Parhaat varaosat 10 SUZUKI CARRY Umpikori mallille
Suosituimmat auton osien kategoriat SUZUKI CARRY Umpikori -autoon
Varaosaluettelo SUZUKI CARRY Umpikori
SUZUKI CARRY Umpikori lisävarusteiden verkkokauppa
Eniten myydyt tuotteet SUZUKI CARRY Umpikori-autoille
Edulliset varaosatarjoukset huippulaatuisilta valmistajilta 10 SUZUKI CARRY Umpikori -malleille ovat nyt saatavilla. SUZUKI-varaosaluettelosta löydät mahtavan valikoiman ensiluokkaisista ja edullisista osista SUZUKI CARRY Umpikori johtavilta valmistajilta.
Mikäli tarvitset ammattimaisia neuvoja osien ostamisesta SUZUKI CARRY Umpikori-autoosi, kysy vain meiltä. Saat neuvoja ja tukea 24h/7, tule nettisivullemme, ja kysy kysymyksiä. Autamme sinua valitsemaan sopivat osat, ja tekemään tilauksen nopeasti. Nauti palvelustamme, ja osta auton osat SUZUKI CARRY Umpikori autoosi Autodoc:ilta.








SUZUKI CARRY Umpikori-varaosat: Mistä ostaa?
Alkuperäislaatuisia Suzuki CARRY Umpikori-varaosia on tarjolla AUTODOC-tuotekuvastossa hintaan 1.91–95.26 €.
Mitä SUZUKI CARRY Umpikori-auton osia on saatavilla AUTODOC-tuotekuvastossa?
Suzuki CARRY Umpikori OEM -osat ovat varaosia merkeiltä, kuten esim.:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- ABAKUS
- BREMBO
Varaosat autoon SUZUKI CARRY ja muuta hyödyllistä tietoa: 8 suosituinta artikkelia
Tietoa SUZUKI CARRY Umpikori malleista - kuinka valitset varaosat oikein
Suzuki CarrySuzuki Carry on ollut tuotannossa vuodesta 1961 lähtien. Autot valmistetaan Etelä-Koreassa ja Uzbekistanissa. Vuosien varrella autojen tuotantoa on tapahtunut Japanissa, Indonesiassa, Taiwanissa, UK:ssa ja Intiassa.
Suzuki Carry 1961–2013Vuonna 1961 alkoi kaksiovisten Suzulight Carry FB/ FBD -lava-autojen valmistus. Vaikka uusien autojen valmistaja oli Suzuki, myytiin niitä Suzulight-nimellä. Tämä korosti mallin olevan K-car, joihin viitataan myös kevyinä autoina.
Syyskuussa 1964 saataville tulivat kolmi- ja viisioviset pakettiautot. Ensimmäisten autojen ulkoasun ominaispiirteitä olivat pyöreät ajovalot, jotka olivat osa yhtä yksikköä leveän suorakulmaisen jäähdytinsäleikön kanssa sekä konepellillä oli taustapeilit.
Kesäkuussa vuonna 1965 julkaistiin Suzulight Carry L20 toinen sukupolvi. Malliin tuli itsenäinen etujousitus. Myös kangaskattoiset lava-autot tulivat myyntiin.
Vuosina 1966-1969 valmistettiin kolmannen sukupolven Suzuki Carry L30:tä. Näitä autoja myytiin aluksi Suzukina. Kangaskattoisten, Suzuki Carry L30H:ksi kutsuttujen lava-autojen tuotanto jatkui. Saatavilla oli myös Suzuki Carry L31 -lava-autot, joiden sivut pystyttiin kaatamaan. Maaliskuussa 1968 ilmestyivät Suzuki Carry L30V -nelioviset pakettiautot.
Neljännen sukupolven Suzuki Carry L40:tä valmistettiin vuosina 1969-1972. Mallin suunnitteli Giorgetto Giugiaro. Pakettiautossa oli kaksi sivuovea. Ulkoasun ominaispiirteitä olivat lyhennetty kattolinja, jota jatkoi massiivinen tuulilasi. Pyöreät ajovalot korvattiin suorakulmaisilla.
Viidennen sukupolven lava-autoja ja viisiovisia pakettiautoja valmistettiin vuosina 1972-1976. Edeltäjästään poiketen Suzuki Carry L50:ssä oli uudet etuovet, joissa ei ollut tuuletusaukollisia ikkunoita. Ajovalot pyöristettiin. Uudistetut Suzuki Carry L50VF -pakettiautot oli varusteltu liukuvilla sivuovilla.
Vuonna 1976 Suzuki Carry L50 korvattiin Suzuki Carry ST10 -mallilla. Autoon tuli massiivisempi etupuskuri. Syyskuussa 1976 Suzuki Carry ST20 -lava-autot pidennetyllä akselivälillä tulivat myyntiin.
Maaliskuussa 1979 esiteltiin seitsemännen sukupolven Suzuki Carry ST30/40/90. Uudessa autossa moottori sijaitsi etupenkin alla.
Kahdeksannen sukupolven autoja valmistettiin vuosina 1985-1991. Avolavojen ja viisiovisten pakettiautojen lisäksi, myös viisiovisia minibusseja valmistettiin.
Maaliskuussa 1990 kahdeksatta sukupolvea uudistettiin. Tämän myötä auto sai päivitetyn designin ja tehokkaamman moottorin.
Syyskuussa 1991 mallin yhdeksäs sukupolvi esiteltiin. Auton ulkoasuun kuuluivat kapeat suorakulmaiset ajovalot.
Vuoden 1999 tammikuussa käynnistettiin kymmenennen sukupolven tuotanto. Auton ääriviivoista tuli dynaamisemmat. Etuoptiikkoja muunneltiin.
Suzuki Carry 11. sukupolviVuonna 2013 aloitettiin 11. sukupolven tuotanto. Saatavilla oli takavetoinen ja nelivetoinen versio. Ajoneuvon maksimi kuormitettavuus on 350 kg.
Suzuki Carry eri maiden markkinoillaVuodesta 1982 Suzuki Carry -pakettiautoja on myyty Japanin markkinoilla nimellä Suzuki Every. Pidennetyn akselivälin omaavat autot olivat nimeltään Suzuki Every Landy. Vientimarkkinoilla ne olivat nimeltään Suzuki Every Plus. Japanissa autoja myytiin Mazda Motor Corporationin toimesta nimellä Autozam Scrum.
UK:ssa auton nimi oli Bedford Rascal, Ranskassa GME Rascal, Etelä-Koreassa ja joissakin muissa maissa nimi oli Daewoo Damas. Kolumbiassa ja Venezuelassa auto oli Chevrolet Super Carry, Keski-Amerikassa Chevrolet CMV/CMP, Australiassa Holden Scurry, Intiassa Maruti Omni ja Maruti Versa, Taiwanissa Ford Pronto, Indonesiassa Suzuki Furuta, Suzuki Carry Futura ja Mitsubishi Colt T120ss. Joillakin vientimarkkinoilla autoa kutsuttiin myös nimellä Suzuki Super Carry.
SUZUKI CARRY Umpikori tutoriaali/yksityiskohtainen korjaus- ja vaihto-ohje

Osta netistä itsevarmasti! Voit palauttaa SUZUKI CARRY-varaosat 200 päivän sisällä ostotapahtumasta ilman erityistä syytä ja saada rahasi takaisin. Miten? Käytä vain Turvallinen tilaus -palvelua kassalla. Palvelu maksaa vain 5,95 €.
AUTODOC välittää sinusta! Yli 160 € tilaukset toimitetaan veloituksetta Suomeen.
*Ei koske suuria auton osia