814 yhteensopiva seuraavien suosittujen autojen kanssa
| Automallit | Ford Focus DYB Hatchback; Ford Focus III Turnier; Ford Kuga dm2; V40 Hatchback (525; 526); Ford C Max 2; Ford Grand C Max; Ford Transit Connect mk1; Ford Transit Connect MK2; Tourneo Connect Mk1; Ford Grand Tourneo Connect; Ford Focus 3 Farmari; Ford Focus mk3 Sedan; FOCUS 3; Ford Transit Connect Farmari; V40 Van / Hatchback (525; 526); V40 Cross Country (526) |
| Moottorit | 1.0 EcoBoost; 2.3 RS AWD; 1.6 Ti; 2.0 TDCi ST; 2.0 TDCi; 1.5 TDCi; 1.5 TDCi ECOnetic; 1.5 EcoBoost; 2.0; 1.6 LPG; Electric; 2.0 Ti-GDi; 2.0 ST; 1.6 TDCi ECOnetic; 1.6 Flexifuel; 1.6 TDCi; 1.6 EcoBoost; 1.5 EcoBoost E85; 1.5 EcoBoost 4x4; 2.0 EcoBoost 4x4; 2.0 EcoBoost; 1.6 EcoBoost 4x4; 2.0 4x4; 2.5; 2.0 TDCi 4x4; T5 Drive-E Polestar; D4 Polestar; T5; T5 AWD; T4; D3; T3; T2; D2; D4; T2 GTDi; T4 GTDi; T3 GTDi; 1.6 CNG; 1.5 EcoBlue; 2.5 Duratec; 2.0 GDi; 1.6 D2/ DRIVe; 2.0 D4; 2.0 D3; T5 Polestar AWD; T4 AWD |
| Moottorin teho (hevosvoimina) | 75-350 hv |
| Teho (kilowatteina) | 55-257 kW |
| Valmistusvuosi | 2009-2025 |
| Valmistajan tuotenumero | 38814 |
| OE-osanumero(t) | 1 780 104, 1 714 484, 1 715 414, 31317779, AV6C-3L519-BA |
Oletko ostanut tämän tuotteen AUTODOCista: FEBI BILSTEIN Raidetangon pää, suora 38814?
Asiakasarvostelut ja tähtiarviot auttavat asiakkaitamme saamaan lisätietoja tuotteesta ja päättämään, kannattaako se ostaa. Tähtiarvion laskemiseen käytetään monimutkaista algoritmia, jossa otetaan huomioon, kuinka kauan sitten arvostelu on tehty, onko tuote todella ostettu AUTODOC-verkkokaupasta ja onko se palautettu vai ei.
Tunniste ”vahvistettu ostos” auttaa sinua löytämään arvosteluja asiakkailta, jotka ovat todella ostaneet kyseisen tuotteen AUTODOC-verkkokaupasta. ”Vahvistettu ostos” -tunniste koskee sellaisten tuotteiden arvosteluja, jotka on ostettu käyttäen samaa käyttäjätiliä, jolta arvostelut on lähetetty. Pidämme tärkeinä myös arvosteluja, joissa ei ole ”vahvistettu ostos” -merkintää, mutta emme voi taata, että tällaisissa arvosteluissa kuvaillut tuotteet on ostettu AUTODOC-verkkokaupasta.
Kysymyksiä ja vastauksia
Haluaisitko lisätietoa osasta FEBI BILSTEIN Raidetangon Pää Sisempi?
Lue Raidetangon pää, suora 38814 FAQ ja asiakkaiden arvioita!
Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä
Yli 160 € tilaukset toimitetaan veloituksetta Suomeen. Jos tilauksen loppusumma on vähemmän kuin 160 €, toimituskulut ovat 10,95 €
Viimeksi katsotut tuotteet
KYB 910227 Pölysuojasarja, iskunvaimennin
Taka-akseli, Protection Kit
- Ford Focus DYB Hatchback Raidetangon sisäpää
- Ford Focus III Turnier Raidetangon sisäpää
- Ford Kuga dm2 Raidetangon sisäpää
- VOLVO V40 Hatchback (525, 526) Raidetangon sisäpää
- Ford C Max 2 Raidetangon sisäpää
- Ford Grand C Max Raidetangon sisäpää
- FORD FOCUS Raidetangon sisäpää
- FORD KUGA Raidetangon sisäpää
- VOLVO V40 Raidetangon sisäpää
- FORD C-MAX Raidetangon sisäpää